Precies. Er zijn namelijk twee series shirts gemaakt. Eentje met twee sterren en eentje met drie sterren.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Luco het volgende:
En Ajax speelt gewoon met die derde ster erop hoor.
Het zal me aan m'n reet roesten of die club jullie wat boeit, mij boeit die club wel watquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Rickazio het volgende:
Wat boeit ons die jodenclub uit Amsterdam? FORZA GRONINGEN
Tief dan op naar multiculti Amsterdam man dikke kneusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten of die club jullie wat boeit, mij boeit die club wel wat.
quote:
En wat heeft Ajax jou ooit misdaan dat je zo'n hekel aan Ajax hebt gekregen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tief dan op naar multiculti Amsterdam man dikke kneus
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die voor z'n studie naar Groningen is verhuisd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Rickazio het volgende:
Ik word gewoon moe van al die nepfans die voor Ajaks zijn in mijn stad of omgeving. Keihard aanpakken.
Omdat ik eigenlijk alleen maar moet lachen om dit soort kleinzichtig volk dat het niet trekt als mensen niet hun mening delen.quote:
Ja, waar moeten fans van Oss of Zwolle anders vandaan komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die voor z'n studie naar Groningen is verhuisd.
Maar jij bent dus van het type "As je uit Oss komt ben je voor Top! En as je uit Zwolle komt ben je voor Zwolle!"
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor lijpe locatie is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje op de grote markt!
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor lijpe locatie is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje op de grote markt!
Ja, binnenkort weer, eerst Donderdag even winnen in Almelo...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussen
Het dorpsequote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.
Het dorpse van Groningen bevalt me goed hoor, don't get me wrong, maar soms moeten jullie ook eens buiten de provinciegrenzen durven kijken en niet alles direct afschilderen als groot en eng.
Dorpse? Waar heb je het over jo, is dit weer de misplaatste arrogante van aan ajacied? Groningen had ongeveer 200 jaar eerder stadrechten dan A'dam. In een stadion met altijd meer dan 20.000 bezoekers is dorps? Slaat totaal nergens op.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.
Het dorpse van Groningen bevalt me goed hoor, don't get me wrong, maar soms moeten jullie ook eens buiten de provinciegrenzen durven kijken en niet alles direct afschilderen als groot en eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |