Jouw bagger?quote:
Mijn mini me legerquote:
Yeah jeweettog deze shizzle is tantoe lauw.quote:
Aightt kijk ons nu het donker is nog steeds shinennnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yeah jeweettog deze shizzle is tantoe lauw.
Deed ik al voordat ik op invoeren druktequote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk bijdehand snel de OP aanpassen.
quote:
Awhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deed ik al voordat ik op invoeren drukte
Vooral ST is goed gelukt. Ik verander anders, maar blijf dicht bij de waarheidquote:
Beetje maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Damn wat gaat dat ook hard met dit topic
Omg zie dat nu pas.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral ST is goed gelukt. Ik verander anders, maar blijf dicht bij de waarheid
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aightt kijk ons nu het donker is nog steeds shinennn
A topic a day keeps the doctor away!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ik ga altijd hardquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Carrìere maken, totdat de bom valt.quote:
Vanaf donderdag mag ik weer, als m'n antibiotica op is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wrm heb jij antibiotica? Doen de wonden van die cosmetische ingreep nog steeds pijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vanaf donderdag mag ik weer, als m'n antibiotica op is.
Maar hij is nu wel officieel een man!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wrm heb jij antibiotica? Doen de wonden van die cosmetische ingreep nog steeds pijn?
Ahw wat zal ie blij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar hij is nu wel officieel een man!
Kutzooi nu heb ik al die liedjes weer in mn kop.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Carrìere maken, totdat de bom valt.
Werken aan je toekomst, totdat de bom valt.
Ik ren door m'n agenda, totdat de bom valt.
Heilig in het ziekenfonds, totdat de bom valt.
Een blauwtjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
Nee, ik heb met carnaval wat opgelopen.
Bij die zeetanker?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
Nee, ik heb met carnaval wat opgelopen.
Schuld van bijdehand, hij geeft steeds de aanleiding.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutzooi nu heb ik al die liedjes weer in mn kop.
Vast wel meer dan 1.quote:
Wat een rotzakje he.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Schuld van bijdehand, hij geeft steeds de aanleiding.
Ik kan nu wel ja zeggen, maar hij heeft wel lieve TT gemaakt.quote:
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?quote:
Herpes heeft kk opgelopenquote:
Da's al de derde keerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou bdh, daar heb je me ff heel hard zeg.
Er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen, sluit het vat maar aan, dus drinken we samen, niet alleen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?
wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
wat een dorst
Ik lolde.quote:
Ik vond de eerste 2x toch beter.quote:
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 2x toch beter.
We weten toch dat we van je houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier kansloos lopen te haten.Nee, ik had een infectie aan m'n oog, remember.
Je kan ook overdrijven he.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten toch dat we van je houden
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isquote:
dan is er bier voor iedereenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?
wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
wat een dorst
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier kansloos lopen te haten.Nee, ik had een infectie aan m'n oog, remember.
Richard schildpad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isEn dat mag niet
Je doet maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Tevens kan ik nu een heel flauw grapje maken, maar ik zal het laten.
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Richard schildpad.Dat filmpje toen.
Lezen kan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.
Nee, ik had permban in eerste instantie.quote:
uitloggen, dan kan je wel lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban eigenlijk.
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban in eerste instantie.
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
uitloggen, dan kan je wel lezenwat heb je eik gedaan
Zo PM naar Yvonne gestuurd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijk
Omgquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.
Ach je kan zeggen wat je wil maar dat was de beste wraakactie die iemand mij ooit heeft geleverd!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toen we een tijdje heel veel zaten te kaarten in de pauze en hij niet mee mocht doen.
En dat hij toen op een gegeven moment met Menita ging vozen in ons volle gezicht.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil maar dat was de beste wraakactie die iemand mij ooit heeft geleverd!
Heb hem ooit pinda's gegeven waarvan Erik Eran en ik de chola er van af hadden gesabbeld
Ik heb ooit naast hem in de trein gezeten, en de krant hield ik zo dat hij m'n gezicht niet kon zien. Hij heeft me niet herkend.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem met carnaval gezien trouwens he.
Hij wilde met me komen praten.
Ik ben gewoon straal doorgelopen.
Die foto van hem met die surfplank, dat je het verschil niet kon zien tussen hem en die plankquote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een karikatuur is dat ook.Ik zou bijna een foto hier posten zodat de dames ook weten waar we het over hebben maar dat doe ik ze niet aan.
Hou op. Ik hou het niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die foto van hem met die surfplank, dat je het verschil niet kon zien tussen hem en die plank
Heb je nou in je broek geplast jongen.quote:
quote:
Nee, mijn staalharde buikspieren begonnen pijn te doen van het lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je nou in je broek geplast jongen.
Jij hebt überhaupt geen spieren.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, mijn staalharde buikspieren begonnen pijn te doen van het lachen.
Jawel. In een potje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt geen spieren.
Wel doen want jullie maken me nieuwsgierig.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een karikatuur is dat ook.Ik zou bijna een foto hier posten zodat de dames ook weten waar we het over hebben maar dat doe ik ze niet aan.
Nee hoor. Dan krijg je dit:quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wel doen want jullie maken me nieuwsgierig.
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik schrik niet zo snel ergens van.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Your own funeral.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel ergens van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga nu gewoon echt weer stuk hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Dat filmpje ben ik kwijtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon echt weer stuk hier.
Zij heeft seks gehad met haar neefquote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat kunnen jullie aangaan zeg.
Ik vind zijn vriendin afgrijselijker dan hijzelf.
Wat? Neeee. Je maakt een grapje?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij heeft seks gehad met haar neefEn die werden betrapt door hun oma
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij heeft seks gehad met haar neefEn die werden betrapt door hun oma
Haar ouders zitten ook bij de hekserij ofzoiets.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat? Neeee. Je maakt een grapje?
Wanhoop, pure wanhoop.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom wil iemand seks met dat monster
Ja, haar verhalen waren wel leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haar ouders zitten ook bij de hekserij ofzoiets.
Wicked wicca's.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haar ouders zitten ook bij de hekserij ofzoiets.
Ja nou.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
Het wekelijkse zuipfestijn zal je bedoelen
Vrijdagavond is het anders goed zuipen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja nou.Een stukje "brood", dat kreeg je.
wtf lul je nou? Zit jij er nog bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdagavond is het anders goed zuipen hoor
Ja. Wist je dat niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf lul je nou? Zit jij er nog bij?
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wist je dat niet?![]()
Ga btw even een dutje doen. Morgen werken
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt.quote:
No fucking way.quote:
Je weet niet half hoe hard ik shine man. Helaas voor jou zul je het ook nooit weten.quote:
Ik had het al niet meer over shinen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe hard ik shine man. Helaas voor jou zul je het ook nooit weten.
Tevens, trusten FE
Nee jij hebt het weer over alcohol, alcoholist ah pftoe.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het al niet meer over shinen.
quote:
quote:
tfoe, wollah ik breek jou kkhhofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee jij hebt het weer over alcohol, alcoholist ah pftoe.
Trap ze eruit dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef Frankii het volgende:
Mijn nieuwe huisgenoot is homo.
Elke zaterdagavond/nacht na het uitgaan een huis vol homo's![]()
ik wou zeggen dat ik dan jouw reputatie breek. Maar om die te kunnen breken moet jij die wel een hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tfoe, wollah ik breek jou kkhhofd
Nee, dat is niet aardig.
Nee, hij had een lekkere chick bij zich waar ik mee wakker werd.quote:
pics or GTFO. Van die chick dan he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee, hij had een lekkere chick bij zich waar ik mee wakker werd.
Er lagen wel in eens twee kerels op mijn bank.
Alsof ik die niet heb. Niet dat die goed is of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat ik dan jouw reputatie breek. Maar om die te kunnen breken moet jij die wel een hebben.
Hmm, dit doet me ergens aan denken...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef Frankii het volgende:
Gitaar spelen en doen alsof je kan zingen doet wonderen.
quote:Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ik die niet heb. Niet dat die goed is of iets dergelijks.Alhoewel, hier in Delft wel.
Mijn ouders komen elke week mijn was halen en vers bier brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef fairytalessuck het volgende:
Geen ouders hebben die de was voor je doen.
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn ouders komen elke week mijn was halen en vers bier brengen.![]()
Ooit moet je het toch zelf doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn ouders komen elke week mijn was halen en vers bier brengen.![]()
Dat duurt nog zolang joh, dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ooit moet je het toch zelf doen.En ik kan het ook door m'n ma laten doen, maar ik zoek het niet om telkens een koffer kleren mee naar m'n ouders te nemen.
En FTS. Jij moet ook je kleren gaan wassen als je in Amsterdam woont.
Het is niet heel moeilijk, en het duurt ook niet lang. Maar als je het vergeet en het om half 1 moet gaan doen is het gewoon kut.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat duurt nog zolang joh, dat zien we dan wel weer.
Dat wassen niet moeilijk is dat weet ik, ik werk in de thuiszorg knul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk, en het duurt ook niet lang. Maar als je het vergeet en het om half 1 moet gaan doen is het gewoon kut.
Ja maar dat is anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat wassen niet moeilijk is dat weet ik, ik werk in de thuiszorg knul.
DAT ZEI JE MOEDER GISTER OOK KNUL!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef FedExpress het volgende:
wajowajowajowajowajowajowatgaanjulliehard
Hoort wie 't zegtquote:
Wat nou weer.quote:
quote:
Oh dat.quote:
Ik ga morgenavond ook naar Eindhovuh jonguh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:01 schreef FedExpress het volgende:
wtf
goedenmorgen! wat een prachtig weer. onderweg naar Eindhovuuuuuh!
cool! ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond ook naar Eindhovuh jonguh.
Wat doen? Mannen aan de haak slaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond ook naar Eindhovuh jonguh.
Waarom niet?quote:
Mensen die...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die voor 11 uur uit bed zijn.
Ga je het nog zwaar krijgen als je gaat werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die voor 11 uur uit bed zijn.
Ach dan schopt z'n vrouw hem wel het bed uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga je het nog zwaar krijgen als je gaat werken
Altijd lekker, uitslapen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Heerlijk die ene ochtend in de week vrij
Dat doe je anders bij mij ook heel vaak.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die op trollreacties reageren.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doe je anders bij mij ook heel vaak.
Ik irriteer me graag aan je... geen probleemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die op trollreacties reageren.
bij iedereenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doe je anders bij mij ook heel vaak.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik irriteer me graag aan je... geen probleem
Hij heeft wel gelijk.quote:
Ik ookquote:
Er is zo verder niemand waar ik me aan irriteer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:15 schreef kutkabouter het volgende:
Sowieso irriteert iedereen zich graag aan andere mensen. Dat ligt namelijk in de menselijke aard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is zo verder niemand waar ik me aan irriteer.Ja, maar jij irriteert je ook niet aan mij. Het is alleen de "trend" in dit topic om zulke dingen te zeggen, vooral van jou. Ik geloof er verder geen zak van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ja draai het maar weer om.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, maar jij irriteert je ook niet aan mij. Het is alleen de "trend" in dit topic om zulke dingen te zeggen, vooral van jou. Ik geloof er verder geen zak van.
Je hebt me ingeruild voor Barrie.quote:
Ik ruil niemand in. Ik hou van zoveel meisjes/vrouwen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt me ingeruild voor Barrie.
De jeugd heeft de toekomst.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt me ingeruild voor Barrie.
Nou we staan hier doordeweeks ergens tussen 6 en 8uur op. Maar denk niet dat ik er ooit aan zal kunnen wennenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga je het nog zwaar krijgen als je gaat werken
Met deze generatie jeugd is dat best zorgwekkend.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ruil niemand in. Ik hou van zoveel meisjes/vrouwen!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met deze generatie jeugd is dat best zorgwekkend.
Hoezo dat nou?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met deze generatie jeugd is dat best zorgwekkend.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo dat nou?Dat jij nog van vóór de Franse Revolutie bent...
Als ik in A'dam moet zijn sta ik om 4:30 op anders rond een uur of 6, ben van nature eigenlijk een avondmens maar ik heb geen zin om pas laat uit A'dam terug te zijn. Toen ik nog met de trein ging werkte ik van 10:30 tot 19:00 maar dan ben je pas ergens rond 21u thuis... dat is nog waardelozer dan vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou we staan hier doordeweeks ergens tussen 6 en 8uur op. Maar denk niet dat ik er ooit aan zal kunnen wennen![]()
Ben ook veel meer een avondmens.
Sochtends sta ik dan helemaal kapot op, en dan zeg ik weer tegen VV *vanavond gaan we om 9u naar bed*.
Maar dan zit ik die avond toch no gewoon tot 12u van alles te doen
Dan zoek je toch werk wat dichter bij huis?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik in A'dam moet zijn sta ik om 4:30 op anders rond een uur of 6, ben van nature eigenlijk een avondmens maar ik heb geen zin om pas laat uit A'dam terug te zijn. Toen ik nog met de trein ging werkte ik van 10:30 tot 19:00 maar dan ben je pas ergens rond 21u thuis... dat is nog waardelozer dan vroeg opstaan.
Tja gewenning en dichterbij huis is er vrijwel niets te vinden in mijn vakgebied.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan zoek je toch werk wat dichter bij huis?
Je vindt het te warm?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is gewoon nu in maart al veelste warm.
Nu is het lekker. Maar mocht zo doorgaan dan gaat het zeker te warm wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is gewoon nu in maart al veelste warm.
Doe er zelf ook 1 aan dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Rokjes zijn het bewijs van gods bestaan
Nee want dat zou het tegenbewijs zijnquote:
Nogal ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want dat zou het tegenbewijs zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogal ja.Waarom?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want dat zou het tegenbewijs zijn
Dan gaan zeker al die wijven kijken of ze m'n string kunnen zienquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan gaan zeker al die wijven kijken of ze m'n string kunnen zien
Maar mannen zijn seksistischquote:
Het enigste voordeel van warmte is wel dat dan de zomervakantie steeds dichterbij komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu is het lekker. Maar mocht zo doorgaan dan gaat het zeker te warm worden
Je hebt er ook bij die gewoon a-sexueel zijn hoor.quote:
QFTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Rokjes zijn het bewijs van gods bestaan
Die heb ik al teringvroegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het enigste voordeel van warmte is wel dat dan de zomervakantie steeds dichterbij komt.
Daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt er ook bij die gewoon a-sexueel zijn hoor.
07-06-2011 als alle tentamens meezittenquote:
Nog vroeg inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
07-06-2011 als alle tentamens meezitten![]()
![]()
Omg das nog eerder. Ga je ook veel werken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog vroeg inderdaad
Ik heb 3 juni D-Day.
Eerst mn rijbewijs halen en daarna hopelijk een paar weken ergens werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg das nog eerder. Ga je ook veel werken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogal ja.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The things that scare you the most are often the most rewarding!
Wow!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb gewoon zin om in september weer naar school te gaan, volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag.
Ja, dat dacht ik zelf ook al.quote:
Nutteloosheid gaat snel vervelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb gewoon zin om in september weer naar school te gaan, volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag.
Daarom, ik kan nou niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nutteloosheid gaat snel vervelen.Oke, jij werkt nog, maar toch.
Ja, I know, maar als ik nou bijvoorbeeld zou werken in plaats van studeren en dan een of ander baantje waar ik niet veel verder mee kom ofzo, zou ik me alsnog zwaar nutteloos voelen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daarom, ik kan nou niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben.
Dat had ik ook in de zomer, toen moest ik werken, werken, werken. Is wel de beste motivatie voor je studie die er is!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Mwah, ik voel me niet nutteloos. Het is meer dat ik Amsterdam ontzettend leuk vind én dat ik inzie dat dit niet iets is wat ik de rest van m'n leven wil blijven doen, dat motiveert.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, I know, maar als ik nou bijvoorbeeld zou werken in plaats van studeren en dan een of ander baantje waar ik niet veel verder mee kom ofzo, zou ik me alsnog zwaar nutteloos voelen waarschijnlijk.
Ja klopt, zeker waar. Daarom dacht ik ook dat het verstandig zou zijn om een half jaar te gaan werken, om zo meer motivatie te krijgen om weer naar school te gaan. Klinkt stom wel eigenlijk, maarja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik ook in de zomer, toen moest ik werken, werken, werken. Is wel de beste motivatie voor je studie die er is!
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me niet nutteloos. Het is meer dat ik inzie dat dit niet iets is wat ik de rest van m'n leven wil blijven doen, dat motiveert.
Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja klopt, zeker waar. Daarom dacht ik ook dat het verstandig zou zijn om een half jaar te gaan werken, om zo meer motivatie te krijgen om weer naar school te gaan. Klinkt stom wel eigenlijk, maarja.
Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent.quote:
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verder
quote:
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent.
[..]
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma.
Maar wel nepquote:
Nee want ze wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
werd je weer betrapt met je jonge vriendinnetje bdh?
Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.
Ja tegenwoordig moet je vaak je diploma laten zien, daarom kom je bijna nergens met alleen een middelbare school diploma. Maar jij hebt dan, wat je zelf ook al zegt, al jaren aantoonbare werkervaring en dat scheelt ook. Als ik nu ga werken, kom ik niet verder dan een supermarkt of thuiszorg of in een winkel. Daar kan je later niet veel mee, tenzij je graag bedrijfsleider wordt ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.
Ligt een beetje aan je vakgebied... alhoewel ze bij mij nog wel eens om een HBO of Universitair diploma vragen om het werk/denkniveau aan te geven.
Aan de andere kant heb ik bijna 7 jaar aantoonbare werkervaring op dat niveau dus dat heeft met nog niet dwarsgezeten eigenlijk.
Behalve dan bij de bank omdat ik een risico zou zijn
Typte ik balletje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.
Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Typte ik balletje?
Moet wieltje zijn.
Kheb nun echte Razer gaming muis jonge!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde.
pc gaming.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kheb nun echte Razr gaming muis jonge!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.
PC > Consolequote:
Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
PC > Console
Betere graphics en gameplay > gemak
Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.
Neemt niet weg dat ik een nieuwe game pc ga kopen voor Knights of the Old Republic, Diablo 3 en Heroes of Might & Magic VI
en mogge!
Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzo
Veel succes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goeiemorgen vroege vogels![]()
Zo maar eens richting de trein.. vandaag toets met 240 stellingen...
Omfg succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-schermquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...
Daarbij moest ik nu kiezen tussen een 15" laptop of de xbox met 37" flatscreen en dan weet ik het ook wel
Succes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-scherm
Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).
Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uit
Ik stel geen budget vast, maar kijk nu welke kaart ik wil en die koop ik over een paar maanden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.
Enige waar ik dat niet bij doe is het scherm, die hoeft niet groter en beter dan degene die ik nu op het oog heb
Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
ik zit 40cm van m'n scherm af dus groter dan 24" hoef ik echt niet
En schermen dalen idd niet veel meer, alhoewel de LCD's nog wel wat doen aangezien de productiemethodes beter worden (zag je in het begin ook met de TFT schermen... heb in 2000 nog 14" TFT schermen van HP moeten bestellen in Amerika voor 16.000 gulden / stuk(voor m'n werk gelukkig))
Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig!
Ja, idd. Liefst een zwarte matte lijst eromheenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggen
Nou ik vind het anders ook wel lekker om gewoon mn console op te starten hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
PC > Console
Betere graphics en gameplay > gemak
Toch wel lekker, zo'n TU delft laptop. Ik hoef er alleen een betere videokaart in te gooien en dan kan ik shogun alles maximaal draaien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou ik vind het anders ook wel lekker om gewoon mn console op te starten hoor.
Verschilt beetje per game.
FPS of vechtspellen speel ik op de x360. Speelt prima weg achter mn hd-tv. Net fallout uitgespeeld en AC:brotherhood was ook heerlijk.
Maar strategie e.d. is op een PC veel beter te doen. Moet nu shogun 2 hebben, maar dat trekt mn pc alleen minimum specs. Dat werkt dus niet natuurlijk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toch wel lekker, zo'n TU delft laptop. Ik hoef er alleen een betere videokaart in te gooien en dan kan ik shogun alles maximaal draaien.
Eens. Tu Delftquote:
Haten = verlaten.quote:
Ik verlaat Delft wel. NoProblemoquote:
Ja laptop videokaarten zijn zo makkelijk te vervangen tegenwoordig... eitje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toch wel lekker, zo'n TU delft laptop. Ik hoef er alleen een betere videokaart in te gooien en dan kan ik shogun alles maximaal draaien.
Dat kan ik op kosten van de TU laten doen. Ik hoef alleen de videokaart zelf te kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja laptop videokaarten zijn zo makkelijk te vervangen tegenwoordig... eitje.
Sta er vooral van te kijken dat het kan... 99% van de laptops gaat het namelijk niet bij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan ik op kosten van de TU laten doen. Ik hoef alleen de videokaart zelf te kopen.
Oh da's wel übervet. Wel voor sparen dat je een ultrading hebt hequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan ik op kosten van de TU laten doen. Ik hoef alleen de videokaart zelf te kopen.
Kan me er ook niks bij voorstellen, maargoed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sta er vooral van te kijken dat het kan... 99% van de laptops gaat het namelijk niet bij.
Wat heb je gekregen?
hp elitebook blablabla zoveel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sta er vooral van te kijken dat het kan... 99% van de laptops gaat het namelijk niet bij.
Wat heb je gekregen?
Klinkt echt heel duidelijk man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hp elitebook blablabla zoveel.Ik weet de lettertjes en cijfertjes even niet maar in ieder geval op de videokaart na het beste van het beste van alles in verband met ingewikkelde 3d programmeer kutzooi.
correctie: het beste van het beste in de week dat je hem kocht ;-)quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hp elitebook blablabla zoveel.Ik weet de lettertjes en cijfertjes even niet maar in ieder geval op de videokaart na het beste van het beste van alles in verband met ingewikkelde 3d programmeer kutzooi.
Ja die warmte is af en toe echt insane als ik druk aan het 3d modelleren ben en dan draait ie op maximaal 50 procent, als ik een hele grote assembly aan het bouwen ben bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
correctie: het beste van het beste in de week dat je hem kocht ;-)
Een paar types van die Elitebooks heeft naast de onboard Intel kaart ook de mogelijkheid om er een ATI HD Radeon naast te prikken.
Verwacht daar overigens niet dezelfde performance van als van eenzelfde type ATI in een desktop-pc.
Nog afgezien van het feit dat nagenoeg elke HP laptop tegenwoordig problemen heeft met warmte-afvoer en zeker als zo'n videokaart op volle toeren draait tijdens het gamen.
Het is dat sommige spellen pc exclusive zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gamen op een laptop pc vind ik sowieso niks
Ken het ja... neefje van me die ook werktuigbouwkunde doet heeft een HP Pavillion DV7, dat ding zijn GPU is al overleden door de 'zware' bewerkingen... puur omdat ie de hitte niet kwijt kon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja die warmte is af en toe echt insane als ik druk aan het 3d modelleren ben en dan draait ie op maximaal 50 procent, als ik een hele grote assembly aan het bouwen ben bijvoorbeeld.
En inderdaad, er is nu vast alweer wat beters maar het is pas een half jaar oud dus dat zit nog wel snor.
Er zit bijvoorbeeld een intel i7 vPro quadcore nog wat in.
[..]
Idd. Je krijgt er wel warme ballen van als ie op je schoot ligtquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gamen op een laptop vind ik sowieso niks
1200 in mijn geval.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ken het ja... neefje van me die ook werktuigbouwkunde doet heeft een HP Pavillion DV7, dat ding zijn GPU is al overleden door de 'zware' bewerkingen... puur omdat ie de hitte niet kwijt kon.
Zit je dan met je laptop van ¤700,-
Daar heeft hij VV toch voor om z'n ballen op te warmen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Je krijgt er wel warme ballen van als ie op je schoot ligt
Te warme ballen zijn echt zwaar a-relaxt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heeft hij VV toch voor om z'n ballen op te warmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |