En dat was best tof!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:52 schreef ShiningStar het volgende:
Ik kan de klanken van het stadspark hier live naar binnen horen gallen. JVT zingt nu sterrenstof haha.
Korreweg toch? DJVT was tof trouwens! Nu slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:58 schreef ShiningStar het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga lossssss. Jeetje ik kan karaoke gaan houden hier.
Dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Luco het volgende:
Probeer het eens bij de Open Hof. Daarnaast natuurlijk even rondvragen bij de VZN panden in Groningen (Schoolstraat, Bloemsingel/Antonius Deusinglaan en Aweg)
Ja erg veel, er zitten er altijd 2 bij de Jumbo (beren).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef Robby87 het volgende:
Zijn er in Groningen veel daklozen te vinden, en zo ja, waar zitten deze mensen meestal? (is voor een school opdracht)
Dank!
Ik kan je er 1 noemen, klein ventje met een fiets en heel veel rommel. Staat op de Museumbrug elke dag de Riepe te verkopen. Naast de Pathé zitten er vaak wel 1 of 2, verder zou ik het niet weten. Via de instanties kom je in ieder geval wel aan aardig wat lui.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dank je. Ik had ook al op de website van het Leger des Heils gekeken voor adressen, in de praktijk is het toch vaak anders. Dan hebben ze meestal vaste plekken waar ze zich bevinden. Is dat hier in Groningen ook?
Die gast heeft gewoon een brommer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kan je er 1 noemen, klein ventje met een fiets en heel veel rommel. Staat op de Museumbrug elke dag de Riepe te verkopen. Naast de Pathé zitten er vaak wel 1 of 2, verder zou ik het niet weten. Via de instanties kom je in ieder geval wel aan aardig wat lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |