abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80866275
wat gaan we vandaag doen? ik ga zondigen --> naar a'dam
Fijne dag!
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:37:59 #252
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_80867035
Gisteravond had ik echt geen zin om in de stad te blijven hangen.. en nu baal ik toch dat ik niet ben gegaan.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:54:50 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80867457
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef FedExpress het volgende:
wat gaan we vandaag doen? ik ga zondigen --> naar a'dam
Fijne dag!
WAT?!

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:49:01 #254
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80892618
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80893339
Ben donderdag en vrijdag de deur niet uitgeweest
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:28:37 #256
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80895275
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:33 schreef bijdehand het volgende:
Ben donderdag en vrijdag de deur niet uitgeweest
Ik ook niet, is dat erg dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80895560
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 08:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ook niet, is dat erg dan?
Veel mensen vinden dat triest voor een 20-jarige. Als ik geen zin heb ga ik niet
pi_80898266
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

WAT?!

Ja sorry
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:02:46 #259
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_80899606
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 08:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ook niet, is dat erg dan?
Ik nauwelijks
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:31:09 #260
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_80910175
Verwijderde bezoeker dancefeest opgepakt

Ok, willen jullie dat niet meer doen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:39:12 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_80912225
Karrenstraat was gezellig hoor
pi_80919515
Minderbroederstraat was ook prima te doen.

Ben nergens anders geweest donderdagavond en gisteren.
  zondag 2 mei 2010 @ 14:33:19 #263
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80931496
Het is kutweer en het is gewoon druk in de stad.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80933970
Wat is er dan te doen in de stad?
  zondag 2 mei 2010 @ 15:39:04 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80933998
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:38 schreef bijdehand het volgende:
Wat is er dan te doen in de stad?
Koopzondag.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80934190
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Koopzondag.
Oh. Ik ga doordeweeks wel naar de stad als ik wat nodig heb. Al die koopzondagen
  zondag 2 mei 2010 @ 15:45:04 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80934251
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh. Ik ga doordeweeks wel naar de stad als ik wat nodig heb. Al die koopzondagen
Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80934301
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashen je kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80934311
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik moest alleen ff naar de AH omdat ik daar gisteren te lui voor was.
Ik vrees voor het moment dat ik ergens in m'n eentje woon. Dan is er denk ik nooit wat in huis omdat ik te lui ben. Val ik wel af
  zondag 2 mei 2010 @ 15:50:09 #270
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80934454
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vrees voor het moment dat ik ergens in m'n eentje woon. Dan is er denk ik nooit wat in huis omdat ik te lui ben. Val ik wel af


Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 2 mei 2010 @ 15:50:40 #271
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80934475
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashen je kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
Ja dat kan ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80934503
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
WTF Zo zal ik er nooit uit komen te zien maar ik ga niet balen als er wat vanaf gaat
pi_80934521
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als zwerver kan je er toch gewoon voor kiezen om voor de AH te crashen je kan zelfs je wekker zetten op de openingstijd indien gewenst
  zondag 2 mei 2010 @ 15:52:19 #274
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80934533
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

WTF Zo zal ik er nooit uit komen te zien maar ik ga niet balen als er wat vanaf gaat
Zo dik ben je nou ook weer niet.

Het regent nu echt hard.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80934564
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zo dik ben je nou ook weer niet.

Het regent nu echt hard.
Nee ik weet het maar iets eraf mag wel Zal wonderen doen voor m'n zelfvertrouwen.

Hier regent het niet echt harder of zachter. Het is gewoon de hele dag al kutweer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')