Zodra je weer kan spreken? Dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:
DankjulliewelZal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben

Iedereen een goed weekend gehad?
 Beterschap?!
  Beterschap?! How about the rest
  How about the rest

Klinkt niet goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:
DankjulliewelZal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben

Iedereen een goed weekend gehad?

Voel me idd beroerd. Straks even langs mijn huisarts in de oude woonplaats ( 1,5 uur reizen
 Voel me idd beroerd. Straks even langs mijn huisarts in de oude woonplaats ( 1,5 uur reizen  ) om te kijken wat het is. Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel
 ) om te kijken wat het is. Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel  

Dat hoop ik ook voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel

QFTquote:

Dit tijdstip opstaan ookquote:

Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:31 schreef mjan het volgende:
Uch, kun je dan niet beter ff bij dat gezondsheidscentrum binnenlopen? Anderhalf uur reizen als je je toch al brak voelt is niet tofjes.

Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden

Hoe ist nou dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden

Ik zou willen dat ik er nog eentje had.
  Ik zou willen dat ik er nog eentje had. 

quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef mjan het volgende:
Klinkt best heftig zo inderdaad. Beterschap!

Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeft

quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raam

quote:De verkoop van woningen in project Signatuur (de nieuwbouw aan de Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat) is een drama. De wijkraad zegt gehoord te hebben dat pas 16 kopers hun handtekening hebben gezet voor een van 72 te verkopen woningen en appartementen. Voor nog een tiental zou serieuse belangstelling zijn getoond. De tijd begint de dringen, want de eerste woningen worden al in september opgeleverd. Volgende maand begint de inschrijving voor de huurwoningen in het project. De verwachting is dat daar wel belangsteling voor zal zijn.

Ik las het ja, was het niet zo dat er een bepaald percentage verkocht moest zijn voordat ze uberhaupt gingen bouwen?quote:

) In de loop van het jaar komt er nieuwe reclame op te hangen aan de voorkant zodat dat ook een wat meer uniform geheel wordt en als dat Signatuur geval klaar is wordt alles opnieuw bestraat... dan ziet het er al heel anders uit natuurlijk.
 ) In de loop van het jaar komt er nieuwe reclame op te hangen aan de voorkant zodat dat ook een wat meer uniform geheel wordt en als dat Signatuur geval klaar is wordt alles opnieuw bestraat... dan ziet het er al heel anders uit natuurlijk. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |