Ik kom daarin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef bijdehand het volgende:
Wie was er in de krant?
Wanneer?quote:
Over 2 weken pas.quote:
Hm...quote:
Grappig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
Ik was pas geleden op zondag op Nederland nogwat en later nog bij DWDD
Ikke nie wete.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Iemand nog een leuk appartement gezien in de binnenstad, tussen de 400 en 650 euro? Zou toch weer eens graag terug naar m'n stadje verhuizen
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Iemand nog een leuk appartement gezien in de binnenstad, tussen de 400 en 650 euro? Zou toch weer eens graag terug naar m'n stadje verhuizen
Hehe, geef er niet zoveel omquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Ben vroeger ook weleens op tv geweest. Ben 2x bij Monte Carlo geweest.
Ik ook. Truste.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Hehe, geef er niet zoveel om![]()
Ik ga slapen.
Succesquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
quote:DEN BOSCH - De brandweer heeft woensdagavond een brand geblust in een flat aan de Admiraliteitslaan.
Waarschijnlijk is de brand, die ontstond in de hal, aangestoken. Er zijn de voorbije maanden meer dergelijke branden geweest.
Klinkt als een slapstick show. Ik zeg doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge,
We kunnen de TT bijna veranderen naar 'de grote supertuxxx en bijdehand show' of niet?
Ik haat slapstickquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klinkt als een slapstick show. Ik zeg doen
Je kan ook naar onze late-night show kijken.quote:
Moeten we daar geen geld voor gaan vragen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan ook naar onze late-night show kijken.
Ik zou me niet fijn voelen om voor die dingen geld te vragen, mevrouw Faalhaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten we daar geen geld voor gaan vragen?
Ze zijn Jason__ aan het opruimen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:45 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik zojuist in dit topic heb gepost.
Huh, waarom is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn Jason__ aan het opruimen.Dus ook reacties blijkbaar.
Omdat ie in tig topicsquote:
Owww die deed net met een "bossenaar" hier posten jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat ie in tig topics
'er komt een .... bij de dokter
zegt de dokter 'ruim je het zelf ook weer op?'
heeft gepost.
Da's toch grappigquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat ie in tig topics
'er komt een .... bij de dokter
zegt de dokter 'ruim je het zelf ook weer op?'
heeft gepost.
Niet te snel conclusies trekken he?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owww die deed net met een "bossenaar" hier posten ja
Ik voelde me heel dom toen ik heb niet snapte maar het ligt dus aan die vent..
Iets wat erbij hoort om 7:30..quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet te snel conclusies trekken he?
Ik heb vaak in dat topic gestaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju heb net even het banmeld topic bekeken, jezus dat dit forum nog bestaatEcht veel
Iemand nog plannen vandaag?
Dat is de eerste keer dat ik die klacht krijg.quote:
Wat een verrassingquote:
Werken vooral.quote:Nee ik ga niks doen, jij?
Is gewoon een eretopicquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
[..]
Werken vooral.
Moet ik een paar adressen pm-en?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoi ik heb zin om iemand af te schieten.
Ja doe maar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet ik een paar adressen pm-en?
Is Engelen, Maaspoort en Eindhoven te ver weg?quote:
Ah op die manier, nee ik weet al wie er dood moet, maar ik dacht dat je me ging pm'en over mensen die mij wel ff konden helpen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is Engelen, Maaspoort en Eindhoven te ver weg?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah op die manier, nee ik weet al wie er dood moet, maar ik dacht dat je me ging pm'en over mensen die mij wel ff konden helpen.
Een klojo van een bedrijf in Helmond die mij hoort te helpen, maar ondertussen mij lekker met de kosten laat zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohhh nou ik wil je best helpen hoor![]()
Even mn agressie afreageren ofzo
Wie wil je dood hebben?
Dat zeg ik wel als ik ervan verlost ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef ruud.nl het volgende:
Welk bedrijf?
quote:
Hahaquote:
Optredens enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh is daar iets te doen dan?
Gewoon open toch haha, misschien wel even kijken ofzo
Jij nog plannen van het weekend, SuperrrTuxxx?
hij zei truxquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Gogogoo Jazz
En het blijft lekker weer
Wat is het nadeel trux?
zeker dolle boelquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
1 van de foto's van gisteravond.Ziet er dolletjes uit he.
![]()
[ afbeelding ]
haha, inderdaad! rustig dagje gisteren. stilte voor de storm denk ik...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:22 schreef Ceased2Be het volgende:
'mogge!
Bizar, ben om 22:30 gaan slapen en heb maar 2 posts gemist ipv 200? Is Bijdehand ziek?
Ik was afgelopen maandag en dinsdag op de radioquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
Ik was pas geleden op zondag op Nederland nogwat en later nog bij DWDD
hedde m nie gevat jong?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zag net 't lekkere hapje weer toen ik m'n bestelling ging ophalen.
Verder dan een beetje dom giechelen en iets dom verkeerd opvatten kwam ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verder dan een beetje dom giechelen en iets dom verkeerd opvatten kwam ik niet.![]()
![]()
Jaaa, dalijk is het een fokker en word ik herkend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:Waar werk tie SuperrrTuxxx?
WEEEEEEKEEENDDD
dat heeft hij dan nu toch al met je blunder enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaaa, dalijk is het een fokker en word ik herkend.![]()
Mijn god leef jij ook nog.quote:
Overal en nergens. Heb je nog zien fietsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn god leef jij ook nog.![]()
Waar was je?
quote:
Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overal en nergens. Heb je nog zien fietsen
Wat? Mag dat niet?quote:
Het is meer van: waar komt die gast in een keer vandaanquote:
Vanmiddag vlakbij het spoorquote:
Klopt. Zat jij in zo'n ding op het spoor dan?quote:
SuperrrTuxxx! Dit is je man uit de winkelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:42 schreef Madridista het volgende:
Ik wil met SuperTuxxx naar bed
Neen, ik was daar iemand voor het raam aan het batsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt. Zat jij in zo'n ding op het spoor dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Elke kans op seks moet aangenomen worden of nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx! Dit is je man uit de winkel
Grijp die kans meid!
Geloof er niks van, waar is het bewijs dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grijp die kans meid!
In je broekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geloof er niks van, waar is het bewijs dan?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elke kans op seks moet aangenomen worden of niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grijp die kans meid!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, ik was daar iemand voor het raam aan het batsen
Je was dus die vriend aan het batsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?quote:http://www.brabantsdagbla(...)eling-scholieren.ece
DEN BOSCH - Zes van de elf tieners die zijn aangehouden op verdenking van mishandeling van negentien scholieren op de Kooikersweg in Den Bosch worden hiervoor ook vervolgd.
Ze moeten zich in het najaar voor de rechter verantwoorden. Dat is vrijdagmiddag bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie. Dat gebeurde tijdens een informatiebijeenkomst voor ouders van slachtoffers van de mishandelingen. De bijeenkomst werd gehouden op initiatief van de officier van justitie, in samenwerking met politie Brabant-Noord. Doel van de bijeenkomst was ouders informeren over het strafrechtelijk onderzoek. Burgemeester Rombouts was er ook. Eerder deze week sprak hij met de jonge daders en bood hen en hun ouders opvoedhulp aan.
tegenover het pompstation heeft altijd een school gezeten toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?
Ja maar die is 1,5 jaar geleden gesloten.. Tevens zijn ze dat gebouw aan het slopen en is er niemand opgepakt van die 150 mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
tegenover het pompstation heeft altijd een school gezeten toch?
Ik niet iig.quote:
er staat niet dat het van de school is! het is daar gebeurdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?
Ohhhhhhhhh dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
er staat niet dat het van de school is! het is daar gebeurd
Huh hoezo?quote:
Nee ik zat in de auto, hij achter het stuur, ik ernaast. We hebben geen lichamelijk contactquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was dus die vriend aan het batsen?
De afgelopen 5 topics niet opgelet? Het valt nu nog meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat is dit voor domme slowchat geworden zeg..
Ik vond het vet. Ben nu pas thuisquote:Op zondag 23 mei 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou dat was het weer dan![]()
Hoe hebben jullie het gehad?
Nu pas? Het is nog vroeg haha. Wou je niet uitgaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het vet. Ben nu pas thuis
Ben net nog SuperrrTuxxx tegengekomenMaar ze zag me niet
Ben al de hele dag wegquote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu pas? Het is nog vroeg haha. Wou je niet uitgaan?![]()
Hahaha alweer joh
SuperrrTuxxx heeft een stalker
Ahhaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben al de hele dag wegDus ik ga niet meer uit.
En als ik haar zou stalken zou ik het beter doen. Ben je jaloers?
Ik wil haar niet stalken. Stalken is voor de gekken en de wanhopigen onder ons.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhhaGa je (over)morgen ook nog?
Ja dan moet je het inderdaad beter aanpakkenAnders neemt ze die winkelier
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil haar niet stalken. Stalken is voor de gekken en de wanhopigen onder ons.
En morgen en overmorgen ga ik ook jaAlleen weet ik niet zeker of ik overmorgen lang kan blijven. En jij?
Nu al slapen? Dan ben ik er ook zo vantussen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Hm ik ga niet meer, heb het wel weer gezien
Nou je hebt de sfeer te pakkenVeel plezier nog de komende dagen
![]()
Ik ben slapen, weltruste![]()
Heb wel iemand gezien die wel erg veel op jou leek.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het vet. Ben nu pas thuis
Ben net nog SuperrrTuxxx tegengekomenMaar ze zag me niet
Vlakbij de carrousselquote:Op zondag 23 mei 2010 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb wel iemand gezien die wel erg veel op jou leek.
Zo moet je het niet zien. Jij komt mij 2x tegen maar herkent me niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verder vind ik het best eng dat je me in 2 dagen 2x tegenkomt.![]()
Ik heb je al eeuwen niet gezien, dus dan is het toch niet raar dat ik twijfel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien. Jij komt mij 2x tegen maar herkent me niet.
En ik herken jou wel 2xquote:Op zondag 23 mei 2010 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb je al eeuwen niet gezien, dus dan is het toch niet raar dat ik twijfel.
Mensen in auto's zie ik sowieso niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik herken jou wel 2xWaar zag je mijn doppelganger?
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen in auto's zie ik sowieso niet.Ik weet niet meer waar het was.
Sowieso ergens in de buurt van de Karrenstraat, maar waar precies......quote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet hoor
![]()
Ik ga nu echt slapen, moet er morgen weer vroeg uit.![]()
Je kent me gewoon niet meerquote:Op zondag 23 mei 2010 01:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sowieso ergens in de buurt van de Karrenstraat, maar waar precies......
quote:
Barrie.quote:
Ik ben zeer diep bedroefd.quote:
Achja daar is een oplossing voor he.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeer diep bedroefd.
Gaan jullie vanavond naar JiD?
De stad in.quote:
Ahh cool, veel plezier alvastquote:
Wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja daar is een oplossing voor he.![]()
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Mensen laten het allemaal afwetenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh cool, veel plezier alvast
Neuh bijdehand ik niet meer. Zo naar een vriendin en daarna naar mn opa en oma
Jij ook veeel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja. JiD he?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:58 schreef FedExpress het volgende:
zo... bijna 8.5 uur geen activiteit hier. dat is lang geleden xD
En heb je me gezien?quote:
Nee. Ik heb me toch een kutavond gehad daarquote:
Watskeburt?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ik heb me toch een kutavond gehad daarBen er echt ff klaar mee
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
Ja, lang verhaal, totaal niet boeiend. Beetje in de steek gelaten door iemand enzo, komt wel goed
QFTquote:Op maandag 24 mei 2010 19:10 schreef ruud.nl het volgende:
Beetje jammer het vandaag allemaal al zo vroeg was afgelopen.
aaahquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
Ja, lang verhaal, totaal niet boeiend. Beetje in de steek gelaten door iemand enzo, komt wel goed
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:27 schreef bijdehand het volgende:
Ach gewoon een keer goed boos worden en dan goedmaakseks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:27 schreef bijdehand het volgende:
Ach gewoon een keer goed boos worden en dan goedmaakseks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat zijn veel o-tjes!quote:
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Ja, allee, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
[ afbeelding ]
'pa', zegt ze, 'zoals jij scherp kan zijn........ ja zo kan jij scherp zijn he'quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Ja, allee, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
[ afbeelding ]
Jeugdsentimentquote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
'pa', zegt ze, 'zoals jij scherp kan zijn........ ja zo kan jij scherp zijn he'
zelfmoord is GEEN optie, makker!quote:
Idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij sommige zou het verplicht moeten zijn
Gaar manneke is dat he? Ben er bang van zeg... 16 zijn en er als 8 uitzien.quote:
Nee, dan is vermoorden leukerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ze vraagt of die muziek zo leuk is, niet of het op een feest wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
werken,quote:
quote:
Je doelt toch niet op mij hequote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
werken,
Ik moet nog ruim een half uur op kantoor zitten![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze vraagt of die muziek zo leuk is, niet of het op een feest wasGa jij mij nou zitten verbeteren jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ehmJa ik kon Justin Bieber wel waarderen, maar de rest van de silva niet echt.
Oh en ik kom er redelijk vaak ja.
Nu toch niet meer.quote:
Silvaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
Silva is een toffe tent én geen rokers.
Vaker moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kom hooguit 2 à 3x per jaar in de kroegen op de parade.
ben er nog nooit geweest...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kom hooguit 2 à 3x per jaar in de kroegen op de parade.
Bij de deur controleren ze op ID.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Silva![]()
Leuk, tussen de 16-jarigen.
/care. Het is toch sowieso een kuttent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bij de deur controleren ze op ID.
Ga jij maar lekker naar het pleinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
/care. Het is toch sowieso een kuttent.
Wat is er mis met het plein?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar het plein
Ja hij heeft m'n ogen geopend, ik ga ook maar Top40 luisteren en hippe kleren dragen.quote:
Bedankt dat je even bevestigt dat die intolerantie in ieder geval van beide kanten komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja hij heeft m'n ogen geopend, ik ga ook maar Top40 luisteren en hippe kleren dragen.
Misschien dat ik me ook nog ga scheren
Ik bevestig graag stereotypenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Bedankt dat je even bevestigt dat die intolerantie in ieder geval van beide kanten komt.
Ik probeer je ook niet te 'bekeren' hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja hij heeft m'n ogen geopend, ik ga ook maar Top40 luisteren en hippe kleren dragen.
Misschien dat ik me ook nog ga scheren
Whehe, maar het hapt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik probeer je ook niet te 'bekeren' hoor.
En naar top40 muziek luister ik al he-le-maal niet.
Ja maar het is meer het 'soort' mensen wat er af komt, dan heb ik bijv alleen over uitstraling, kleding.. Het zijn altijd de mensen die nét niet ergens anders tussen passen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Whehe, maar het hapt altijd zo lekker
Snap de aversie tegen het Plein alleen nooit zo, qua 'alternatieve' kroegen vond ik het Plein altijd toch wel erg toegankelijk.
Je omschrijft hier wel precies hoe ik me in menig kroeg voelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja maar het is meer het 'soort' mensen wat er af komt, dan heb ik bijv alleen over uitstraling, kleding.. Het zijn altijd de mensen die nét niet ergens anders tussen passen.
En daarom vind jij het plein tof.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je omschrijft hier wel precies hoe ik me in menig kroeg voel
En daar voel ik me zo op m'n gemak dat ik er 5 jaar terug voor het laatst ben geweestquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En daarom vind jij het plein tof.Nou zijn we daar ook weer over uit.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daar voel ik me zo op m'n gemak dat ik er 5 jaar terug voor het laatst ben geweest![]()
* Ceased2Be is een kroegtijger van niks
Moet je persé ergens tussen passen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja maar het is meer het 'soort' mensen wat er af komt, dan heb ik bijv alleen over uitstraling, kleding.. Het zijn altijd de mensen die nét niet ergens anders tussen passen.
Zou fijn zijn als hetzelfde 'soort' rondloopt in een café?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je persé ergens tussen passen dan?
Je gaat toch ergens heen omdat het daar leuk is, niet omdat er hetzelfde soort rondloopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als hetzelfde 'soort' rondloopt in een café?
Het maakt het wel aangenamer. Kijk als er veel buitenlanders in een café staan.. dan voel ik mij niet op mijn gemak. Zelfde met alternatievelingen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je gaat toch ergens heen omdat het daar leuk is, niet omdat er hetzelfde soort rondloopt.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef Puala het volgende:
ik ben geslaagd voor mijn examen van de afgelopen dagen
en bij alternatieve allochtonen sla je op tilt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het maakt het wel aangenamer. Kijk als er veel buitenlanders in een café staan.. dan voel ik mij niet op mijn gemak. Zelfde met alternatievelingen..
Neen. Maar ik voel me al niet op mijn gemak als ik in Utrecht ben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en bij alternatieve allochtonen sla je op tilt?
Ik word gewoon nerveus van alle mensenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Neen. Maar ik voel me al niet op mijn gemak als ik in Utrecht ben bijvoorbeeld.Pas in de trein richting Den Bosch gaat het weer beter.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en bij alternatieve allochtonen sla je op tilt?
Hee goed zo! Gefeliciteeerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef Puala het volgende:ik ben geslaagd voor mijn examen van de afgelopen dagen
3 Gezusters in de skihut.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Owjaa iemand trouwens enig idee waar ze ergens van die muziek draaien zoals Rene Schuurmans, Rob van Daal etc.
Voor je lijstje om nooit te komen toch? TOCH?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Owjaa iemand trouwens enig idee waar ze ergens van die muziek draaien zoals Rene Schuurmans, Rob van Daal etc.
Nee helaas niet..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor je lijstje om nooit te komen toch? TOCH?!
Rene Schuurmansquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor je lijstje om nooit te komen toch? TOCH?!
Volgende week op de markt:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Nederlandse topartiesten op Bossche Markt
DEN BOSCH - Frans Bauer, Gordon, Marianne Weber, George Baker, Dré en Roxanne Hazes, René Schuurmans, Frans Duijts, Corry Konings, Jan en Monique Smit, Rowwen Hèze en Sieneke.
Onder anderen deze populaire Nederlandse artiesten doen mee aan het televisieprogramma 'Muziekfeest op het plein' van de TROS dat dinsdag 1 juni wordt opgenomen op de Markt in Den Bosch.
De tv-opnames beginnen om 20.00 uur. Het voorprogramma wordt vanaf 19.00 uur verzorgd door Rowwen Hèze.
Tegenvallerquote:
Ik ga m'n moeder ff bellen, die wordt hier helemaal wild vanquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga m'n moeder ff bellen, die wordt hier helemaal wild van
-edit-
'ooo da's leuk om mè ons Monique en Francien heen te gaon!'
Ik kan niet meer stuk, dankjewel Ruud.nl!![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga m'n moeder ff bellen, die wordt hier helemaal wild van
-edit-
'ooo da's leuk om mè ons Monique en Francien heen te gaon!'
Ik kan niet meer stuk, dankjewel Ruud.nl!![]()
Implementerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
congrats! wat voor examen was het precies?
Ik heb mijn muzieksmaak niet van Ons Mam in ieder geval ;-)quote:
Die kans is vrij klein geworden.. maar je hoort nog wel eens Frans Duijts, Dirk Meeldijk en zulks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:30 schreef booo het volgende:
[..]
Ook wel eens in de Lalalaa. Al moet ik zeggen dat ik daar al een tijd niet meer kom..
Ik vind het plots niet erg dat ik bijna nooit uitgaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein geworden.. maar je hoort nog wel eens Frans Duijts, Dirk Meeldijk en zulks.
Ik ken Frans Duijts alleen omdat ie laatst bij m'n ouders opstond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein geworden.. maar je hoort nog wel eens Frans Duijts, Dirk Meeldijk en zulks.
Gelukkig heeft mijn moeder niet zo'n beroerde smaak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ken Frans Duijts alleen omdat ie laatst bij m'n ouders opstond.
Ons mam nog doodserieus 'ja deze Frans is toch wel van wat hogere kwaliteit dan die Bauer hoor...'
Dan te bedenken dat ze me vroeger kennis heeft laten maken met Van Halen, Creedence Clearwater Revival, Queen, Steppenwolf, Fleetwood Mac en nog wat anderen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn moeder niet zo'n beroerde smaak.
Ze begon goed dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ze me vroeger kennis heeft laten maken met Van Halen, Creedence Clearwater Revival, Queen, Steppenwolf, Fleetwood Mac en nog wat anderen.
Er is weinig van over![]()
Als mama is ze dan wel weer geweldig
Bij mij in de platenkast vooralquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze begon goed dan.Maar waar is het gebleven.
Ik bedoelde meer waar het is foutgegaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mij in de platenkast vooral
Vruuger jatte ze nog m'n cd van Therion omdat ze dat zo'n vet nummer vond, wordt je zondagochtend wakker gebruld met dit in de huiskamer:
Ik vermoed bij de BZN LP'squote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer waar het is foutgegaan.
Oh noesquote:
Creedence is awesome! Maar tribute bands zijn meestal zo cheapquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Mijn moeder is pasgeleden nog meegeweest naar 't Plein, daar speelde de Creedence tribute band.
Wow als je daarmee wakker wordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mij in de platenkast vooral
Vruuger jatte ze nog m'n cd van Therion omdat ze dat zo'n vet nummer vond, wordt je zondagochtend wakker gebruld met dit in de huiskamer:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maare hippe moeders zeg, mee naar het Plein enal
Das wel gaaf! Maar als ze alles 1 op 1 overnemen dan kan je beter naar de clips kijken tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Meest geweldige tribute band die ik heb gezien was in een boerendorpje in Tsjechië, daar kwam een ZZ Top tribute band optreden (inclusief baarden) maar ze hadden alle teksten vertaald naar het Tsjechisch.
Geniaal
Over moeders met beroerde smaak gesproken...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Mijn moeder is pasgeleden nog meegeweest naar 't Plein, daar speelde de Creedence tribute band.
Je bent jaloers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Over moeders met beroerde smaak gesproken...
De droom van elke man: op stap met je moederquote:
Daar had ik het toch niet over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De droom van elke man: op stap met je moeder
Nee maar toch.quote:
En ik met mijn moeder. Dat gaat dolletjes wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zie me al staan op zaterdagavond met mn pa aan de parade
Die dingen zijn wel vies ja. In wat voor enorm hoog huis woon jij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Doe normaal
Ik lag te slapen doe ik het licht aan zie ik zo'n beest op de muur maar aangezien dat 4meter hoog is kan ik daar dus niet bij en toen viel die op mn armJEZUSSSSSS facking vies! En toen was ik hem kwijt want ik heb vloerbedekking ofzo.. Dus nu lig ik op de bank
Waarom slaap je nog niet bijdehand?
Mwah, daar word ik niet vrolijk van.quote:
Doe mij denken aanquote:
Muggen komen af op je lichaamsgeur. Sommige hebben er last van en andere niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Lekker fris inderdaadKomen er dan geen vliegen/muggen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |