ibm ibm... hmm weet ik zo niet. in augustus? Ik ben iig vormgever daar (flyers, posters en website).quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef Ceased2Be het volgende:
ah lachen, was laatst nog een evenement georganiseerd vanuit m'n werkgever daar (IBM). Natuurlijk het eerste evenement wat ze onder de rivieren organiseren op notabene 2 minuten lopen van m'n huis af en ik kon niet :S
Zondag middag Open Band Night in The Talent Factory! moeite waardquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef goldhorn het volgende:
* goldhorn meldt zich ook weer......
is er eigenlijk nog iets leuks te doen dit weekend in Den Bosch???
Hoe is dat nou, die talent factory? Woon er vlakbij, maar ben er nog nooit geweest. Beetje de moeite om er een feestje te organiseren? Als in, een commercieel feestje. Er is zo weinig te doen in Den Bosch als je niet van standaard kroegen en studentenavonden houdtquote:
Hangt helemaal van je budget afquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, die talent factory? Woon er vlakbij, maar ben er nog nooit geweest. Beetje de moeite om er een feestje te organiseren? Als in, een commercieel feestje. Er is zo weinig te doen in Den Bosch als je niet van standaard kroegen en studentenavonden houdt
Je hebt iets geweldigs gemist...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef r.liong het volgende:
Jaaaaa. ik was daar een tijdje terug maar domme ik vergeet om die specialiteit Bossche.... uit te proberen. Heb ik dan iets geweldig gemist of zeg je: " mwah.. tis meer de gedachte/hype die het zo interessant maakt dan de ware smaak " Iemand?
je hebt inderdaad iets moois gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef r.liong het volgende:
Jaaaaa. ik was daar een tijdje terug maar domme ik vergeet om die specialiteit Bossche.... uit te proberen. Heb ik dan iets geweldig gemist of zeg je: " mwah.. tis meer de gedachte/hype die het zo interessant maakt dan de ware smaak " Iemand?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Arriva is weer eens gearriveerd
sterk werk ik heb in bommel gewoont ging je vroeger ook stappen daar in het boemeltje:)quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:38 schreef tong80 het volgende:
TVP
Woon in Bommel. Ben een ouwe fan van de FC. 20 jaar lang in den Bosch wezen stappen. Moet er voor een cursus nog 3 keer per week naar toe. Mooie stad
quote:Gratis stadsvervoer in Den Bosch
Uitgegeven: 11 oktober 2007 12:46
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 13:14
DEN BOSCH - Den Bosch krijgt vanaf volgend jaar een proef met gratis stadsvervoer voor iedereen. Het provinciebestuur van Noord-Brabant heeft dat donderdag besloten bij de bepaling van drie experimenten met goedkoop en gratis openbaar vervoer.
In Tilburg loopt tot het eind van een jaar nog een proef met gratis busvervoer voor 55-plussers. In de opzet van de provincie krijgt de stad in de loop van volgend jaar een experiment met gratis bussen voor kinderen tot 12 jaar en senioren van 65 jaar en ouder. Gemeente en provincie denken nog na over de overbruggingsperiode, liet een tevreden wethouder Els Aarts weten.
Leuk dat het gratis word, alleen het blijft Arriva...quote:
Ik denk dat de provincie zich meerdere malen achter de oren heeft gekrapt sinds de komst van Arriva met hun Oostblokbussen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Leuk dat het gratis word, alleen het blijft Arriva...![]()
ja tering die dingen zijn gevaarlijk, niet alleen voor de bestuurder/inzittende maar ook voor de mede weg gebruikersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat de provincie zich meerdere malen achter de oren heeft gekrapt sinds de komst van Arriva met hun Oostblokbussen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk de Boemel met Henk de Vries AKA de Bolle. Moesten vorig jaar helaas sluiten omdat het niet geisoleerd kon worden. De nieuwe bewoners in de buurt klaagden. Kut importers
jouw gebruikersnaamquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:00 schreef oeteltjes het volgende:
dat het maar weer snel oeteldonk word
Hm, das bij mij om de hoek. Geen idee wat er gebeurd is, wat aan 't borrelen in de Capricequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
Iemand een idee wat er vannacht gebeurd is in de Zuid-Willemsvaart?
Ik werd om 1.30 wakker, keek naar buiten, zag een paar politie-auto's en een brandweerauto, toen ik beter keek, zag ik dat ze aan het duiken waren.
Ik was te moe om te blijven kijken, ben weer gaan slapen en hoopte ergens op internet te lezen wat er is gebeurd, maar ik kan niks vinden.
Het was ter hoogte van de Othenbrug, bij de Citadellaan.
Sint-Maarten eigenlijk niet, hier doen we aan 3 Koningen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:31 schreef Wampi het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen of er hier in den bosch ook aan sint maarten wordt gedaan? ik woon hier pas, en ik heb geen idee of ik nou wel of geen zingende kinderen aan de deur kan verwachten?
Als ik het zo hoorde vandaag een zwaar onterechte winnaar, schijnt een waardeloos nummer te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 11:23 schreef joeltje het volgende:
hoe was 11/11 gisteren?
Twee keer, drie keer, allemaal een pot nat natuurlijk, feit blijft dat het een beetje een rare tent is, maar inderdaad, veel gratis bierquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef ruud.nl het volgende:
Het is Tweekeerbellen!![]()
En op donderdag en vrijdag kun je er tot 0.00 uur kop of munt spelen, waarmee je gratis je bestelling kunt verdubbelen (bier, wijn en fris).![]()
Woensdag is het bier er trouwens maar een euro.
Ik ben er vaak geweest ja.![]()
Het "kroeg"gedeelte is wel OK, boven zijn het alleen maar pubers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Devolution het volgende:
Je zou bij de drie gezusters kunnen kijken, al heb ik persoonlijk een gruwelijke hekel aan die tent vanwege hun deurbeleid.
paupertentquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Devolution het volgende:
Je zou bij de drie gezusters kunnen kijken, al heb ik persoonlijk een gruwelijke hekel aan die tent vanwege hun deurbeleid.
Maar daar staat mijn patroon kennelijk elk weekend wild te swingen, en om de beste man nou ook nog in het weekend tegen het lijf te lopen...quote:Op woensdag 14 november 2007 08:36 schreef ruud.nl het volgende:
Jij en Ik is ook best te doen!![]()
En speciaalbiertjes drinken bij de Deugniet.![]()
Parade is alleen leuk als je16-18 bent, als je wat ouder bent kun je beter richting de Uilenburg gaan, zoals bijvoorbeeld Tweekeerbellen (Studentenkroeg), Zomers & Zomers, Caprice, Jij & Ik etc.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:23 schreef ruud.nl het volgende:
Dan zou je eens ergens op de parade moeten gaan kijken, op de één of andere manier kom ik daar eigenlijk nooit.
als je er maar niet gaat eten! want dat viel zwaaaaaar tegenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef ruud.nl het volgende:
Roels in de Korte Putstraat is trouwens ook wel leuk af en toe.![]()
Heb er toch regelmatig gegeten, en er nooit klachten over gehad.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
als je er maar niet gaat eten! want dat viel zwaaaaaar tegen![]()
Ik zit er nooit en hoef er ook niet te komen ook maar ik vind op zich wel een aardig gebouw.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef tong80 het volgende:
DG ik zit 3 keer per week op het station. Er is geen beschut plekje te vinden overal koud als het vriest. Overal glas en geen privé. Koud en kil is jet letterlijk en figuurlijk
Nogal ja, doet me denken aan al die nieuwbouw van tegenwoordig, één model met hier en daar een aanpassing maar over het algemeen hetzelfde laken een pak.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:49 schreef tong80 het volgende:
Om te zien misschien wel. Maar al dat glas is makkelijk scoren voor de architect.
Volgens mij las ik onlangs ergens dat die er pas sinds de jaren 70 staat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef xdude het volgende:
Maar wat de markt betreft, die put staat er al sinds mensheugenis
Sinds 1979 of 1980. Het was in de tijd dat ik op de middelbare school in de binnenstad zat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij las ik onlangs ergens dat die er pas sinds de jaren 70 staat.
hoeveel gras past er nu pcies in zo'n kangooquote:Op woensdag 12 december 2007 11:46 schreef invine het volgende:
Nieuwe Renault Kangoo in de Talent Factory... alleen voor dealersvoor de geintreseerde.
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article2301894.ecequote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef invine het volgende:
trouwens wat was er gister gebeurd in de tunnel onder de draak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |