iets met nachtdiensten of medische experimenten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef RickoKun het volgende:
OK OK OK Vooruit vooruit!
Leuk werk waar ik 10 eu netto (24 jaar) kan verdienen![]()
(en geen callcenterwerk of Charity meuk
)
Ik kan overigens niet achter de bar tijdens het nachtleven want ik ben een beetje doof
Ik ben gewoon chagrijnig, sorry dat ik dat afreageer op jouw TT, haha.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zult het er mee moeten doen
Oh, dat maakt mij niet uit hoor. Ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chagrijnig, sorry dat ik dat afreageer op jouw TT, haha.
Taxichauffeur of in hotel werken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef RickoKun het volgende:
OK OK OK Vooruit vooruit!
Leuk werk waar ik 10 eu netto (24 jaar) kan verdienen![]()
(en geen callcenterwerk of Charity meuk
)
Ik kan overigens niet achter de bar tijdens het nachtleven want ik ben een beetje doof
Netto is bijna brutoquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
10eu netto... Dream on dream on...! Ik werk voor 7,50 per uur... Werkte ik (QUA INKOMSTEN) nog maar bij de AH
Bij de Appie zou ik 10,50 verdienen. Alleen kreeg ik moordneigingen van mijn baas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Netto is bijna bruto
En ik verdien, helaas, ook (net) geen tientje per uur
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de Appie zou ik 10,50 verdienen. Alleen kreeg ik moordneigingen van mijn baas.
Ruim 12 per uur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Netto is bijna bruto
En ik verdien, helaas, ook (net) geen tientje per uur
Al een jaaaaaarrr. Nouja, op 9 maanden na. 't Is een beetje aftandser dan m'n vorige, maar wel te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Bobs. het volgende:
MM! Alles goed? Al een beetje gewend aan je nieuwe huis?(of nieuw.. ondertussen woon je er al even of niet?
)
Aftands-huis high five! Wel leuke huisgenoten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Al een jaaaaaarrr. Nouja, op 9 maanden na. 't Is een beetje aftandser dan m'n vorige, maar wel te doen
Jouw huis is de UB, of niet?
Je huis is net een hoer (een mannen hoer in jouw geval) je slaapt er alleen maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Aftands-huis high five! Wel leuke huisgenoten?
En niet alleen de UB hoor, ik ben van de variatie! Zernike/UB/Harmonie, ik voel me overal thuis.Maar mijn echte huis verwaarloos ik inderdaad een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |