Goedenavondquote:
Omdat ik moet lerenquote:
Billy Cobham zaterdagavondquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:09 schreef Telecaster het volgende:
En: goedemorgen!
Vanavond ska. Swinging Groningen FTW!
Dit heb ik ook al de hele weekquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
En ik haat het dat ik serieus niet kan opstaan wanneer de wekker gaat en ik niet weg hoef.
Dat is al een tweede grrr-post! What's up?quote:
Tentamenweken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dat is al een tweede grrr-post! What's up?
TT-nacht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog leuke dingen waar mensen onder de 18 ook in mogen naast Vera/Simplon?
Pleidooiquote:
Gewoon overal problemen. Grote kans dat je wel binnen komt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog leuke dingen waar mensen onder de 18 ook in mogen naast Vera/Simplon?
Juhhhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hebben jullie btw ook een last.fm profiel? Ik ben benieuwd ^^
Juhhhquote:
Niet erg lang. Heb een feestje, maar voel me, gezien dit tijdstip, nogal een wrak.. ik kan helaas nog niet verder slapenquote:
zondag dus? of bedoel je vanavondquote:
Hahaha, leuk joh, op zondag stappen in het stadje!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zondag dus? of bedoel je vanavond![]()
In het eerste geval: Ik!
In het laatste geval: Ik niet!
-edit-
Moet andersom zijn
Ik zou wel willen, maar .....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hahaha, leuk joh, op zondag stappen in het stadje!
Je kunt het ook houden op Poi. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haha de Poiesz. Ik lees het nog steeds als : poesz.
Spiegelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb serieus echt wel een kwartier zitten kijken en te discussiëren wat hier niet klopt. Maar ik zie het nu, finally
Komt btw uit het Funda topic.
gisternacht dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zondag dus? of bedoel je vanavond![]()
In het eerste geval: Ik!
In het laatste geval: Ik niet!
-edit-
Moet andersom zijn
verkapte kijk-mij-eens-lekker-in-de-zon-zitten-en-jullie-lekker-niet postquote:Op zondag 26 juni 2011 20:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Het is nu nog steeds heerlijk terras weer!
Tu tu tu tu ntaaa taa muuuuus!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef ShiningStar het volgende:
Nog 1 nachtje en dan begint de hel. Blehhhh
Awhquote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-lekker-in-de-zon-zitten-en-jullie-lekker-niet post [ afbeelding ]
Nee, kwam ik tegen op Dumpertquote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef PH-KCD het volgende:
[..]! Hahahha, geweldig. Is dat jouw advertentie?
Nou jaaa... dat dan weer welquote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Telecaster het volgende:
Ach, met dit weer is de maandagochtend een groter feest dan als de regen de ruiten geselt.
Ja, Daar Moeten We Toch Eerlijk Over Wezen.quote:
Nou, pak een goed boek, een fles water, een zwembroek en een badhanddoek en fiets als de gesmeerde bliksem naar de Hoornse Plas!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben vrij, 't is mooi weer, en ik verveel meIedereen is aan 't werk verdomme
Dan laat je hem het belangrijkste nog vergeten: zonnebrandcrème. Met deze zonkracht is dat absoluut nodig.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:52 schreef Telecaster het volgende:
Nou, pak een goed boek, een fles water, een zwembroek en een badhanddoek en fiets als de gesmeerde bliksem naar de Hoornse Plas!
Goede aanvulling.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan laat je hem het belangrijkste nog vergeten: zonnebrandcrème. Met deze zonkracht is dat absoluut nodig.
SNT zoekt altijd mensen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Maryn. het volgende:
Iemand nog een leuke bijbaan?? Ben werkloos geworden.. handig met computers en financieel goed onderlegd
We zoeken bij SNT ook nog mensen voor NS klantenservice? Inbound is prima te doen, outbound trouwens ook hoor en verdiend super!quote:
NS vacature? Bel Socios... die is wanhopig op zoek.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
We zoeken bij SNT ook nog mensen voor NS klantenservice? Inbound is prima te doen, outbound trouwens ook hoor en verdiend super!
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
NS vacature? Bel Socios... die is wanhopig op zoek.
werken jeweetsquote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Gaat er iemand naar t watergevecht maandag?
Kloptquote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
NS vacature? Bel Socios... die is wanhopig op zoek.
Vertelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
We zoeken bij SNT ook nog mensen voor NS klantenservice? Inbound is prima te doen, outbound trouwens ook hoor en verdiend super!
206 netto voor 32 uur per week vind ik wel ergggggg royaal van de baas...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Luilak. Ga zelf werken voor je geld
SBS6quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Aanstaande Lotto Weekend Millionaire kan iemand een miljoen eruo winnen
1.000.000 euro's
Jawel. Maar daarna distantieer ik mijzelf weer en ga met 16000 euro naar huisquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eensch, maar voor 1 miljoen wil best aan een SBS show meedoen
Hij wou graag bij klantenservice zei hij... maar dan mensen in levende lijve spreken denk ik zoquote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Catch22- het volgende:
Onder 'baan bij de ns' verstaat hij vast 'belmiep' niet.
Daarbij kan zijn autisme wel problemen opleven aan de telefoon gok ik zo
Hey! Jij werkt bij SNT? Ik heb reeds via een uitzendbureau op die vacature gesolliciteerd. Vrij rap werd ik teruggebeld dat men al `genoeg mensen had´.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik kreeg vorige week een flyer in de bus van SNT dat ze mensen zochten en vorige week woensdag hadden ze een informatiemiddag waar iedereen heen mocht. Blijkbaar ben je net te laat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey! Jij werkt bij SNT? Ik heb reeds via een uitzendbureau op die vacature gesolliciteerd. Vrij rap werd ik teruggebeld dat men al `genoeg mensen had´.Ik heb nog `gepraat als brugman´ om hen te laten inzien wie ze hier mislopen. Maar ja, uitzendbureaus en hun standaard sollicitatieprocedures.
Ik ben supergemotiveerd om voor NS (al dan niet via SNT) aan de slag te gaan. Hoe kan ik dit bewerkstelligen? Alvast bedankt.
Volgens mij een ongeluk op de ring?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef One_conundrum het volgende:
wtf is er aan de hand. Staat het centrum in de fik?
Ja sorry, dat was ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij een ongeluk op de ring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daarmee?quote:
Bedankt voor je reactie. Zeer jammer dat ik te laat was. Overigens had ik al vóór die bewuste woensdagmiddag gereageerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik kreeg vorige week een flyer in de bus van SNT dat ze mensen zochten en vorige week woensdag hadden ze een informatiemiddag waar iedereen heen mocht. Blijkbaar ben je net te laat.
Ik kan je wel aanmelden bij SNT via de Send a friend actie, alleen dan ben je niet gegarandeerd van inbound voor NS![]()
Weet niet hoe serieus je bent maar als je even leest is er weer een infomiddag komende donderdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Zeer jammer dat ik te laat was. Overigens had ik al vóór die bewuste woensdagmiddag gereageerd.
Ik ben dondersserieus. Hoe meer mensen lachen om een baan bij NS, hoe meer kans voor mij om daar wél aan de slag te kunnen. Waar kan ik mij aanmelden voor die informatiemiddag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weet niet hoe serieus je bent maar als je even leest is er weer een infomiddag komende donderdag.
je kan gewoon binnenlopen tussen 11 en 17 dacht ik.. Kijken even op de site onder vacatures.. Daar staat het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben dondersserieus. Hoe meer mensen lachen om een baan bij NS, hoe meer kans voor mij om daar wél aan de slag te kunnen. Waar kan ik mij aanmelden voor die informatiemiddag?
Lees even goed. Die test had niets met NS of treinen te maken.quote:
Het ging alleen maar over `callcentreshit´.quote:Wat gingen ze je dan vragen?
Nieuwe Ebbingestraat op zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Deventer__ het volgende:
Waar haal ik een goedkope fiets vandaan max 50 euro?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja sorry, dat was ik.
Serieus? WAAR? Snelweg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Renesite het volgende:
IK HEB MIJN veterstrikdiploma HBO BINNEN![]()
Gefeliciteerd. Welke knopen kun je nu leggen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Renesite het volgende:
Van hartequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Renesite het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja sorry, dat was ik.
echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? wat is d'r gebeurd
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit op mn balkon en zie de eerste flitsen![]()
![]()
ik heb ook al wat gezien jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit op mn balkon en zie de eerste flitsen![]()
![]()
Waar zit je nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef Bobs. het volgende:
Spannend, zou mijn trein het "noodweer" overleven.
Nee inderdaad.. me neitherquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil m'n raam niet dichtdoen, anders nog warmer
ik heb m wel een stuk dichter gedaan, alleen de gordijnen wel open gelaten, zodat het alsnog af kan koelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil m'n raam niet dichtdoen, anders nog warmer
Ik dacht dat je geen muzak meer wou maken! Even luisteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef cerror het volgende:
Tevens voor boem-dikkie: http://soundcloud.com/cerror/je-zus
Nieuw nieuw nieuw!
Oh dat 'noodweer' duurt ook echt maar 15 minuten ja.quote:
wij kijken naar elkaar!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik kijk richting Friesland, 'n beste flits recht naar beneden
dan weet je wat je voor de volgende bui op je lijstje moet zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef ShiningStar het volgende:
Wil ik net in de plassen gaan stampen, zijn mijn slippers weg
En een parapluquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan weet je wat je voor de volgende bui op je lijstje moet zetten
Slippersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, nét op tijd thuis. Geen paraplu, wél slippers
Fuckin' A.quote:Op woensdag 29 juni 2011 06:43 schreef Inkomen het volgende:
Dat noodweer vond ik tegenvallen, maar het is nu wel lekker koel buiten
Ik vind het nog steeds warm, maar dat kan ook liggen aan mijn kamerquote:Op woensdag 29 juni 2011 06:43 schreef Inkomen het volgende:
Dat noodweer vond ik tegenvallen, maar het is nu wel lekker koel buiten
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb echt al een hele tijd geen zin meer in avondeten. Afgelopen twee dagen geen avondeten gehad en nu eet ik 5 aardappeltjes uit de oven en ik ben er alweer klaar mee. Voor de rest eet ik ook niet zoveel.
21.quote:
Want jij krijgt mij wel aan het eten?quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Want jij krijgt mij wel aan het eten?
Vertel vertel! Wat heb je gekregen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Renesite het volgende:
Pfffffff.... THUIS![]()
Flink verwend door stage! Allemaal cadeautjes en lofuitingen
Collage om op te hangen, met collega's en zo. Erg grappig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vertel vertel! Wat heb je gekregen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Kan nooit veel als je niet veel eet
Nee flauw.
Anders had ik 'm wel gemaakt hoor!quote:
Heb je nog wat geleerd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yes! Ik heb Gert-Jan Huiskes in het echt gezien! Hij stond op te nemen in mijn straat, vast voor Ogentroost en Liefdesgras.
Hij is in het echt nog knulliger dan op tv.
Nee, maar hij vast wel: doe een stap opzij als ik met de auto wegrij.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, maar hij vast wel: doe een stap opzij als ik met de auto wegrij.
Bobs.! Het gaat hier primaquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:44 schreef Bobs. het volgende:
Luco! Hoe is het daar dan? Al een beetje ingeburgerd?
Nee, toch echt koffie.quote:
Dat.quote:
Veelquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Collage om op te hangen, met collega's en zo. Erg grappig!
Snoep in een beker
Belgische bonbons
een goed boek
pennenset
kaartjes
en ik een goede referentie. Men was erg over mij te spreken.
En een etentje.
Gert-Jan Huiskes was drie jaar lang mijn trainer toen ik nog aan tafeltennis deedquote:Op donderdag 30 juni 2011 06:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yes! Ik heb Gert-Jan Huiskes in het echt gezien!
Uh-oh. Kleren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
En dan nu: goed en heel veel winkelen!!
Hij heeft ook een fanhyvesquote:Op donderdag 30 juni 2011 06:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yes! Ik heb Gert-Jan Huiskes in het echt gezien! Hij stond op te nemen in mijn straat, vast voor Ogentroost en Liefdesgras.
Hij is in het echt nog knulliger dan op tv.
Veel plezierquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
En dan nu: goed en heel veel winkelen!!
En, wat was de score?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef Renesite het volgende:
Vandaag eens gek gedaan, in een winkel. Niet gelet op de prijs.
Auw
BUT I DONT CAREEEE
Ah! Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:17 schreef MaxC het volgende:
Nog mensen die vanmiddag naarMaarten van Rossum
gaan?
Hij geeft een lezing in de openbare bibliotheek, oude boteringestraat 18. Om 15:00
170eutjes... overkomelijk verder, hoor, maar niet de bedoeling geweestquote:
Ik ging de stad in met de gedachte dat ik sowieso nieuwe schoenen wilde en een geurtje die ik mezelf had beloofdquote:
quote:
Gefeli, gefeli.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:30 schreef ShiningStar het volgende:
Oelala, studiepunten binnen, eindelijk
Van 't weekend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
[..]
Gefeli, gefeli.![]()
(En nu naar de kroeg.)
Hoiquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Welnee, 2 biertjes maar.
Schijnt voor sommige mensen genoeg te zijn
ik heb wel eens gehad dat ik m na twee biertjes al voelde ja. Kwam overigens wel omdat ik toen Grolsch Kanon als gewoon bier dronkquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Welnee, 2 biertjes maar.
Schijnt voor sommige mensen genoeg te zijn
Eng. Ontladend en rustig... ik verveelde me BIJNA al vandaag, de eerste vakantiedag. En opende zojuist de mail van mijn stage nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hai! Hoe bevalt je leven nu, als afgestudeerde?
Haha, beetje ontwenningsverschijnselen dus...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eng. Ontladend en rustig... ik verveelde me BIJNA al vandaag, de eerste vakantiedag. En opende zojuist de mail van mijn stage nog![]()
Ik ben gezellig aan de msnquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Haha, beetje ontwenningsverschijnselen dus...
Ik verveel me nu ook, zat van het leren en nog veel te veel energie over. En dat terwijl ik eigenlijk moet gaan slapen, beuh.
Ja, echt irritant is dat! Nouja ik ga maar eens een poging doen tot slapen, anders wordt het morgen helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben gezellig aan de msnMaar moet morgen om 10 uur op
Vannacht om 4:00 opeens helder wakker.. Kon niet meer slapen.. lag te malen en te denken
Trusten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja, echt irritant is dat! Nouja ik ga maar eens een poging doen tot slapen, anders wordt het morgen helemaal niks meer.![]()
Trusten Grunn!
Vera, Simplon...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens even een vraagje tussendoor. Wat zijn de wat alternatieve uitgaansgelegenheden in Groningen? Zelf weet ik alleen Shadrak en Warhol zitten :/
Ontbijtennnnn.quote:
Vergeet Café de Ster niet!quote:
Bestaat dat nog..?quote:
Oh, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bestaat dat nog..?
Ik dacht dat dat vorig jaar of daaromtrent gesloten is.
Benzinebar is de nieuwe metaalkroeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen.
Jaren geleden dat ik daar voor het laatst was.
Hebben ze daar ook een kerkhofje van piepschuim?quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb vannacht wat geleerd. Als je een beetje met iemand scharrelt dan ben je met iemand aan het getten? (uitspreken op zn engels, KETTEN?) Ik ken veel benamingen maar dat was voor t eerst haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |