Daar kan hij weinig op zeggen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij jou in Bommel nu ook met die stroomuitval
quote:
Volgens teletekst gaat het nog de hele dag en waarschijnlijk zelfs nacht duren voordat er weer stroom is.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik werk in de regio daar en had tot 21.00 moeten werken maar toen iets over 7 de stroom uitviel ben ik naar huis gegaan.
Waarschijnlijk rond een uur of 17.00 weer stroom dus gaat een nachtje doorhalen worden vrees ik
quote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
De Bossche plekhoek op partyflok
http://partyflock.nl/city/68/comments.html#cmts
Hetzelfdu kut!quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Duvel86 het volgende:
alle Bosschenaren een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2008 alvast!
Idem dito!quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Duvel86 het volgende:
alle Bosschenaren een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2008 alvast!
quote:
Het is heiligschennis zeker als ik zeg dat het me echt he-le-maal niks doet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:58 schreef tutjehola het volgende:
En op naar het feest der feesten!
Ik ben er ook geen fan van... Ik denk er zelfs over om de stad te ontvluchten, het is dat ik moet werken, maar anders... Ja, dit wordt mijn eerste carnaval onder de rivieren, brrrrquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is heiligschennis zeker als ik zeg dat het me echt he-le-maal niks doet?
Yup, maar niet voor mij, teveel mensen van boven de rivieren bederven het meer en meer voor mij.quote:
Dat is idd erg irritant. Treinen en bussen vol.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup, maar niet voor mij, teveel mensen van boven de rivieren bederven het meer en meer voor mij.
Ik sla over.
als we goed ons best doen lukt het misschien wel...;-)quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef ruud.nl het volgende:
Dit topic komt nooit vol voordat er eens een keer een oeteldonk-topic geopend kan worden.
Ik schaam me er bijna voor maar ik heb geen idee wat of waar de Keulse Kar isquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef goldhorn het volgende:
[..]
als we goed ons best doen lukt het misschien wel...;-)
Hebben mensen nog tips om carnaval te vieren.
Ik ben in ieder geval op vrijdag te vinden in de Keulse Kar.
Maar voor de overige dagen zoek ik eigenlijk nog leuke feesten.
Ligt naast de St. Jan, aan de Hinthamerstraat-kantquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik schaam me er bijna voor maar ik heb geen idee wat of waar de Keulse Kar is.
Dat is precies waarom Noord-Nederland hier komt kloten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef shifto het volgende:
Carnaval, Het mooiste excuus om tering van de kaart alles te mogen
En precies de reden dat ik het niet meer vier...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is precies waarom Noord-Nederland hier komt kloten.
Dan snap jij carnaval niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef shifto het volgende:
Carnaval, Het mooiste excuus om tering van de kaart alles te mogen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is precies waarom Noord-Nederland hier komt kloten.
Stadsgrenzen instellen zeg ik, alleen in Den Bosch geboren mensen of mensen die woonachtig zijn in de mooiste stad van het land.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:46 schreef oeteltjes het volgende:
[..]
Met carnaval de brug bij zaltbommel afsluiten en alleen mensen erin met een oeteldonks paspoort
En voor mij de rode loper uitleggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stadsgrenzen instellen zeg ik, alleen in Den Bosch geboren mensen of mensen die woonachtig zijn in de mooiste stad van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |