The Fratellis moet echt zwaar episch zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Arn0 het volgende:
Echt gezellig dagfestival ja, Lokerse feestenOok leuk dat ze geen random acts bij elkaar zetten. Op de dag dat Beady Eye komt, speelt Primal Scream en The Fratellis ook. Ladrock avondje wordt dat
Zou kunnen idd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Naar mijn weten is het een combinatie van goeie sponsors, Weinig acts per dag en inderdaad flinke drankverkoopPlus de pinkpopformule van mensen op een veld stampen en verder niks aan opmaak doen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
The Fratellis moet echt zwaar episch zijn
Ja dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor deze alleen al wil ik 25 euro (goedkope dagprijs trouwens) neerleggen ja
Of met extra veel vleesquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Arn0 het volgende:
Of je paait artiesten met een vegetarisch-only festival. Morrissey
De Nederlandse "top" zoals Marco Borsato vraagt al 50-75k voor een gig van 1,5 uur. Ik denk dat Motorhead en Deep Purple 2-3 ton vragen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
in principe zijn er per dag 5/6 relevante acts. Die red-bull stage zal wel allemaal gesponsord zijn, want daar staat niet veel. Dan kom je met 15.000 mensen al een heel eind. Weet niet hoeveel et kost per dag maar ik vind het een erg slim en haalbaar business model
Huh the Fratellis waren toch uit elkaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Arn0 het volgende:
Echt gezellig dagfestival ja, Lokerse feestenOok leuk dat ze geen random acts bij elkaar zetten. Op de dag dat Beady Eye komt, speelt Primal Scream en The Fratellis ook. Ladrock avondje wordt dat
Ben je er volgend jaar ook bij op de meeting dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh the Fratellis waren toch uit elkaarWel een erg toffe live band!
En dat Southside klinkt fantastisch![]()
Wat ook fantastisch was: Edward Sharpe & The Magnetic Zeros. Ze begonnen alleen wel vrij laat maar maakten dat goed door bijna 2 uur te spelen. Wat een energie, wat een lieflijkheid![]()
ik post morgen mijn recensie wel
Ik ben wel in voor een nieuw festivalquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben je er volgend jaar ook bij op de meeting dan?
Als we enkel met mannen gaan, worden onze tenten wellicht beklad met obscure teksten
Ben je een beetje knap?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een nieuw festivalMijn doel was ook elk jaar een nieuw festival in het buitenland maar verder dan 3x Werchter en 1x Sziget ben ik nooit gekomen
Wel 2 nieuwe festivals meegepikt dit jaar in Nederland: Where the Wild Things Are en Best Kept Secret. Wil al een tijdje naar Benicassim en Exit maar krijg nooit mensen mee
Ik ben een schone rossequote:
Mijne is ook rood, dus ik schijn er op te vallen enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een schone rosseAlleen ook al ontzettend bezet
Alsof het minder gezellig is met een niet knappe vrouwquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde ik ook net vragen
12 mannen en 1 vrouw, dat wordt feest voor die ene vrouw
Niet als ik dat van te voren regel en mijn gebied afbakenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde ik ook net vragen
12 mannen en 1 vrouw, dat wordt feest voor die ene vrouw
Roodharigen zijn gewoon tofquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijne is ook rood, dus ik schijn er op te vallen enzo.
Bezet boeit niet. Dat is een bekrompen gedachte in een kort mensenleven
Oh. Bummer. We waren op zoek naar een vrouw die met een dozijn mannen wilde optrekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof het minder gezellig is met een niet knappe vrouwMaar ik zou niet zomaar met allemaal random dudes gaan
Vriendlief wil sowieso altijd wel mee maar lijkt me wel leuker met een grotere groep
Maar dat kan ook wel met mijn vriend erbij hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh. Bummer. We waren op zoek naar een vrouw die met een dozijn mannen wilde optrekken.
Optrekken zeg ik he
Ach een schoudermassage en een knuffel is ook wel primaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh. Bummer. We waren op zoek naar een vrouw die met een dozijn mannen wilde optrekken.
Optrekken zeg ik he
We gingen toch naar Duitsland?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zoek ik daar wel een dronken Britse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |