abonnement Unibet Coolblue
pi_78670834
Error, waarom had ik de lapo nou weer
pi_78671141
Zodat je nu een schitterende OP kan maken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_78672586
En wat stemmen we vandaag?
~Si vis amari, ama~
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:25:59 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78674540
Ah zijn jullie hier.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78675636
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ah zijn jullie hier.
~Si vis amari, ama~
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:58:44 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78675857
Waar blijft nou de OP.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78676459
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar blijft nou de OP.
Ik heb geen tijd om 'm te knutselen dus als ik hem ergens vandaan kan trekken ontvang ik graag het linkje.
pi_78680461
Op Stemwijzer kwamen bij mij Boschbelang, GL en VVD eruit als de partijen die het meest overeen komen met mijn mening. Alleen als ik kijk naar de uitleg bij de vragen, komen zelfs tegengestelde antwoorden ('JA' en 'NEE') overeen met elkaar. De Stemwijzeruitslag kan dus de prullenbak in.

Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.

Als statement lijkt de PvdA dan het meest logisch, aangezien dat waarschijnlijk de grootste partij zal worden van de linksen (of wat voor links door gaat). Verder blijkt uit onderzoek dat in PvdA-gemeentes de woonlasten het laagst zijn. Enkele jaren geleden bleek landelijk al dat je met hun beleid het meeste van je geld overhoud. Echt belangrijk vind ik dat echter niet. Maar toch, het is een voordeel.

Wat stemmen jullie?
pi_78680716
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.
Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_78681815
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Op Stemwijzer kwamen bij mij Boschbelang, GL en VVD eruit als de partijen die het meest overeen komen met mijn mening. Alleen als ik kijk naar de uitleg bij de vragen, komen zelfs tegengestelde antwoorden ('JA' en 'NEE') overeen met elkaar. De Stemwijzeruitslag kan dus de prullenbak in.

Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.

Als statement lijkt de PvdA dan het meest logisch, aangezien dat waarschijnlijk de grootste partij zal worden van de linksen (of wat voor links door gaat). Verder blijkt uit onderzoek dat in PvdA-gemeentes de woonlasten het laagst zijn. Enkele jaren geleden bleek landelijk al dat je met hun beleid het meeste van je geld overhoud. Echt belangrijk vind ik dat echter niet. Maar toch, het is een voordeel.

Wat stemmen jullie?
Je moet inderdaad wel gemeente en landelijk uit elkaar houden. De politieke agenda van de landelijke partijen ziet er heel anders uit dan die van de partijen in de gemeenteraadsverkiezingen. Het gaat er vandaag om wat je belangrijk vindt in je gemeente.

Ik heb zojuist Bosch Belang gestemd!
~Si vis amari, ama~
pi_78682239
Ik durf niet te zeggen wat ik heb gestemd want dan word ik Boschveld uitgejaagd
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:04:18 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78683752
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef mjan het volgende:
Ik durf niet te zeggen wat ik heb gestemd want dan word ik Boschveld uitgejaagd
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:39:51 #13
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_78685292
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef mjan het volgende:

[..]

Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.
Klopt. Maar het geeft wel iets aan over de toon binnen te partij. Maar belangrijker vind ik dat het helemaal niet verkeerd gaat in Den Bosch. Het college dat er nu zit, doet het prima. Ik hoef geen verandering te zien. De grootste partij hier is de PvdA, al hebben we een CDA-burgemeester. PvdA is prima. Verder kun je landelijk natuurlijk een statement afgeven. Bosch Belang vind ik ook interessant. Maar die lokale partijen, heb ik altijd een beetje een naar gevoel bij. Ik weet niet precies waarom, maar toch...
pi_78702239
En wat is het geworden?
~Si vis amari, ama~
pi_78714057
Ik heb stemmen geteld op de Reit en daar won de PvdA ruim. Maar dit zegt natuurlijk niks over de andere 80/90 stembureaus.
pi_78714301
Ik bedoelde vooral wat er gestemd was door iedereen hier, met name degene die advies vroegen

Uitslag bekend! pvdA grootste..:
http://gemeenteraad.s-her(...)9AC-3BC7EADC1C561891
~Si vis amari, ama~
pi_78717583
GL gestemd hier en die zijn een zetel achteruit gegaan zelfs
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78726439
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef FedExpress het volgende:
Ik bedoelde vooral wat er gestemd was door iedereen hier, met name degene die advies vroegen

Uitslag bekend! pvdA grootste..:
http://gemeenteraad.s-her(...)9AC-3BC7EADC1C561891
Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.

Zelf trouwens op Bosch Belang gestemd.
pi_78728236
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.
Klopt! Was op die uitslag nog niet te zien
quote:
Zelf trouwens op Bosch Belang gestemd.
~Si vis amari, ama~
pi_78729152
Benieuwd wat er de komende jaren gaat gebeuren. Den Bosch is wel wat toe aan iets nieuws...
pi_78729456
Wat nieuws in de zin van...?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_78729715
Ik vond die Kabelbaan wel een mooi originieel plan
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78729864
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond die Kabelbaan wel een mooi originieel plan
Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindt
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_78729878
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef mjan het volgende:

[..]

Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78730046
VVD gewonnen dus. Ook VVD gestemd trouwens.

En van mij hoeft er niks nieuws in Den Bosch hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')