Paletje?quote:Op dinsdag 23 april 2024 01:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Little late to the party,
Maar overal waar ik met carnaval kom, schenken ze in glas, en heb ik dus geen drol te maken met statiegeld bekers..
...
Vooral de Paternoster, knillispoort, spiegeltent en theater der Amadeiro's.quote:
Spiegeltent mag ik ook graag komen jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral de Paternoster, knillispoort, spiegeltent en theater der Amadeiro's.
Maar ook niet verkeerd!
En wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet voor het eerst bij het Wapen van Rosmalen gegeten.
Fijne medewerkers, goede prijs kwaliteit verhouding, interessante mix aan aangeboden producten. Wel wat druk en veel mensen die niet weten dat ze niet zo in de weg moeten staan. Denk dat het bandidos chapter wat er ook at de minst aso mensen waren.quote:
Vrachtwagen op zijn kant op de A2quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:34 schreef Filosoofert het volgende:
Weet iemand waarom ik gisteren 50 minuten stil heb gestaan in de stad? Rond 1800
lang, lang, lang geleden daar ook eens wezen eten (ik denk 20 jaar). Reden was vooral de locatie. Toenertijd jaren gecarpooled met een collega en elke keer als we 's middags Rosmalen in kwamen rijden vanaf de snelweg dan keken we naar de "mensen in de etalage" (de serre van het Wapen van Rosmalen). Dus toen het carpoolen over was omdat ze en andere baan had zijn we om die reden daar wezen eten (uiteraaraard zittend in de serrequote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Vind t wel goed te hachelen daar. Diner Quartier in Nieuwkuijk is van dezelfde eigenaar en ook goed vreten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Liep al tijden slecht. Rare verbouwing en toen was het over.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:31 schreef bloempjuh het volgende:
Weet iemand wat er met Luxe Italia is gebeurd en wanneer? Die waren mijn favo
quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Eindelijk!
De hinthamerdriehoek gaat 's-avonds op slot voor auto's. Niet meer hoeven te vrezen voor je leven in de Hinthamerstraat of de St. Josephstraat.
https://www.bd.nl/den-bos(...)-en-lossen~af1fe62c/
Echt clubs heb je hier niet inderdaad. Op stap kun je wel in Roels, Pantoffel, Zoomers & Zoomers etc. Dat zijn meer de kroegen waar nog wel gedanst wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat is Den Bosch een matige stad geworden om uit te gaan, zeg. Misschien is dat iets landelijks, maar het is zaterdagavond en ik hoor en zie hier in het centrum gewoon geen dansende, STAPPENDE mensen. Het is allemaal zitvolk geworden. Terrasjes, praten, gezien willen worden. De een in een nog uitdagender jurkje gekleed dan de ander, maar er vervolgens niet mee op stap, en ermee aan een tafeltje schuiven. En het ziet er niet naar uit dat dit is om 'in te drinken'.
Zie ik iets over het hoofd? Mis ik iets? Of is het feit dat dit topic sinds december afgelopen jaar ook geen stormlooptopic is gebleken een duidelijke voorbode daarvan geweest?
Ja maar Roels zit in de godawful, zichzelf vreselijk overschattende, maar eigenlijk ontzettend tegenvallende Korte Putstraat. Ik had eerder al niet echt iets met die veredelde brandgang, maar dat is echt alleen maar erger geworden. Zoomers ken ik dan weer wel en is wel aardig, maar daar is het weer dat het veel te veel uit z'n voegen klapt als het eenmaal nacht begint te worden en het druk wordt. Dan wordt er niet gedanst, dan wordt er voorzichtig langs elkaar af geschoven. Pantoffel... moet ik eens opzoeken, geen idee. Thanks.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Echt clubs heb je hier niet inderdaad. Op stap kun je wel in Roels, Pantoffel, Zoomers & Zoomers etc. Dat zijn meer de kroegen waar nog wel gedanst wordt.
Pantoffel is ook korte putstraatquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar Roels zit in de godawful, zichzelf vreselijk overschattende, maar eigenlijk ontzettend tegenvallende Korte Putstraat. Ik had eerder al niet echt iets met die veredelde brandgang, maar dat is echt alleen maar erger geworden. Zoomers ken ik dan weer wel en is wel aardig, maar daar is het weer dat het veel te veel uit z'n voegen klapt als het eenmaal nacht begint te worden en het druk wordt. Dan wordt er niet gedanst, dan wordt er voorzichtig langs elkaar af geschoven. Pantoffel... moet ik eens opzoeken, geen idee. Thanks.
Was van de week in Reinders. Ook gewoon zo, tsja, bleh. En 3,5 euro voor een klein kutfluitje bier, hoe durf je het te vragen (al is dat denk ik iets van meer steden).
Feestcafé LaLaLaaa is trouwens terziele, dat is inmiddels ook een borrelcafé geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |