abonnement Unibet Coolblue
pi_69344057
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69344065
Snel nieuw topic aangemaakt he
Ik moet nu weg maar we spreken nog wel af dan
doeg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 09:25:10 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344069
Het is deel 11.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69344080
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is deel 11.
VERDOMME
Het gaat om het idee De rest klopt wel he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 09:27:26 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344083
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

VERDOMME
Het gaat om het idee De rest klopt wel he
Ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69344192
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:38:26 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344198
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. EN houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Ok mama.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69344286
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:19 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet bij dat winkelcentrum woont aan de rand van Boschveld, want dat schijnt pas echt erg te zijn daar. Vooral dat winkelcentrum zelf en de appartementen daarboven (met dat pleintje er achter) schijnt echt ernstig te zijn.
Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 24 mei 2009 @ 10:03:08 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_69344487
Iemand nog iets meegekregen van die NVU prutsers gister?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 24 mei 2009 @ 10:14:14 #10
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69344658
Ja ze kwam hier voorbij gemarcheerd, zag ze over de kruising met de onderwijsboulevard wandelen en leuzen scanderen. En werd ontzettend vervelend van die politiehelicopter heel de dag, maar voor de rest niets spannends.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69346702
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Een beetje dan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69359960
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
Die verhalen die ik gehoord heb zijn inderdaad al ouder dan anderhalf jaar geleden Verhalen van junks in portieken, politie daar zowat elke dag om weer eens een 'nieuwe Nederlander' op te pakken, kleine bendes die daar huishouden, etc. Ik bedoel dus echt dat winkelcentrum en dat pleintje er achter. Ooit heb ik daar in mijn jongere jaren kranten bezorgd... 1 dag..... en nooit meer. Maar dat is weer zo'n 20 jaar geleden.

Zoiets was het jaren voordat ik bij de Grasso woonde ook. Daar waar ik woonde huisde ooit een stel colombiaanse drugs dealers, maar die straat was later opgeknapt. Tegen de tijd dat ik er een verdieping huurde waren het allemaal koophuizen van huisjesmelkers. Dat zijn perfecte huizen ervoor... 3 verdiepingen volledig bewoonbaar. Ben daar in 2006 weggegaan, want een koop appartement in paleiskwartier was bijna net zo duur als particuliere huur bij de grasso
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
  zondag 24 mei 2009 @ 19:57:50 #13
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69360322
Ja ik bedoel ook echt dat winkelcentrum want ik woon erboven (en rooosje trouwens ook een paar deuren verder).
Junks in de portieken heb ik nog wel eens gezien een paar jaar terug, maar dat probleem is helemaal weg. Het enige waar je nu last van hebt is die k*tjeugd van het KW1C en de Hogeschool e.d. die hun zooi in je portiek achterlaten, maar dat is ongeveer het ergste
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69361064
Er was toch ook sprake van ooit een jaar terug ofzo dat dat winkelcentrum en die hele wijk erachter platgegooid zou worden?

Zoveel fokkers zo vlakbij wonen
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_69363008
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 21:19:56 #16
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69363193
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69363493
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
Ik volg het niet echt nee, woon daar niet in de buurt. Ik dacht dat ze daar hetzelfde gingen doen als bij de Ijzeren Vrouw, een stuk weghalen en dan nieuwbouw plaatsen. Maar het is dus maar een klein gedeelte?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 21:52:57 #18
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69364426
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69364551
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
Ok... ik zit er vlakbij op school en haal weleens eten bij de turkse supermarkt, maar daar blijft het bij Ben dus nooit goed op de hoogte
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 23:04:48 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69367598
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
Mijn flat naast die vlakte gaat ook weg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69371788
Gaat er veel weg in die wijk dan??
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 25 mei 2009 @ 09:20:37 #22
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69373264
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 mei 2009 @ 09:25:14 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69373372
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
Ja dat wordt pas gesloopt als wat ze nu gaan bouwen wordt opgeleverd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69373455
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
I know

Maar kwas benieuwd hoeveel ze nou weg gaan halen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 25 mei 2009 @ 09:32:39 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69373537
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Sempiterna het volgende:

Zoveel fokkers zo vlakbij wonen
Gezellig he.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')