Beter!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja gaat hard, maar wa'k zei;
ik ben bijna klaar met werken vandaag
Op 't plattelandquote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Nieuwe![]()
Waar woont iedereen eigenlijk zoal?
+1quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Mjan & Ik in Boschveld
http://www.brabantsdagbla(...)-in-cafe-Marhaba.ecequote:DEN BOSCH - Onbekenden hebben in de nacht van zondag op maandag geprobeerd brand te stichten in het leegstaabnde eet- en loungecafé Marhaba aan de Boschdijkstraat in Den Bosch. Binnen zijn twee lege kannen benzine gevonden, er was een klein brandje. De politie onderzoekt de zaak.
Er is vooral binnen flinke schade. Boven het café zitten woningen; bewoners moesten korte tijd hun huizen verlaten, maar konden later in de nacht weer terug. Bij de explosie zijn geen gewonden gevallen.
In Café Marhaba werd in april vorig jaar ook al een poging tot brandstichting gedaan, toen werd de entree beschadigd door een brandbom.
De politie onderzocht toen een mogelijke relatie tussen de schietpartij waarbij eerder die maand Youssef Chabouni om het leven werd gebracht. De brandstichting zou toen een wraakactie kunnen zijn. Er is echter nooit duidelijkheid gekomen, er is ook nooit iemand opgepakt.
Eet- en loungecafé Marhaba kreeg na die brand van de gemeente te horen dat de zaak niet meer open mag, omdat de vergunningen niet in orde zijn.
Veel Boschveld!quote:
Denk dat de Fok!kers uit boschveld een feestje haddenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veel Boschveld!
Gisterenavond hoorde ik meerdere brandweerwagens en politie enzo.
Kan helaas niet vinden wat het was
Ssssttt dat was een illegale party van ons.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Denk dat de Fok!kers uit boschveld een feestje hadden
Owquote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ssssttt dat was een illegale party van ons.![]()
Dat mag je niet hardop zeggen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow
Ik denk dat het géén illegale party was van de Fok!kers in Boschveld![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ssssttt dat was een illegale party van ons.![]()
Dat mag je niet hardop zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh en was het gezellig?Nee, want jij en ik waren er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, want jij en ik waren er nietOchja inderdaad domme vraag dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer een FOKillegale party
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jep. Na 1,5 jaar anti krakers zijn ze het aan het slopen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Sempiterna het volgende:
MoggeIk kwam vandaag op weg naar de Helftheuvel langs het scholen gemeenschap op de Kooikersweg. Wordt dat gebouw afgebroken ofzo?
Oohh dat is ook gezellig tochquote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Puala het volgende:
* Puala woont niet in DB maar is blijven hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |