sterk werk ik heb in bommel gewoont ging je vroeger ook stappen daar in het boemeltje:)quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:38 schreef tong80 het volgende:
TVP
Woon in Bommel. Ben een ouwe fan van de FC. 20 jaar lang in den Bosch wezen stappen. Moet er voor een cursus nog 3 keer per week naar toe. Mooie stad
quote:Gratis stadsvervoer in Den Bosch
Uitgegeven: 11 oktober 2007 12:46
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 13:14
DEN BOSCH - Den Bosch krijgt vanaf volgend jaar een proef met gratis stadsvervoer voor iedereen. Het provinciebestuur van Noord-Brabant heeft dat donderdag besloten bij de bepaling van drie experimenten met goedkoop en gratis openbaar vervoer.
In Tilburg loopt tot het eind van een jaar nog een proef met gratis busvervoer voor 55-plussers. In de opzet van de provincie krijgt de stad in de loop van volgend jaar een experiment met gratis bussen voor kinderen tot 12 jaar en senioren van 65 jaar en ouder. Gemeente en provincie denken nog na over de overbruggingsperiode, liet een tevreden wethouder Els Aarts weten.
Leuk dat het gratis word, alleen het blijft Arriva...quote:
Ik denk dat de provincie zich meerdere malen achter de oren heeft gekrapt sinds de komst van Arriva met hun Oostblokbussen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Leuk dat het gratis word, alleen het blijft Arriva...![]()
ja tering die dingen zijn gevaarlijk, niet alleen voor de bestuurder/inzittende maar ook voor de mede weg gebruikersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat de provincie zich meerdere malen achter de oren heeft gekrapt sinds de komst van Arriva met hun Oostblokbussen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk de Boemel met Henk de Vries AKA de Bolle. Moesten vorig jaar helaas sluiten omdat het niet geisoleerd kon worden. De nieuwe bewoners in de buurt klaagden. Kut importers
jouw gebruikersnaamquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:00 schreef oeteltjes het volgende:
dat het maar weer snel oeteldonk word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |