Misschien bedoelde hij Catatonia?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Kerftminister het volgende:
Godverdomme wat een slecht album is dit.
Katatonia ofzo, heeft een maat aangeraden.
Die zijn tegenwoordig een stuk afgezwakt idd, maar 'Brave Murder Day' is wel een klassieker in de (death) doom metal scene, maar dat is wel iets waar je van moet houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Kerftminister het volgende:
Nop hij wist zeker dat deze het was:
http://www.last.fm/music/Katatonia
Dat album wat ik geluisterd had was niet eens metal maar meer emo/grunge.
Death metal vind ik niks, maar Doom Metal zoals Boris kan ik zeer zeker waarderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig een stuk afgezwakt idd, maar 'Brave Murder Day' is wel een klassieker in de (death) doom metal scene, maar dat is wel iets waar je van moet houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan weer vooruit.
Ben ook nog op zoek naar goede Turkse muziek, iemand aanraders buiten Erkin Koray en Mor ve Otesi?Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Ha, daar moest ik ook meteen aan denken toen ik de TT zag. Erg fijn inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ode aan dit geweldige nummer:
Altijd luisteren voordat ik ga sporten, wil er altijd van sporten.
Een van de albums die me in die jaren constant voorbijgegaan is. Vond laatst toevallig een lijstje van mezelf terug uit 2008, toen was ik 13, stond dat album al op mijn 'to-listen' lijst. Nu eindelijk maar eens doen.quote:
ik vind het album wat er net voor zit, Misery Is a Butterfly, beter.quote:
quote:Talking Heads - Remain in Light
Ik begin altijd rustig aan, heb al vaker gehad dat ik een hele discografie gedownload heb en er vervolgens niet meer aan gekomen ben (Buckethead, Joe Satriani, Los Natas, Bajaga, Mike Oldfield)quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef ranja het volgende:
[..]
ik vind het album wat er net voor zit, Misery Is a Butterfly, beter.
De nog oudere albums is meer noiserock, ook wel erg fijn.
[..]gewoon de eerste 4 a 5 albums van Talking Heads in huis halen. Gewoon doen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Death metal vind ik niks, maar Doom Metal zoals Boris kan ik zeer zeker waarderen.
Trouwens even wat nieuwe muziek binnengehaald, zal even listen, misschien dat ik iemand inspireer:Sommige bands ken ik niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan weer vooruit.
Ben ook nog op zoek naar goede Turkse muziek, iemand aanraders buiten Erkin Koray en Mor ve Otesi?![]()
A Perfect Circle niet, of is er ook een hiphop formatie die die naam draagt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Kerftminister het volgende:
Eksperimentoj is een obscure Japanse last.fm vondst van me, Run the Jewels is nieuw hip-hop duo van El-P en Killer Mike en Mondo Generator is de band van Nick Oliveri, rest is Hip-Hop of wel redelijk bekend.
Supergroep met oa. Tool-frontman Puscifer en Qotsa-gitarist Troy van Leeuwen. Wel redelijk bekend dacht ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
A Perfect Circle niet, of is er ook een hiphop formatie die die naam draagt?
Ja, ken ik ook. Maar je zei dat de 'rest', dus ook A Perfect Circle, hiphop was?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Supergroep met oa. Tool-frontman Puscifer en Qotsa-gitarist Troy van Leeuwen. Wel redelijk bekend dacht ik.
Of redelijk bekend, die vind ik redelijk bekend toch wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ken ik ook. Maar je zei dat de 'rest', dus ook A Perfect Circle, hiphop was?
Misschien is The Angelic Process ook wel wat voor je:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Death metal vind ik niks, maar Doom Metal zoals Boris kan ik zeer zeker waarderen.
Ah zo, ik las het als ofwel, alsof hiphop gelijk stond aan redelijk bekendquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Of redelijk bekend, die vind ik redelijk bekend toch wel.
Eigenlijk is mijn enige bron dit forum en Atze op twitterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |