Het woord "terras" dringt zich onontkoombaar op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen belooft een mooie dag te worden ja
Details, darling, details. Hier hebben we niets aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
Wakkergebeld worden door je moeder met een best wel goede 1 april grap, waar ik met m'n slaperige kop ook gewoon keihard in getrapt ben.
Tot hilariteit van de rest.
Ik ga trouwens niets in die studio maken, maar ik ga er wonenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef Telecaster het volgende:
Maar even een zonnige titel gemaakt, gezien de weersverwachting voor dit weekend.
Ah - my bad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ga trouwens niets in die studio maken, maar ik ga er wonen
Ik moet morgen werken, dus het zal wel zweten worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het woord "terras" dringt zich onontkoombaar op.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Details, darling, details. Hier hebben we niets aan.
Hahaha, dank je.quote:
Wel een goeiequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
De vraag was of ik morgen rondemiss wilde spelen bij de wielrenwedstrijd van mijn broertje.Mijn reactie was gelijk 'ja daáahaaag'.
En zo ging het nog even verder, beweerden dat ze het eigenlijk al hadden toegezegd aan de trainer dat ik dat wel zou doen en dat ik alleen even die bezwete kerels een zoen en een bloemetje hoefde te geven en leuk moest lachen op de foto.Ohja en een leuk jurkje aan natuurlijk.
Pffff, ze weten te goed dat ik 's morgens nogal naief kan zijn.
En niet nadenk over wat voor dag het is.
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:59 schreef Luco het volgende:
Arme ShiningStar. Wel goed te grazen genomen dus!
Hoop dat je niet moe wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ook. Ik sta in het veld ipv op goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |