Neen. Ik mis sowieso wat achtergrond qua muziekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef DO2 het volgende:
Maar... Jullie kennen AC Newman en Neko Case toch wel?
Nope.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef DO2 het volgende:
Maar... Jullie kennen AC Newman en Neko Case toch wel?
Euh... Wat euh, wil je weten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
DO2, ik kan nog wel wat meer onderwijs gebruiken
Was mijn vorige ontdekkingquote:
Bedankt. Al een tijdje niet meer geluisterd en staat me niet meer zo bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
Modest Mouse. Luister eerst We Were Dead Before The Ship Even Sank en als je dat leuk vindt kun je in omgekeerd chronologische volgorde de albums luisteren tot je het niet meer kunt hebben.
James Mercer (frontman van The Shins) doet ook een paar nummers op dat album mee, trouwens.
Dan knal ik die er ook inquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef DO2 het volgende:
The Fiery Furnaces? ...
Ik vind Blueberry Boat misschien wel de meest briljante knettergekke en vrolijke indieplaat...
Hoewel ie soms ook een donkere ondertoon lijkt te hebben, word ik er persoonlijk altijd erg vrolijk van.
Ken je Miles Kane al?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan knal ik die er ook in
Was wel even toe aan wat nieuwe input
Jep. Komt vooral door het nieuwe albumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |