Ik kom daarin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef bijdehand het volgende:
Wie was er in de krant?
Wanneer?quote:
Over 2 weken pas.quote:
Hm...quote:
Grappig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
Ik was pas geleden op zondag op Nederland nogwat en later nog bij DWDD
Ikke nie wete.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Iemand nog een leuk appartement gezien in de binnenstad, tussen de 400 en 650 euro? Zou toch weer eens graag terug naar m'n stadje verhuizen
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Iemand nog een leuk appartement gezien in de binnenstad, tussen de 400 en 650 euro? Zou toch weer eens graag terug naar m'n stadje verhuizen
Hehe, geef er niet zoveel omquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Ben vroeger ook weleens op tv geweest. Ben 2x bij Monte Carlo geweest.
Ik ook. Truste.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Hehe, geef er niet zoveel om![]()
Ik ga slapen.
Succesquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
quote:DEN BOSCH - De brandweer heeft woensdagavond een brand geblust in een flat aan de Admiraliteitslaan.
Waarschijnlijk is de brand, die ontstond in de hal, aangestoken. Er zijn de voorbije maanden meer dergelijke branden geweest.
Klinkt als een slapstick show. Ik zeg doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge,
We kunnen de TT bijna veranderen naar 'de grote supertuxxx en bijdehand show' of niet?
Ik haat slapstickquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klinkt als een slapstick show. Ik zeg doen
Je kan ook naar onze late-night show kijken.quote:
Moeten we daar geen geld voor gaan vragen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan ook naar onze late-night show kijken.
Ik zou me niet fijn voelen om voor die dingen geld te vragen, mevrouw Faalhaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten we daar geen geld voor gaan vragen?
Ze zijn Jason__ aan het opruimen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:45 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik zojuist in dit topic heb gepost.
Huh, waarom is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn Jason__ aan het opruimen.Dus ook reacties blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |