Paletje?quote:Op dinsdag 23 april 2024 01:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Little late to the party,
Maar overal waar ik met carnaval kom, schenken ze in glas, en heb ik dus geen drol te maken met statiegeld bekers..
...
Vooral de Paternoster, knillispoort, spiegeltent en theater der Amadeiro's.quote:
Spiegeltent mag ik ook graag komen jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral de Paternoster, knillispoort, spiegeltent en theater der Amadeiro's.
Maar ook niet verkeerd!
En wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet voor het eerst bij het Wapen van Rosmalen gegeten.
Fijne medewerkers, goede prijs kwaliteit verhouding, interessante mix aan aangeboden producten. Wel wat druk en veel mensen die niet weten dat ze niet zo in de weg moeten staan. Denk dat het bandidos chapter wat er ook at de minst aso mensen waren.quote:
Vrachtwagen op zijn kant op de A2quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:34 schreef Filosoofert het volgende:
Weet iemand waarom ik gisteren 50 minuten stil heb gestaan in de stad? Rond 1800
lang, lang, lang geleden daar ook eens wezen eten (ik denk 20 jaar). Reden was vooral de locatie. Toenertijd jaren gecarpooled met een collega en elke keer als we 's middags Rosmalen in kwamen rijden vanaf de snelweg dan keken we naar de "mensen in de etalage" (de serre van het Wapen van Rosmalen). Dus toen het carpoolen over was omdat ze en andere baan had zijn we om die reden daar wezen eten (uiteraaraard zittend in de serrequote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Vind t wel goed te hachelen daar. Diner Quartier in Nieuwkuijk is van dezelfde eigenaar en ook goed vreten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Liep al tijden slecht. Rare verbouwing en toen was het over.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:31 schreef bloempjuh het volgende:
Weet iemand wat er met Luxe Italia is gebeurd en wanneer? Die waren mijn favo
quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Eindelijk!
De hinthamerdriehoek gaat 's-avonds op slot voor auto's. Niet meer hoeven te vrezen voor je leven in de Hinthamerstraat of de St. Josephstraat.
https://www.bd.nl/den-bos(...)-en-lossen~af1fe62c/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |