Denemarken toch?quote:
troe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb je die ook wel. Overal zijn dronken Britten.
Maar bij mij doet het wel terzake?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit soort vragen horen niet gesteld te worden. Simpelweg, omdat het niet terzake doet
Met een goed verzet de Muur van Geraardsbergen bedwingen en zo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
troe.
Al heb ik liever dronken Belginnen, die kun je nog gewoon verstaan. Kan handig zijn i.v.m. aanwijzingen.
Mag niet klagen over de complimenten die ik krijg.quote:
Sowieso geld toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Het gaat vrouwen toch juist om andere zaken bij een vluchtige ontmoeting
Dat enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met een goed verzet de Muur van Geraardsbergen bedwingen en zo?
Ach, bij mij moet je zelf maar beoordelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mag niet klagen over de complimenten die ik krijg.
Net als mijn piemelquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij slinkt de kans dat Majo mee gaat met iedere post.
Nee joh. Vrouwen zoals MaJo die een vluchtige ontmoeting zoeken, willen de volgende dag nog voelen dat er een ontmoeting heeft plaatsgevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij slinkt de kans dat Majo mee gaat met iedere post.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee joh. Vrouwen zoals MaJo die een vluchtige ontmoeting zoeken, willen de volgende dag nog voelen dat er een ontmoeting heeft plaatsgevonden.Oke, jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spreek voor jezelf. Ik ben anders wel even autistisch, heb metalhaar en verder natuurlijk ook geen leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:49 schreef Moody het volgende:
[..]
We zijn niet zo wanhopig als het lijkt. In dit topic zwerven louter intellectuele knappe bovengemiddeld geschapen jongemannen met een verheven muzieksmaak.
Vergeet de sociale kwaliteiten niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:49 schreef Moody het volgende:
[..]
We zijn niet zo wanhopig als het lijkt. In dit topic zwerven louter intellectuele knappe bovengemiddeld geschapen jongemannen met een verheven muzieksmaak.
Ook klein geschapen of dat juist weer niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben anders wel even autistisch, heb metalhaar en verder natuurlijk ook geen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |