Op het Den Bosch draadje bij de concurrent gaat het wel wat sneller met de onderwerpen, maar misschien trekt die concurrent inmiddels ook heel wat meer bezoekers dan Fok!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zie ik iets over het hoofd? Mis ik iets? Of is het feit dat dit topic sinds december afgelopen jaar ook geen stormlooptopic is gebleken een duidelijke voorbode daarvan geweest?
Zit Europa-Pizza er niet meer? Dacht altijd dat dat een dekmantel voor drugspaleis was waar ze toevallig wel goeie pizza maakten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:07 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Op het Den Bosch draadje bij de concurrent gaat het wel wat sneller met de onderwerpen, maar misschien trekt die concurrent inmiddels ook heel wat meer bezoekers dan Fok!
Weet iemand trouwens wat er met Europa-pizza gebeurd is?
Op reddit komen veel onderwerpen voorbij. Maar het is niet zo gezellig als dat het hier kan zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 04:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit Europa-Pizza er niet meer? Dacht altijd dat dat een dekmantel voor drugspaleis was waar ze toevallig wel goeie pizza maakten.
(Also; wat is de concurrent van FOK?)
Pand staat leeg, en er hangen allemaal papiertjes met dat het te huur is. Voor een gemiddeld drugspaleis zaten ze er wel erg lang....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 04:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit Europa-Pizza er niet meer? Dacht altijd dat dat een dekmantel voor drugspaleis was waar ze toevallig wel goeie pizza maakten.
Is het op Reddit nog steeds zo dat reacties niet standaard zichtbaar zijn; dat je ze zichtbaar moet klikken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op reddit komen veel onderwerpen voorbij. Maar het is niet zo gezellig als dat het hier kan zijn
Volgens mij niet maar ik kom er amper. Teveel zuurpruimenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is het op Reddit nog steeds zo dat reacties niet standaard zichtbaar zijn; dat je ze zichtbaar moet klikken?
Pure aids vond ik dat.
Ik wist niet dat er zulke vreemde mensen op fok zatenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:43 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
JA! Kapsalonpizza voor mijn lief, ei-spinaziepizza voor mij!
Dat ik daar zo achter moet komen zeg. Bestelde er al 20 jaar niet meer, daarnietvan, maar vroeger vaak dronken pizza shoarma daar gehaald. Lekker lullen met die Turk tot ie op was. Ook was dat vroeger de plek om nog bier te halen midden in de nacht. Maarja, hij hield het al langer vol dan ik verwacht had, want eigenlijk was het niet te vreten. Ik mis Pizza Rico van bosveld ook nog steeds. Die bezorgde gewoon tot 4u snachts als je zijn nummer had.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Pand staat leeg, en er hangen allemaal papiertjes met dat het te huur is. Voor een gemiddeld drugspaleis zaten ze er wel erg lang....
(Over Europa) Ik bestelde er jaren geleden een keer en familie zat echt van "dan sla ik over, die is zo ranzig", maar hij zal er op vooruitgegaan zijn, want die pizza was echt meer dan prima. Denk dat ze de laatste jaren hun zaak wat beter bij elkaar geraapt hadden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Maarja, hij hield het al langer vol dan ik verwacht had, want eigenlijk was het niet te vreten.
Dat is Turks denk ik, ei op pizza sowieso wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zulke vreemde mensen op fok zatenei spinazie wtf
Ei op pizza is misschien Turks, maar vooral fantastisch lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef Ilse10 het volgende:
[..]
Dat is Turks denk ik, ei op pizza sowieso wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |