quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heyooo
Ik snap het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik echt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Pixies en Sonic Youth zijn bands die ook vrouwen wel waarden toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alleen mannen die naar indie luisteren. Ruim meer dan de helft van de indiebands worden ook gevormd door mannen toch?
Ik juist alleen vrouwen, meeste mannen die ik ken geven niks om muziek, luisteren alleen van die bliepjes die je in sommige kroegen hoort of luisteren Hardstyle ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alleen mannen die naar indie luisteren. Ruim meer dan de helft van de indiebands worden ook gevormd door mannen toch?
Vooral Damien Rice, John Mayer etc,quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pixies en Sonic Youth zijn bands die ook vrouwen wel waarden toch?
Oh met die lui ga ik niet omquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik juist alleen vrouwen, meeste mannen die ik ken geven niks om muziek, luisteren alleen van die bliepjes die je in sommige kroegen hoort of luisteren Hardstyle ofzo.
Haha die ken ik dan ook wel weer. Mij proberen te overtuigen dat ik maar Nederlandstalig moet gaan luisteren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh met die lui ga ik niet omAl zie ik ze wel veel in het stadion (red: Grolsch Veste).
Nee, met de vrouwen die ik ken kan ik niet over muziek praten. Dat vind ik jammer van de tijd
Voor pak een beetje Kerfminister is het makkelijker over muziek lullen dan voor zo'n narrow-minded Indie hipster.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh met die lui ga ik niet omAl zie ik ze wel veel in het stadion (red: Grolsch Veste).
Nee, met de vrouwen die ik ken kan ik niet over muziek praten. Dat vind ik jammer van de tijd
Een vrouw die van goeie muziek houd is uberhaupt aantrekkelijker. Sowieso moet ze van muziek houden, ongeacht of dat nou mijn smaak is of niet. Onverschilligheid tegenover muziek vind ik maar een rare karaktereigenschapquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik houd van goede muziekquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Een vrouw die van goeie muziek houd is uberhaupt aantrekkelijker. Sowieso moet ze van muziek houden, ongeacht of dat nou mijn smaak is of niet. Onverschilligheid tegenover muziek vind ik maar een rare karaktereigenschap
Helemaal mee eens ja. Ergste zijn dan mensen die pretenderen 'van alles' te luisteren maar niet buiten de top 40 komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Een vrouw die van goeie muziek houd is uberhaupt aantrekkelijker. Sowieso moet ze van muziek houden, ongeacht of dat nou mijn smaak is of niet. Onverschilligheid tegenover muziek vind ik maar een rare karaktereigenschap
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Tchock het volgende:
Pfff, wat was Atoms For Peace vet gisteren![]()
Ben persoonlijk klein beetje teleurgesteld in de line-up dit jaar. Ze hadden natuurlijk wel een zware dobber toen Beach House annuleerde. Je verzint het niet: de 2 acts die ik het liefst zou zien staan rrrrrecht tegenover elkaar: Cashmere Cat en White Denim op de woensdag. Beide totaal verschillende acts, waarvan ik de laatste live interessanter vind (als je dan toch gedwongen wordt om te kiezen).quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:55 schreef neohu het volgende:
Ik ben er weer. Gaan er nog mensen naar het Valkhof Festival (voorheen De Affaire, tijdens de vierdaagsefeesten) volgende week? Dingen die ik móét zien?
Ik zou sowieso voor White Denim kiezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ben persoonlijk klein beetje teleurgesteld in de line-up dit jaar. Ze hadden natuurlijk wel een zware dobber toen Beach House annuleerde. Je verzint het niet: de 2 acts die ik het liefst zou zien staan rrrrrecht tegenover elkaar: Cashmere Cat en White Denim op de woensdag. Beide totaal verschillende acts, waarvan ik de laatste live interessanter vind (als je dan toch gedwongen wordt om te kiezen).
Inderdaad, Cashmere Cat komt vaak in Nederland en was op BKS niet zo heel bijzonder te noemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zou sowieso voor White Denim kiezen.
Ik luister echt vanalles!!! Skrillex, Nirvana, Eminem, Avicii! Ja mijn muzieksmaak is super breed!quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja. Ergste zijn dan mensen die pretenderen 'van alles' te luisteren maar niet buiten de top 40 komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |