abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78670834
Error, waarom had ik de lapo nou weer
pi_78671141
Zodat je nu een schitterende OP kan maken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_78672586
En wat stemmen we vandaag?
~Si vis amari, ama~
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:25:59 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78674540
Ah zijn jullie hier.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78675636
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ah zijn jullie hier.
~Si vis amari, ama~
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:58:44 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78675857
Waar blijft nou de OP.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_78676459
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar blijft nou de OP.
Ik heb geen tijd om 'm te knutselen dus als ik hem ergens vandaan kan trekken ontvang ik graag het linkje.
pi_78680461
Op Stemwijzer kwamen bij mij Boschbelang, GL en VVD eruit als de partijen die het meest overeen komen met mijn mening. Alleen als ik kijk naar de uitleg bij de vragen, komen zelfs tegengestelde antwoorden ('JA' en 'NEE') overeen met elkaar. De Stemwijzeruitslag kan dus de prullenbak in.

Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.

Als statement lijkt de PvdA dan het meest logisch, aangezien dat waarschijnlijk de grootste partij zal worden van de linksen (of wat voor links door gaat). Verder blijkt uit onderzoek dat in PvdA-gemeentes de woonlasten het laagst zijn. Enkele jaren geleden bleek landelijk al dat je met hun beleid het meeste van je geld overhoud. Echt belangrijk vind ik dat echter niet. Maar toch, het is een voordeel.

Wat stemmen jullie?
pi_78680716
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.
Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.
pi_78681815
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Op Stemwijzer kwamen bij mij Boschbelang, GL en VVD eruit als de partijen die het meest overeen komen met mijn mening. Alleen als ik kijk naar de uitleg bij de vragen, komen zelfs tegengestelde antwoorden ('JA' en 'NEE') overeen met elkaar. De Stemwijzeruitslag kan dus de prullenbak in.

Als statement lijkt de PvdA dan het meest logisch, aangezien dat waarschijnlijk de grootste partij zal worden van de linksen (of wat voor links door gaat). Verder blijkt uit onderzoek dat in PvdA-gemeentes de woonlasten het laagst zijn. Enkele jaren geleden bleek landelijk al dat je met hun beleid het meeste van je geld overhoud. Echt belangrijk vind ik dat echter niet. Maar toch, het is een voordeel.

Wat stemmen jullie?
Je moet inderdaad wel gemeente en landelijk uit elkaar houden. De politieke agenda van de landelijke partijen ziet er heel anders uit dan die van de partijen in de gemeenteraadsverkiezingen. Het gaat er vandaag om wat je belangrijk vindt in je gemeente.

Ik heb zojuist Bosch Belang gestemd!
~Si vis amari, ama~
pi_78682239
Ik durf niet te zeggen wat ik heb gestemd want dan word ik Boschveld uitgejaagd
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:04:18 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78683752
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef mjan het volgende:
Ik durf niet te zeggen wat ik heb gestemd want dan word ik Boschveld uitgejaagd
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:39:51 #13
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_78685292
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef mjan het volgende:

[..]

Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.
Klopt. Maar het geeft wel iets aan over de toon binnen te partij. Maar belangrijker vind ik dat het helemaal niet verkeerd gaat in Den Bosch. Het college dat er nu zit, doet het prima. Ik hoef geen verandering te zien. De grootste partij hier is de PvdA, al hebben we een CDA-burgemeester. PvdA is prima. Verder kun je landelijk natuurlijk een statement afgeven. Bosch Belang vind ik ook interessant. Maar die lokale partijen, heb ik altijd een beetje een naar gevoel bij. Ik weet niet precies waarom, maar toch...
pi_78702239
En wat is het geworden?
~Si vis amari, ama~
pi_78714057
Ik heb stemmen geteld op de Reit en daar won de PvdA ruim. Maar dit zegt natuurlijk niks over de andere 80/90 stembureaus.
pi_78714301
Ik bedoelde vooral wat er gestemd was door iedereen hier, met name degene die advies vroegen

Uitslag bekend! pvdA grootste..:
http://gemeenteraad.s-her(...)9AC-3BC7EADC1C561891
~Si vis amari, ama~
pi_78717583
GL gestemd hier en die zijn een zetel achteruit gegaan zelfs
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78726439
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef FedExpress het volgende:
Ik bedoelde vooral wat er gestemd was door iedereen hier, met name degene die advies vroegen

Uitslag bekend! pvdA grootste..:
http://gemeenteraad.s-her(...)9AC-3BC7EADC1C561891
Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.

Zelf trouwens op Bosch Belang gestemd.
pi_78728236
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.
Klopt! Was op die uitslag nog niet te zien
quote:
Zelf trouwens op Bosch Belang gestemd.
~Si vis amari, ama~
pi_78729152
Benieuwd wat er de komende jaren gaat gebeuren. Den Bosch is wel wat toe aan iets nieuws...
pi_78729456
Wat nieuws in de zin van...?
pi_78729715
Ik vond die Kabelbaan wel een mooi originieel plan
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78729864
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond die Kabelbaan wel een mooi originieel plan
Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindt
pi_78729878
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef mjan het volgende:

[..]

Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindt
pi_78730046
VVD gewonnen dus. Ook VVD gestemd trouwens.

En van mij hoeft er niks nieuws in Den Bosch hoor
pi_78730455
Er mag wel wat meer komen voor de jeugd, vind het sowieso dat ze een wat oudbollig karakter willen houden.

Is er al een def plan voor het groot gast ziekenhuis of nog niets over bekend?
pi_78730474
En met 'de jeugd' bedoel je welke leeftijdscategorie precies?
pi_78730737
Nou vanaf 16 tot midden 20..
Qua uitgaan is het al redelijk beperkt en qua feesten ook vind ik.

Veel mensen trekken toch naar iets buiten Den Bosch, dat is gewoon jammer
pi_78731198
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef ik.ben.hier het volgende:
Nou vanaf 16 tot midden 20..
Qua uitgaan is het al redelijk beperkt en qua feesten ook vind ik.

Veel mensen trekken toch naar iets buiten Den Bosch, dat is gewoon jammer
Ik merk er niks van.
pi_78731885
Heb juist het idee dat er behoorlijk wat georganiseerd wordt, maar wat mis je dan aan evenementen?
pi_78732538
Nou ik weet dat er diverse mensen iets willen organiseren aan feesten, maar worden vaak tegengewerkt vanuit de gemeente. Vind het ook zonde dat er bij de Zuiderster maar 3 evenementen per jaar mogen plaatsvinden.

Waarom kan er bijv met een koninginnenach/dag niet zoiets worden georganiseerd als in Eindhoven?

Wat vinden jullie dan dat er allemaal wordt georganiseerd, misschien mis ik iets?
pi_78734019
Ik krijg vooral via nieuwsbrieven mee wat er vanuit de W2 en Verkadefabriek wordt gedaan, de Talentfactory heeft(had?) ook met regelmaat evenementen en verder de thema-weken die vanuit de gemeente zelf georganiseerd worden natuurlijk.

En dan nog van die enge dingen zoals 'Masters of Hardcore' in de Brabanthallen
pi_78737725
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik krijg vooral via nieuwsbrieven mee wat er vanuit de W2 en Verkadefabriek wordt gedaan, de Talentfactory heeft(had?) ook met regelmaat evenementen en verder de thema-weken die vanuit de gemeente zelf georganiseerd worden natuurlijk.

En dan nog van die enge dingen zoals 'Masters of Hardcore' in de Brabanthallen
En Trix, Hiphop in Duketown, Fabulous.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:48:18 #34
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_78741028
Ik heb gisteren toch maar geen strategische stem uitgebracht, en gewoon me op de speerpunten gericht waar ik het meest mee eens was. VVD derhalve. Een grote PvdA, VVD, en GL. Perfect wat mij betreft. En ik hoef ook geen verandering in Den Bosch.
pi_78760761
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef booo het volgende:

[..]

En Trix, Hiphop in Duketown, Fabulous.
Volgens mij slaan Trix en Fabulous niet heel goed aan. Hiphop in Duketown is wel ok.
Ach misschien ben ik wel te kieskeurig
pi_78766465
iemand nog spannende plannen voor het weekend?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:20:57 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78766571
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef Ceased2Be het volgende:
iemand nog spannende plannen voor het weekend?
Nog niet echt.
pi_78766759
Jammer dat SQL Zaterdag al vol zit anders kon je daar mooi heen morgen
Ik ga iig wel! Lekker op m'n vrije dag gratis SQL info binnenslurpen.

en 's avonds uit eten in Etten-Leur (of all places )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:27:25 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78766827
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Jammer dat SQL Zaterdag al vol zit anders kon je daar mooi heen morgen
Ik ga iig wel! Lekker op m'n vrije dag gratis SQL info binnenslurpen.

en 's avonds uit eten in Etten-Leur (of all places )
SQL zaterdag? Ik wist nieteens van het bestaan.
pi_78766978
Niet? toch wel evenement van het jaar! Eerste keer in Nederland

http://www.sqlzaterdag.nl/
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:46:48 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78767634
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet? toch wel evenement van het jaar! Eerste keer in Nederland

http://www.sqlzaterdag.nl/
Locatie is niet echt handig voor OV.
pi_78770200
Echte IT-ers komen dan ook gewoon met de Auto
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:26:05 #43
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78774015
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Echte IT-ers komen dan ook gewoon met de Auto
Ik mag geen rijbewijs halen dus dat gaat niet lukken.
pi_78774277
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik mag geen rijbewijs halen dus dat gaat niet lukken.
Waarom niet?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:36:00 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78774429
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Waarom niet?
Daar zie ik te slecht voor.
pi_78774593
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is echt balen. Gelukkig zijn er hier dan genoeg mogelijkheden met OV. Dat scheelt wel
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:41:43 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78774674
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is echt balen. Gelukkig zijn er hier dan genoeg mogelijkheden met OV. Dat scheelt wel
Idd.
pi_78776280
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wow, dat is echt kut. Mag ik vragen wat er dan precies 'mis' is met je ogen?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:22:01 #49
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78776425
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Wow, dat is echt kut. Mag ik vragen wat er dan precies 'mis' is met je ogen?
Nou dit.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:24:58 #50
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_78776526
Dat vraag ik me ook af. Je kunt immers wel lezen, dus zal het wel gaan om iets van bijziendheid. Maar met een bril is dat op te lossen, dus zal het wel om iets meer gaan dan een refractieafwijking in je ogen. Ziekte? Beschadiging?
Aniridie dus....

Ik heb zelf een botaandoening waardoor het discutabel was of ik nog wel in aanmerking kwam voor een rijbewijs. Hoe is bij jou besloten dat je daar niet voor in aanmerking kwam? Of weet je het gewoon door je lichtgevoeligheid? Hoe functioneer je eigenlijk in het dagelijkse leven dan? Heb je speciale lezen oid? Ik heb wel eens van die oogdruppels gehad waardoor je iris wagenwijd open gaan staan en ik de lichtinval niet controleren, waardoor ik over gevoelig was voor licht. Is dat bij jou constant zo?

Hoop vragen....

[ Bericht 18% gewijzigd door Xaobotnik op 05-03-2010 15:37:33 ]
pi_78776667
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou dit.
Heb je veel last van bijwerkingen ed?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:33:30 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78776861
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Je kunt immers wel lezen, dus zal het wel gaan om iets van bijziendheid. Maar met een bril is dat op te lossen, dus zal het wel om iets meer gaan dan een refractieafwijking in je ogen. Ziekte? Beschadiging?
Aniridie dus....

Ik heb zelf een botaandoening waardoor het discutabel was of ik nog wel in aanmerking kwam voor een rijbewijs. Hoe is bij jou besloten dat je daar niet voor in aanmerking kwam?
Toen ik klein was veel onderzoeken gehad in het AMC. Ik schijn nieteens te mogen fietsen, maar dat doe ik gewoon lekker eigenwijs.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Heb je veel last van bijwerkingen ed?
Ik heb wel de genoemde bijwerkingen (glaucoom (oogdruk verhoging), cataract (troebeling van de ooglens) en nystagmus (onwillekeurige bewegingen van de oogbol)) maar heb daar zelf niet echt last van.
pi_78777434
Zie je dan constant de wereld 'overbelicht'? Of is dat te simpel gedacht?
pi_78777980
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Toen ik klein was veel onderzoeken gehad in het AMC. Ik schijn nieteens te mogen fietsen, maar dat doe ik gewoon lekker eigenwijs.
[..]

Ik heb wel de genoemde bijwerkingen (glaucoom (oogdruk verhoging), cataract (troebeling van de ooglens) en nystagmus (onwillekeurige bewegingen van de oogbol)) maar heb daar zelf niet echt last van.
Gelukkig maar dat je daar niet echt last van hebt. Dat zou het nog een stuk onaangenamer maken als dat het nu al is lijkt me.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:37:31 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78779574
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef mjan het volgende:
Zie je dan constant de wereld 'overbelicht'? Of is dat te simpel gedacht?
Nee dat niet, maar je knijpt gewoon je ogen vaak samen als het snel te licht is. En als je ergens binnenkomt waar het donkerder is dan buiten dan is dat langer wennen enzo.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:38:12 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78779600
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat je daar niet echt last van hebt. Dat zou het nog een stuk onaangenamer maken als dat het nu al is lijkt me.
Mja ik weet ook eigenlijk niet beter dus.

Wat is het trouwens teringdruk bij Appie Helftheuvel, het lijkt wel zaterdag.
pi_78779978
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mja ik weet ook eigenlijk niet beter dus.

Wat is het trouwens teringdruk bij Appie Helftheuvel, het lijkt wel zaterdag.
Zaterdagochtend is volgens mij nog wel te doen, maar het lijkt daar wel altijd druk?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:49:49 #58
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78780039
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Zaterdagochtend is volgens mij nog wel te doen, maar het lijkt daar wel altijd druk?
Ik heb het doordeweeks en dus ook op vrijdag nog nooit zo druk gezien.
pi_78780184
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb het doordeweeks en dus ook op vrijdag nog nooit zo druk gezien.
Ik ben er vandaag niet geweest, maar vind het er altijd redelijk druk.

Btw, ik ga er binnenkort werken, dus wie weet zie ik je dan een x door de winkel heen lopen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:55:09 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78780217
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben er vandaag niet geweest, maar vind het er altijd redelijk druk.

Btw, ik ga er binnenkort werken, dus wie weet zie ik je dan een x door de winkel heen lopen
Ik kom er vrij regelmatig dus dat zou best kunnen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:56:42 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78780280
Wat ga je precies doen? Kassa? vakkenvullen? Chef Emballage?
pi_78780416
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik kom er vrij regelmatig dus dat zou best kunnen.
Ik ook. Kwam er toevallig de directie van mijn school gisteren ook tegen
pi_78780429
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat ga je precies doen? Kassa? vakkenvullen? Chef Emballage?
Vakkenvullen & ik hoop kassa. Maar wordt nog eventjes afwachten
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:02:34 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78780545
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ook. Kwam er toevallig de directie van mijn school gisteren ook tegen
Grappig. Ik werd vanmiddag nog herkend door een vrouw die mij van de week in Plein 79 had gezien, maar ze kwam me zo gauw niet bekend voor terwijl het er toch niet zo heel druk was. Mensen kennen mij altijd maar ik hun niet.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Vakkenvullen & ik hoop kassa. Maar wordt nog eventjes afwachten
Ah ok.
pi_78783721
quote:
Een vermoedelijk 29-jarige inwoner van Nieuwegein is donderdagmiddag in de Helftheuvelpassage aangehouden nadat hij geprobeerd had met een wisseltruc geld van een klant te stelen. Hij werd daarbij betrapt door een beveiligingsmedewerker.

Na zijn aanhouding heeft de man een medewerker van het winkelcentrum bespuugd en plaste hij in de ophoudruimte van de beveiliging. Ook ten opzichte van de gealarmeerde politiemensen gedroeg hij zich agressief. Omdat de man niet in het bezit was van een identiteitsbewijs en vermoedelijk de Roemeense nationaliteit had, werd hij voor onderzoek door de vreemdelingenpolitie ingesloten. Hij krijgt in elk geval een toegangsverbod voor het winkelcentrum.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:14:09 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78801257
Alle Bossche Bollen zijn in slaap gevallen?
pi_78802567
Hoezo staat die muziek op vrijdag zo hard in t Pumpke
Vrijdag is in Den Bosch geen uitgaansavond hoor
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:57:35 #68
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78802609
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef booo het volgende:
Hoezo staat die muziek op vrijdag zo hard in t Pumpke
Vrijdag is in Den Bosch geen uitgaansavond hoor
Geen idee, ik kom daar nooit.
pi_78852642
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Geen idee, ik kom daar nooit.
Kom je vaak in't Plein dan? Ik zo'n 3 avonden in de week, dus dan moet ik je ook wel eens gezien hebben .
Pretentieus geneuzel.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:42:44 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78853054
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:28 schreef roooosje het volgende:

[..]

Kom je vaak in't Plein dan? Ik zo'n 3 avonden in de week, dus dan moet ik je ook wel eens gezien hebben .
Daar kom ik het meeste ja, zo nu en dan eens.
pi_78876102

Goedemorgen!
pi_78877289
Goedemorgen!

Weet er iemand in de buurt van de kruiskamp nog een andere huisarts als die bij de helftheuvelpassage? En liefst ook dan de informatie of ze nog patienten aannemen
pi_78877729
Ik zit bij 'gezondheidscentrum west'.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:27:57 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78879794
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:01 schreef mjan het volgende:
Ik zit bij 'gezondheidscentrum west'.
Ik ook.
pi_78881295
Dankjulliewel Zal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben

Iedereen een goed weekend gehad?
pi_78883419
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:

Zodra je weer kan spreken? Dat klinkt niet fijn Beterschap?!

Ik heb een goed weekend gehad, wel druk How about the rest
~Si vis amari, ama~
  maandag 8 maart 2010 @ 12:07:09 #77
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78883513
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:

Klinkt niet goed.

Weekend was saai en alleen.
pi_78883814
Dankjewel FedExpress Voel me idd beroerd. Straks even langs mijn huisarts in de oude woonplaats ( 1,5 uur reizen ) om te kijken wat het is. Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel
pi_78884450
Uch, kun je dan niet beter ff bij dat gezondsheidscentrum binnenlopen? Anderhalf uur reizen als je je toch al brak voelt is niet tofjes.
pi_78884899
Weekenden zijn vermoeiend
  maandag 8 maart 2010 @ 14:01:12 #81
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_78887833
Sla de Gouden Gids open en je vind tal van huisartsen... Kun je meteen er eentje proberen te vinden waar je niet met dat Kruiskamp-volk in de wachtruimte zit.
pi_78893828
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel
Dat hoop ik ook voor je
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:45 schreef ik.ben.hier het volgende:
QFT
~Si vis amari, ama~
pi_78918444
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:45 schreef ik.ben.hier het volgende:
Dit tijdstip opstaan ook

Goedemorgen!
pi_78927556
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:31 schreef mjan het volgende:
Uch, kun je dan niet beter ff bij dat gezondsheidscentrum binnenlopen? Anderhalf uur reizen als je je toch al brak voelt is niet tofjes.
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden
pi_78928326
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden
Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeft
pi_78928333
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoe ist nou dan?
~Si vis amari, ama~
pi_78928946
Oma's Ik zou willen dat ik er nog eentje had.

Al wat aan de beterende hand Puala? Wat zei de dokter?
pi_78929133
Aan de beterende hand is nog wat te positief. Ben niet achteruit gegaan, dat is het eerder. Forse keelontsteking (ook wel Angina genoemd) met de nodige bijwerkingen (stijve nek, last van mijn onderrug, hoofdpijn, lymfe klier geirriteerd, last van mijn oren, koorts). Voel me goed beroerd, tenzij (zoals nu) de paracetamol even werkt. Heb een kuurtje voorgeschreven gekregen en dat moet met 3 dagen gaan werken. Zo niet, dan moest ik terug komen. Dus voor nu lekker rustig aan op bed/bank hangen en zo af en toe mezelf martelen door wat te eten
pi_78929945
Klinkt best heftig zo inderdaad. Beterschap!
pi_78930991
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef mjan het volgende:
Klinkt best heftig zo inderdaad. Beterschap!
~Si vis amari, ama~
pi_78933453
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeft
Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raam
Pretentieus geneuzel.
pi_78933944
Ohhhh! Ik ben hem aan het begluren vanaf de bank.
pi_78934039
Dat gaat me te ver.
Pretentieus geneuzel.
pi_78934339
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raam
pi_78948802
Dankjewel Mjan & FedExpress
pi_78965692
nou jongens, schrijf je in!
quote:
De verkoop van woningen in project Signatuur (de nieuwbouw aan de Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat) is een drama. De wijkraad zegt gehoord te hebben dat pas 16 kopers hun handtekening hebben gezet voor een van 72 te verkopen woningen en appartementen. Voor nog een tiental zou serieuse belangstelling zijn getoond. De tijd begint de dringen, want de eerste woningen worden al in september opgeleverd. Volgende maand begint de inschrijving voor de huurwoningen in het project. De verwachting is dat daar wel belangsteling voor zal zijn.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:09:13 #97
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78965818
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
nou jongens, schrijf je in!
[..]
Ik las het ja, was het niet zo dat er een bepaald percentage verkocht moest zijn voordat ze uberhaupt gingen bouwen?
pi_78966264
Zayaz en brabant wonen hebben met steun van de provincie een stel appartementen/huizen gekocht die nu in de verhuur/verkoop gaan. puur om het project te financieren.
In eerste instantie was het de bedoeling dat 70% verkocht zou zijn voordat ze met de bouw zouden beginnen maar dat duurde te lang.
Wordt wel een mooi project maar 270K voor een woonhuis vind ik echt teveel van het goede voor waar het nu staat... wellicht als ze straks klaar zijn met de wijkrenovatie wel, maar veel mensen worden nu toch echt afgeschrikt door de staat van de wijk.
pi_78967136
Hoewel het wel potentie heeft denk ik. Alleen dat winkelcentrum straalt weinig uit vind ik.
Dicht bij de stad/station, ideaal zou je zeggen...
pi_78967587
Nou ja het winkelcentrum is al wat opgeknapt nu ze de gevels hebben geschilderd (alleen naar dat m'n ramen nu nog meer klemmen dan voorheen ) In de loop van het jaar komt er nieuwe reclame op te hangen aan de voorkant zodat dat ook een wat meer uniform geheel wordt en als dat Signatuur geval klaar is wordt alles opnieuw bestraat... dan ziet het er al heel anders uit natuurlijk.
Ze wilden per sé het Winkelcentrum behouden omdat het een prachtig staaltje jaren '50 architectuur is.

Wij hadden als bewonersvereniging al voorgesteld om ons een goed aanbod te doen voor Signatuur, wij zouden dan verhuizen en dan kon de gemeente z'n gang gaan met de appartementen/winkels, maar dat vonden ze niet zo'n goed plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')