Ik vind het wel fijn om af en toe de grote lijst met artiesten door te scrollen om dan weer herinnerd te worden aan bepaalde genialiteit.quote:
Je beschrijving hoort toch echt bij Ou est le Swimming Poolquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Heb iets leuks voor jullie:
Electro-Indie, beetje een mix tussen de oude Daft Punk en TDCC, afkomstig uit het prachtige Zuid-Korea. Zang is in Engels en ze zijn helemaal gek van Frankrijk.
Nu oude topic doorlezen voor wat leuke albums.
Ja die ken ik alleen maar van naam en het vreselijke verhaal met het overleden bandlid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je beschrijving hoort toch echt bij Ou est le Swimming Pool
Je hebt maar 1 album om te luisteren. Moet nog lukken vanavondquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja die ken ik alleen maar van naam en het vreselijke verhaal met het overleden bandlid.
Dat nummer loop ik altijd te hypen. Begint de goede kant op te gaan dat ik nu niet meer de ytlinkjes hoef te plaatsenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Moody het volgende:
Joah, ze zijn wel groter gemaakt dan ze zijn. Dance The Way I Feel is een leuk nummertje, maar dan houdt het ook op....
Veel meer valt er ook niet te hypen van Waar is het Zwembadquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat nummer loop ik altijd te hypen. Begint de goede kant op te gaan dat ik nu niet meer de ytlinkjes hoef te plaatsen
Had het topic beter Ou Est L' Indie Topic kunnen noemen. Die houd ik nu wel achter de handquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Veel meer valt er ook niet te hypen van Waar is het Zwembad
Ga eerst de andere 11 nummers luisteren, voor je zulke opmerkingen maakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
Een slechte grap met bandnaam i.c.m. het incident van de leadsinger is snel gemaakt trouwens
Ja meerdere malen gedaan paar jaar geleden. Niet onder de indruk. Jij wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga eerst de andere 11 nummers luisteren, voor je zulke opmerkingen maakt.
Zal hem binnenhalen, maar kom er vandaag niet meer aan denk ik, net al 12 binnengehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 album om te luisteren. Moet nog lukken vanavond
Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja meerdere malen gedaan. Niet onder de indruk. Jij wel?
Is ook wel een aanstekelijk liedje, leuk voor in een uptempo playlistje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerHeb eigenlijk vooral die single stuk gedraaid, omdat ik die zo geweldig vind
Maar volgens mij was het allemaal best aardig. Volgens mij staat die single in mijn top10 van meest geluisterde liedjes
Ik vind het hele album wel heel erg herkenbaar. Kan een Ou Est Le Swimming Pool liedje er zo uit pikken. (buiten dan dat er te weinig nummer zijn, wat het makkelijker maakt)quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook wel een aanstekelijk liedje, leuk voor in een uptempo playlistje.
The Key, jongen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Veel meer valt er ook niet te hypen van Waar is het Zwembad
In the Court of the Crimson King is mijn #1 allertijden, dus ik kan het wel met je eens zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Kerftminister het volgende:
King Crimson.
Begin steeds meer te geloven dat dat de beste band ooit is.
't is geen Supertramp iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
King Crimson...hmm....ik weet niet hoor...
Dit ja...alleen PF vind ik er wel bovenuit stijgen, maar die hebben ook wel een wat uniekere sound.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het wel leuk ja, maar al die progrockbandjes zijn inwisselbaar wat mij betreft
Supertramp vind ik dan ook geen progrock, dus onvergelijkbaarquote:
Nee ok. Maar bands als Genesis, King Crimson, Van Der Graaf Generator, Moody Blues (bepaalde nummers dan) vind ik toch redelijk inwisselbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pink Floyd vind ik ook geen progrock
Wel net zo goed inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Supertramp net zo progrock als Pink Floyd
Ik luister er ook weinig meer na. Maar zo nu en dan een albumpje draaien laat de muziek van tegenwoordig wel erg leeg en ongeinspireerd klinken. Een tikkie gechargeerd, maar you'll get the pointquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ok. Maar bands als Genesis, King Crimson, Van Der Graaf Generator, Moody Blues (bepaalde nummers dan) vind ik toch redelijk inwisselbaar
Wel allemaal goed hoor, heb ze in het verleden veel geluisterd, maar kan er niet meer naar luisteren.
Gedeeld nummer 1 hier met Kind of Blue.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
In the Court of the Crimson King is mijn #1 allertijden, dus ik kan het wel met je eens zijn
Epitath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Oh, dus zij zijn de schuldigen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
En King Crimson is idd niet zomaar een progrock bandje, die hebben het genre gemaakt tot wat het is juist.
the Sax Pistols?quote:
Dat is hetzelfde als The Beach Boys de schuld geven voor One Direction.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Pink Floyd retesaai.Ik vind Dark Side of the Moon ook retesaai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik vind Pink Floyd retesaai.The Wall is allerbehalve saai. De '60 en '70 PF kan je saai vinden als je het geduld niet op kan brengen. Het blijven geniale muzikanten, Gilmore, Waters en Barrett. Heb alleen Waters mogen aanschouwen, dat concert staat in mijn top-10.....easy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, vond 'm in Atak toch erg goed. Je proefde de magic. Misschien is het om dat ik een PF addict benquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Arn0 het volgende:
Ik zeg niet dit om te trollen maar Roger Waters live was echt teleurstellend. Ongelofelijk dat hij dat album al vier jaar (of langer?) tourt. Boh. Dan is al je creatief vermogen wel voor goed weg..
Nou ik was wel serieus!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef DO2 het volgende:
Is stiekem ook niet helemaal waar, hoor. Ik vind 'n hoop dingen van PF erg goed.
Wilde gewoon Norrage op de kast jagen.
Ja, veel mensen vonden het goed hoor. Maar komop, vier jaar lang hetzelfde album song na song van meer dan 30 jaar geleden touren met dezelfde verhaaltjes etc, dat is echt treurig. Nee, geef mij maar een echt concert.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, vond 'm in Atak toch erg goed. Je proefde de magic. Misschien is het om dat ik een PF addict ben
Ik vind Pink Floyd retesaai.Ik eigenlijk ook wel. Niks bijzonder. Liever de Black Eyed Peas of zo, daar zit ten minste beat in en het is dans- en meezingbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer wachten op het nieuwe album van Morrissey.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef Moody het volgende:
Ik mis tegenwoordig ook wel albums die tegen dingen aanschoppen, zoals Don't Mind The Bollocks of Bringing It All Back Home. Of je moet het in de rap zoeken, maar dat is helaas niet mijn genre....
Black Eyed Peas vind ik toch wel een tumor in de muziekwereld zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Niks bijzonder. Liever de Black Eyed Peas of zo, daar zit ten minste beat in en het is dans- en meezingbaar.
Hehe. Dat wordt nog even wachten vrees ik, volgens mij nog steeds geen nieuw label. Maar goed, die controverse is ook al weer een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon weer wachten op het nieuwe album van Morrissey.
Ik vraag me af of dat een zwakte is. Wellicht vind hij dat concert prima en wil hij zichzelf en zijn fans er jarenlang mee vermaken. Kan me niet voorstellen dat hij speelt voor geld op die leeftijd en met die bankrekening.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, veel mensen vonden het goed hoor. Maar komop, vier jaar lang hetzelfde album song na song van meer dan 30 jaar geleden touren met dezelfde verhaaltjes etc, dat is echt treurig. Nee, geef mij maar een echt concert.
Ik denk dat ik die van DO2 wel kan raden. Iets met een strop (aka zaadcel)quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Iets heel anders. Wie heeft er al een nummer uitgezocht voor zijn/haar crematie/begrafenis?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Iets heel anders. Wie heeft er al een nummer uitgezocht voor zijn/haar crematie/begrafenis?
M.a.w: Wat mogen ze draaien?
Jij kunt met een gerust hart stervenquote:
Heel Pink Moon (het album dus) draaien, dan 2 minuten stilte en vervolgens uit het niets kei hard het slotakkoord van A Day In the Life.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Ja, als mijn hart niet rust als ik sterf, zou er toch iets mis zijn.quote:
Hey, da's niet eens zo'n gek idee!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik vraag me af of het decent is om die te vragen.
I kick ass for the Lord!quote:
Is lollig iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heel Pink Moon (het album dus) draaien, dan 2 minuten stilte en vervolgens uit het niets kei hard het slotakkoord van A Day In the Life.
Of dat ze Lou Reed en Meat Loaf live geregeld hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Het leuke is dat we er niets over te zeggen hebben en waarschijnlijk herinnerd worden met Tears in Heaven ofzo.
Verkeerd gedacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Het leuke is dat we er niets over te zeggen hebben en waarschijnlijk herinnerd worden met Tears in Heaven ofzo.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Je zou maar IJslandse vrienden hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vind ik wel passen bij een begrafenis. Totaal geen idee waar de tekst over gaat, maar de aanwezige mensen uiteraard ook niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:50 schreef DO2 het volgende:
Mijn tante werd begraven met Er staat een paard in de gang van Andre van Duin.
Ik moet zeggen, dat bevorderde de sfeer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Down To The River (Bruce) zou wel lachen zijn
Morrissey - First Of The Gang To Diequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:53 schreef Arn0 het volgende:
Zullen we anders een beurtrol opstellen om elkaars begrafenissen-muziek te regelen? Zoals je vroeger doorbelde naar elkaar dat de les niet doorging.
Zo zijn we zeker dat we onze indie-zin krijgen. Of is dat wat luguber?
Haha ja, precies. Stiekem is het van voor mijn tijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beurtrol? De sneeuwbaltelefoon bedoel je?
Lijkt me sterk...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ja, precies. Stiekem is het van voor mijn tijd
Nu ja misschien niet in het basisonderwijs, dat weet ik niet meer. Maar daarna was het gewoon mailtje van de docent of zo, of post op FBquote:
Flikker een eind op, jij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:00 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat het lastig is het TT-nummer op te hogen maar als je Latijnse tekens niet snapt moet je even iemand anders DM'en.
Ik wilde alleen maar wijzen op de fout in de TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:04 schreef Arn0 het volgende:
Plots is de sfeer hier minder dan het creatief vermogen van Roger Waters anno 2013
Post 3 was je ontgaan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar wijzen op de fout in de TT
Ja, doen. Noobie gaat slapen, dan hebben we een kans om wat te radenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:06 schreef Moody het volgende:
Ik heb een tijd geleden 25 mp3's met intro's gemaakt ter voorbereiding van mijn winst in het intro-guess-topic. Helaas werd ik 2e, dus nu zit ik met 25 intro's
Zal ik ze uploaden en doen we een spelletje?
Doe maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:06 schreef Moody het volgende:
Ik heb een tijd geleden 25 mp3's met intro's gemaakt ter voorbereiding van mijn winst in het intro-guess-topic. Helaas werd ik 2e, dus nu zit ik met 25 intro's
Zal ik ze uploaden en doen we een spelletje?
Pffft, Waters. In de eerste jaren van Pink Floyd moest Barrett de bas van Waters stemmen, omdat die zelf niet doorhad dat 't vals was. Waters is een minkukel. Textueel nog aardig, maar hopeloos pompeus en meestal wat gerecyclede platitudes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:04 schreef Arn0 het volgende:
Plots is de sfeer hier minder dan het creatief vermogen van Roger Waters anno 2013
Ik herken nooit watquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:11 schreef Arn0 het volgende:
Ohja ik was vergeten hoe slecht ik in dit soort spelletjes ben. Herken veel, weet weinig.
The Rolling Stones toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De heren uit mijn avatar herken je toch wel?
Dan kan ik zowaar nog punten scoren dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:13 schreef Moody het volgende:
Zijn bijna allemaal indie-proved nummers en veel zijn er genoemd de afgelopen jaren. Gewoon invullen wat je weet.
Ik hoor meerdere Thunderdome Hardcoreklassiekers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is het vooral jouw smaak of heel breed?
Heel breed. Van '60 tot nu. Nogmaals, er zit geen obscuur nummer tussen. Ze komen vrijwel allemaal van gerespecteerde albums.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is het vooral jouw smaak of heel breed?
Die eerste al. Twee keer standaard rammen op een gitaar is géén herkenbaar introquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:17 schreef DO2 het volgende:
Zeg, Moody, een intro mag wel iets langer dan 2 seconden duren, he.
Soms zijn ze zo herkenbaar, dat 2 seconden genoeg is. Maar nogmaals, je hoeft niet alles te weten om het spel te kunnen spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:17 schreef DO2 het volgende:
Zeg, Moody, een intro mag wel iets langer dan 2 seconden duren, he.
Het probleem is ook een beetje dat er heel wat zijn waarvan ik weet dat ik ze ken, maar geen idee heb waarvan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Morgenochtend schrik je van je eigen post
Qua bekendheid, herkenbaarheid, jouw kennis?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ken 2, 8, 10, 11, 16, 22 en 23. Valt een beetje tegen.
Mijn kennis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Qua bekendheid, herkenbaarheid, jouw kennis?
Dat was de énige waarvan ik dacht JA!quote:
Ja, echt ontzettende indieklassieker, moet jij zeker kennen. Echt nét nog besproken in dit topic.quote:
Hij is te moeilijk. Voor mij zou hij leuk zijn als ik over de helft zou komen. Dus volproppen met overbekende indie gaarne.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:23 schreef Moody het volgende:
Toch leuker dan 25 top-40 deuntjes die iedereen kent of nie?
Maar goed, take your time. We nemen in ieder geval 48 uur en kijken dan wie de winnaar is.
Dat is wel echt fantastisch slecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:29 schreef debeterebob het volgende:
Heb toch even mooi één punt gehaald
Te weinig muziek geluisterd in mijn leven. En dan ook niet op 16 kunnen komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel echt fantastisch slecht.
Twee woorden negen lettersquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Moody het volgende:
Zullen we zaterdagavond 22u als deadline stellen? Ben benieuwd
Waarom heb je er voor mij niet een paar inkoppers bij gedaan. Ik wil eentje op mijn niveauquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Moody het volgende:
Zullen we zaterdagavond 22u als deadline stellen? Ben benieuwd
Dat is altijd zo met dit soort dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Moody het volgende:
Ik zal morgen een lijst met hints geven ok?
Had niet verwacht dat ze zo moeilijk zouden zijn.
Sowieso lijkt alle reggae op elkaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat er geen Bob Marley-intro in zit. Die lijken zo hilarisch veel op elkaar allemaal.
Ja, dat is wel een feit, valt niet te ontkennenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt alle reggae op elkaar
* Bol_Wan zet zich schrap voor stortvloed aan reacties
Ik luister zelden reggae. Maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt alle reggae op elkaar
* Bol_Wan zet zich schrap voor stortvloed aan reacties
Waarom eigenlijk altijd intro'squote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat er geen Bob Marley-intro in zit. Die lijken zo hilarisch veel op elkaar allemaal.
En dan: Waarom eigenlijk altijd middenstukjes?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd intro'sWaarom geen middenstukjes
Omdat introraden een barspel was waar een liedje op de jukebox kwam en de eerste die kon roepen hoe het heette en van wie het was kreeg bier of een andere prijs. En dat deed je dan met een kroeg vol. Met middenstukjes werkt dat voor geen meter, zeker in een tijdperk dat alles op vinyl stondquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon allemaal refreintjes, lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lowlands-kaartenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Artiest is 1 pt, beide is 2 pt. Sla je slag.
Zal ik een prijs bedenken?
Morrisseyquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:40 schreef Arn0 het volgende:
Maar ik merk wel dat uit mijn favoriete hoek, de Britpop, weinig te vinden is op de Allergrootste na
Haha nah.. Al hebben The Smiths zoveel briljante intro's dat een introquiz zonder The Smiths moeilijk serieus te nemen valtquote:
Geen probleem, één van ons zal ongetwijfeld heel aardig zijn voor jouw vriendin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Heppiknie. Heb wel 2 Rock Werchter kaarten, maar hoe ga ik dat uitleggen aan mijn vriendin?
"Sorry schat, maar Bol_Wan heeft ze eerlijk gewonnen."quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Heppiknie. Heb wel 2 Rock Werchter kaarten, maar hoe ga ik dat uitleggen aan mijn vriendin?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geen probleem, één van ons zal ongetwijfeld heel aardig zijn voor jouw vriendin.
Deltron 3030 - 3030quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Tofquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:46 schreef Moody het volgende:
Ok, ik weet het al. Ik heb nog een stapeltje cd's liggen die ik kwijt wil. Stuk of 8, paar dubbele, dus niet alleen maar afdankertjes. Die gaan naar de winnaar. Ik betaal de verzendkosten. (op de zaak, dus ik betaal niets)
Komende jaren niet? Maar daarna wel? Dan is er iets ernstig mis met je vriendin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, de komende jaren niet meer. Tenminste, als Wikipedia correct is.
Ja, je kan niet oneindig lijstje blijven insturen hequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:47 schreef debeterebob het volgende:
Hey Moody, check je dm. Puntje erbij?
Dat hoop jequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo'n spiraal blijft wel ff zitten he.
Verder kom ik toch nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, je kan niet oneindig lijstje blijven insturen he
Gewoon op zaterdag je definitieve lijstje
Je herkent mij aan dat ik denk ik niet bij The National sta, wel bij Sigur Rós en met een boos gezicht bij Asaf Avidan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Super.
Je herkent me aan het feit dat ik sowieso bij The National, Sigur Ros en Asaf Avidan ben
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je herkent mij aan dat ik denk ik niet bij The National sta, wel bij Sigur Rós en met een boos gezicht bij Asaf Avidan.
Overlapt met iets wat ik net zo tof vind maar voor The National heb ik al kaartjes voor de HMH iets daarna.quote:
Ik vind zijn stem heel naar. Migrainestem.quote:En wat is er mis met Asaf? Live een van de betere van het moment. Komt het zien, komt het zien etc.
Toch wel proberen hoor. Het is meer dan zijn stem.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overlapt met iets wat ik net zo tof vind maar voor The National heb ik al kaartjes voor de HMH iets daarna.
[..]
Ik vind zijn stem heel naar. Migrainestem.
Het klinkt echt als een kraai met een zeemeeuw klem in zijn keel. Kan daar niet zo goed omheen luisteren hoewel ik best geloof dat het instrumentaal dikke prima is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch wel proberen hoor. Het is meer dan zijn stem.
Zo vreemd vind ik die stem nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een kraai met een zeemeeuw klem in zijn keel. Kan daar niet zo goed omheen luisteren hoewel ik best geloof dat het instrumentaal dikke prima is.
Ik dacht eerst dat zijn stem op het album zo was omdat zo was overgeproduceerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een kraai met een zeemeeuw klem in zijn keel. Kan daar niet zo goed omheen luisteren hoewel ik best geloof dat het instrumentaal dikke prima is.
Hij doet altijd van die afschuwelijk irritante uithalen. Ja, je kunt zingen, Whoopdiewhoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik die stem nietDaarbij is zijn performance erg goed. Meer soul dat dit zie je niet op RW dit jaar
Geen idee. Bruin haar, blond meisje aan mijn arm. Nu heb je nog ongeveer 10.000 mensen over om uit te kiezen.quote:
Ja dat nummer wordt vaak aangehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij doet altijd van die afschuwelijk irritante uithalen. Ja, je kunt zingen, Whoopdiewhoop.
Zie hier vanaf 2:10 of zo.
Als ik Moody was zou ik gewoon de jongen met het lekkerste blonde meisje kiezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Bruin haar, blond meisje aan mijn arm. Nu heb je nog ongeveer 10.000 mensen over om uit te kiezen.
Blond ok. Ik ben 1.95 en heb een rooie bij me, dus dan zijn er misschien 100. Jij kan beter mij zoekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Bruin haar, blond meisje aan mijn arm. Nu heb je nog ongeveer 10.000 mensen over om uit te kiezen.
Ja, omdat het een afschuwelijk teringnummer is dat onterecht tot hit is gebombardeerd door een waardeloze houseremix die ineens iedereen tof moest vindenquote:
Zoals gezegd, ik ga wel. En ik ga het gewoon objectief beoordelen. Maar mijn mening op dit moment is duidelijk.quote:Maar goed, als je het niet probeert, zal je het niet ondervinden
Staat Charles Bradley er niet ook. Die draait vijf rondjes soul om Asaf heen, jongemanquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik die stem nietDaarbij is zijn performance erg goed. Meer soul dat dit zie je niet op RW dit jaar
Ik ben 1.85 of zo en mijn vriendin is heel klein. Steeds meer info over en weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Blond ok. Ik ben 1.95 en heb een rooie bij me, dus dan zijn er misschien 100. Jij kan beter mij zoeken
Ik stel voor dat je zo gaat, Tchock:quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je zo gaat, Tchock:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is cool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, omdat het een afschuwelijk teringnummer is dat onterecht tot hit is gebombardeerd door een waardeloze houseremix die ineens iedereen tof moest vinden
[..]
Zoals gezegd, ik ga wel. En ik ga het gewoon objectief beoordelen. Maar mijn mening op dit moment is duidelijk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht het niet.Dan stel ik voor dat Moody zo gaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Jawel, true en ownedquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Staat Charles Bradley er niet ook. Die draait vijf rondjes soul om Asaf heen, jongeman
Als je nog wilt lachen: zaterdag om kwart voor vier staat Odd Future Wolf Gang Kill Them All op The Barn. Ongeveer het slechtste wat ik ooit live gehoord heb samen met Black Eyed Peas. En dan te bedenken dat Tyler, The Creator er bij zit, toch best wel een held.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is cool.
En ja, ik vind de remix ook afschuwelijk. Hij vindt 'm zelf ok afschuwelijk, dat zegt hij zelfs tijdens concertenReckoning Song raffelt hij af als encore, terwijl niemand er na al die goede nummers meer op zat te wachten
Als Moody een blond meisje van 5 was, zou je zo maar gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat Moody zo gaat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:11 schreef Moody het volgende:
De meeste mensen zullen idd in kleur verschijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat nog ff lekker door zie ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
Doe eens jullie top vijf van bands die je het liefst nog wil zien die a) nog bestaan en b) je nog nooit gezien hebt, en jullie top vijf van bands die het liefst ooit gezien had willen hebben?
Ja, dat is de shit. Tegenwoordig staan ze in veel te grote zalen met een veel te grote band. Maar alsnog beter dan niets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef DO2 het volgende:
Ik heb Bon Iver gezien, bedenk ik me nu opeens. In een intieme setting. Was erg mooi.
Is wel een tijdje geleden. Net na z'n eerste album.
Ga je naar de Effenaar?quote:
Ik las inderdaad een review van het concert in Amsterdam niet lang geleden waarin de reporter eigenlijk niet eens wist wat hij had gezien, laat staan wat hij er van moest vindenquote:The Knife ( Mits ze weer een normale show gaan doen)
Wist niet dat ze daar stonden, maar zal morgen zeker een kaartje halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je naar de Effenaar?
[..]
Ik las inderdaad een review van het concert in Amsterdam niet lang geleden waarin de reporter eigenlijk niet eens wist wat hij had gezien, laat staan wat hij er van moest vinden![]()
Show was in mei, is verzet naar 31 oktober en toen weer verzet naar 4 september. Ik zit te twijfelen; aan de ene kant is het wel echt iets wat ik meegemaakt wil hebben maar ik ken niemand die mee wil en bovendien moet ik dan goede oordoppen kopen, dus het wordt ook best duurquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar stonden, maar zal morgen zeker een kaartje halen.
Vorige keer ook al gefaald omdat ik geen kaartje had.
Sowieso heb eigenlijk de meeste bands die ik echt tof vind en had kunnen zien wel gezien
Hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:53 schreef DO2 het volgende:
Oh ja, daar heb ik ook een kaartje voor. Was ik alweer bijna vergeten.
Tja dat je geen oordoppen hebt is kut, maar das een kleine investering als je van muziek houd. Doe zelf denk ik al 7 jaar met mijn oordoppen van iets meer dan 100 euro.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Show was in mei, is verzet naar 31 oktober en toen weer verzet naar 4 september. Ik zit te twijfelen; aan de ene kant is het wel echt iets wat ik meegemaakt wil hebben maar ik ken niemand die mee wil en bovendien moet ik dan goede oordoppen kopen, dus het wordt ook best duur
Als je die 100 euro ook echt over zeven jaar kon verspreiden was het natuurlijk geen probleemquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja dat je geen oordoppen hebt is kut, maar das een kleine investering als je van muziek houd. Doe zelf denk ik al 7 jaar met mijn oordoppen van iets meer dan 100 euro.
In je eentje naar een concert is niet echt een probleem lijkt me, je praat toch niet veel tijdens.
Verder is er natuurlijk een grote kans dat je verder MBV nooit meer in NL kan zien en die Sonic Warfare schijnt echt vet te zijn.
Ik had me ten doel gesteld er nog enigszins iets eclectisch van te maken, anders is het natuurlijk helemaal onmogelijk... Maar Bowie had ik ook wel graag willen zien.quote:
Voor een van de betere gitaristen van het moment is overal plekquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:16 schreef BoerBert het volgende:
Over dat introspelletje, moest wel lachen om 10. Had ik hier totaal niet verwacht.
Valt wel mee inderdaad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor een van de betere gitaristen van het moment is overal plek(meteen een hint voor de rest
)
Zo ver staat hij niet van de doorsnee muziek in dit topic af toch?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik kan niet bij dat lijstje van Moody, maar ik geef gewoon bij deze op alle nummers het antwoord: Peter Adams.
In 2009 al bleek Bon Iver perfecte meeklapmuziek te zijn voor de gewone man, dus je kunt beter thuisblijven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is de shit. Tegenwoordig staan ze in veel te grote zalen met een veel te grote band. Maar alsnog beter dan niets.
Overigens is Vernon voor onbepaalde tijd met Bon Iver gestopt. Dus misschien spelen ze wel nooit meer.
Het allereerste album van dat album, ´Born Too Late´, laat me denken aan Nine Inch Nailsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de Gallagher broertjes na een cafeïne boost. Niet verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |