Ik zeg ook fietspad.quote:
Gewoon precies voor de voeten langs rijden als het kan. Schrikken ze lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou. Ik loop altijd gewoon op de stoep in de Folkingestraat, in plaats van op het fietspad, zoals het gros van de mensen doet. En als je dan belt omdat je er langs wil kijken ze verontwaardigd om.
Ik bel altijd gewoon, vooral ook omdat mensen dat ook al als irritant ervaren. En als ze dan omkijken en gewoon doorlopen snijd ik ze gewoon af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon precies voor de voeten langs rijden als het kan. Schrikken ze lekker
Puppy toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef Renesite het volgende:
Ah, saté halen. Wil saté bij mijn bami. Bah. Moededeuruit.
Wij hebben ooit met het Gronings ontzet (5 jaar geleden ofzo) een fiets voor 2,50 overgekocht van een zwerverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Was er gisteren en fietste een zingende junk door de binnenstad die iedereen zijn fiets zat aan te bieden
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor ¤2,50quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wij hebben ooit met het Gronings ontzet (5 jaar geleden ofzo) een fiets voor 2,50 overgekocht van een zwerverWant dan kon hij weer een biertje kopen en konden wij met de fiets richting 't vuurwerk
reden dat ik nog nooit een fiets van een junk gekocht hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor €2,50
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Luco het volgende:
Morgen laatste dag als inwoner van Groningen trouwens
Ja, maar dat was niet zo dus dat scheelt ;-)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor ¤2,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |