abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 april 2010 @ 10:40:44 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80439302
Mogge!
*kijkt voorzichtig door de gordijnen naar buiten*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80439629
Goedemorgen!
  zondag 18 april 2010 @ 11:10:19 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80439924
Houdt de volgende ook ff de topiclijst bij anders heb ik weer voor niks zitten zoeken. Heb alleen deel 4 nog niet ontdekt. En die kon ik de vorige keer ook al niet vinden.

[ Bericht 19% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 18-04-2010 11:17:37 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80440547
pi_80440917
Goeiemorge zonder zorge
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80441069
Goedemorgen

Jullie zijn al vroeg actief Nog plannen voor vandaag?
pi_80441123
Eerst naar PSV en daarna op het terras hangen.
Jij?
pi_80441288
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:59 schreef ruud.nl het volgende:
Eerst naar PSV en daarna op het terras hangen.
Jij?
Mijn zusje ophalen en dan door naar Vitesse. En ik denk dat we daarna de bogen route van Dodewaard eventjes gaan rijden. Ben ontzettend benieuwd hoe ver ze al zijn
pi_80453145
Bij de bagels & beans high tea gedaan en vervolgens een rondje bosche broek-vught gedaan, fijne besteding van de zondagmiddag!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_80461642
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80464196
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
Ben verslaafd aan S.T.A.L.K.E.R.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80469440
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben verslaafd aan S.T.A.L.K.E.R.
Nou dit was analoog en offline ;-)


en goedemorgen!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80469516
quote:
Op maandag 19 april 2010 05:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nou dit was analoog en offline ;-)


en goedemorgen!
Ik speel nooit online want ben niet zo'n goede verliezer.

En ook goedemorgen allemaal
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80469525
Goedemorgen!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_80470230
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
Zolang kan ik echt geen spelletje meer spelen. De lol raakt er veel te snel af en dan ga ik gewoon heel wat anders doen.


Goedemorgen!
pi_80470294
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Zolang kan ik echt geen spelletje meer spelen. De lol raakt er veel te snel af en dan ga ik gewoon heel wat anders doen.


Goedemorgen!
O geen moeite mee, sowieso is het al gezellig om met z'n 4-en zo'n spel te doen tussendoor wat te ouwehoeren en wat weg te drinken en te knabbelen.
En we waren nog niet eens klaar maar anders was het voor mij wat te laat geworden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80470459
Goedemorgen
pi_80473857
Noord meldt zich


Fijne dag allemaal
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_80476711
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Noord meldt zich


Fijne dag allemaal
Ha, nog 1 op Noord erbij.
  maandag 19 april 2010 @ 12:48:43 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80477708
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Noord meldt zich


Fijne dag allemaal
Hoi.

Dalijk lekker de stad in met zus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 19 april 2010 @ 14:32:05 #22
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_80481505
Hoi
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_80489922
quote:
DEN BOSCH - De politie heeft afgelopen weekeinde meldingen gehad van twee vechtpartijen op de kermis in de Bossche wijk Maaspoort. Bij een vechtpartij op zaterdagavond rond half tien werd een 15-jarige jongen door vijf jongens in zijn gezicht geslagen en in zijn zij geschopt.
Dit nadat het slachtoffer in een botsauto tegen die van de 17-jarige aangehouden Bosschenaar botste. Deze kon dat niet verkroppen en verzamelde vier vrienden waarna ze de 15-jarige te lijf gingen. De verdachte is in verzekering gesteld. De politie doet nog onderzoek naar de anderen en sluit meer aanhoudingen niet uit.

Ook was er een vechtpartij tussen twee meisjes, een van hen deed aangifte. Een woordvoerder van de politie meldt dat er ook vernielingen aan auto's zijn aangericht en portemonnees zijn gestolen.
Lang leve de kermis
~Si vis amari, ama~
pi_80492475
Ja de kermis is altijd erg puik.
Laatste keer dat ik in de botsauto's ging was het al van 'Jij moet niet tegen mij botsen jonge'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80494384
Hahaha inderdaad, dat soort reacties zijn daar heel normaal
Al moet ik toegeven dat er minder tuig is dan in de stad


Wat gaan jullie doen met Koninginnedag?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')