WAT?!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef FedExpress het volgende:
wat gaan we vandaag doen? ik ga zondigen --> naar a'dam![]()
Fijne dag!
Ik ook niet, is dat erg dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef bijdehand het volgende:
Ben donderdag en vrijdag de deur niet uitgeweest
Veel mensen vinden dat triest voor een 20-jarige. Als ik geen zin heb ga ik nietquote:
Koopzondag.quote:
Oh. Ik ga doordeweeks wel naar de stad als ik wat nodig heb. Al die koopzondagenquote:
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh. Ik ga doordeweeks wel naar de stad als ik wat nodig heb. Al die koopzondagen
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
Ik vrees voor het moment dat ik ergens in m'n eentje woon. Dan is er denk ik nooit wat in huis omdat ik te lui ben. Val ik wel afquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vrees voor het moment dat ik ergens in m'n eentje woon. Dan is er denk ik nooit wat in huis omdat ik te lui ben. Val ik wel af
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashenje kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
![]()
WTFquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashenje kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
![]()
Zo dik ben je nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WTFZo zal ik er nooit uit komen te zien maar ik ga niet balen als er wat vanaf gaat
Nee ik weet het maar iets eraf mag welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo dik ben je nou ook weer niet.![]()
Het regent nu echt hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |