ibm ibm... hmm weet ik zo niet. in augustus? Ik ben iig vormgever daar (flyers, posters en website).quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef Ceased2Be het volgende:
ah lachen, was laatst nog een evenement georganiseerd vanuit m'n werkgever daar (IBM). Natuurlijk het eerste evenement wat ze onder de rivieren organiseren op notabene 2 minuten lopen van m'n huis af en ik kon niet :S
Zondag middag Open Band Night in The Talent Factory! moeite waardquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef goldhorn het volgende:
* goldhorn meldt zich ook weer......
is er eigenlijk nog iets leuks te doen dit weekend in Den Bosch???
Hoe is dat nou, die talent factory? Woon er vlakbij, maar ben er nog nooit geweest. Beetje de moeite om er een feestje te organiseren? Als in, een commercieel feestje. Er is zo weinig te doen in Den Bosch als je niet van standaard kroegen en studentenavonden houdtquote:
Hangt helemaal van je budget afquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, die talent factory? Woon er vlakbij, maar ben er nog nooit geweest. Beetje de moeite om er een feestje te organiseren? Als in, een commercieel feestje. Er is zo weinig te doen in Den Bosch als je niet van standaard kroegen en studentenavonden houdt
Je hebt iets geweldigs gemist...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef r.liong het volgende:
Jaaaaa. ik was daar een tijdje terug maar domme ik vergeet om die specialiteit Bossche.... uit te proberen. Heb ik dan iets geweldig gemist of zeg je: " mwah.. tis meer de gedachte/hype die het zo interessant maakt dan de ware smaak " Iemand?
je hebt inderdaad iets moois gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef r.liong het volgende:
Jaaaaa. ik was daar een tijdje terug maar domme ik vergeet om die specialiteit Bossche.... uit te proberen. Heb ik dan iets geweldig gemist of zeg je: " mwah.. tis meer de gedachte/hype die het zo interessant maakt dan de ware smaak " Iemand?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Arriva is weer eens gearriveerd
sterk werk ik heb in bommel gewoont ging je vroeger ook stappen daar in het boemeltje:)quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:38 schreef tong80 het volgende:
TVP
Woon in Bommel. Ben een ouwe fan van de FC. 20 jaar lang in den Bosch wezen stappen. Moet er voor een cursus nog 3 keer per week naar toe. Mooie stad
quote:Gratis stadsvervoer in Den Bosch
Uitgegeven: 11 oktober 2007 12:46
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 13:14
DEN BOSCH - Den Bosch krijgt vanaf volgend jaar een proef met gratis stadsvervoer voor iedereen. Het provinciebestuur van Noord-Brabant heeft dat donderdag besloten bij de bepaling van drie experimenten met goedkoop en gratis openbaar vervoer.
In Tilburg loopt tot het eind van een jaar nog een proef met gratis busvervoer voor 55-plussers. In de opzet van de provincie krijgt de stad in de loop van volgend jaar een experiment met gratis bussen voor kinderen tot 12 jaar en senioren van 65 jaar en ouder. Gemeente en provincie denken nog na over de overbruggingsperiode, liet een tevreden wethouder Els Aarts weten.
Leuk dat het gratis word, alleen het blijft Arriva...quote:
Ik denk dat de provincie zich meerdere malen achter de oren heeft gekrapt sinds de komst van Arriva met hun Oostblokbussen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Leuk dat het gratis word, alleen het blijft Arriva...![]()
ja tering die dingen zijn gevaarlijk, niet alleen voor de bestuurder/inzittende maar ook voor de mede weg gebruikersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat de provincie zich meerdere malen achter de oren heeft gekrapt sinds de komst van Arriva met hun Oostblokbussen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk de Boemel met Henk de Vries AKA de Bolle. Moesten vorig jaar helaas sluiten omdat het niet geisoleerd kon worden. De nieuwe bewoners in de buurt klaagden. Kut importers
jouw gebruikersnaamquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:00 schreef oeteltjes het volgende:
dat het maar weer snel oeteldonk word
Hm, das bij mij om de hoek. Geen idee wat er gebeurd is, wat aan 't borrelen in de Capricequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
Iemand een idee wat er vannacht gebeurd is in de Zuid-Willemsvaart?
Ik werd om 1.30 wakker, keek naar buiten, zag een paar politie-auto's en een brandweerauto, toen ik beter keek, zag ik dat ze aan het duiken waren.
Ik was te moe om te blijven kijken, ben weer gaan slapen en hoopte ergens op internet te lezen wat er is gebeurd, maar ik kan niks vinden.
Het was ter hoogte van de Othenbrug, bij de Citadellaan.
Sint-Maarten eigenlijk niet, hier doen we aan 3 Koningen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:31 schreef Wampi het volgende:
kan iemand mij misschien vertellen of er hier in den bosch ook aan sint maarten wordt gedaan? ik woon hier pas, en ik heb geen idee of ik nou wel of geen zingende kinderen aan de deur kan verwachten?
Als ik het zo hoorde vandaag een zwaar onterechte winnaar, schijnt een waardeloos nummer te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 11:23 schreef joeltje het volgende:
hoe was 11/11 gisteren?
Twee keer, drie keer, allemaal een pot nat natuurlijk, feit blijft dat het een beetje een rare tent is, maar inderdaad, veel gratis bierquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef ruud.nl het volgende:
Het is Tweekeerbellen!![]()
En op donderdag en vrijdag kun je er tot 0.00 uur kop of munt spelen, waarmee je gratis je bestelling kunt verdubbelen (bier, wijn en fris).![]()
Woensdag is het bier er trouwens maar een euro.
Ik ben er vaak geweest ja.![]()
Het "kroeg"gedeelte is wel OK, boven zijn het alleen maar pubers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Devolution het volgende:
Je zou bij de drie gezusters kunnen kijken, al heb ik persoonlijk een gruwelijke hekel aan die tent vanwege hun deurbeleid.
paupertentquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Devolution het volgende:
Je zou bij de drie gezusters kunnen kijken, al heb ik persoonlijk een gruwelijke hekel aan die tent vanwege hun deurbeleid.
Maar daar staat mijn patroon kennelijk elk weekend wild te swingen, en om de beste man nou ook nog in het weekend tegen het lijf te lopen...quote:Op woensdag 14 november 2007 08:36 schreef ruud.nl het volgende:
Jij en Ik is ook best te doen!![]()
En speciaalbiertjes drinken bij de Deugniet.![]()
Parade is alleen leuk als je16-18 bent, als je wat ouder bent kun je beter richting de Uilenburg gaan, zoals bijvoorbeeld Tweekeerbellen (Studentenkroeg), Zomers & Zomers, Caprice, Jij & Ik etc.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:23 schreef ruud.nl het volgende:
Dan zou je eens ergens op de parade moeten gaan kijken, op de één of andere manier kom ik daar eigenlijk nooit.
als je er maar niet gaat eten! want dat viel zwaaaaaar tegenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef ruud.nl het volgende:
Roels in de Korte Putstraat is trouwens ook wel leuk af en toe.![]()
Heb er toch regelmatig gegeten, en er nooit klachten over gehad.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
als je er maar niet gaat eten! want dat viel zwaaaaaar tegen![]()
Ik zit er nooit en hoef er ook niet te komen ook maar ik vind op zich wel een aardig gebouw.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef tong80 het volgende:
DG ik zit 3 keer per week op het station. Er is geen beschut plekje te vinden overal koud als het vriest. Overal glas en geen privé. Koud en kil is jet letterlijk en figuurlijk
Nogal ja, doet me denken aan al die nieuwbouw van tegenwoordig, één model met hier en daar een aanpassing maar over het algemeen hetzelfde laken een pak.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:49 schreef tong80 het volgende:
Om te zien misschien wel. Maar al dat glas is makkelijk scoren voor de architect.
Volgens mij las ik onlangs ergens dat die er pas sinds de jaren 70 staat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef xdude het volgende:
Maar wat de markt betreft, die put staat er al sinds mensheugenis
Sinds 1979 of 1980. Het was in de tijd dat ik op de middelbare school in de binnenstad zat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij las ik onlangs ergens dat die er pas sinds de jaren 70 staat.
hoeveel gras past er nu pcies in zo'n kangooquote:Op woensdag 12 december 2007 11:46 schreef invine het volgende:
Nieuwe Renault Kangoo in de Talent Factory... alleen voor dealersvoor de geintreseerde.
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article2301894.ecequote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef invine het volgende:
trouwens wat was er gister gebeurd in de tunnel onder de draak?
Daar kan hij weinig op zeggen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij jou in Bommel nu ook met die stroomuitval
quote:
Volgens teletekst gaat het nog de hele dag en waarschijnlijk zelfs nacht duren voordat er weer stroom is.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik werk in de regio daar en had tot 21.00 moeten werken maar toen iets over 7 de stroom uitviel ben ik naar huis gegaan.
Waarschijnlijk rond een uur of 17.00 weer stroom dus gaat een nachtje doorhalen worden vrees ik
quote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
De Bossche plekhoek op partyflok
http://partyflock.nl/city/68/comments.html#cmts
Hetzelfdu kut!quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Duvel86 het volgende:
alle Bosschenaren een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2008 alvast!
Idem dito!quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Duvel86 het volgende:
alle Bosschenaren een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2008 alvast!
quote:
Het is heiligschennis zeker als ik zeg dat het me echt he-le-maal niks doet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:58 schreef tutjehola het volgende:
En op naar het feest der feesten!
Ik ben er ook geen fan van... Ik denk er zelfs over om de stad te ontvluchten, het is dat ik moet werken, maar anders... Ja, dit wordt mijn eerste carnaval onder de rivieren, brrrrquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is heiligschennis zeker als ik zeg dat het me echt he-le-maal niks doet?
Yup, maar niet voor mij, teveel mensen van boven de rivieren bederven het meer en meer voor mij.quote:
Dat is idd erg irritant. Treinen en bussen vol.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup, maar niet voor mij, teveel mensen van boven de rivieren bederven het meer en meer voor mij.
Ik sla over.
als we goed ons best doen lukt het misschien wel...;-)quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef ruud.nl het volgende:
Dit topic komt nooit vol voordat er eens een keer een oeteldonk-topic geopend kan worden.
Ik schaam me er bijna voor maar ik heb geen idee wat of waar de Keulse Kar isquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef goldhorn het volgende:
[..]
als we goed ons best doen lukt het misschien wel...;-)
Hebben mensen nog tips om carnaval te vieren.
Ik ben in ieder geval op vrijdag te vinden in de Keulse Kar.
Maar voor de overige dagen zoek ik eigenlijk nog leuke feesten.
Ligt naast de St. Jan, aan de Hinthamerstraat-kantquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik schaam me er bijna voor maar ik heb geen idee wat of waar de Keulse Kar is.
Dat is precies waarom Noord-Nederland hier komt kloten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef shifto het volgende:
Carnaval, Het mooiste excuus om tering van de kaart alles te mogen
En precies de reden dat ik het niet meer vier...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is precies waarom Noord-Nederland hier komt kloten.
Dan snap jij carnaval niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef shifto het volgende:
Carnaval, Het mooiste excuus om tering van de kaart alles te mogen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is precies waarom Noord-Nederland hier komt kloten.
Stadsgrenzen instellen zeg ik, alleen in Den Bosch geboren mensen of mensen die woonachtig zijn in de mooiste stad van het land.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:46 schreef oeteltjes het volgende:
[..]
Met carnaval de brug bij zaltbommel afsluiten en alleen mensen erin met een oeteldonks paspoort
En voor mij de rode loper uitleggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stadsgrenzen instellen zeg ik, alleen in Den Bosch geboren mensen of mensen die woonachtig zijn in de mooiste stad van het land.
Nee hoor, jij gaat maar gewoon in Waalwijk carnavallenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom uit Waalwijk, ik mag toch ook wel komen.![]()
![]()
jij hebt humorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee hoor, jij gaat maar gewoon in Waalwijk carnavallen
Je kunt overal je eigen feestje van maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef goldhorn het volgende:
[..]
jij hebt humorcarnaval in waalwijk
Idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef goldhorn het volgende:
[..]
jij hebt humorcarnaval in waalwijk
Ik heb het niet en daar ben ik heul niet rouwig om ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Tis simpel, Carnaval is een gevuul wat je niet aangemeten kan krijgen, dat heb je of dat heb je niet.
In heel m'n leven pas 1x carnaval gemist, omdat ik ziek was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Tis simpel, Carnaval is een gevuul wat je niet aangemeten kan krijgen, dat heb je of dat heb je niet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom uit Waalwijk, ik mag toch ook wel komen.![]()
![]()
Nee maar ik ben wel lief.quote:
Ik heb persoonlijk meer met Jas de Keistamper uit Indegatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef goldhorn het volgende:
een feestje kun je altijd wel maken, maar carnaval is iets meer als een feestje...
kijk maar naar de mensen die in janken uitbarsten als Knillis begraven wordt op dinsdag...
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is dit toch echt een Oeteldonks topic....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer met Jas de Keistamper uit Indegat
ik moet juist naar waalwijk op die maandag met carnaval om te gaan werken, welke idioot verzint het om met carnaval met de zaak te gaan oververhuizen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel lief.![]()
En ik aanbid 's-Hertogenbosch/Oeteldonk, wrom zit ik anders in dit topic.
![]()
Tja 27 jaar in Boxtel gewoond, verklaard de voorkeur wellicht...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:53 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is dit toch echt een Oeteldonks topic....
Voor Jas de Keistamper moet je in een boxtels topic zijn....
Wij gaan voor Knillis.
Like me...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef goldhorn het volgende:
een feestje kun je altijd wel maken, maar carnaval is iets meer als een feestje...
kijk maar naar de mensen die in janken uitbarsten als Knillis begraven wordt op dinsdag...
Dat is zo'n geweldig mooi moment vind ik altijd.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:33 schreef goldhorn het volgende:
en op dinsdagnacht rond 0.00 uur begraven. In schrikkeljaren mag Hendrien naast Knillis op de sokkel staan.
Bron: wikipedia
quote:'Carnavalsfeest' met Frans Bauer op de Parade
door Marc Brink
22 jan 2008, 03:58 - DEN BOSCH - De TROS wil op maandagavond 28 januari een 'carnavalsfeest' houden op de Parade.
Zangeres Belle Perez presenteert een groot aantal artiesten.
Volgens de omroep gaat het onder voorbehoud om Frans Bauer, Marianne Weber, Helemaal Hollands, Thomas Berge, Charlene, Wolter Kroes, Djumbo, Jan Keizer en Tim Douwsma. De TROS wil het programma op vrijdagavond 1 februari aan de vooravond van carnaval uitzenden.
Horeca-ondernemers aan de Parade willen voor de verkoop van drank tijdens het feest een aantal bars buiten zetten. Morgen neemt de gemeente een beslissing of de tapvergunningen worden verstrekt. Dan is er ook overleg over praktische zaken zoals de aan- en afvoer van spullen voor het muziekfeest.
De Oeteldonksche Club is op de hoogte van het carnavalsfeest waarbij de TROS zorgt voor een 'eigen' prins. De Oeteldonksche Club zal geen bijdrage leveren aan het feest. "Als ik zie om welke artiesten het gaat, dan verwacht ik niet dat het feest veel met carnaval te maken zal hebben", zegt Sander van de Gevel, minister van Pers, Publiciteit en Communicatie van de Oeteldonksche Club.
Van de Gevel: "Het staat de TROS natuurlijk vrij om hier met een vergunning een carnavalsfeest te vieren. Wie erheen wil, moet dat vooral doen. Maar wij zullen dit feest niet aangrijpen om reclame te maken voor Oeteldonk zodat meer mensen vanuit andere steden hier komen. Dat vinden wij niet nodig."
Sorryquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:08 schreef oeteltjes het volgende:
he bah tong heb je geen anders nieuws:(
Wel een plofkop hoor, z`n maatje is leuker, en gezelliger.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:12 schreef oeteltjes het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor de tros onze prins
Vond het op zich wel een leuk idee totdat ik hoorde dat het zogenaamd een Carnavals uitzending was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Tros muziekfeest weet een maandagavond toch wat op te fleuren. De parade zal niets te klagen hebben gehad.
Gefeliciteerd, je moet je een bevoorrecht mens voelen lijkt me!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef MB88 het volgende:
Sinds 2 weken ben ik 'n gelukkige en trotse inwoner van 's-Hertogenbosch. Heb het er al erg naar m'n zin!
Spaatje rood dan maar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef MB88 het volgende:
Sinds 2 weken ben ik 'n gelukkige en trotse inwoner van 's-Hertogenbosch. Heb het er al erg naar m'n zin!
Nu vraag ik me af of er ergens een kroeg/club is waar goeie alternatieve muziek (denk aan rock en metal) wordt gedraaid. De studentikoze tenten ken nu onderhand wel.
Plein 79 is m'n overbuurman en natuurlijk leuk, alleen drink niet niet graag de hele avond H-bier...
Iemand tips?
Thanks!
http://reinonline.blogspot.com/2008/01/phone-ii.htmlquote:donderdag 31 januari 2008
The Phone II
Den Bosch. Er komt een nieuwe serie van het televisieprogramma The Phone. De Avro heeft zes nieuwe afleveringen besteld, die in het voorjaar worden uitgezonden. Vandaag zijn in Den Bosch de opnamen begonnen.
Gister was het echt kut in de club. Hardstyle & R&B met carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Devolution het volgende:
Meer mensen die zaterdag de drie gezusters bezoeken (gratis entree)? Ik kom er normaal nooit omdat ik er geweigerd word, maar deze keer maken ze waarschijnlijk wel een uitzondering.
Mja ik ben gister geweest maar ik weet er niet veel meer van.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gister was het echt kut in de club. Hardstyle & R&B met carnaval![]()
Ik ben vanavond te vinden in de pub!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:34 schreef DutchGooner het volgende:
Zo, het wordt maar weer eens bevestigd.
Opbokken met niet-Oeteldonkers tijdens carnaval
quote:Vier mannen (20 en 21 jaar) uit Den Bosch werden zondagnacht aangehouden omdat ze twee portiers van een café aan de Karrenstraat hadden mishandeld.
Gek he? in je eigen stad maar dat is niet meer/minder dan in een normaal stapweekend?quote:
Dan moet je eerst weten hoeveel gasten er van buitenaf komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gek he? in je eigen stad maar dat is niet meer/minder dan in een normaal stapweekend?
Zoals elk jaar met carnaval is er in verhouding meer gezeik met gasten van buiten de stad dan met "eigen" volk.
Ook meer dan gemiddeld (helaas) lijkt me en ik heb er geen statistische gegevens van helaas maar het valt me op in de krantenberichten dat er met carnaval over het algemeen meer volk van de stad worden opgepakt dan Bosschenaren zelf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je eerst weten hoeveel gasten er van buitenaf komen.
Zomaar iets roepen is altijd makkelijk.
Maar dan hoeft dat verhoudingsgewijs helemaal niet meer te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook meer dan gemiddeld (helaas) lijkt me en ik heb er geen statistische gegevens van helaas maar het valt me op in de krantenberichten dat er met carnaval over het algemeen meer volk van de stad worden opgepakt dan Bosschenaren zelf.
Misschien niet, misschien wel maar dan zou dat evengoed voor de Bossche arrestanten opgaan en dat betwijfel ik wel als ik naar een normaal stapweekend kijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan hoeft dat verhoudingsgewijs helemaal niet meer te zijn.
En je weerlegt je mening met je gevoel, lijkt me niet de juiste basis.
Den Bosch is tijdens carnaval ook wat gewilder voor volk van buitenaf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien niet, misschien wel maar dan zou dat evengoed voor de Bossche arrestanten opgaan en dat betwijfel ik wel als ik naar een normaal stapweekend kijk.
Helaas wel, meer en meer de laatste jaren en dat komt de sfeer niet ten goede al hebben de uitbaters wsl een andere mening.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Den Bosch is tijdens carnaval ook wat gewilder voor volk van buitenaf.
Het is wel zo dat inderdaad de "buitenlanders" het principe van carnaval niet helemaal snappen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helaas wel, meer en meer de laatste jaren en dat komt de sfeer niet ten goede al hebben de uitbaters wsl een andere mening.
idd, die denken dat het een vrijbrief is om zonder pardon je helemaal klem te zuipen en alle vrouwen te pakken die ze maar tegen komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is wel zo dat inderdaad de "buitenlanders" het principe van carnaval niet helemaal snappen.
Die denken echt dat het een paar dagen alleen maar zuipen is en mensen lastig vallen.
2 jaar geleden heb ik voor het laatst carnaval gevierd met wat vrienden uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, die denken dat het een vrijbrief is om zonder pardon je helemaal klem te zuipen en alle vrouwen te pakken die ze maar tegen komen.
Zeg zeker niet dat onder sommige Bosschenaren niet zo is maar carnaval is een "gevuul" en dat heb je of dat heb je niet denk ik.
Overigens ben ik de laatste jaren regelmatig mensen uit het westen tegen gekomen die wel wisten hoe het gevierd moet worden.
Die Oeteldonkse sjaal is een vereiste lijkt me.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 jaar geleden heb ik voor het laatst carnaval gevierd met wat vrienden uit Amsterdam.
Die had ik van te voren even duidelijke instructies meegegeven.
Ze liepen voorop in de polonaise inclusief geel/wit/rode sjaal!
De A2 was zaterdag een tijd afgesloten, jammer dat ze hem dezelfde dag weer open hebben gegooid.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:48 schreef oeteltjes het volgende:
[quote]Op dinsdag 5 februari 2008 21:34 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel is zo'n beetje de laatste stad voor de Bommelse brug waar nog normaal carnaval wordt gevierd.
Daarom roep ik al jaren afsluiten die brug bij zaltbommel 3 dagen lang
Dat was niet jammer, ik moest namelijk nog naar Den Bosch rijden diezelfde middag zodat ik carnaval kon gaan vieren (en ja, ik kom uit Rosmalen en vier al jaren carnaval in Oeteldonk)quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De A2 was zaterdag een tijd afgesloten, jammer dat ze hem dezelfde dag weer open hebben gegooid.![]()
http://www.nu.nl/news/141(...)_kettingbotsing.html
Gokje: lid van de OC?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Jammer dat carnaval inmiddels weer is afgelopen. Heel de dag-
spiegeltent
casino
spiegeltent
casino
spiegeltent
hotel centraal
spiegeltent
casino
markt
gouwe sleutel.
Ik zou eens bellen met Boerderij 't Ven: http://www.hetven.nl/website.htmlquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:07 schreef TeenWolf het volgende:
beste fokkers uit den Bosch,
Mijn vraag is als volgt; wij (5 vrienden) willen een weekend in Den Bosch doorbrengen, Hotel is geen optie (te duur), weet iemand een huisje/bungalow (of iets anders) voor ons in de buurt van Den bosch?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:07 schreef TeenWolf het volgende:
beste fokkers uit den Bosch,
Mijn vraag is als volgt; wij (5 vrienden) willen een weekend in Den Bosch doorbrengen, Hotel is geen optie (te duur), weet iemand een huisje/bungalow (of iets anders) voor ons in de buurt van Den bosch?
Jammer dat het op zo'n drastische manier moet, maar het lijkt me een duidelijk signaal naar de politiek, hopen dat ze vanaf nu eens wat meer luisteren naar de burgers.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef LadyFCDB het volgende:
Weer sensatie op de kruiskamp.
Het toekomstige drugsopvang op de churcillaan is helemaal aan het afbranden.
Was natuurlijk te verwachten dat dit zou gaan gebeuren.
Worden nog drukke tijden voor de Bossche brandweer.quote:16:12 23 Februari 2008
Den Bosch handhaaft hostels-plan
De gemeente Den Bosch blijft bij haar plan om zes hostels voor de opvang van verslaafde daklozen te openen in een aantal wijken. Dat werd duidelijk op een persconferentie naar aanleiding van de brand afgelopen nacht in een pand waar zo'n hostel zou worden gevestigd.
De Bossche brandweer vermoedt dat er brand is gesticht in het leegstaande pand. Zo laaide het vuur erg snel op en was er een melding over een brandbom.
Bewoners van de wijk De Kruiskamp waar het uitgebrande pand staat, willen geen hostel in hun buurt. Deze week was er op inspraakavonden al veel verzet en werd al gesproken over brandstichting.
Ik hoorde vertellen dat de anti kraakbewoners gisterochtend al verhuisd waren, en dat het helemaal leeg stond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:33 schreef goldhorn het volgende:
Brandstichting is idd niet netjes... zeker niet voor de 3 gasten die anti-kraak in het pand zaten en nu alles kwijt zijn. Maar wat de gemeente deed was ook niet netjes. Drugsopvang (tussen basisscholen) door duwen zonder dat de omwonende er van wisten. Dus opzich een begrijpelijk reactie, al had het wellicht wat netter/anders gekunt.
Nee totaal niet, mijn ouders en rest van de familie welquote:
Hoe oud ben je? Dat verschilt namelijk nogal waar je dan een beetje moet zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:09 schreef TommyGun het volgende:
Ik ga morgen ook eens jullie stad bezoeken
Zovaak doorheen gekomen met de trein, maar nog nooit uitgestapt, en gezien ik toch geen fuck te doen heb....
Iemand die nog wat leuke plekjes / cafe's / whatever / weet?(Ga er voornamelijk heen om mensen te ontmoeten).
Onlangs 19 gewordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Dat verschilt namelijk nogal waar je dan een beetje moet zijn.
Als je 16-20 bent moet je op de Parade zijn. 20+ moet je naar de Uilenburg
Bij de Sint-Jan, niet te missenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Onlangs 19 gewordenDe Parade ligt gewoon in het centrum toch?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:01 schreef Hathor het volgende:
Hoezo? Ben je van plan streetraces te gaan houden?
Zoek ze zelf maar op http://www.nl.map24.com/quote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef shifto het volgende:
Wie helpt mij vertellen waar in DB overal flitspalen staan?
Ik weet die daar bij het kruispunt net over de brug voorbij de Brabanthallen
Die ene bij kruispunt van politiebureau (ook eentje verder die weg op richting maaspoort, kruispunt bij de total)
1tje bij de shell als je de A59 opwil vannuit kruiskamp
en verder?
en bij het kruispunt bij het Willem Alexander ziekenhuis en het kruispunt bij het oude brabantbad staan ze ook.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef shifto het volgende:
Die ene bij kruispunt van politiebureau (ook eentje verder die weg op richting maaspoort, kruispunt bij de total)
en verder?
Op de Bruistensingel t.h.v. de Zevenhontsewegquote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef shifto het volgende:
en verder?
Den Bosch is nou eenmaal één van de duurste steden van Nederland als het gaat om koophuizen (per m2)quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
Kut. Als geboren en getogen Bossche bol probeer ik nu een startersappartement te kopen, maar zelfs een krot in de Hambaken is nog te duur.
(En zo slecht verdien ik niet).
Oproep:
Ik zoek een meisje om samen een huis te kopen.
Eisen:
- voldoende inkomen
- aardig
- niet te dom
- niet te lelijk.
Wat is te duur? Geen idee wat het op hambaken kost, maar de buurman is hier verleden maand verkocht voo 124.500 en er staan er nog 3 appartementen te koop (rond de 150k)quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
Kut. Als geboren en getogen Bossche bol probeer ik nu een startersappartement te kopen, maar zelfs een krot in de Hambaken is nog te duur.
(En zo slecht verdien ik niet).
Oproep:
Ik zoek een meisje om samen een huis te kopen.
Eisen:
- voldoende inkomen
- aardig
- niet te dom
- niet te lelijk.
De kans is aanwezig dat ik en mijn vriendin over een jaar ook weer in Den Bosch gaan wonen. In het centrum van Utrecht wonen is gewoon niet betaalbaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:15 schreef afterhourpower het volgende:
Mn vriendin is geboren en getogen Bosschenaar en aangezien zij non-stop met heimwee verteld over haar stadje zullen we binnen enkele maanden de stap maken om er te gaan wonen. Ben benieuwd!
Ervoor zorgen dat je lang genoeg staat ingeschreven dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:03 schreef Devolution het volgende:
Ik wil over een tijdje ook op mezelf gaan, in Den Bosch of Rosmalen. Maar dan natuurlijk niet een koophuis, maar meer een appartementje of kamer huren ofzo
Mazzelpik! Ik ga mijn geliefde stadje dit jaar nog verlaten omdat we in haar geboorteplaats een huis hebben gekochtquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:15 schreef afterhourpower het volgende:
Mn vriendin is geboren en getogen Bosschenaar en aangezien zij non-stop met heimwee verteld over haar stadje zullen we binnen enkele maanden de stap maken om er te gaan wonen. Ben benieuwd!
Waarom heb je dat dan gedaan? Wilde zij niet naar Den Bosch? Just a question hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mazzelpik! Ik ga mijn geliefde stadje dit jaar nog verlaten omdat we in haar geboorteplaats een huis hebben gekocht
thanks ik ben erg benieuwd. Waar ga je nu heen dan? Zelf komen we uit Utrecht op het moment.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mazzelpik! Ik ga mijn geliefde stadje dit jaar nog verlaten omdat we in haar geboorteplaats een huis hebben gekocht
Praktische afweging en dus is het Oud-Beijerland geworden (helaas).quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan gedaan? Wilde zij niet naar Den Bosch? Just a question hoor.
Januskiep.nlquote:in 't nieuws
bossche imago
Ja, vorig jaar deed ik er nog een beetje lacherig over: Ons imago!
Maar ruim een jaar later mogen we concluderen dat het resultaten heeft opgeleverd.
Het Brabants Dagblad weet vanochtend te melden dat we het niet onaardig doen. LAgroup Leisure & Arts Consulting en ContinuVakantieOnderzoek hebben onderzoek gedaan naar het toeristisch imago van een twintigtal Nederlandse steden. Het lijstje onderzochte steden is niet mis. Behalve ons dorp deden ook Amsterdam, Alkmaar, Amersfoort, Breda, Delft, Den Haag, Dordrecht, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Nijmegen, Schiedam, Tilburg, Utrecht, Waalwijk en Zwolle mee.
Onze resultaten:
Ruim 80 % van de 600 ondervraagden is positief tot zeer positief over ons dorp! Als je ze vraagt waar ze aan denken als je 's-Hertogenbosch zegt, denkt 25 % aan de Sint Jan, daarna denkt men aan de Bossche bol! 15% heeft het beeld van gezelligheid en gemoedelijkheid.
We zijn 5de op het gebied van bruisende stad (Maastricht, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht). En wat doen ze graag in ons dorp? Wnkelen, uit eten, café bezoeken en museumpje pikken.
We zijn 4de op het gebied van waardering van cultuurhistorisch erfgoed en monumenten (Delft en Maastricht 1ste en Amsterdam 3de).
We zijn 3de op het gebied van cafés en restaurants (na Maastricht en Amsterdam).
Gevarieerde winkelaanbod: 5de plaats (Na Amsterdam, Rotterdam, Maastricht en Utrecht). En de waardering voor evenementen? Een gedeelde 3de plaats (Rotterdam en Amsterdam 1ste, Nijmegen, Utrecht en ons dorp gezamenlijk 3de)! Dit dankzij carnaval, Jazz in Duketown en Bourgondisch 's-Hertogenbosch.
Zo gek doen we het dus nog niet.
Nog tips?
Ja, de onderzoekers hebben een aantal aanbevelingen om het toeristisch imago te verbeteren. Geen enkel evenement heeft een 'bovenregionale trekkersrol'.
Daarom zou de gemeente 'nog eens goed naar de eigen identiteit en het imago van de stad moeten kijken'.
Musea zouden meer moeten kiezen voor gezamelijke marketin
En Rotterdam overal in de top3 terwijl ze volgens de inleiding niet eens meededen aan het onderzoekquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef Blik het volgende:
Maastricht wordt wel erg hoog gewaardeerd zeg
Das idd wel apart...quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En Rotterdam overal in de top3 terwijl ze volgens de inleiding niet eens meededen aan het onderzoek.
Aan de Jan Heijmanslaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Om maar even in de trend van het laatste bericht te blijven:
Heb samen met mijn vriendin een Maisonette in Hintham gekocht!! Ik zal dus over een tijdje meer in Hintham te bewonderen zijn als in Rosmalen!!Zin in!!
Het Paleis op de Davinciplein kom je langs vanaf het station...quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een afspraak 's middags in het gebied Bosschveld/Coehoornplein, is er ergens een normaal kroegje in de directe omgeving? Ik heb zelf de Baskent en Starlight gevonden, maar heb dus geen idee of dat een beetje normale tenten zijn.
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het Paleis op de Davinciplein kom je langs vanaf het station...
Het is dat ik niet thuis ben anders kon ik even zwaaien naar je
Ik gebruik de ingang van nr. 7 t/m 12quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:43 schreef roooosje het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Misschien dat we buren worden
Haha, ik heb een oogje op een paar ingangen verderquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik gebruik de ingang van nr. 7 t/m 12
Ah het andere blok dan waarschijnlijk? Als dat het geval is; bedenk je alvast dat het 's-zomers heel warm gaat worden daar (daar staat permanent de zon op).quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:54 schreef roooosje het volgende:
[..]
Haha, ik heb een oogje op een paar ingangen verder
Nee hoor, blijft gewoon staan... wordt gerenoveerd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef roooosje het volgende:
Wordt het nou gesloopt of niet? Kan er namelijk weinig wijs uit op internet![]()
Ik hoorde gisteren dat mijn vroegere buurjongen onlangs zijn huis heeft verkocht daar, heb sterk het vermoeden dat jij zijn huis hebt gekocht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Om maar even in de trend van het laatste bericht te blijven:
Heb samen met mijn vriendin een Maisonette in Hintham gekocht!! Ik zal dus over een tijdje meer in Hintham te bewonderen zijn als in Rosmalen!!Zin in!!
shit wat een toevalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat mijn vroegere buurjongen onlangs zijn huis heeft verkocht daar, heb sterk het vermoeden dat jij zijn huis hebt gekocht.
Heet die gast toevallig Robbie van T.?
Welk dorpje erlangsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:09 schreef kleinterreurprinsesje het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier...
Ben geboren in Den-Bosch, maar woonde in het dorpje erlangs
En jij heet vd Zquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
shit wat een toevalhet is idd Robbie van T, samen met Silvana van H
![]()
klinkt wel spannend zo, met al die halve achternamen
klopt als een bus! gister met Robbie en Silvana naar de VvE vergadering geweestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij heet vd Z
Sprak hem toevallig gisteren
"het" dorpjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Welk dorpje erlangs![]()
Vught, Den Dungen, Berlicum. Rosmalen en zo kan ik nog wel even doorgaan
Welke "het"? Ik ben Wollukse, ikke nie snappe.quote:
Waalwijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Welke "het"? Ik ben Wollukse, ikke nie snappe.
wtf, waalwijk ligt niet eens in de buurt van Den boschquote:Op zondag 30 maart 2008 12:43 schreef roooosje het volgende:
[..]
Waalwijk.
Den BoschZaterdag voor huissie kijken
Dat zegt ze toch ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wtf, waalwijk ligt niet eens in de buurt van Den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |