Nee, het eerste topic in deze reeks is vijf jaar geleden geopend: Groningen mag ook een eigen topicquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef EpicKnife het volgende:
Ik had ook al bijna een topic geopend omdat ik wou posten.
maar wat betekenen die kleine zinnetjes naast de topic nummer (sinds een jaar of 5).
Is dat gewoon voor de grap of...
Dat is heel normaal. In een topicreeks heb je datquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:55 schreef EpicKnife het volgende:
Maar dit is toch al een Groningen topic? Hier posten is prima, maar omdat de vorige vol was, daarom..
Maar het valt me op dat bijna elk topic zo'n "subtitel" oid heeft?
Dat voert de persoon die het topic opent zelf in, uiteraard. Hij had het ook 'Waddinxveen stad' kunnen noemen, bij wijze vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:55 schreef EpicKnife het volgende:
Maar dit is toch al een Groningen topic? Hier posten is prima, maar omdat de vorige vol was, daarom..
Maar het valt me op dat bijna elk topic zo'n "subtitel" oid heeft?
Ow. Dat ik best betaald wil krijgen voor 5 jaar lang lief en leed delenquote:
He? OOG TV?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Inkomen het volgende:
STUG, dat was best grappig toen ik nog OOG tv had.
Hoe precies?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef MaxMark het volgende:
Oh en btw, STUG is uitgeroepen tot beste TV programma van de lokale omroepen van Nederland
Dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar ik gok zoiets als "En de winnaar is: STUG".
Dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hebben jullie wel gelezen dat er een Starbucks op het station komt?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hebben jullie wel gelezen dat er een Starbucks op het station komt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |