ibm ibm... hmm weet ik zo niet. in augustus? Ik ben iig vormgever daar (flyers, posters en website).quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef Ceased2Be het volgende:
ah lachen, was laatst nog een evenement georganiseerd vanuit m'n werkgever daar (IBM). Natuurlijk het eerste evenement wat ze onder de rivieren organiseren op notabene 2 minuten lopen van m'n huis af en ik kon niet :S
Zondag middag Open Band Night in The Talent Factory! moeite waardquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef goldhorn het volgende:
* goldhorn meldt zich ook weer......
is er eigenlijk nog iets leuks te doen dit weekend in Den Bosch???
Hoe is dat nou, die talent factory? Woon er vlakbij, maar ben er nog nooit geweest. Beetje de moeite om er een feestje te organiseren? Als in, een commercieel feestje. Er is zo weinig te doen in Den Bosch als je niet van standaard kroegen en studentenavonden houdtquote:
Hangt helemaal van je budget afquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, die talent factory? Woon er vlakbij, maar ben er nog nooit geweest. Beetje de moeite om er een feestje te organiseren? Als in, een commercieel feestje. Er is zo weinig te doen in Den Bosch als je niet van standaard kroegen en studentenavonden houdt
Je hebt iets geweldigs gemist...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef r.liong het volgende:
Jaaaaa. ik was daar een tijdje terug maar domme ik vergeet om die specialiteit Bossche.... uit te proberen. Heb ik dan iets geweldig gemist of zeg je: " mwah.. tis meer de gedachte/hype die het zo interessant maakt dan de ware smaak " Iemand?
je hebt inderdaad iets moois gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef r.liong het volgende:
Jaaaaa. ik was daar een tijdje terug maar domme ik vergeet om die specialiteit Bossche.... uit te proberen. Heb ik dan iets geweldig gemist of zeg je: " mwah.. tis meer de gedachte/hype die het zo interessant maakt dan de ware smaak " Iemand?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Arriva is weer eens gearriveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |