Mijn zusje ophalen en dan door naar Vitesse. En ik denk dat we daarna de bogen route van Dodewaard eventjes gaan rijden. Ben ontzettend benieuwd hoe ver ze al zijnquote:Op zondag 18 april 2010 11:59 schreef ruud.nl het volgende:
Eerst naar PSV en daarna op het terras hangen.![]()
Jij?
Ben verslaafd aan S.T.A.L.K.E.R.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
Nou dit was analoog en offline ;-)quote:
Ik speel nooit online want ben niet zo'n goede verliezer.quote:Op maandag 19 april 2010 05:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou dit was analoog en offline ;-)
en goedemorgen!
Zolang kan ik echt geen spelletje meer spelen. De lol raakt er veel te snel af en dan ga ik gewoon heel wat anders doen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Van 13u tot 21u bezig geweest met War of the Ring te spelen samen met wat vrienden
O geen moeite mee, sowieso is het al gezellig om met z'n 4-en zo'n spel te doen tussendoor wat te ouwehoeren en wat weg te drinken en te knabbelen.quote:Op maandag 19 april 2010 08:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zolang kan ik echt geen spelletje meer spelen. De lol raakt er veel te snel af en dan ga ik gewoon heel wat anders doen.
Goedemorgen!
Ha, nog 1 op Noord erbij.quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Noord meldt zich![]()
![]()
Fijne dag allemaal
Hoi.quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Noord meldt zich![]()
![]()
Fijne dag allemaal
Lang leve de kermisquote:DEN BOSCH - De politie heeft afgelopen weekeinde meldingen gehad van twee vechtpartijen op de kermis in de Bossche wijk Maaspoort. Bij een vechtpartij op zaterdagavond rond half tien werd een 15-jarige jongen door vijf jongens in zijn gezicht geslagen en in zijn zij geschopt.
Dit nadat het slachtoffer in een botsauto tegen die van de 17-jarige aangehouden Bosschenaar botste. Deze kon dat niet verkroppen en verzamelde vier vrienden waarna ze de 15-jarige te lijf gingen. De verdachte is in verzekering gesteld. De politie doet nog onderzoek naar de anderen en sluit meer aanhoudingen niet uit.
Ook was er een vechtpartij tussen twee meisjes, een van hen deed aangifte. Een woordvoerder van de politie meldt dat er ook vernielingen aan auto's zijn aangericht en portemonnees zijn gestolen.
Is er weer koninginnenacht?quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha inderdaad, dat soort reacties zijn daar heel normaal
Al moet ik toegeven dat er minder tuig is dan in de stad![]()
Wat gaan jullie doen met Koninginnedag?
Heb standby die dag voor een klant dus kan sowieso weinig doenquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
...
Stoerquote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is er weer koninginnenacht?
En in de botsauto's gingen ik en m'n vrienden een keer allemaal op 1 marokkaangewoon omdat hij boos keek
Een vriend van me botste tegen hem aan, toen zei hij dat hij hem ging slaan. Dus gingen we maar allemaal op hemquote:
En daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een vriend van me botste tegen hem aan, toen zei hij dat hij hem ging slaan. Dus gingen we maar allemaal op hem
Hopen op mooi weer en als dat het geval is, buiten biertjes drinken, waarschijnlijk voornamelijk op het pleintje van de Minderbroederstraat.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel trots op het feit dat we niet werden bedreigd enzo, alleen maar vuil aangekeken werden door hem en z'n maatjesquote:
Nog 2 dagen naar school en het is weer zover.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben leuke plannen
Behalve dan dat Ceased2Be moet ''invallen''..
Bijna weekend![]()
Hij had een heel hoog : WTFquote:
Dat was ie zeker, supertoffe filmquote:
het is nog vroeg, zonnetje kan nog komenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Weinig zon te bekennen vandaag en Mjan is nog wel jarig
quote:
* SuperrrTuxxx kijkt naar beneden en voelt ff.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Goedemorgen heren van het goede leven.
En dat zonder webcamquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx kijkt naar beneden en voelt ff.
quote:
quote:
Wat? Meisjes doen dat toch alleen maar als er een webcam aan staat?quote:
Weet mjan wel wat jij allemaal uitspookt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat? Meisjes doen dat toch alleen maar als er een webcam aan staat?
Ja, daar zijn webcams voor jongens dan weer voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet mjan wel wat jij allemaal uitspookt.
Sorry Tuxquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx kijkt naar beneden en voelt ff.
Ok.quote:
In de zevende hemelquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
kutkutkut wil morgen happen bij Ome Bernard maar die zit al vol (LDO!), iemand een aanrader?
Verbaast me eigenlijk niks, ze rijden daar alsof ze op de snelweg zitten.quote:Twee zwaargewonden bij frontale botsing
vrijdag 23 april 2010 | 23:22 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 23 april 2010 | 23:27
Op de Oude Vlijmenseweg ter hoogte van de Boksheuvelstraat is vrijdagavond rond 21.10 uur een frontale aanrijding geweest tussen twee personenauto's. Hierbij raakten twee personen zwaargewond. Een van beide voertuigen is door nog onbekende oorzaak op de verkeerde weghelft terecht gekomen.
Een frontale botsing met een tegemoetkomende automobilist was het gevolg. Het duurde erg lang voordat de slachtoffers stabiel waren om naar een ziekenhuis afgevoerd te kunnen worden. Over de identiteit van de gewonden is nog niets bekend.
Ja had ik ook wel ff kunnen doen eigenlijk.quote:
Idd! heel de dag in de stad gelopenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, de put komt terug op de mèrt volgens Eugster.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, de put komt terug op de mèrt volgens Eugster.
Ben jij nieuw hier?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een hele fijne avond allemaal
Tja shit happens.quote:
Het was erg druk in de stad.quote:
Ja heel erg druk idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was erg druk in de stad.
Heb trouwens nog heerlijk geluncht bij de sushi lounge
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?![]()
En ook iedereen een fijne avondgaan jullie nog wat doen?
Nou niet meteen gaan sjansen hé.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?![]()
En ook iedereen een fijne avondgaan jullie nog wat doen?
Noem je dat sjansen?quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan sjansen hé.![]()
Weet trouwens niet eens hoe oud ze is
Met SuperTuxxx had je toch ook gedate?quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem je dat sjansen?Toon ik een keer interesse in iemand is het nog niet goed
Ik heb gister nog een bbq gehad op de Donk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef babipangang het volgende:
wie komt er een drankje pakken hier? (donk/reit) . Tis zo saai hier thuis anders.
dat ligt hier vlakbijquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een bbq gehad op de Donk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |