Ik kom daarin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef bijdehand het volgende:
Wie was er in de krant?
Wanneer?quote:
Over 2 weken pas.quote:
Hm...quote:
Grappig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
Ik was pas geleden op zondag op Nederland nogwat en later nog bij DWDD
Ikke nie wete.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Iemand nog een leuk appartement gezien in de binnenstad, tussen de 400 en 650 euro? Zou toch weer eens graag terug naar m'n stadje verhuizen
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
Iemand nog een leuk appartement gezien in de binnenstad, tussen de 400 en 650 euro? Zou toch weer eens graag terug naar m'n stadje verhuizen
Hehe, geef er niet zoveel omquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Ben vroeger ook weleens op tv geweest. Ben 2x bij Monte Carlo geweest.
Ik ook. Truste.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Hehe, geef er niet zoveel om![]()
Ik ga slapen.
Succesquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef DeHeer het volgende:
quote:DEN BOSCH - De brandweer heeft woensdagavond een brand geblust in een flat aan de Admiraliteitslaan.
Waarschijnlijk is de brand, die ontstond in de hal, aangestoken. Er zijn de voorbije maanden meer dergelijke branden geweest.
Klinkt als een slapstick show. Ik zeg doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge,
We kunnen de TT bijna veranderen naar 'de grote supertuxxx en bijdehand show' of niet?
Ik haat slapstickquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klinkt als een slapstick show. Ik zeg doen
Je kan ook naar onze late-night show kijken.quote:
Moeten we daar geen geld voor gaan vragen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan ook naar onze late-night show kijken.
Ik zou me niet fijn voelen om voor die dingen geld te vragen, mevrouw Faalhaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten we daar geen geld voor gaan vragen?
Ze zijn Jason__ aan het opruimen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:45 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik zojuist in dit topic heb gepost.
Huh, waarom is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn Jason__ aan het opruimen.Dus ook reacties blijkbaar.
Omdat ie in tig topicsquote:
Owww die deed net met een "bossenaar" hier posten jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat ie in tig topics
'er komt een .... bij de dokter
zegt de dokter 'ruim je het zelf ook weer op?'
heeft gepost.
Da's toch grappigquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat ie in tig topics
'er komt een .... bij de dokter
zegt de dokter 'ruim je het zelf ook weer op?'
heeft gepost.
Niet te snel conclusies trekken he?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owww die deed net met een "bossenaar" hier posten ja
Ik voelde me heel dom toen ik heb niet snapte maar het ligt dus aan die vent..
Iets wat erbij hoort om 7:30..quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet te snel conclusies trekken he?
Ik heb vaak in dat topic gestaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju heb net even het banmeld topic bekeken, jezus dat dit forum nog bestaatEcht veel
Iemand nog plannen vandaag?
Dat is de eerste keer dat ik die klacht krijg.quote:
Wat een verrassingquote:
Werken vooral.quote:Nee ik ga niks doen, jij?
Is gewoon een eretopicquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
[..]
Werken vooral.
Moet ik een paar adressen pm-en?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoi ik heb zin om iemand af te schieten.
Ja doe maar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet ik een paar adressen pm-en?
Is Engelen, Maaspoort en Eindhoven te ver weg?quote:
Ah op die manier, nee ik weet al wie er dood moet, maar ik dacht dat je me ging pm'en over mensen die mij wel ff konden helpen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is Engelen, Maaspoort en Eindhoven te ver weg?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah op die manier, nee ik weet al wie er dood moet, maar ik dacht dat je me ging pm'en over mensen die mij wel ff konden helpen.
Een klojo van een bedrijf in Helmond die mij hoort te helpen, maar ondertussen mij lekker met de kosten laat zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohhh nou ik wil je best helpen hoor![]()
Even mn agressie afreageren ofzo
Wie wil je dood hebben?
Dat zeg ik wel als ik ervan verlost ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef ruud.nl het volgende:
Welk bedrijf?
quote:
Hahaquote:
Optredens enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh is daar iets te doen dan?
Gewoon open toch haha, misschien wel even kijken ofzo
Jij nog plannen van het weekend, SuperrrTuxxx?
hij zei truxquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Gogogoo Jazz
En het blijft lekker weer
Wat is het nadeel trux?
zeker dolle boelquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
1 van de foto's van gisteravond.Ziet er dolletjes uit he.
![]()
[ afbeelding ]
haha, inderdaad! rustig dagje gisteren. stilte voor de storm denk ik...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:22 schreef Ceased2Be het volgende:
'mogge!
Bizar, ben om 22:30 gaan slapen en heb maar 2 posts gemist ipv 200? Is Bijdehand ziek?
Ik was afgelopen maandag en dinsdag op de radioquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
Ik was pas geleden op zondag op Nederland nogwat en later nog bij DWDD
hedde m nie gevat jong?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zag net 't lekkere hapje weer toen ik m'n bestelling ging ophalen.
Verder dan een beetje dom giechelen en iets dom verkeerd opvatten kwam ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verder dan een beetje dom giechelen en iets dom verkeerd opvatten kwam ik niet.![]()
![]()
Jaaa, dalijk is het een fokker en word ik herkend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:Waar werk tie SuperrrTuxxx?
WEEEEEEKEEENDDD
dat heeft hij dan nu toch al met je blunder enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaaa, dalijk is het een fokker en word ik herkend.![]()
Mijn god leef jij ook nog.quote:
Overal en nergens. Heb je nog zien fietsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn god leef jij ook nog.![]()
Waar was je?
quote:
Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overal en nergens. Heb je nog zien fietsen
Wat? Mag dat niet?quote:
Het is meer van: waar komt die gast in een keer vandaanquote:
Vanmiddag vlakbij het spoorquote:
Klopt. Zat jij in zo'n ding op het spoor dan?quote:
SuperrrTuxxx! Dit is je man uit de winkelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:42 schreef Madridista het volgende:
Ik wil met SuperTuxxx naar bed
Neen, ik was daar iemand voor het raam aan het batsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt. Zat jij in zo'n ding op het spoor dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Elke kans op seks moet aangenomen worden of nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx! Dit is je man uit de winkel
Grijp die kans meid!
Geloof er niks van, waar is het bewijs dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grijp die kans meid!
In je broekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geloof er niks van, waar is het bewijs dan?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elke kans op seks moet aangenomen worden of niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grijp die kans meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |