Ik heb geen tijd om 'm te knutselen dus als ik hem ergens vandaan kan trekken ontvang ik graag het linkje.quote:
Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.
Je moet inderdaad wel gemeente en landelijk uit elkaar houden. De politieke agenda van de landelijke partijen ziet er heel anders uit dan die van de partijen in de gemeenteraadsverkiezingen. Het gaat er vandaag om wat je belangrijk vindt in je gemeente.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Op Stemwijzer kwamen bij mij Boschbelang, GL en VVD eruit als de partijen die het meest overeen komen met mijn mening. Alleen als ik kijk naar de uitleg bij de vragen, komen zelfs tegengestelde antwoorden ('JA' en 'NEE') overeen met elkaar. De Stemwijzeruitslag kan dus de prullenbak in.
Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.
Als statement lijkt de PvdA dan het meest logisch, aangezien dat waarschijnlijk de grootste partij zal worden van de linksen (of wat voor links door gaat). Verder blijkt uit onderzoek dat in PvdA-gemeentes de woonlasten het laagst zijn. Enkele jaren geleden bleek landelijk al dat je met hun beleid het meeste van je geld overhoud. Echt belangrijk vind ik dat echter niet. Maar toch, het is een voordeel.
Wat stemmen jullie?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef mjan het volgende:
Ik durf niet te zeggen wat ik heb gestemd want dan word ik Boschveld uitgejaagd
Klopt. Maar het geeft wel iets aan over de toon binnen te partij. Maar belangrijker vind ik dat het helemaal niet verkeerd gaat in Den Bosch. Het college dat er nu zit, doet het prima. Ik hoef geen verandering te zien. De grootste partij hier is de PvdA, al hebben we een CDA-burgemeester. PvdA is prima. Verder kun je landelijk natuurlijk een statement afgeven. Bosch Belang vind ik ook interessant. Maar die lokale partijen, heb ik altijd een beetje een naar gevoel bij. Ik weet niet precies waarom, maar toch...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.
Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef FedExpress het volgende:
Ik bedoelde vooral wat er gestemd was door iedereen hier, met name degene die advies vroegen![]()
Uitslag bekend! pvdA grootste..:
http://gemeenteraad.s-her(...)9AC-3BC7EADC1C561891
Klopt! Was op die uitslag nog niet te zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.
quote:Zelf trouwens op Bosch Belang gestemd.
Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindtquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond die Kabelbaan wel een mooi originieel plan
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindt
Ik merk er niks van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef ik.ben.hier het volgende:
Nou vanaf 16 tot midden 20..
Qua uitgaan is het al redelijk beperkt en qua feesten ook vind ik.
Veel mensen trekken toch naar iets buiten Den Bosch, dat is gewoon jammer
En Trix, Hiphop in Duketown, Fabulous.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik krijg vooral via nieuwsbrieven mee wat er vanuit de W2 en Verkadefabriek wordt gedaan, de Talentfactory heeft(had?) ook met regelmaat evenementen en verder de thema-weken die vanuit de gemeente zelf georganiseerd worden natuurlijk.
En dan nog van die enge dingen zoals 'Masters of Hardcore' in de Brabanthallen
Volgens mij slaan Trix en Fabulous niet heel goed aan. Hiphop in Duketown is wel ok.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef booo het volgende:
[..]
En Trix, Hiphop in Duketown, Fabulous.
Nog niet echt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef Ceased2Be het volgende:
iemand nog spannende plannen voor het weekend?
SQL zaterdag? Ik wist nieteens van het bestaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Jammer dat SQL Zaterdag al vol zit anders kon je daar mooi heen morgen
Ik ga iig wel! Lekker op m'n vrije dag gratis SQL info binnenslurpen.
en 's avonds uit eten in Etten-Leur (of all places)
Locatie is niet echt handig voor OV.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet? toch wel evenement van het jaar! Eerste keer in Nederland
http://www.sqlzaterdag.nl/
Ik mag geen rijbewijs halen dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Echte IT-ers komen dan ook gewoon met de Auto
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik mag geen rijbewijs halen dus dat gaat niet lukken.
Daar zie ik te slecht voor.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is echt balen. Gelukkig zijn er hier dan genoeg mogelijkheden met OV. Dat scheelt wel
Wow, dat is echt kut. Mag ik vragen wat er dan precies 'mis' is met je ogen?quote:
Nou dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Wow, dat is echt kut. Mag ik vragen wat er dan precies 'mis' is met je ogen?
Toen ik klein was veel onderzoeken gehad in het AMC. Ik schijn nieteens te mogen fietsen, maar dat doe ik gewoon lekker eigenwijs.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Je kunt immers wel lezen, dus zal het wel gaan om iets van bijziendheid. Maar met een bril is dat op te lossen, dus zal het wel om iets meer gaan dan een refractieafwijking in je ogen. Ziekte? Beschadiging?
Aniridie dus....
Ik heb zelf een botaandoening waardoor het discutabel was of ik nog wel in aanmerking kwam voor een rijbewijs. Hoe is bij jou besloten dat je daar niet voor in aanmerking kwam?
Ik heb wel de genoemde bijwerkingen (glaucoom (oogdruk verhoging), cataract (troebeling van de ooglens) en nystagmus (onwillekeurige bewegingen van de oogbol)) maar heb daar zelf niet echt last van.quote:
Gelukkig maar dat je daar niet echt last van hebt. Dat zou het nog een stuk onaangenamer maken als dat het nu al is lijkt me.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toen ik klein was veel onderzoeken gehad in het AMC. Ik schijn nieteens te mogen fietsen, maar dat doe ik gewoon lekker eigenwijs.![]()
[..]
Ik heb wel de genoemde bijwerkingen (glaucoom (oogdruk verhoging), cataract (troebeling van de ooglens) en nystagmus (onwillekeurige bewegingen van de oogbol)) maar heb daar zelf niet echt last van.
Nee dat niet, maar je knijpt gewoon je ogen vaak samen als het snel te licht is. En als je ergens binnenkomt waar het donkerder is dan buiten dan is dat langer wennen enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef mjan het volgende:
Zie je dan constant de wereld 'overbelicht'? Of is dat te simpel gedacht?
Mja ik weet ook eigenlijk niet beter dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je daar niet echt last van hebt. Dat zou het nog een stuk onaangenamer maken als dat het nu al is lijkt me.
Zaterdagochtend is volgens mij nog wel te doen, maar het lijkt daar wel altijd druk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja ik weet ook eigenlijk niet beter dus.![]()
Wat is het trouwens teringdruk bij Appie Helftheuvel, het lijkt wel zaterdag.
Ik heb het doordeweeks en dus ook op vrijdag nog nooit zo druk gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Zaterdagochtend is volgens mij nog wel te doen, maar het lijkt daar wel altijd druk?
Ik ben er vandaag niet geweest, maar vind het er altijd redelijk druk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het doordeweeks en dus ook op vrijdag nog nooit zo druk gezien.
Ik kom er vrij regelmatig dus dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag niet geweest, maar vind het er altijd redelijk druk.
Btw, ik ga er binnenkort werken, dus wie weet zie ik je dan een x door de winkel heen lopen
Ik ook. Kwam er toevallig de directie van mijn school gisteren ook tegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom er vrij regelmatig dus dat zou best kunnen.
Vakkenvullen & ik hoop kassa. Maar wordt nog eventjes afwachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat ga je precies doen? Kassa? vakkenvullen? Chef Emballage?
Grappig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ook. Kwam er toevallig de directie van mijn school gisteren ook tegen
Ah ok.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Vakkenvullen & ik hoop kassa. Maar wordt nog eventjes afwachten
quote:Een vermoedelijk 29-jarige inwoner van Nieuwegein is donderdagmiddag in de Helftheuvelpassage aangehouden nadat hij geprobeerd had met een wisseltruc geld van een klant te stelen. Hij werd daarbij betrapt door een beveiligingsmedewerker.
Na zijn aanhouding heeft de man een medewerker van het winkelcentrum bespuugd en plaste hij in de ophoudruimte van de beveiliging. Ook ten opzichte van de gealarmeerde politiemensen gedroeg hij zich agressief. Omdat de man niet in het bezit was van een identiteitsbewijs en vermoedelijk de Roemeense nationaliteit had, werd hij voor onderzoek door de vreemdelingenpolitie ingesloten. Hij krijgt in elk geval een toegangsverbod voor het winkelcentrum.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef booo het volgende:
Hoezo staat die muziek op vrijdag zo hard in t Pumpke
Vrijdag is in Den Bosch geen uitgaansavond hoor
Kom je vaak in't Plein dan? Ik zo'n 3 avonden in de week, dus dan moet ik je ook wel eens gezien hebbenquote:
Daar kom ik het meeste ja, zo nu en dan eens.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:28 schreef roooosje het volgende:
[..]
Kom je vaak in't Plein dan? Ik zo'n 3 avonden in de week, dus dan moet ik je ook wel eens gezien hebben.
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:01 schreef mjan het volgende:
Ik zit bij 'gezondheidscentrum west'.
Zodra je weer kan spreken? Dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:
DankjulliewelZal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben
![]()
Iedereen een goed weekend gehad?
Klinkt niet goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:
DankjulliewelZal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben
![]()
Iedereen een goed weekend gehad?
Dat hoop ik ook voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel
QFTquote:
Dit tijdstip opstaan ookquote:
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:31 schreef mjan het volgende:
Uch, kun je dan niet beter ff bij dat gezondsheidscentrum binnenlopen? Anderhalf uur reizen als je je toch al brak voelt is niet tofjes.
Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden
Hoe ist nou dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef mjan het volgende:
Klinkt best heftig zo inderdaad. Beterschap!
Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeft
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raam
quote:De verkoop van woningen in project Signatuur (de nieuwbouw aan de Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat) is een drama. De wijkraad zegt gehoord te hebben dat pas 16 kopers hun handtekening hebben gezet voor een van 72 te verkopen woningen en appartementen. Voor nog een tiental zou serieuse belangstelling zijn getoond. De tijd begint de dringen, want de eerste woningen worden al in september opgeleverd. Volgende maand begint de inschrijving voor de huurwoningen in het project. De verwachting is dat daar wel belangsteling voor zal zijn.
Ik las het ja, was het niet zo dat er een bepaald percentage verkocht moest zijn voordat ze uberhaupt gingen bouwen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |