Is er weer koninginnenacht?quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha inderdaad, dat soort reacties zijn daar heel normaal
Al moet ik toegeven dat er minder tuig is dan in de stad![]()
Wat gaan jullie doen met Koninginnedag?
Heb standby die dag voor een klant dus kan sowieso weinig doenquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
...
Stoerquote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is er weer koninginnenacht?
En in de botsauto's gingen ik en m'n vrienden een keer allemaal op 1 marokkaangewoon omdat hij boos keek
Een vriend van me botste tegen hem aan, toen zei hij dat hij hem ging slaan. Dus gingen we maar allemaal op hemquote:
En daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een vriend van me botste tegen hem aan, toen zei hij dat hij hem ging slaan. Dus gingen we maar allemaal op hem
Hopen op mooi weer en als dat het geval is, buiten biertjes drinken, waarschijnlijk voornamelijk op het pleintje van de Minderbroederstraat.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel trots op het feit dat we niet werden bedreigd enzo, alleen maar vuil aangekeken werden door hem en z'n maatjesquote:
Nog 2 dagen naar school en het is weer zover.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben leuke plannen
Behalve dan dat Ceased2Be moet ''invallen''..
Bijna weekend![]()
Hij had een heel hoog : WTFquote:
Dat was ie zeker, supertoffe filmquote:
het is nog vroeg, zonnetje kan nog komenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Weinig zon te bekennen vandaag en Mjan is nog wel jarig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |