Sowieso paardrijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
LoL@TT
Ceased, waar zit Mjan op paardrijden?
Schijt. Waar ergens?quote:
Ja die schijten ook ja.quote:
Jaja paardjes zijn stom boehoequote:
Oh ok. Bij mij achter zitten in een straal van 200 meter 2 maneges ofzo. Had je keer bakkie kunnen komen doen hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jaja paardjes zijn stom boehoe
Manege de Groote Wielen zit ze.
Alles in huis is ook zeker van Hello Kittyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jaja paardjes zijn stom boehoe
Manege de Groote Wielen zit ze.
Verder ben je helemaal niet van de vooroordelen he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alles in huis is ook zeker van Hello Kitty
Ik vind het gewoon iets voor 12-jarigen, maar blijkbaar mag dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verder ben je helemaal niet van de vooroordelen he?
Ik hou er ook niet van, maar als ze het leuk vind moet ze het doen tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verder ben je helemaal niet van de vooroordelen he?
Zo zit ik er ook in... ik heb niets met die beesten en ze stinken maar zij wordt er vrolijk van dus waarom zou ik er in godsnaam iets tegen hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, maar als ze het leuk vind moet ze het doen tochAls je mensen daarop af gaat zeiken heeft iedereen wel crap lijkt me. En een cool meisje dat ik ken zit op paardrijden
Ja die broekjes zijn altijd wel geil hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook in... ik heb niets met die beesten en ze stinken maar zij wordt er vrolijk van dus waarom zou ik er in godsnaam iets tegen hebben?
Ik zit daar in de kantine te lezen of verder te werken en naar meiden van 20+ te kijken in strakke paardrijbroeken
Zolang ze hun kop niet opentrekken is het vaak goed te doen ja...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die broekjes zijn altijd wel geil heAlleen is het heel vaak zo dat meisjes die paardrijden op een paard gaan lijken
Maar snap niet dat je iets tegen die sport kan hebben, als je het sport wil noemen.
Haat paarden wel want die schijten altijd achter onze poort
Die heb je volgens mij ook op een willekeurige hockeyclub. Leuk om naar te kijken maar niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zolang ze hun kop niet opentrekken is het vaak goed te doen ja...
Ergste zijn nog die 12-jarigen die al rokend in de kantine met hun blackberry zitten te pielen.
Dit is een inkoppertje maar uit respect zal ik hier geen oversekste opmerking maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Mwah, ik verveel me echt dood.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje maar uit respect zal ik hier geen oversekste opmerking maken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje maar uit respect zal ik hier geen oversekste opmerking maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |