Nekbaard?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben anders wel even autistisch, heb metalhaar en verder natuurlijk ook geen leven.
Dat is mijn enige pluspuntquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook klein geschapen of dat juist weer niet?
Dat verschilt per persoon. Hoe meer posts, hoe minder vriendenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vergeet de sociale kwaliteiten niet.
Minder dan 0 kan niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Hoe meer posts, hoe minder vrienden
Ja, maar das nog in ieder geval nog beter als die andere bobquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben anders wel even autistisch, heb metalhaar en verder natuurlijk ook geen leven.
Is Tong80 dan het minpunt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Hoe meer posts, hoe minder vrienden
Tong80 kan geen vrienden hebben. Of hij moet voldoende hebben aan 2 uur slaap per dag.quote:
Tong heeft sociale angsten heeft ie wel eens gezegd volgens mij. Vroeger speelde hij nog voor Nivo en goed was ie ook nog. Nu komt hij nog kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Tong80 kan geen vrienden hebben. Of hij moet voldoende hebben aan 2 uur slaap per dag.
Waarschijnlijk quote hij deze post ook
Ik vond de theorie dat Tong beheerd wordt door meerdere mensen nog steeds wel een leuke.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Tong80 kan geen vrienden hebben. Of hij moet voldoende hebben aan 2 uur slaap per dag.
Waarschijnlijk quote hij deze post ook
Ik heb je post over FF wel gezien hoor en beluisterd, gewoon niet gereageerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tong heeft sociale angsten heeft ie wel eens gezegd volgens mij. Vroeger speelde hij nog voor Nivo en goed was ie ook nog. Nu komt hij nog kijkenDus wel een beetje sociaal leven
Ik hou me even op de vlaktequote:
Ik denk mocht je ooit met 10 mannen op vakantie gaan dat je maar moet gaan wennen aan dit soort opmerkingenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou me even op de vlakte
En ik ga ook slapen![]()
Der anonimiteit aan het verhogen op het internet, gok ik zoquote:
Tis toch wel duidelijk waaromquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:59 schreef Kerftminister het volgende:
Wel apart dat de posters van dit topic grotendeels mannen zijn terwijl Indie toch een aardig vrouwelijk genre is.
Oh, kan ik ergens op klikken? :quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Der anonimiteit aan het verhogen op het internet, gok ik zo
Ik ken vrijwel alleen mannen die naar indie luisteren. Ruim meer dan de helft van de indiebands worden ook gevormd door mannen toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:59 schreef Kerftminister het volgende:
Wel apart dat de posters van dit topic grotendeels mannen zijn terwijl Indie toch een aardig vrouwelijk genre is.
Het is aardig 50/50 volgens mij, maar valt me ook altijd op dat ik hier de enige vrouw benquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan best wat hebben hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk mocht je ooit met 10 mannen op vakantie gaan dat je maar moet gaan wennen aan dit soort opmerkingen
Heyoooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |