Mijn zusje ophalen en dan door naar Vitesse. En ik denk dat we daarna de bogen route van Dodewaard eventjes gaan rijden. Ben ontzettend benieuwd hoe ver ze al zijnquote:Op zondag 18 april 2010 11:59 schreef ruud.nl het volgende:
Eerst naar PSV en daarna op het terras hangen.![]()
Jij?
Ben verslaafd aan S.T.A.L.K.E.R.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
Nou dit was analoog en offline ;-)quote:
Ik speel nooit online want ben niet zo'n goede verliezer.quote:Op maandag 19 april 2010 05:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou dit was analoog en offline ;-)
en goedemorgen!
Zolang kan ik echt geen spelletje meer spelen. De lol raakt er veel te snel af en dan ga ik gewoon heel wat anders doen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
O geen moeite mee, sowieso is het al gezellig om met z'n 4-en zo'n spel te doen tussendoor wat te ouwehoeren en wat weg te drinken en te knabbelen.quote:Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zolang kan ik echt geen spelletje meer spelen. De lol raakt er veel te snel af en dan ga ik gewoon heel wat anders doen.
Goedemorgen!
Ha, nog 1 op Noord erbij.quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Noord meldt zich![]()
![]()
Fijne dag allemaal
Hoi.quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Noord meldt zich![]()
![]()
Fijne dag allemaal
Lang leve de kermisquote:DEN BOSCH - De politie heeft afgelopen weekeinde meldingen gehad van twee vechtpartijen op de kermis in de Bossche wijk Maaspoort. Bij een vechtpartij op zaterdagavond rond half tien werd een 15-jarige jongen door vijf jongens in zijn gezicht geslagen en in zijn zij geschopt.
Dit nadat het slachtoffer in een botsauto tegen die van de 17-jarige aangehouden Bosschenaar botste. Deze kon dat niet verkroppen en verzamelde vier vrienden waarna ze de 15-jarige te lijf gingen. De verdachte is in verzekering gesteld. De politie doet nog onderzoek naar de anderen en sluit meer aanhoudingen niet uit.
Ook was er een vechtpartij tussen twee meisjes, een van hen deed aangifte. Een woordvoerder van de politie meldt dat er ook vernielingen aan auto's zijn aangericht en portemonnees zijn gestolen.
Is er weer koninginnenacht?quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha inderdaad, dat soort reacties zijn daar heel normaal
Al moet ik toegeven dat er minder tuig is dan in de stad![]()
Wat gaan jullie doen met Koninginnedag?
Heb standby die dag voor een klant dus kan sowieso weinig doenquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
...
Stoerquote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is er weer koninginnenacht?
En in de botsauto's gingen ik en m'n vrienden een keer allemaal op 1 marokkaangewoon omdat hij boos keek
Een vriend van me botste tegen hem aan, toen zei hij dat hij hem ging slaan. Dus gingen we maar allemaal op hemquote:
En daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een vriend van me botste tegen hem aan, toen zei hij dat hij hem ging slaan. Dus gingen we maar allemaal op hem
Hopen op mooi weer en als dat het geval is, buiten biertjes drinken, waarschijnlijk voornamelijk op het pleintje van de Minderbroederstraat.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel trots op het feit dat we niet werden bedreigd enzo, alleen maar vuil aangekeken werden door hem en z'n maatjesquote:
Nog 2 dagen naar school en het is weer zover.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben leuke plannen
Behalve dan dat Ceased2Be moet ''invallen''..
Bijna weekend![]()
Hij had een heel hoog : WTFquote:
Dat was ie zeker, supertoffe filmquote:
het is nog vroeg, zonnetje kan nog komenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Weinig zon te bekennen vandaag en Mjan is nog wel jarig
quote:
* SuperrrTuxxx kijkt naar beneden en voelt ff.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Goedemorgen heren van het goede leven.
En dat zonder webcamquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx kijkt naar beneden en voelt ff.
quote:
quote:
Wat? Meisjes doen dat toch alleen maar als er een webcam aan staat?quote:
Weet mjan wel wat jij allemaal uitspookt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat? Meisjes doen dat toch alleen maar als er een webcam aan staat?
Ja, daar zijn webcams voor jongens dan weer voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet mjan wel wat jij allemaal uitspookt.
Sorry Tuxquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx kijkt naar beneden en voelt ff.
Ok.quote:
In de zevende hemelquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
kutkutkut wil morgen happen bij Ome Bernard maar die zit al vol (LDO!), iemand een aanrader?
Verbaast me eigenlijk niks, ze rijden daar alsof ze op de snelweg zitten.quote:Twee zwaargewonden bij frontale botsing
vrijdag 23 april 2010 | 23:22 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 23 april 2010 | 23:27
Op de Oude Vlijmenseweg ter hoogte van de Boksheuvelstraat is vrijdagavond rond 21.10 uur een frontale aanrijding geweest tussen twee personenauto's. Hierbij raakten twee personen zwaargewond. Een van beide voertuigen is door nog onbekende oorzaak op de verkeerde weghelft terecht gekomen.
Een frontale botsing met een tegemoetkomende automobilist was het gevolg. Het duurde erg lang voordat de slachtoffers stabiel waren om naar een ziekenhuis afgevoerd te kunnen worden. Over de identiteit van de gewonden is nog niets bekend.
Ja had ik ook wel ff kunnen doen eigenlijk.quote:
Idd! heel de dag in de stad gelopenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, de put komt terug op de mèrt volgens Eugster.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, de put komt terug op de mèrt volgens Eugster.
Ben jij nieuw hier?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een hele fijne avond allemaal
Tja shit happens.quote:
Het was erg druk in de stad.quote:
Ja heel erg druk idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was erg druk in de stad.
Heb trouwens nog heerlijk geluncht bij de sushi lounge
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?![]()
En ook iedereen een fijne avondgaan jullie nog wat doen?
Nou niet meteen gaan sjansen hé.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?![]()
En ook iedereen een fijne avondgaan jullie nog wat doen?
Noem je dat sjansen?quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan sjansen hé.![]()
Weet trouwens niet eens hoe oud ze is
Met SuperTuxxx had je toch ook gedate?quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem je dat sjansen?Toon ik een keer interesse in iemand is het nog niet goed
Ik heb gister nog een bbq gehad op de Donk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef babipangang het volgende:
wie komt er een drankje pakken hier? (donk/reit) . Tis zo saai hier thuis anders.
dat ligt hier vlakbijquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een bbq gehad op de Donk.
Jazekerquote:Op maandag 26 april 2010 08:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen. Allemaal een goed weekend gehad?
Klinkt goedquote:Op maandag 26 april 2010 09:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jazekerhet was fantastisch weer
![]()
Schoenen gekocht op zaterdag, zondag beetje rondgereden met een vriendin, kasteel en ruïnes bezocht, s'avonds naar de biosen daarna nog even in Plein 79 gezeten
![]()
Jij?
Was het ookquote:Op maandag 26 april 2010 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Welk kasteel & ruïnes heb je bezocht?
Ik had een verrekt saai weekend. Zaterdag verhuizen (hijg, puf, 2 trappen af + op) en gister mijn pc opnieuw geïnstalleerd. Had een heel agressief virusen verder dozen uitgepakt enz.
Komend weekend ziet er gelukkig beter uit
Was de ruïne van de kerk nog wat? Heb het als tip gekregen om een keer te gaan fotograferen, maar ben er eigenlijk nog niet langs geweest.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Was het ookKasteel ammerzoden, en de ruïne van de grote kerk die er tegenover staat (Geloof niet dat die open is voor bezichtinging, stond een groot hek voor
)
Ben bij mijn moeder in gegaan, dus echt een eigen huisje is het niet. Maar het bed staat, dus slapen kan ik. Verder is het nog ruimte maken/onderhandelenquote:Goed voor de conditie, verhuizenBegint je nieuwe toko al op een "eigen huisje" te lijken?
Niets meerquote:Ow bahDat is niet tof
Nu geen last meer van dat virus?
Ja, het is echt heel erg mooiquote:Op maandag 26 april 2010 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Was de ruïne van de kerk nog wat? Heb het als tip gekregen om een keer te gaan fotograferen, maar ben er eigenlijk nog niet langs geweest.
ow ok, hahaquote:[..]
Ben bij mijn moeder in gegaan, dus echt een eigen huisje is het niet. Maar het bed staat, dus slapen kan ik. Verder is het nog ruimte maken/onderhandelen![]()
Dat is fijn! daar ook succes mee danquote:[..]
Niets meerEnkel wel alles opnieuw installeren en noem maar op. Heb nu de basic stuff er op geslingerd. Heb geen tijd. Moet een donderdag alles af hebben voor school en het is nog wel 2 weken werk
Het stinkt zo bij ons in huisquote:Op dinsdag 27 april 2010 05:54 schreef mjan het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/Anp.aspx?id=270410011
damnquote:Op dinsdag 27 april 2010 05:54 schreef mjan het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/Anp.aspx?id=270410011
Iedereen die erboven woonde moest naar buiten, dus dat was het dubbelde van de genoemde 12 appartementen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
damn![]()
Neem aan dat jij een van de 12 was die eruit moest?
Succes!
*knuffel*quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Iedereen die erboven woonde moest naar buiten, dus dat was het dubbelde van de genoemde 12 appartementen.
En het stinkt hier ook idd... ben ook redelijk misselijk door al die rook. Maar goed, ben allang blij dat dat het enige is waar ik over hoef te klagen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Iedereen die erboven woonde moest naar buiten, dus dat was het dubbelde van de genoemde 12 appartementen.
En het stinkt hier ook idd... ben ook redelijk misselijk door al die rook. Maar goed, ben allang blij dat dat het enige is waar ik over hoef te klagen.
Lees ff een stukkie boven jequote:
quote:
Als het helpt, ik heb wel lekker geslapenquote:
Volgens mij ook nog het kantoor van 'stichting leergeld'. Bluh ik ruik nog steeds naar brandlucht. Glasbedrijf komt zo onze voordeur fixen die ze hebben ingetrapt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
De belwinkel en de naastgelegen dameskapsalon 'Diva'
Hm ok. Bij die bakker gingen we in de pauze altijd brood of turkse pizza halen zoals de hele schoolquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
De belwinkel en de naastgelegen dameskapsalon 'Diva'
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog het kantoor van 'stichting leergeld'. Bluh ik ruik nog steeds naar brandlucht. Glasbedrijf komt zo onze voordeur fixen die ze hebben ingetrapt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog het kantoor van 'stichting leergeld'. Bluh ik ruik nog steeds naar brandlucht. Glasbedrijf komt zo onze voordeur fixen die ze hebben ingetrapt.
Ben hier maar alle gordijnen in de was aan het gooien en alles tegen elkaar open gezet... gelukkig viel de stank hier binnen mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Op 51 seconden doe ik m'n haar nog ff goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef ruud.nl het volgende:
Er staat een filmpje van de brand op Omroep Brabant
Een paar vrienden zijn ook uit hun bed getrommeld omdat ze daarboven wonen, die staan ook nog op het filmpje.
Dat deed je op 59 secondenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op 51 seconden doe ik m'n haar nog ff goed
Ja als je toch wordt gefilmd kan je er maar beter goed uitzien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die vrienden? Toevallig Guus & z'n vriendin?
Ja daarom snapte ik het eerst al niet. Ik staren: "ik zie niks"quote:
Nee, Harm en Floor, die zijn in beeld tussen seconde 26 en 32.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die vrienden? Toevallig Guus & z'n vriendin?
quote:Op woensdag 28 april 2010 06:51 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen! Zowaar door kunnen slapen, geen herrie en niets in de fik
Hitte?quote:Op woensdag 28 april 2010 07:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Kut hitte..... Ik kon vannacht al niet slapen. Ik ben dus nòg wakker. En de videokaart van deze computer helpt niet echt mee. Vandaag vrij. Zometeen maar beneden even een filmpje kijken ofzo, en vanmiddag de airco maar weer aansluiten.... Kut hitte.
Ja, het was gewoon 11 graden vannachtquote:
O god, vandaar die zweetplek enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het was gewoon 11 graden vannacht
Volgens mij niks. Vorig jaar kwam band zonder banaan maar nu flutbandjes die ik niet kenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
weet iemand of er nog wat gebeurt met koninginnennacht in denbosch?
Van Velzen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij niks. Vorig jaar kwam band zonder banaan maar nu flutbandjes die ik niet ken
Ik weet niet eens wie dat is.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van Velzen.Maar die hoef ik niet te zien.
Tisser dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is.
En ik zit hier een beetje verdrietig te wezen dus ik ga sowieso niks doen morgen/overmorgen
Nja, dacht iemand mee te vragen om wat te gaan drinken maar nu laat ze niks van zich horenquote:
Oh.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, dacht iemand mee te vragen om wat te gaan drinken maar nu laat ze niks van zich horenDus ik weet niet of ze me negeert of niet
Maar ik ga ervan uit dat ze dat wel doet en dat vind ik ff kut
Hoorde wel van een vriendin van haar dat ze altijd zo laat reageert maar ik kan het gewoon niet hebbenquote:
Laat reageren = niet interessant denk ik dan, maarja ik ken d'r natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoorde wel van een vriendin van haar dat ze altijd zo laat reageert maar ik kan het gewoon niet hebben
Nee zo denk ik er ook over. Dacht dat het goed klikte en dat ik het wel kon vragen maar helaas zijn heeft mijn ego weer een klap gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat reageren = niet interessant denk ik dan, maarja ik ken d'r natuurlijk niet.
Nouja er zijn genoeg andere vrouwen hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee zo denk ik er ook over. Dacht dat het goed klikte en dat ik het wel kon vragen maar helaas zijn heeft mijn ego weer een klap gehad
Ja weet ik, maar als je er eentje in het bijzonder wil, dan telt de rest niet. En als ze je dan laat stikken....quote:Op woensdag 28 april 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja er zijn genoeg andere vrouwen hoor.
Ja dat herken ik met mannen ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als je er eentje in het bijzonder wil, dan telt de rest niet. En als ze je dan laat stikken....
Ik wil wel naar haar toe gaan met de auto maar ze woont best ver
Dat was ze uit het topicquote:
Ravensteinquote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat herken ik met mannen ook wel.Waar woont ze dan?
Ben je toch zo met de auto.quote:
Weet vaag waar ze woont, kan ik heel die polder uitkammen. Ga wel hijgen aan de telefoon ofzo.quote:
Oh als je het niet weet dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet vaag waar ze woont, kan ik heel die polder uitkammen. Ga wel hijgen aan de telefoon ofzo.
ach zaterdag feestje zuip ik me wel helemaal lens
Nee maar al wist ik het wel, deed ik het nog niet. Deze hint snap ik wel. Als heb ik liever dat ze nee zegt want dan is er ook geen stiekeme hoop meer die denkt dat ze nog kan smsenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh als je het niet weet dan moet je er niet aan beginnen.
Sorry.quote:
morgen ga ik daar weer zeikenquote:
Succes, en slaap lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
Als ze nog smst gaat het dak eraf hier (zie je, toch nog stiekem hoop) . En nu ga ik slapen want ik ben op
truste!
Kom gewoon gezellig naar de stad! beetje afleiding is altijd goed!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik zit hier een beetje verdrietig te wezen dus ik ga sowieso niks doen morgen/overmorgen
Ga in de stad weemoedige liefdesliedjes zingenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar bijdehand, waar blijft die foto??quote:Op woensdag 28 april 2010 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
morgen ga ik daar weer zeikenhaha. ga toch zo slapen
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga in de stad weemoedige liefdesliedjes zingen
quote:
/ik zit al anderhalf uur op mijn werkquote:
morgenquote:
Ik heb nog geen plannen.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:40 schreef djayzz het volgende:
Zijn er nog mensen zonder plannen voor vanavond? Misschien kunnen we met zijn allen ergens wat gaan drinken ofzo?
Ik heb geen plannen, maar wel een vriend met wie ik het zou moeten overleggenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:40 schreef djayzz het volgende:
Zijn er nog mensen zonder plannen voor vanavond? Misschien kunnen we met zijn allen ergens wat gaan drinken ofzo?
Moet jij alles overleggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen, maar wel een vriend met wie ik het zou moeten overleggen
Ik wil de auto danquote:
In prullenbak. Was het niet zo eens met het beleidquote:Op donderdag 29 april 2010 08:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Watskeburt met je tag trouwens puala.
Oh zo haha.quote:
Tja dat kan.quote:[..]
In prullenbak. Was het niet zo eens met het beleid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef Puala het volgende:
jongens
jongens op een IT opleiding
PubersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokjes zijn tof
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen, maar wel een vriend met wie ik het zou moeten overleggen
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef Puala het volgende:jongens
jongens op een IT opleiding
Whehe, bij ons hadden de 2 meiden (van de 140 studenten) ook een hele zware tijd het eerste jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mensen zich maar afvragen waarom er zo weinig vrouwen de ICT in gaan...nu moeten we het doen met 1 vrouw van bijna 50 op de afdeling."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Oke, dan zijn de vrouwen hier beter vertegenwoordigdquote:Op donderdag 29 april 2010 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Whehe, bij ons hadden de 2 meiden (van de 140 studenten) ook een hele zware tijd het eerste jaar![]()
En mensen zich maar afvragen waarom er zo weinig vrouwen de ICT in gaan...nu moeten we het doen met 1 vrouw van bijna 50 op de afdeling.
Fijn dat het nu een stuk beter gaat dan!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan zijn de vrouwen hier beter vertegenwoordigd10-150
En ik zit alleen in een klas van 25. Dat was in de eerste 1,5 jaar echt een hel en nu is het tof
Ach, eind mei doe ik examenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Fijn dat het nu een stuk beter gaat dan!
succes!quote:
De arbeidsmarkt op en proberen mijn eigen bedrijf op te starten daarnaastquote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
succes!
Enig idee wat je daarna gaat doen?
Oh, dat is wel spannend!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
De arbeidsmarkt op en proberen mijn eigen bedrijf op te starten daarnaastEn misschien dat ik volgend jaar september start met een volgende studie (Digitale Communicatie)
Hey, nog een CT'er!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:06 schreef djayzz het volgende:
Bij mijn opleiding Civiele Techniek zat er 1 vrouw, maar die gedroeg zich bijna als man tussen 40 kerels.
2007quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hey, nog een CT'er!
Wanneer ben je afgestudeerd?
Haha, ja zoiets. Moet even kijken hoe het zich ontwikkeld. Wil eigenlijk binnen nu en 14 dagen naar de kvk toe om het te registrerenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel spannend!
Puala Inc.
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik in 2004.
Kan goed zijn dat ik nog een van je begeleiders was tijdens je intro.
Gaaf hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ja zoiets. Moet even kijken hoe het zich ontwikkeld. Wil eigenlijk binnen nu en 14 dagen naar de kvk toe om het te registreren
Dan heb jij in 2003 intro gedaan als het goed is, of heb je eerst MBO gedaan?quote:
Begin deze maandquote:Op donderdag 29 april 2010 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gaaf hoor
Wanneer ben je trouwens in Doel geweest?
Nee, kwam van de Havo.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan heb jij in 2003 intro gedaan als het goed is, of heb je eerst MBO gedaan?
Een paar anderen uit de introcrew waren toen Patrick, Mark, Gerald en Laurens-Jan, survivallen in de ardennen.
Erg mooie foto's met dat sepiaquote:Op donderdag 29 april 2010 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Begin deze maand![]()
En waarschijnlijk ga ik in mei weer terug. Maar dan langer en met statief
Daar ben ik dan ook bij geweest.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, kwam van de Havo.
Die namen zeggen me niksweet wel dat we in belgie waren, kanoën en een zeepbaan, een kampvuur en een cd met skihut "muziek" in de lokale kroeg
Dankjewel.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Erg mooie foto's met dat sepia, Vind ik veel beter tot zijn recht komen dan bij het voetbalveld, waar ik liever wat meer kleur zou zien. het haalt gelijk heel de omgeving naar beneden, en dat verwacht je niet van een groen voetbalveld. (ook al is het gebouw deels vervallen) [/offtopic]
moet je ook zeker doen hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik vind foto's in sepia vele male mooier en zie dat een beetje als mijn handelsmerk. En ik vind dat het er wel goed tot zijn recht komt, dus laat het zo
Maar die leken kijken er het vaakst naarquote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
moet je ook zeker doen hoor![]()
Het is maar een mening van een leek
wss omdat er meer leken dan professionals zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar die leken kijken er het vaakst naar
Als je hutje mutje wil staan en geen ruimte aan de bar moet je daar naar toe gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef djayzz het volgende:
Iemand trouwens bekend met Sunset Boulevard Dance?
Die staan vanavond in de karrenstraat...
Want de muziek is zo goed dat het stampvol is?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef topdrob het volgende:
[..]
Als je hutje mutje wil staan en geen ruimte aan de bar moet je daar naar toe gaan
Volgens http://www.koninginnemarkt.nl , misschien dat we er wel even heen wandelen.quote:20.00 - 24.00
Sunset Boulevard
The Orange Dance Edition
Diverse relaxte optredens met muzikale omlijsting door dj Kriss-One in lounge en cocktail sfeer.
Alsof ik zo'n pro benquote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef djayzz het volgende:
@ Puala
Ik maak zelf af en toe foto's, heb er verder geen verstand van en ben fan van een goede compact camera. En zulke mooie foto's als jij hebt gemaakt zal ik niet kunnen maken
Het lijkt iig watquote:Op donderdag 29 april 2010 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n pro ben![]()
Ik pruts ook maar wat aan hoor. Maar als je naar zo'n locatie gaat als Doel kom ook jij met prachtige platen thuis![]()
Nee het is daar altijd stampvol. Dus dan zal het met koniginnedag al helemaal geen doorkomen aan zijn. (Ik heb het dus over carrousel en ushiwawa, daar wordt het toch gegeven?)quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Want de muziek is zo goed dat het stampvol is?
Er staat alleen een straat bij.. http://www.koninginnemark(...)innemarkt%202010.pdfquote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef topdrob het volgende:
[..]
Nee het is daar altijd stampvol. Dus dan zal het met koniginnedag al helemaal geen doorkomen aan zijn. (Ik heb het dus over carrousel en ushiwawa, daar wordt het toch gegeven?)
wat voor sleutel?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:31 schreef Puala het volgende:
zo weer ff naar Den Bosch toe om de sleutel in te leveren
Recht voor mijn deur, ben benieuwd. Ze zijn nu aan het opbouwen, ziet er veelbelovend uitquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens http://www.koninginnemarkt.nl , misschien dat we er wel even heen wandelen.
www.boschveld.nlquote:De politie heeft vannacht op De Vliert een 63-jarige man aangehouden wegens diefstal in winkelcentrum Boschveld. Dat gebeurde na een melding dat iemand spullen aan het stelen was uit een van de door brand aangetaste winkels aan de Christiaan Huygensweg. Agenten zagen de auto die daar door een voorbijganger gezien was later rijden in de Mgr. Van Diepenstraat. De man had ondermeer een ijzeren frame en verwarmingsbuizen in zijn auto. Hij is in de cel gezet.
Ze gaat hem inleveren he?quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hm... denk dat het tijd voor koffie is hier
Jij bent er vanavond ook bij?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Recht voor mijn deur, ben benieuwd. Ze zijn nu aan het opbouwen, ziet er veelbelovend uit
Da's wel triest ja.quote:
jaaaaaaaaaa snapte!quote:
Daar ben ik toch al.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef djayzz het volgende:
Puala, Supertux, komen jullie nog naar den bosch
daar heb je een punt. Ik zit nu nog in het restaurant, maar ik val omquote:
Nee, ben wezen fotograferen vanavondquote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef djayzz het volgende:
Puala, Supertux, komen jullie nog naar den bosch
Oh, dat is ook leukquote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ben wezen fotograferen vanavond
WAT?!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef FedExpress het volgende:
wat gaan we vandaag doen? ik ga zondigen --> naar a'dam![]()
Fijne dag!
Ik ook niet, is dat erg dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef bijdehand het volgende:
Ben donderdag en vrijdag de deur niet uitgeweest
Veel mensen vinden dat triest voor een 20-jarige. Als ik geen zin heb ga ik nietquote:
Koopzondag.quote:
Oh. Ik ga doordeweeks wel naar de stad als ik wat nodig heb. Al die koopzondagenquote:
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh. Ik ga doordeweeks wel naar de stad als ik wat nodig heb. Al die koopzondagen
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
Ik vrees voor het moment dat ik ergens in m'n eentje woon. Dan is er denk ik nooit wat in huis omdat ik te lui ben. Val ik wel afquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vrees voor het moment dat ik ergens in m'n eentje woon. Dan is er denk ik nooit wat in huis omdat ik te lui ben. Val ik wel af
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashenje kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
![]()
WTFquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashenje kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
![]()
Zo dik ben je nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WTFZo zal ik er nooit uit komen te zien maar ik ga niet balen als er wat vanaf gaat
Nee ik weet het maar iets eraf mag welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo dik ben je nou ook weer niet.![]()
Het regent nu echt hard.
Spoor jij wel helemaal?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Zo wil ik het weer hebben. Lekker koel. Kan ik vanavond tenminste weer normaal slapen zonder die kutairco...
Vraag ik mij inderdaad ook afquote:
Dat is expresquote:
quote:
Ik ben niet 100% evil hoorquote:
Vind ik nou zo kut hequote:
Ik heb geen vakantie, en het blijft rotweerquote:
Same here... vakantie zit er voorlopig nog niet inquote:Op zondag 2 mei 2010 23:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, en het blijft rotweer
Hier zit er eenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn we nog mensen die moeten werken vandaag? Succes dan maar!
Mijn middelbare schooltjequote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Sempiterna het volgende:
MoggeIk kwam vandaag op weg naar de Helftheuvel langs het scholen gemeenschap op de Kooikersweg. Wordt dat gebouw afgebroken ofzo?
Frederik Hendrik?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier zit er een
[..]
Mijn middelbare schooltje![]()
Wat doe je?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Volgens mij bijna iedereen moet werken. Ik ga leren voor mijn examen.
RSG, Orduynen College, Frederik hendrik College en op het laatst was het geloof ik onderdeel van het Koning Willen 1 College. Ze zijn flink bezig met afbreken, dus geen idee waar ze heen zijn gegaan. Een paar weken terug stond het er nog helemaal.quote:
quote:
Dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
RSG, Orduynen College, Frederik hendrik College en Koning Willen 1 College.
examen den ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |