Dat is best breed hoor. Nirvana, Eminem en Skrillex liggen allen behoorlijk ver uit elkaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik luister echt vanalles!!! Skrillex, Nirvana, Eminem, Avicii! Ja mijn muzieksmaak is super breed!
Hahaha zo bekend ditquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik luister echt vanalles!!! Skrillex, Nirvana, Eminem, Avicii! Ja mijn muzieksmaak is super breed!
Zelfde hier, geen twijfel over mogelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor White Denim kiezen.
Hoe vond je Werchter? Heb je me nog gezien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen meeting. Gewoon festivalletje bezoeken.
Gaat toch allemaal niet door
Ik wil ze vrij graag nog eens zien, maar heb niet zo'n zin om naar Nijmegen te gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zelfde hier, geen twijfel over mogelijk. Een van de beste dingen die ik vorig jaar zag.
Dat zou kunnen, weet ik veelquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vond je Werchter? Heb je me nog gezien?
Ik sta wel prominent in een fotospecial van de Humo, hehehe. Verder heel erg tof. Leuker dan in 2011, denk ik. Weer was prima, line-up was top, festival was gezellig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weet ik veelJij mij nog gezien?
Werchter was leuk, maar minder dan vorig jaar. Heb me wel vermaakt hoorAlleen weer een waardeloze plek uitgekozen op de camping. Was nog weinig plek op A3, dus we moesten de tent bij de sloot neerzetten. Dan weet je genoeg
Dat is een beetje een misverstand hoor. Afgelopen seizoenen vier keer tegen Nivo gespeeld. De uitwedstrijden, vooruit, daar gaat ie vast niet heen. Maar eerste keer was ie ziek en afgelopen seizoen was hij te laat binnen om mij aan te spreken. Dus ik weet niet of hij nou wel echt zo vaak gaat kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tong heeft sociale angsten heeft ie wel eens gezegd volgens mij. Vroeger speelde hij nog voor Nivo en goed was ie ook nog. Nu komt hij nog kijkenDus wel een beetje sociaal leven
Vervang Nirvana door Avicii en het klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is best breed hoor. Nirvana, Eminem en Skrillex liggen allen behoorlijk ver uit elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere Americana-held, Joe Pug, komt voor het eerste naar Nederland. Kleine zaal Paradiso!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:44 schreef methodmich het volgende:
En dan nog maar wat muziek ook, vooruit. Al is het misschien iets te veel Americana voor de meeste posters hier, maar dan nog:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens wel mooie tijden:
Manic Street Preachers, Franz Ferdinand, Artic Monkeys allemaal met nieuwe singles
Is die van MSP al uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hey Guys.. So, how much did tour second album suck?"quote:
Blij dat jij het interview niet doetquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"Hey Guys.. So, how much did tour second album suck?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |