De TT?quote:
Vier dagen leven op drank en happy meals.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen dat carnaval "meer" is dan alleen keihard zuipen en regelen.
En McDonalds inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vier dagen leven op drank en happy meals.![]()
Kan ik me voorstellen.quote:
Waarom doe jij altijd van die random shit?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb van de week al m'n kermisknuffels in de fik gezetOp een rijtje, lucifers erin, bio-ethanol eroverheen en dan aansteken
Hoe kom je erop.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb van de week al m'n kermisknuffels in de fik gezetOp een rijtje, lucifers erin, bio-ethanol eroverheen en dan aansteken
Soms heb je ergens zin in en dan doe ik 't gewoonquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd van die random shit?
Was m'n kamer aan 't opruimen, en ergens lagen die knuffels. Weggooien is zonde, kan je er beter iets leuks mee doen!quote:
Ik was laatst met m'n huisgenoten beetje het balkon aan het opruimen, toen hebben we daar op een gegeven moment een plateautje op geklust en zijn met bierflesjes gaan golfen. Lekker veel bier erbij en je hebt een topavond.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms heb je ergens zin in en dan doe ik 't gewoon
True true.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was m'n kamer aan 't opruimen, en ergens lagen die knuffels. Weggooien is zonde, kan je er beter iets leuks mee doen!
Daar heb ik blikjes voorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True true.
Je had er ook in kunnen gaan lopen schieten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |