Die is ook vetquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Beregd het volgende:
Yoshimi Battles the Pink Robots van flaming lips is voor mij de beste vrolijke indieklassieker
Eerste nummer van het album vind ik maar wazig. Dat is net zo erg als zeg The Knife.quote:
Ik vind het tweede tot en met het laatste nummer waardeloos. Maar daar ben ik redelijk alleen in. Microphones - The Glow Pt. 2 heb ik hier laatst opgepikt; als je NMH kunt waarderen dat misschien ook wel. Heeft niets meer met vrolijke indie te maken, trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die is ook vet
Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea is ook wel niceGeloof wel een klassieker hier.
Ik was te vroeg met het oordeel. De eerste minuut zonder zang was toch wel even wtf. Nu is het wel tofquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef DO2 het volgende:
Haha. Meen je dat nou? Nu ja, het is wel ietwat experimenteel, dbb.
Maar je moet die plaat echt meerdere keren luisteren, voordat het kwartje valt. Hij is echt briljant.
Ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
Je kunt toch niet muziek beoordelen binnen een minuut, bobbie.
Weet jij waar het intro van Straight Street op lijkt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef DO2 het volgende:
Ik moest er zelf ook aan wennen, hoor.
Heb er de eerste 3 keer met gemengde gevoelens naar geluisterd. Daarna werd ie met elke luisterbeurt beter en beter.
Ik zie de potentie ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef DO2 het volgende:
Nu is het gewoon een indieklassieker, bij mij.
Ik heb nu een beetje het beeld van Yeezus met een operazanger onder hiphopbeatsquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef DO2 het volgende:
Ben 'm nu ook weer aan het luisteren. Godver, wat een briljante plaat, zeg. Ik was eigenlijk alweer vergeten hoe goed ie was.
Elk nummer zit tjokvol ideeen en heerlijke twisten. Er gebeurd zo belachelijk veel dat 't amper bij te houden is.
En toch klopt alles.
Sing Me Spanish Techno is fijn, maar over het geheel vind ik de eerste 2 echt beter. Misschien helpt het ook mee dat ik 1 en 2 in de kast heb staan en nummer 3 nietquote:
Soort Depeche Mode meets Belle and Sebestian meets Neutral Milk Hotel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het beeld van Yeezus met een operazanger onder hiphopbeats
Ik dacht trouwens serieus dat die vrouw een kerel was op die fotoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
Qua live-show lijken ze wel wat op The xx met een beatmaker, een gitarist en een zingende bassiste, maar de muziek is totaal anders. Housebeats, heel erg bas-heavy en dansbaar.
[ afbeelding ]
Nogal raar met lang haar en tetten in beeld, maar oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens serieus dat die vrouw een kerel was op die foto
Ik keek eerst naar haar armenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nogal raar met lang haar en tetten in beeld, maar oké.
Het is hier toch allemaal opportunismequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij trekt -heel consequent- te snelle conclusies.
Heb je niet iets van lastfm dat je dit soort dingen weer kan tegenkomen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef DO2 het volgende:
Neem nu dit nummer... Het is werkelijk absurd hoeveel er in dit ene nummer gebeurt.
9 minuten tjokvol briljante krankzinnigheid afgewisseld met prachtige melodien:
En eigenlijk geldt dat voor het hele album. Godsamme... Wat een plaat.
Goed dat je me er weer aan hebt helpen herinneren, dbb,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |