abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69344057
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69344065
Snel nieuw topic aangemaakt he
Ik moet nu weg maar we spreken nog wel af dan
doeg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 09:25:10 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344069
Het is deel 11.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69344080
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is deel 11.
VERDOMME
Het gaat om het idee De rest klopt wel he
  zondag 24 mei 2009 @ 09:27:26 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344083
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

VERDOMME
Het gaat om het idee De rest klopt wel he
Ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69344192
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:38:26 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344198
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. EN houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Ok mama.
pi_69344286
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:19 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet bij dat winkelcentrum woont aan de rand van Boschveld, want dat schijnt pas echt erg te zijn daar. Vooral dat winkelcentrum zelf en de appartementen daarboven (met dat pleintje er achter) schijnt echt ernstig te zijn.
Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 24 mei 2009 @ 10:03:08 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_69344487
Iemand nog iets meegekregen van die NVU prutsers gister?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 24 mei 2009 @ 10:14:14 #10
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69344658
Ja ze kwam hier voorbij gemarcheerd, zag ze over de kruising met de onderwijsboulevard wandelen en leuzen scanderen. En werd ontzettend vervelend van die politiehelicopter heel de dag, maar voor de rest niets spannends.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69346702
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Een beetje dan
pi_69359960
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
Die verhalen die ik gehoord heb zijn inderdaad al ouder dan anderhalf jaar geleden Verhalen van junks in portieken, politie daar zowat elke dag om weer eens een 'nieuwe Nederlander' op te pakken, kleine bendes die daar huishouden, etc. Ik bedoel dus echt dat winkelcentrum en dat pleintje er achter. Ooit heb ik daar in mijn jongere jaren kranten bezorgd... 1 dag..... en nooit meer. Maar dat is weer zo'n 20 jaar geleden.

Zoiets was het jaren voordat ik bij de Grasso woonde ook. Daar waar ik woonde huisde ooit een stel colombiaanse drugs dealers, maar die straat was later opgeknapt. Tegen de tijd dat ik er een verdieping huurde waren het allemaal koophuizen van huisjesmelkers. Dat zijn perfecte huizen ervoor... 3 verdiepingen volledig bewoonbaar. Ben daar in 2006 weggegaan, want een koop appartement in paleiskwartier was bijna net zo duur als particuliere huur bij de grasso
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
  zondag 24 mei 2009 @ 19:57:50 #13
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69360322
Ja ik bedoel ook echt dat winkelcentrum want ik woon erboven (en rooosje trouwens ook een paar deuren verder).
Junks in de portieken heb ik nog wel eens gezien een paar jaar terug, maar dat probleem is helemaal weg. Het enige waar je nu last van hebt is die k*tjeugd van het KW1C en de Hogeschool e.d. die hun zooi in je portiek achterlaten, maar dat is ongeveer het ergste
pi_69361064
Er was toch ook sprake van ooit een jaar terug ofzo dat dat winkelcentrum en die hele wijk erachter platgegooid zou worden?

Zoveel fokkers zo vlakbij wonen
- Ovid Fasti
pi_69363008
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
  zondag 24 mei 2009 @ 21:19:56 #16
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69363193
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
pi_69363493
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
Ik volg het niet echt nee, woon daar niet in de buurt. Ik dacht dat ze daar hetzelfde gingen doen als bij de Ijzeren Vrouw, een stuk weghalen en dan nieuwbouw plaatsen. Maar het is dus maar een klein gedeelte?
  zondag 24 mei 2009 @ 21:52:57 #18
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69364426
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
pi_69364551
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
Ok... ik zit er vlakbij op school en haal weleens eten bij de turkse supermarkt, maar daar blijft het bij Ben dus nooit goed op de hoogte
  zondag 24 mei 2009 @ 23:04:48 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69367598
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn flat naast die vlakte gaat ook weg.
pi_69371788
Gaat er veel weg in die wijk dan??
  maandag 25 mei 2009 @ 09:20:37 #22
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69373264
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
  maandag 25 mei 2009 @ 09:25:14 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69373372
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
Ja dat wordt pas gesloopt als wat ze nu gaan bouwen wordt opgeleverd.
pi_69373455
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:

I know

Maar kwas benieuwd hoeveel ze nou weg gaan halen
  maandag 25 mei 2009 @ 09:32:39 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69373537
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Sempiterna het volgende:

Zoveel fokkers zo vlakbij wonen
Gezellig he.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:47:30 #26
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69373956
en www.boschveld.nl voor heerlijk objectief nieuws
*KUCH*
  maandag 25 mei 2009 @ 10:02:17 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69374382
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
*KUCH*
Nee hoogstaand nieuws is het niet, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te lezen.
pi_69374441
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
*KUCH*
Hehe.
Jou avatar is wel cool
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:35:51 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69424192
Van boschveld.nl
quote:
Op de dag van het buurtfeest voor Boschveld op 7 juni gaat de eerste paal voor het project Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat de grond in. Dat is gemeld in het Boschveldoverleg van maandag. De feestelijkheden zijn van 12.oo tot 14.oo uur op de nu nog lege vlakte. Het gaat om een symbolische eerste paal. Onduidelijk is of de echte bouwwerkzaamheden van ‘Signatuur’ (dat is de verkoopnaam van het bouwproject) ook aansluitend zullen starten.
Nou dat schiet lekker op!
pi_69424704
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van boschveld.nl
[..]

Nou dat schiet lekker op!
Wtf Die symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur

ST
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:39 #31
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69444980
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wtf Die symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur

ST
Ja het slaat nergens op, maar ergens vind ik het ook niet zo erg. Hoe langer het duurt hoe langer ik in deze flat kan blijven wonen.

En eerder postte ik dit:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat de bouw van fase 1 1 juni begint, maar ik ben benieuwd. Deze of volgende week worden er handtekeningen uitgewisseld tussen Zayaz en Hendriks zodat er in juni kan worden begonnen.
Is zelfs handtekeningen zetten al te moeilijk of wat. Ik moet toch maar weer eens vragen wat er gebeurd is.
pi_69464485
Even iets anders...

ik fiets vanochtend naar school toe, lekker chill, examen Duits weet je wel. Moest een stuk omfietsen omdat een kruispunt open ligt (moet ik dus elke dag) en nu hebben ze aan het eind van die weg weer een omleiding. Kunnen die ambtenaren niet plannen ofzo Was fokking te laat voor een examen Echt kut
pi_69500079
@bijdehand: Had ik laatst ook, maar slechts een trein gemist, de buschauffeur wist de weg niet door een opgebroken weg en is volledig verloren gereden in een wijkje. Al die werkzaamheden

Verder: Ik dacht vanmiddag dat ik niet goed werd... Liep naar de AH in de Arena, staat die vage gast (zoals altijd) zijn religieuze dreigementen/leuzen te verkondigen. Maar hij heeft een Teleacje gedaan ofzo; naast NL deed hij het ook in het Duits en Engels! Moet niet gekker worden.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:10:07 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69541926
Gaat er nog iemand naar Jazz in Duketown?
pi_69551010
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
pi_69551042
Oh ja, nog gefeliciteerd.
quote:
Kapitein Kroon tot ridder geslagen

Koningin Beatrix heeft kapitein der infanterie Marco Kroon vanochtend tijdens een grote ceremonie op het Binnenhof de ridderslag gegeven. Hij is nu Ridder der Militaire Willems-Orde 4e Klasse. Kroon kreeg de onderscheiding wegens zijn moedige optreden als pelotonscommandant in Afghanistan in 2006.

Het is een eer die bijna niemand meer te beurt valt. De Militaire Willems-Orde is de hoogste dapperheidsonderscheiding van het koninkrijk. De laatste Militaire Willems-Orde werd op 31 mei 2006 toegekend aan de 1ste Zelfstandige Poolse Parachutistenbrigade wegens haar inzet tijdens de operatie Market Garden in september 1944. Er zijn momenteel acht Nederlandse, een Amerikaanse en twee Canadese Ridders Militaire Willems-Orde.
Zijn vrouw is eigenaar van Vinny's in de stad.
pi_69552181
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
Idd, het is nu echt afgelopen met die privéSC van SuperTuxx en bijdehand. Posts met overmatig geSC tussen jullie worden verwijderd. Er missen nu dus ook een stuk of 15 posts.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:30:03 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69783366
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
pi_70058686
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
Wordt langzaam opgebouwd, maar met dat noodweer kunnen ze ook geen reet.

Iemand nog wezen zwemmen de laatste tijd?
pi_70058723
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70059038
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef MB88 het volgende:
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
Het was de zwemleraar van de dochter van een vriend van me...
Maar daar is niks mee gebeurd (wat we vooralsnog weten)
pi_70059762
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.

Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luxe lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door MB88 op 17-06-2009 20:37:11 (typo) ]
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70081083
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
- Ovid Fasti
pi_70082227
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Sempiterna het volgende:
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ geenstijl

echt... bah

[ Bericht 3% gewijzigd door jo-ep op 17-06-2009 12:28:29 ]
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:13:43 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70082708
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef jo-ep het volgende:

[..]

nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
[ afbeelding ]
@ geenstijl
pi_70086086
Oeps...
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:32:08 #48
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70109165
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef MB88 het volgende:
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.

Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luwe lijkt me.
Waar woont die viezerik dan?
pi_70109425
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:40:41 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70109548
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef MB88 het volgende:
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Ja ok, maar misschien dat iemand het toevallig weet.
pi_70114601
Bij RTL stonden ze toch laatst voor z'n huis met een cameraploeg?
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:42:28 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70114678
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bij RTL stonden ze toch laatst voor z'n huis met een cameraploeg?
Ja maar ik herkende het niet. Daarom vroeg ik me af of iemand het wist. Niet dat ik er iets mee wil, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:46:07 #53
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_70304431
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Sempiterna het volgende:
Kom je ook gezellig in het Paleiskwartier wonen, want daar wordt tot 2012 ergens nog gebouwd. Vooral als ze straks die megabioscoop en hotel daar bouwen gaan de prijzen flink stijgen.
Als ik de loterij win... en als ze daar in de buurt dat gebouw van 30 verdiepingen gaan bouwen, dan koop ik een appartement op de 30e!

* klnvntrbyt houdt wel van een goed uitzicht.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_70570257
Best wel een teringherrie als ze de weg openbreken recht onder je slaapkamerraam.
pi_70584502
Damn, dikke stroomstoring zeg. Heel het centrum (en daarbuiten?) lag plat!
Hoppa!! Lekker zomertje!
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:06:19 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70584822
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:56 schreef MB88 het volgende:
Damn, dikke stroomstoring zeg. Heel het centrum (en daarbuiten?) lag plat!
Boschveld ook. Iig In de Kruiskamp en in zuid was er wel stroom.

http://www.brabantsdagbla(...)toring-Den-Bosch.ece
quote:
Vanaf station Den Bosch is treinverkeer gewoon mogelijk. De kaartjesautomaten op het station werken weer. Deze zijn een uur buiten werking geweest, waardoor er tijdelijk gratis mocht worden gereisd. Er moet nu weer voor een rit worden betaald.
Da's dan wel weer mooi.

[ Bericht 22% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 02-07-2009 17:18:53 ]
pi_70587257
Het gaat goed met die stroom.

Net lag het hele kanaal vol boten omdat de ene brug niet open kon en de straat stond vol auto's omdat de andere brug juist open bleef staan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:05:51 #58
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_70587587
Noord vanmiddag geen stroom, en net lag er er ook weer uit.
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_70587648
Net enexis gebeld. Omstreeks 21u verwachten ze dat het opgelost is. Hier nog geen stroom gezien sinds vanmiddag 15u...
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:19:07 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70587916
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
Noord vanmiddag geen stroom, en net lag er er ook weer uit.
Bij mij lag het er net ook weer heel even uit.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:25:47 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70588121
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Net enexis gebeld. Omstreeks 21u verwachten ze dat het opgelost is. Hier nog geen stroom gezien sinds vanmiddag 15u...
Dan zal Sonay ook nog wel niks hebben. Kunnen ze een hoop weggooien.
pi_70588196
Net idd ook ff, terwijl ik net m'n wasmachine had aangezet
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70592560
En nu weer stroom! ruim 4 1/2 uur zonder stroom gezeten hier :S
  Trouwste user 2022 donderdag 2 juli 2009 @ 21:41:21 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_70592654
Alleen in den Bosch

Weer een wietplantage die erachter zit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70593292
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
En nu weer stroom! ruim 4 1/2 uur zonder stroom gezeten hier :S
Maak er maar ruim zes uur van...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_70598005
De stroom is er bij mij (paleiskwartier) 2 keer vanaf geweest. 1 Keer om 3 uur voor ongeveer 45 minuten en de 2e keer rond 18:00. Dat duurde maar een minuut of 10. Sindsdien geen problemen meer gehad.
- Ovid Fasti
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:23:21 #67
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70598458
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef mjan het volgende:

[..]

Maak er maar ruim zes uur van...
o ja...
pi_70602485
Dit was mijn dag:

Probleem met een patchpunt.
Stroom uit (Dacht alleen dit blok)
Gauw naar de kelder
Naar het stadhuis
Terug naar het stadskantoor
Weer terug naar stadhuis
Weer terug naar de kelder in het stadskantoor
Verdieping 3 stadskantoor
Alle verdiepingen af
Terug naar verdieping 3 stadskantoor

Terug weg naar huis:
Kwartier gewacht op de parade voor de bus
Stroom storing, paaltjes niet naar beneden
Half 8 thuis
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:05:11 #69
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_70645067
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waar woont die viezerik dan?
die pedo woont/woonde iig bij jou in de buurt!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:08:25 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70645180
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

die pedo woont/woonde iig bij jou in de buurt!
Ja Kruiskamp, zover was ik al.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:10:13 #71
177619 Duvel86
pi_70645246
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja Kruiskamp, zover was ik al.
hahaha oke ik was zo nieuwsgierig, ik had t meteen opgezocht via internet
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:11:00 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70645270
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:10 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

hahaha oke ik was zo nieuwsgierig, ik had t meteen opgezocht via internet
Haha. Maar de precieze straat weet ik niet, maar dat hoeft ook niet persé.

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 04-07-2009 17:16:16 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:24:36 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70651444
Trouwens, Ceased2Be, ik moest van de week brood hebben en ik had geen zin om naar de Helftheuvel te fietsen dus ik besloot naar Sonay te gaan. 2,20!!! Daar ga ik geen hobby van maken.

Was trouwens best apart om in een donkere winkel boodschappen te doen, toen de stroom was uitgevallen.

Zegt er een vrouwke: "Dus ik kan niet pinnen?"
pi_70651960
Had je denk ik beter even door kunnen lopen naar het Turkse bakkertje op de hoek. Daar kostte een brood iig een tijdje geleden nog 1 euro.
Bleef de Sonay wel open dan tijdens de storing? De winkels in de binnenstad gooiden meteen alles op slot. Ik was net een broek in de WE aan het passen toen de stroom uitviel... sta je dan in het donker
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:59:18 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70652141
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef mjan het volgende:
Had je denk ik beter even door kunnen lopen naar het Turkse bakkertje op de hoek. Daar kostte een brood iig een tijdje geleden nog 1 euro.
Bleef de Sonay wel open dan tijdens de storing? De winkels in de binnenstad gooiden meteen alles op slot. Ik was net een broek in de WE aan het passen toen de stroom uitviel... sta je dan in het donker
Ja die was gewoon open. Toen was er al anderhalf uur geen stroom. Ja mss had ik beter naar de bakker kunnen gaan, maar ik heb van bakkers ook altijd het idee dat ze duur zijn dus vandaar. Maar bedankt voor de tip.

Als je net in een winkel bent sta je wel raar te kijken ja. Wij in de wijkwinkel keken ook raar op. We konden het laatste uur niet meer werken dus maar een beetje in de tuin gezeten.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:47:30 #76
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70728874
DEN BOSCH - Kort voor 23.00 uur is er maandagavond een schietpartij geweest op de Parallelweg in Den Bosch. Hierbij raakten in ieder geval twee personen zwaargewond.

Beide slachtoffers, een 45-jarige man uit Berkel en Rodenrijs en een 29-jarige man uit Tiel, zijn afgevoerd naar het ziekenhuis.

Getuigen hoorden meerdere schoten en waarschuwden de politie. Die vonden een man zwaargewond bij een bestelbusje waarvan de deur openstond. Een andere zwaargewonde troffen ze aan de overkant van de straat aan bij een boom. Getuigen melden verder dat ze een derde man zagen wegrennen. De politie onderzoekt de zaak en doet sporenonderzoek met de technische recherche. Later in de nacht werd ook nog een speciale speurhond ingezet, die op zoek ging naar mogelijke sporen van de dader. De Parallelweg bleef tot diep in de nacht met linten afgezet.
pi_70730400
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja die was gewoon open. Toen was er al anderhalf uur geen stroom. Ja mss had ik beter naar de bakker kunnen gaan, maar ik heb van bakkers ook altijd het idee dat ze duur zijn dus vandaar. Maar bedankt voor de tip.

Als je net in een winkel bent sta je wel raar te kijken ja. Wij in de wijkwinkel keken ook raar op. We konden het laatste uur niet meer werken dus maar een beetje in de tuin gezeten.
Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer. Ranzig hok.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:05:49 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70730526
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer. Ranzig hok.
Ik ben er nog niet binnen geweest sinds ik hier woon dus ik weet het niet.

Van die schietpartij las ik daarstraks ook, da's wel vlakbij.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:13:07 #79
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70730713
quote:

[..]

Ranzig? Vond het wel meevallen eigenlijk en heb al heel wat brood er gehaald.
pi_70730897
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ranzig? Vond het wel meevallen eigenlijk en heb al heel wat brood er gehaald.
Kijk is naar de vloer.. naar het personeel, handen wassen? Gebeurd niet eens.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:25:21 #81
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70731087
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:18 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Kijk is naar de vloer.. naar het personeel, handen wassen? Gebeurd niet eens.
En ik leef nog steeds

Maar geen idee wat ze met die vloer doen want die zie ik ze toch elke dag schoonmaken 's avonds.
pi_70731712
quote:

[..]

Als ik er langs loop zijn ze echt de helft van de tijd aan het schoonmaken...
pi_70731978
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef mjan het volgende:

[..]

Als ik er langs loop zijn ze echt de helft van de tijd aan het schoonmaken...
Dat zei een andere Turkse bakker pas geleden ook bij de smaakpolitie. Dragen ze daar nu eindelijk een schort of?
pi_70732246
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dat zei een andere Turkse bakker pas geleden ook bij de smaakpolitie. Dragen ze daar nu eindelijk een schort of?
Geen idee, ben er al een tijdje niet geweest. Zie ze alleen constant door het raampje heen aan het poetsen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:07:59 #85
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70732331
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Geen idee, ben er al een tijdje niet geweest. Zie ze alleen constant door het raampje heen aan het poetsen
VIkorn van de Bufkes ftw!
pi_70732451
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

VIkorn van de Bufkes ftw!
Bufkes.
pi_70733511
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

VIkorn Waldkorn van de Bufkes ftw!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:47:49 #88
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70737437
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef mjan het volgende:

[..]

Ja als jij gaat halen wel ja

EN HET IS HIER GEEN MSN!
pi_70738767
Waar was dat dan ergens gebeurd op de parallelweg? Tis best een lange straat namelijk. Toen ik vanochtend over die weg reed (moest omrijden vanwege de wegafsluiting op de onderwijsblvd) stond er wel een politie wagen (met inhoud) naast het Paleis van Justitie... zou het daar gebeurd zijn?

Ik heb niets gehoord gisteren...
- Ovid Fasti
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:23:39 #90
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70738839
geen idee, ik reed vanochtend om 5:40 via de oude vlijmenseweg naar de veemarktweg (langs de verkadefabriek) en op het kruispunt daar was de parallelweg afgezet door de politie die daar actief stond te bewaken. veel helderder werd het er niet op... en toen had ik het nieuwsbericht nog niet eens gehoord.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 15:46:26 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_70742537
Den Bosch komt weer lekker in het nieuws.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70746586
Ik had trouwens net besloten dat de parallelweg mijn nieuwe hardloop-stukje was
Ach, ze zullen toch niet twee keer op dezelfde plek losgaan.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:30:42 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70747188
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef mjan het volgende:
Je weet nooit, misschien wordt het wel een populaire plek.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:49:42 #94
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70747935
Wordt er nog iets populair hier

Stond in het buurtkrantje geloof ik dat er een onderzoek was geweest en dat de uitkomst was dat jongeren geen binding hadden met de wijk en het eigenlijk alleen voor de doorstroom zagen.
No shit!
pi_70766032
Ach... iedere week is het volop bonje op de Parade, dat komt ook niet zo enorm in het nieuws, alleen omdat het vaak een bepaalde minderheidgroepering betreft.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70767398
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef mjan het volgende:
Nou... jaren geleden was er ook op de parallelweg een prostituee vermoord...

Een paar jaar terug was er ook nog tegenover de Brabanthallen de eigenaar van een massagesalon vermoord. Dat stukje (richting Brabanthallen/Grasso) was geen fijne buurt.
- Ovid Fasti
pi_70768527
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:07 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Nou... jaren geleden was er ook op de parallelweg een prostituee vermoord...

Een paar jaar terug was er ook nog tegenover de Brabanthallen de eigenaar van een massagesalon vermoord. Dat stukje (richting Brabanthallen/Grasso) was geen fijne buurt.
Ow... Dat klinkt inderdaad niet echt fijn...
  zondag 19 juli 2009 @ 11:07:03 #98
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71112498
Den bosch topique?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:59:53 #99
62913 Blik
The one and Only!
pi_71362420
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef MB88 het volgende:
Ach... iedere week is het volop bonje op de Parade, dat komt ook niet zo enorm in het nieuws, alleen omdat het vaak een bepaalde minderheidgroepering betreft.
Parade is ook kansloos, vaak ook wat jongelui die een beetje aan het matten zijn. Niks ernstigs vaak.
pi_71608364
Weten jullie wat er in Uden te beleven valt, als we daar gaan karten?

Zijn er nog andere leuke dingen in Uden?
pi_71608987
Als je geluk hebt kan het leuk zijn in De Pul, de Groene Engel of de Tuin.
Maar misschien zijn anderen beter bekend daar:
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_71616093
Het enige wat ik in uden ken is 'Ons Thuis' geloof ik, maar da's ook weer bijna 10 jaar terug dat ik daar in een kroeg ben geweest. Er is ook geen enkele zinnige reden te noemen om naar Uden te gaan verder
pi_71617564
De Carrousel zit ook in Uden.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:44:59 #104
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71670974
zo, kom net terug uit Den Bosch, was nog druk op de terrasjes !
pi_71672264
quote:
DEN BOSCH - Bij een schietpartij aan de Zuiderplas heeft de Bossche politie gisteravond een man neergeschoten.
Hij werd in zijn been getroffen en naar het ziekenhuis afgevoerd.

Even na half tien kwam er bij de meldkamer een melding binnen over een bedreiging aan de strandzijde van de Zuiderplas. De politie, uiteindelijk met zeven agenten ter plaatse, trof daar twee mannen aan, van wie er een gewapend was met een mes. Hij weigerde dat neer te gooien. Op het gebruik van pepperspray reageerde de man ook nauwelijks.

Volgens een woordvoerder van de politie bedreigde hij vervolgens een van de agenten met het mes. Die loste daarop het schot.

Rechercheurs uit Uden/Veghel en het Land van Cuyk deden gisteravond onderzoek naar de schietpartij. De Rijksrecherche onderzoekt bovendien of er 'rechtmatig' is geschoten.
Never take a knife to a gunfight
pi_71672567
Juist! Goed zo politie, eindelijk is schieten!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:02:51 #107
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71691748
gaan er mensen vanavond nog wat doen in denbosch?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:20:16 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71692227
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
gaan er mensen vanavond nog wat doen in denbosch?
Zoals het er nu uitziet niet.
pi_71692858
Mjan en ik gaan zo ff de stad in effe kijken wat er bij de parade allemaal te doen is en effe een ijsje scoren
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:45:05 #110
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71692914
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Mjan en ik gaan zo ff de stad in effe kijken wat er bij de parade allemaal te doen is en effe een ijsje scoren
ik ga vanavond ook eens kijken bij de parade
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zoals het er nu uitziet niet.

Ga je niet even mee naar de parade?

[ Bericht 15% gewijzigd door djayzz op 07-08-2009 21:02:19 ]
pi_71693520
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Idem, daarna naar 't cafe denk ik zo.
Hoppa!! Lekker zomertje!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:09:41 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71693662
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ga je niet even mee naar de parade?
Oh dat kan ook natuurlijk.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:18:57 #113
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71693937
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oh dat kan ook natuurlijk.
Inderdaad

Het blijft vanavond mooi weer iig
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:20:23 #114
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71693983
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef djayzz het volgende:

[..]

Inderdaad
Een edit, ik zag het wel hoor.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:27:19 #115
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71694180
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Een edit, ik zag het wel hoor.
oplettende vrouw
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:28:46 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71694218
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:

[..]

oplettende vrouw

Waarom haal je de rest nou weg.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:29:23 #117
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71694237
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom haal je de rest nou weg.
PM
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:30:13 #118
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71694253
en het was een beetje overbodig om hier te melden
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:31:38 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71694292
Ok.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:35:14 #120
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71735566
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:54:31 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71746405
Daarstraks naar de Parade geweest. Ik vind deze echt geweldig.

Deze zijn ook leuk trouwens.

[ Bericht 30% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 09-08-2009 23:01:18 ]
pi_71748265
Mwoah, ben alleen naar de Boom boom room geweest. Maar vooral vanwege de trombonist, niet meer en niet minder. Mening: het ging wel. Vond/vind de boulevard nog steeds redelijk saai.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:01:51 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71748537
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond/vind de boulevard nog steeds redelijk saai.
Verder vind ik het ook best saai. En dat je voor zoveel dingen moet betalen vind ik best jammer, dan wordt het al gauw minder aantrekkelijk.
pi_71757253
Tja, het blijft, net als festival De Parade, een beetje 'n elitair gebeuren. Er lopen daar veel yuppen, kraagjes en ander McGregor-dragend volk rond vind ik altijd.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_71759007
Stimmt, maar had wel het idee dat dat een jaar of 5 (en langer) geleden een stuk minder was... maar toen was er ook meer straat-theater in de Kerkstraat (bijv.) en andere locaties. Nu zie je wat spastische pogingen om de rest van de stad erbij te betrekken (Verkadefabriek & Paleiskwartier als locatie) maar dat werkt ook niet als je overal voor moet betalen.
Leuk een voorstelling over de uitvinder van de fietsband maar de 3 euro die ze ervoor vragen voor 10 minuten is me dan weer te gortig.
pi_71760517
Precies, ik denk eerder dat het beter werkt om bijv passe-partouts te verkopen á e.25 en dan alles vrij toegankelijk ofzo.
Hoppa!! Lekker zomertje!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:43:45 #127
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71783531
De politie kwam net aan de deur. Ik schrok me dood.
quote:
Vrouw gewond na steekpartij

dinsdag 11 augustus 2009 | 08:49
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Foto Bart Meesters / Meesters Multi Media

Foto Bart Meesters / Meesters Multi Media

DEN BOSCH - In de Celsiusstraat in de wijk Boschveld in Den Bosch is maandagavond laat een vrouw zwaar gewond aangetroffen.
Zie ook:

* 'Toestand gestoken vrouw is stabiel'

Zij is met zware steekwonden naar het ziekenhuis overgebracht. Er is in de omgeving van de Celciusstraat een verdachte aangehouden. Het betreft een 39-jarige man uit Boxtel.

Het incident gebeurde vlakbij café Starlight, waar de politie verschillende getuigen heeft gehoord. Een flink deel van de straat werd afgezet voor technisch onderzoek.
pi_71783654
Alwéér Boschveld hé.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:21:31 #129
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71784399
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De politie kwam net aan de deur. Ik schrok me dood.
[..]

Vrouw neergestoken in Den Bosch
pi_71786587
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
Alwéér Boschveld hé.
alleen is de verdachte een man uit Boxtel, da's een beetje ver van boschveld verwijderd.
verklaard iig waarom er zoveel politie op de been was, voor de rest echt he-le-maal niks van meegekregen en die vrouw lag hemelsbreed 30 meter verderop geloof ik.

-edit-
de frontpage reacties zijn ook weer te triest voor woorden...

[ Bericht 7% gewijzigd door Ceased2Be op 11-08-2009 12:53:27 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:19:53 #131
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71791165
Toch typisch dat in de verschenen artikelen van vanmorgen men spreekt over het buurtonderzoek dat "heeft plaatsgevonden", terwijl ze er nog volop mee bezig waren.
pi_71792051
Tja, zag ze net ook nog rondrijden. Vraag me af hoeveel ze er überhaupt van opsteken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:53:09 #133
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71792157
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Tja, zag ze net ook nog rondrijden. Vraag me af hoeveel ze er überhaupt van opsteken.
Dat vraag ik me ook af. Hier heeft heel lang politie voor de deur gestaan en af en toe stopte er eens een auto of kwam er iemand aanlopen om met ze te praten.

Zag er echt zo uit van: "Joehoe, als je iets kwijt wil, we zijn hier he!"
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:40:21 #134
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71796312
quote:
Steekpartij Den Bosch: vrouw verwondde zichzelf

Foto: Bart Meesters/Meesters Multi Media

DEN BOSCH - De vrouw uit Den Bosch die maandagavond gewond raakte in de Celsiusstraat in Den Bosch heeft zichzelf verwond. Dat blijkt uit technisch onderzoek door de politie en beelden van bewakingscamera's.

De man uit Boxtel die in verband met de steekpartij was aangehouden is inmiddels vrijgelaten. Volgens de vrouw had ze zichzelf verwond vanwege problemen in haar privé-leven.

De man en de vrouw waren bekenden van elkaar. De vrouw is inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis.

pi_71796501
pi_71942540
quote:
DEN BOSCH - In de Van Leeuwenhoekstraat in de wijk Boschveld (Den Bosch-West) is zondagmiddag omstreeks 10 voor half 2 een woning geramd door een personenauto. De bestuurster gaf door een ongelukkige manoeuvre plotseling vol gas. Niemand liep persoonlijk letsel op. Het huis werd zwaar beschadigd.

De brandweer kwam ter plaatse om te kijken of er instortingsgevaar was.
[frontpagemodus]
EN VERDOMME WEER BOSCHVELD HE? STELLETJE PAUPERS DAAR!
[/frontpagemodus]
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:57:18 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71942615
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[frontpagemodus]
[/frontpagemodus]
pi_71943200
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[frontpagemodus]
[/frontpagemodus]
Is toch ook, het is altijd boschveld. In mijn buurt gebeurt er NOOIT iets.
pi_71943267
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Is toch ook, het is altijd boschveld. In mijn buurt gebeurt er NOOIT iets.
Ach het is de afgelopen tijd weer een paar nieuwsberichtjes, maar dit vind ik bijv. niet spannend. Over het algemeen vind ik de wijk niet spannender dan Boxtel Oost waar ik 27 jaar heb gewoond.

Maar wat is jouw buurt dan?
pi_71943434
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ach het is de afgelopen tijd weer een paar nieuwsberichtjes, maar dit vind ik bijv. niet spannend. Over het algemeen vind ik de wijk niet spannender dan Boxtel Oost waar ik 27 jaar heb gewoond.

Maar wat is jouw buurt dan?
De morgen.
pi_71943541
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:37 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

De morgen.
De wat?
pi_71958461
De Morgen, das geen slechte buurt zeg maar.

(dwz: je zou even moeten vragen of die dan ook een zwembad in de achtertuin heeft)

[ Bericht 52% gewijzigd door klnvntrbyt op 17-08-2009 19:35:21 (zwembad?) ]
pi_71959007
O ik dacht dat het wat speciaals was
pi_71981328
quote:
GZG schrapt operaties na zelfdoding in ziekenhuis

dinsdag 18 augustus 2009 | 14:39 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 18 augustus 2009 | 14:44
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

DEN BOSCH - Alle voor vandaag geplande operaties op de locatie GZG van het Jeroen Bosch Ziekenhuis zijn geschrapt, nadat vanochtend rond zeven uur een OK-medewerker dood is aangetroffen in het operatiecentrum van het Bossche ziekenhuis.
Het operatiecentrum is de afdeling van het ziekenhuis waar zich de operatiekamers bevinden.

"Vanwege de schrik onder de medewerkers hebben we besloten om de voor vandaag geplande operaties niet door te laten gaan", zegt een woordvoerster van het ziekenhuis. Spoedeisende operaties worden wel uitgevoerd.

De dood van de medewerker is volgens de woordvoerster een geval van zelfdoding. Die gebeurde niet in een operatiekamer zelf.

De collega's van de overleden ziekenhuismedewerker worden bijgestaan door maatschappelijk werkers en -verzorgers.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:49:01 #145
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71981957
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]
WTF
pi_71982281
Die medewerker kwam vast uit Boschveld...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:01:49 #147
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71982353
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Die medewerker kwam vast uit Boschveld...
Idd.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 01:27:45 #148
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_71999101
Gisteren brand op de hoeflaan, viel tegen
Thinking about thinking of you.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 01:34:56 #149
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71999192
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:27 schreef shifto het volgende:
Dat was toch aan de Vlijmenseweg. En ik kon het hier ruiken.

Oh wacht... Een groot deel nog wel... http://www.omroepbrabant.(...)dende+hooibalen.aspx

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 19-08-2009 01:43:08 ]
pi_72001035
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:27 schreef shifto het volgende:
Heu lillukert. Hoe is het jonge?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:21:51 #151
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72014798
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Heu lillukert. Hoe is het jonge?
Sguuuud jonge 8)

Daaro? waar vul je je dagen nu trouwens mee?
pi_72014991
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef shifto het volgende:

[..]

Sguuuud jonge 8)

Daaro? waar vul je je dagen nu trouwens mee?
Ja goed man, ik werk bij de gemeente (stadskantoor). Gij dan?
  maandag 24 augustus 2009 @ 01:48:40 #153
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72102079
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:28 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ja goed man, ik werk bij de gemeente (stadskantoor). Gij dan?
Ik werk in het pittoreske Boekel! Beetje de IT'er uit hangen 'n shizzle (H)
pi_72104271
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 01:48 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik werk in het pittoreske Boekel! Beetje de IT'er uit hangen 'n shizzle (H)
Jonge! Ga dan in het mooie Bourgondische Den Bosch werken.
pi_72104383
In dat geval; hebben ze nog een SQL Server DBA nodig bij de gemeente? ;-)
pi_72104573
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:
In dat geval; hebben ze nog een SQL Server DBA nodig bij de gemeente? ;-)
Volgens mij wel. Een Oracle DBA'er is overigens ook pas geleden gestopt.
pi_72104634
tja die gasten worden overal gevraagd op het moment.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:59:47 #158
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72110826
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:24 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Jonge! Ga dan in het mooie Bourgondische Den Bosch werken.
Niemand in het Bourgondische Den Bosch wilde mij zoveel betalen
pi_72111142
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:59 schreef shifto het volgende:

[..]

Niemand in het Bourgondische Den Bosch wilde mij zoveel betalen
Wat krijg je nu dan?
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:54:44 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72113527
Een mooi kiekje vanuit het reuzenrad.

Ik moest het heel snel doen en tis achter dat glas dus perfect is het niet, maarja.

maandag 24 augustus 2009 @ 16:02:51 #161
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72113759
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:15 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Wat krijg je nu dan?
Genoeg!

Boh, Supertuxx, Ik kan me me huis zien!
pi_72113802
En ik kan m'n oude studentenkamer zien.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:04:51 #163
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72113814
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef shifto het volgende:

[..]

Genoeg!

Boh, Supertuxx, Ik kan me me huis zien!

En waar woont jouw huis dan?
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:09:06 #164
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72113950
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En waar woont jouw huis dan?
Achter die stationneke
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:09:33 #165
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72113961
Nou ik zie hem niet helemaal, maar als ik zou zijn waar jij de foto maakte kon ik hem zeker goed zien!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:11:45 #166
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72114030
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef shifto het volgende:
Nou ik zie hem niet helemaal, maar als ik zou zijn waar jij de foto maakte kon ik hem zeker goed zien!
Soms hingen we dan stil met in- en uitstappen, maar hij bewoog op dat moment ook nog, dus het valt me mee dat ie nog zo is geworden.
pi_72191920
Gezellig man!
quote:
Stoffelijk overschot gevonden in garage

DEN BOSCH - In een garagebox aan het Van Coehoornplein in Den Bosch is dinsdagavond laat het stoffelijk overschot van een man aangetroffen.

Volgens de politie gaat het om een 44-jarige man uit Geldrop die sinds 13 augustus werd vermist. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd.

De man is op aanwijzing van zijn familie gevonden. De auto waarmee hij ten tijde van de verdwijning reisde, is voor de garagebox aangetroffen en even na middernacht weggesleept.

De brandweer heeft de garagebox woensdagmiddag schoongemaakt.
Mjan en ik vroegen ons al een paar dagen af waar die vislucht vandaan kwam
pi_72192341
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Gezellig man!
[..]

Mjan en ik vroegen ons al een paar dagen af waar die vislucht vandaan kwam
Hee, weer Boschveld.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:34:47 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72195361
Lekker.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:39:33 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72195469
En dit is weer lekker overdreven.
quote:
Kermiskramen belemmeren zicht op Sint-Jan

DEN BOSCH - De kermis in Den Bosch zorgt voor scheve gezichten bij kerkgangers en bezoekers van de Sint-Jan. Recht voor de kathedraal staat namelijk een viskraam.

Een woordvoerder van de gemeente Den Bosch geeft toe dat de viskraam op een onhandige plek staat. Voor volgend jaar wordt er een andere standplaats gezocht.

Klik op de audioknop linksboven voor het verslag van Daniëlle van de Heijde.
pi_72195513
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:10 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hee, weer Boschveld.
Met een man uit Geldrop of all places.
pi_72195621
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Aanleiding hiervan is dat er tijdens een uitvaart bijna geen plaats was voor de rouwauto's om te parkeren.
Niet bepaald overdreven naar mijn mening.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:47:19 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72195647
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:46 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Aanleiding hiervan is dat er tijdens een uitvaart bijna geen plaats was voor de rouwauto's om te parkeren.
Niet bepaald overdreven naar mijn mening.
Ja dat staat er toch niet bij.
pi_72196051
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja dat staat er toch niet bij.
stond bij de comments ergens geloof ik, ik heb het iig ook gezien.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:10:12 #175
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72196287
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

stond bij de comments ergens geloof ik, ik heb het iig ook gezien.
Daar staat alleen dit.
quote:
26-08-2009 om 12:33 uur gretje
Nou, wat een ramp zeg !

26-08-2009 om 12:11 uur jkeijzers1
In Cuijk is, tot twee keer toe, brand ontstaan in de eettent die voor de kerk stond. Het vuur is overgeslagen naar de kerk en daarbij is een muur zwart geblakerd.
Het is dus niet alleen vanwege het uitzicht dat je een eettent niet bij een monumentale kerk moet zetten.
pi_72196324
quote:
Pastor Sint-Jan stoort zich aan kramen bij ingang
maandag 24 augustus 2009 | 15:30 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 27 augustus 2009 | 10:11

DEN BOSCH - Tot ergernis van pastor Marc Timmermans staan tijdens de Bossche kermis pal voor 'zijn' Sint-Jan een viskraam en een snoepkraam.

Timmermans begon er zondag over in zijn slotwoord van een mis in de Sint-Jan.

"Moet het contrast zo groot zijn", vroeg en vraagt Timmermans zich af. "Je mag je afvragen wat de Sint-Jan hiertussen doet", zegt hij.

Hij doelt op de kraam waarop staat 'Candy Pleasure' en de andere waarop met grote letters 'gebakken vis' wordt aangeprezen. Rouwauto's konden er maandagochtend met moeite parkeren.

De gemeente die de vergunningen heeft verstrekt zit er ook mee in zijn maag. "Het is niet gepast. Volgend jaar moeten we kijken waar de viskraam beter kan staan. Misschien geldt dat ook voor de snoepkraam", aldus een woordvoerder.
http://www.brabantsdagbla(...)ramen-bij-ingang.ece
pi_72196342
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]

Overdreven? Ik vind het te gek voor woorden. Heb je die foto gezien in de krant?
pi_72201732
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:12 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Overdreven? Ik vind het te gek voor woorden. Heb je die foto gezien in de krant?
Wel relaxed, verveel me meestal toch de pleuris tijdens begrafenissen nu kun je tenminste een bakje kibbeling halen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:14:31 #179
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72277784
Gisteren even op de kermis geweest, was wel leuk
pi_72281485
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wel relaxed, verveel me meestal toch de pleuris tijdens begrafenissen nu kun je tenminste een bakje kibbeling halen.
Zo je bent al helemaal geïntegreerd in Boschveld of niet?
pi_72284735
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:32 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Zo je bent al helemaal geïntegreerd in Boschveld of niet?
Neuh die instelling had ik ook al toen ik in Boxtel Oost woonde hoor ;-)
pi_72289016
quote:
DEN BOSCH - In Den Bosch zijn in de nacht van zaterdag op zondag weer twee auto's uitgebrand.

Dit keer ging het om een bedrijfsbusje op de Topaas en een personenauto op de parkeerplaats bij Kindercentrum De Ontdekking aan de Rijzertlaan. De brandweer heeft het vuur geblust. In Den Bosch en plaatsen in de directe omgeving zijn dit jaar zo'n dertig auto's getroffen door veelal aangestoken branden. De politie kon zondag nog niet aangeven of de autobranden aan de Rijzertlaan en Topaas waren aangestoken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:42:16 #183
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72331929
ben nu lekker aan het werk in den bosch!

heerlijke stad !
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_72333292
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef stan5374 het volgende:
ben nu lekker aan het werk in den bosch!

heerlijke stad !
Eensch.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:13:29 #185
62913 Blik
The one and Only!
pi_72333559
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

auto's kunnen zeker spontaan in brand vliegen...
pi_72352037
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Blik het volgende:

[..]

auto's kunnen zeker spontaan in brand vliegen...
Hey, spontaneous human combustion bestaat ook ;-)
pi_72376748
weer een mooi staaltje 'hij schoot zomaar vooruit'
quote:
DEN BOSCH - Bij het parkeren van haar auto in de Verwersstraat vlakbij de Waterstraat is woensdagmiddag een vrouw lichtgewond geraakt.

Volgens een getuige wilde de vrouw haar auto achter een andere auto parkeren en schoot de auto plotseling vooruit. De auto kwam tot stilstand tegen de pui van boekhandel Betty Boek, vlakbij café 't Vosken. Twee fietsen die tegen de pui stonden gestald, raakten beschadigd.

Zittend op een stoel werd de vrouw op de stoep behandeld door een ziekenbroeder. Bij haar zat een vrouw die op de stoep liep toen de auto tegen de winkel botste.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:46:24 #188
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72386180
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef Ceased2Be het volgende:
weer een mooi staaltje 'hij schoot zomaar vooruit'
[..]

[ afbeelding ]
Je zou daar maar net lopen.
pi_72390000
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je zou daar maar net lopen.
Dan kun je van de schrik die vrouw een tik geven en later beweren dat ze tegen het stuur klapte
  donderdag 3 september 2009 @ 08:43:27 #190
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72390060
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan kun je van de schrik die vrouw een tik geven en later beweren dat ze tegen het stuur klapte
pi_72391818
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Sorry bleek een 59-jarige man te zijn uit Boxtel...
pi_72417701
hoi

zijn er toevallig meer mensen die in de studentenflat op de onderwijsboulevard wonen?

wat een bende is het hier zeg. de vakantie was best rustig, maar nu begint de muziek en gekletter van glazen en flesjes op de stoep weer...
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:45:40 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72668962
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:22:07 #194
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72669752
quote:
Omg wel ernstig idd
pi_72672297
quote:
Weet niet wat erger is; de sneue toon van het stukje of als het echt waar blijkt te zijn dat ze halverwege met een andere trottoirband aan de slag gaan.
pi_72718463
ben er!
  maandag 14 september 2009 @ 00:03:49 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72718610
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Weet niet wat erger is; de sneue toon van het stukje of als het echt waar blijkt te zijn dat ze halverwege met een andere trottoirband aan de slag gaan.
Sneue toon? Ik vind het goed verwoord. En waarom zou hij het niet menen?
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 00:04:16 #198
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72718619
DB blijft een toffe stad!
pi_72721242
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Sneue toon? Ik vind het goed verwoord. En waarom zou hij het niet menen?
Mwah, die gemaakte verongelijkte toon ligt er iets te dik bovenop. Daarbij, wordt heel Boschveld de komende 5 / 8 jaar helemaal op de schop genomen en wordt overal het straatwerk vervangen en gaat er nog heel wat vrachtverkeer overheen. zal mij niet verbazen als ergens in het eindtraject de trottoirbanden nog worden meegenomen al denk ik niet dat Mjan en ik dat nog gaan meemaken
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:20:19 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72787716
quote:
Op maandag 14 september 2009 05:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah, die gemaakte verongelijkte toon ligt er iets te dik bovenop. Daarbij, wordt heel Boschveld de komende 5 / 8 jaar helemaal op de schop genomen en wordt overal het straatwerk vervangen en gaat er nog heel wat vrachtverkeer overheen. zal mij niet verbazen als ergens in het eindtraject de trottoirbanden nog worden meegenomen al denk ik niet dat Mjan en ik dat nog gaan meemaken
De plaats van het verschil is echt niet om aan te zien, ik liep er gisteren langs en zag dat het precies voor -vanaf deze kant gezien- de eerste ingang van die flat daar is. Als het nou op de hoek was.
pi_72788001
Okay heb het verder nog niet gezien, maar van de dingen waar ik me nu druk om kan maken qua wijkrenovatie staan de trottoirbanden echt op sub-zero. Maar kan daar nog weinig over zeggen omdat die plannen nog niet concreet zijn :-(
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:30:55 #202
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72788124
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Okay heb het verder nog niet gezien, maar van de dingen waar ik me nu druk om kan maken qua wijkrenovatie staan de trottoirbanden echt op sub-zero. Maar kan daar nog weinig over zeggen omdat die plannen nog niet concreet zijn :-(
Ja goed punt, maar je had kritiek op zijn stuk dus vandaar.
pi_72792330
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja goed punt, maar je had kritiek op zijn stuk dus vandaar.
O die kritiek blijft staan hoor, vind hem gewoon een strontvervelende toon hebben in zijn stukjes maar het is wel meteen een goede bron van nieuws rondom de wijk.
pi_72833808
quote:
Lol, ik voel mij opeens rijk... nu het geld nog zien te krijgen

Maar wat ik niet snap is dat ze dat niet even doortrekken tot er weer een weg aan komt en dan aan de overkant verder gaan met het sneue stoepbandje.
- Ovid Fasti
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:12:11 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72867633
Dit is ook wel grappig.

http://www.boschveld.nl/boschveldnieuws/?p=4168

Oke oke, Bart is niet helemaal normaal. Die vind de zangeres van de band op het buurtfeest de absolute top. Dat wijf was verschrikkelijk, die kan echt niet zingen.

[ Bericht 32% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 18-09-2009 10:30:34 ]
pi_72868122
Wat de neuk is die 'boschveld is een werkwoord' poster/vlag ding?

-edit-
buurtfeest niet meegekregen, ik negeer dat soort dingen altijd heel erg hard.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:34:27 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72868174
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat de neuk is die 'boschveld is een werkwoord' poster/vlag ding?
Watte?
pi_72868265

Dat rooie geval op de gevel van het Winkelcentrum
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:39:33 #209
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72868307
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[ afbeelding ]

Dat rooie geval op de gevel van het Winkelcentrum
Oh helemaal niet gezien. Het is maar een stom ding idd.
pi_72868390
Maar als het een werkwoord is dan zou het 'Boschvelden' moeten zijn, maar wat zou het in moeten houden dan?
pi_72868573
Den Bosch veel in op tv de laatste tijd,
Bij Lieve Paul (de Leeuw)
http://player.omroep.nl/?aflID=10083125 (vanaf 53.00) zet ie nog een Marokkaans jongetje op zijn nummer

En vorige week bij Tros opgelicht:
http://opgelicht.nl/index.php?id=uitzendingen&itemUid=264&autostart=true
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:48:40 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72868576
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar als het een werkwoord is dan zou het 'Boschvelden' moeten zijn, maar wat zou het in moeten houden dan?
Misschien heeft het wat met de werkzaamheden te maken ofzo, weet ik 't.
pi_72868618
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien heeft het wat met de werkzaamheden te maken ofzo, weet ik 't.
Of dat ze het beeld willen schetsen dat de mensen die daar wonen wel degelijk werken
pi_73095533
gezelligheid weer!
quote:
De politie heeft aan het einde van de woensdagmiddag vijf bewoners van de Lagemorgenlaan (twee mannen van 40 en 43 jaar en drie vrouwen van 18, 31 en 36 jaar) in die straat aangehouden na een vechtpartij. Kennelijk leven de bewoners van twee woningen in die straat al langere tijd met elkaar in onmin. De ruzie begon om nog onduidelijke redenen op straat tussen de 18-jarige en de 31-jarige vrouw. De andere verdachten hebben zich vervolgens in het gevecht gemengd. De mannen zouden daarbij met een knuppel en een staaf hebben geslagen. Deze werden niet meer aangetroffen. Bij de vechtpartij raakte enkele betrokkenen licht gewond. Zij zijn ter plaatse door ambulancepersoneel behandeld. Het incident veroorzaakte een grote oploop van publiek in de straat. De drie aangehouden vrouwen werden in de loop van de avond na verhoor in vrijheid gesteld. De mannen zijn allebei in verzekering gesteld. (bron: Politie Brabant-Noord)
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:44:46 #215
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73102223
Zie de poster ook jah, gewoon boven mijn favo doner tent, en nog geen 400m van huis
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:56:59 #216
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73105414
Apart.....
quote:
Brandweer naar flat voor brandende bank

vrijdag 25 september 2009 | 16:48 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 25 september 2009 | 17:00

DEN BOSCH - De brandweer is rond half vier vrijdagmiddag uitgerukt voor een brand in een flat aan de Marconistraat in Den Bosch.

Het gaat om een flat die wordt gerenoveerd. Een bankstel had vlam gevat en was snel geblust. De precieze oorzaak van de brand was gistermiddag nog niet duidelijk.

Een bewoner van de flat werd door ziekenbroeders van een gewaarschuwde ambulance opgevangen.
http://www.brabantsdagbla(...)r-brandende-bank.ece
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:42:00 #217
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73133754
Grote brand in Den Bosch

Iemand meer info toevallig ?
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:12:24 #218
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73134524
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
Grote brand in Den Bosch

Ja, het stinkt hier in huis naar brand . Maar meer dan er op de FP/Brabantsdagblad.nl/nu.nl staat weet ik ook niet eigenlijk...
Nulla verba sed acta
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:14:57 #219
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73134588
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
Grote brand in Den Bosch

Ik heb niks gezien en niks gehoord.
pi_73138597
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb niks gezien en niks gehoord.
Idem, wat vrij bizar is aangezien het hier krap een kilometer verderop is...
  zondag 27 september 2009 @ 10:38:58 #221
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73142412
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Idem, wat vrij bizar is aangezien het hier krap een kilometer verderop is...
Idem, niets gezien of gehoord, alleen geroken en ik woon hemelsbreed ook nog geen km van de Rietveldenweg denk ik...
Nulla verba sed acta
  maandag 28 september 2009 @ 13:39:02 #222
177619 Duvel86
pi_73178573
Geen brand ofzo of groot nieuws in DB vandaag? ik verveel me helemaal kapot
  maandag 28 september 2009 @ 13:46:03 #223
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73178740
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef Duvel86 het volgende:
Geen idee.
  maandag 28 september 2009 @ 13:50:11 #224
177619 Duvel86
pi_73178866
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Geen idee.
da's n verlichtend antwoord
  maandag 28 september 2009 @ 16:11:08 #225
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73182615
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

da's n verlichtend antwoord
Ja he!
  maandag 28 september 2009 @ 16:55:35 #226
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73184084
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef Duvel86 het volgende:
Er gebeurt nooit wat in DB, leg je er nou maar bij neer...
Nulla verba sed acta
pi_73184267
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Er gebeurt nooit wat in DB, leg je er nou maar bij neer...
ik woonde eerst op de oude vlijmenseweg (vlak boven Engering) en daar gebeurde regelmatig leuke shit, steekpartij met drie gewonden, afgezette straat met 10 politieauto's omdat een BBQ uit de hand liep, regelmatig pogingen tot inbraak bij de winkels, mooie knokpartijen bij kroeg Lorre

Nu woon ik midden in de stad en hier is het stukken "rustiger"
  maandag 28 september 2009 @ 17:11:04 #228
177619 Duvel86
pi_73184581
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ik woonde eerst op de oude vlijmenseweg (vlak boven Engering) en daar gebeurde regelmatig leuke shit, steekpartij met drie gewonden, afgezette straat met 10 politieauto's omdat een BBQ uit de hand liep, regelmatig pogingen tot inbraak bij de winkels, mooie knokpartijen bij kroeg Lorre

Nu woon ik midden in de stad en hier is het stukken "rustiger"
kijk, zoiets bedoelde ik nou! Maar goed, ik kom morgen terug met dezelfde vraag
  maandag 28 september 2009 @ 17:50:14 #229
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73185697
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Maar goed, ik kom morgen terug met dezelfde vraag
  maandag 28 september 2009 @ 18:59:47 #230
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73187911
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

kijk, zoiets bedoelde ik nou! Maar goed, ik kom morgen terug met dezelfde vraag
Nog 71 posts en dan is het topic vol. Ik voorspel nog 71 vragen of er al wat spannends gebeurd is die helaas niet beantwoord kunnen worden .
Nulla verba sed acta
pi_73190579
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:59 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Nog 71 posts en dan is het topic vol. Ik voorspel nog 71 vragen of er al wat spannends gebeurd is die helaas niet beantwoord kunnen worden .
ach als de trend een beetje doorzet vliegt er weer iets in de fik, staat er nog een lijk in een garagebox hier verderop, wordt de belwinkel onder me nog eens overvallen, is er weer een politie/vreemdelingendienstrazzia bij de onderburen of worden er weer wat mensen neergeschoten wat verderop.
pi_73191433
dat er nogsteeds geen hostel locatie de fik in gegaan is blijft toch bizar..
  maandag 28 september 2009 @ 20:29:15 #233
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73191484
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ach als de trend een beetje doorzet vliegt er weer iets in de fik, staat er nog een lijk in een garagebox hier verderop, wordt de belwinkel onder me nog eens overvallen, is er weer een politie/vreemdelingendienstrazzia bij de onderburen of worden er weer wat mensen neergeschoten wat verderop.
Wat wonen we toch leuk hier he!
  maandag 28 september 2009 @ 20:31:02 #234
177619 Duvel86
pi_73191538
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat wonen we toch leuk hier he!
waar is hier ongeveer? Dan weet waar ik morgen ga staan
  maandag 28 september 2009 @ 21:30:08 #235
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73193856
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hmm kennelijk is DB toch groot genoeg voor "goede" en "slechte" wijken want hier gebeurt echt nooooit iets

Which reminds me dat ik binnenkort eens een wedstrijdje mee moet pakken van de lokale FC!
Nulla verba sed acta
  maandag 28 september 2009 @ 22:27:21 #236
177619 Duvel86
pi_73196183
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:30 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Hmm kennelijk is DB toch groot genoeg voor "goede" en "slechte" wijken want hier gebeurt echt nooooit iets

Which reminds me dat ik binnenkort eens een wedstrijdje mee moet pakken van de lokale FC!
de lokale fc is nou niet echt om over naar huis te schrijven dus dat kan je laten!
pi_73196434
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

de lokale fc is nou niet echt om over naar huis te schrijven dus dat kan je laten!
TerroRobbie komt er maar innnnnnn
  maandag 28 september 2009 @ 23:15:39 #238
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73198114
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Ik wil naar de thuiswedstrijd tegen Volendam, om Melvin ' Hand van god' Platje live te aanschouwen (jammer dat de Ham al weg is) maar dat duurt nog even.
Nulla verba sed acta
  maandag 28 september 2009 @ 23:32:11 #239
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73198713
Neuken?
pi_73201593
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

waar is hier ongeveer? Dan weet waar ik morgen ga staan
'Hier' is in dit geval Boschveld
En dit is wat er de afgelopen 4 jaar is voorgevallen sinds ik m'n huis daar heb gekocht.
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:12:55 #241
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73202615
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef djayzz het volgende:
Neuken?
Tuuuurlijk.

Vooralsnog kan ik melden dat het weer een gezapige dag lijkt te worden in het Bossche, als ik zo uit mijn raam kijk hier...
Nulla verba sed acta
pi_73202822
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:12 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Tuuuurlijk.

Vooralsnog kan ik melden dat het weer een gezapige dag lijkt te worden in het Bossche, als ik zo uit mijn raam kijk hier...
Amsterdam Slotervaart is niet beter kan ik je zeggen
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:54:37 #243
177619 Duvel86
pi_73204588
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 07:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'Hier' is in dit geval Boschveld
En dit is wat er de afgelopen 4 jaar is voorgevallen sinds ik m'n huis daar heb gekocht.
Boschveld, niet verkeerd..ik ben ook op zoek naar een huisje daar in de buurt. Helaas gaat t nog niet zo snel als gehoopt.

Ot: Al iets gebeurd ondertussen?
pi_73204785
Staan nog 3 appartementen te koop bij mij. o..a. de bovenbuurman voor de luttele prijs van ¤150.000
pi_73206453
Als je nog een mooi stukje tolerantie wil lezen moet je de reacties eens lezen op dit artikel:

http://www.brabantsdagbla(...)-mille-per-maand.ece
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:01:13 #246
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73207812
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Amsterdam Slotervaart is niet beter kan ik je zeggen
En dat klinkt nog wel zo spannend en opwindend! Tegenvaller!
Nulla verba sed acta
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:30:01 #247
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73210214
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:12 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Tuuuurlijk.

gezepige dag? wat is dat ...

Hier is het weer ook niet best 24 graden, veel wind en heiig
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:04:58 #248
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73211368
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef djayzz het volgende:

[..]

gezepige dag? wat is dat ...

Hier is het weer ook niet best 24 graden, veel wind en heiig
ge·za·pig bn, bw (min) al te gemoedelijk

Zeg maar gewoon: saaaai dus .
Nulla verba sed acta
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:50:57 #249
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73212705
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef Leonoor het volgende:

[..]

ge·za·pig bn, bw (min) al te gemoedelijk

Zeg maar gewoon: saaaai dus .
ah, ok
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:15:27 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73293902
Geil Ik dacht dat het maar een paar honderd euro was toen ze me bij Brabant Wonen vertelden dat het geen vetpot was.
quote:
DEN BOSCH - Huurders in Den Bosch die hun huis uit moeten wegens sloop, krijgen een aanzienlijk betere verhuisregeling. In plaats van de wettelijke bijdrage van bijna 5300 euro, krijgen ze 7500 euro. Ook kunnen ze een vergoeding krijgen voor veranderingen die de huurders zelf hebben aangebracht aan hun huis.

Huurders die geen recht hebben op huurtoeslag, krijgen bovendien een eenmalige woonkostentoeslag van vijfhonderd euro. De gemeente Den Bosch heeft hierover afspraken gemaakt met het Stedelijk Huurplatform en de woningcorporaties Zayaz, BrabantWonen en De Kleine Meierij.

De komende jaren worden naar verwachting gemiddeld 100 tot 150 huizen gesloopt.
http://www.omroepbrabant.(...)ossche+huurders.aspx
pi_73295706
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:59 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Is er nog wat gebeurd?
- Ovid Fasti
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:52:28 #252
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73296791
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 02:52 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Is er nog wat gebeurd?
Nou, ik lag dus gisteravond in bed, en toen hoorde ik in de verte wel mooi brandweersirene's! Uh-uh! Ik ga gelijk zoeken op de site van het Brabants Dagblad om te zien wat het was!
Nulla verba sed acta
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:18:18 #253
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73298477
Ben zo blij dat die rotonde bij Boschveld eindelijk open is. Duurde gvd lang zat, kudt!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:19:41 #254
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73298523
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:18 schreef shifto het volgende:
Ben zo blij dat die rotonde bij Boschveld eindelijk open is. Duurde gvd lang zat, kudt!
Gelukkig idd, ik ging bijna dagelijks over die hindernisbaan.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:41:56 #255
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73299107
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mja, inderdaad, het lijkt wel (dr)empel daar!
pi_73300190
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

alleen schiet ik er niks mee op want ik moet nog steeds over de parkeerplaats van het winkelcentrum hobbelen
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:33:47 #257
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73300567
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

alleen schiet ik er niks mee op want ik moet nog steeds over de parkeerplaats van het winkelcentrum hobbelen
Ghehe.
pi_73300886
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ghehe.
Ach dat wordt nog erger als ze daadwerkelijk gaan beginnen met de bouw van de supermarkt bij mij op het plein. geen idee waar m'n auto dan komt te staan.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:54:53 #259
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73301110
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ach dat wordt nog erger als ze daadwerkelijk gaan beginnen met de bouw van de supermarkt bij mij op het plein. geen idee waar m'n auto dan komt te staan.
Wanneer is dat dan?
pi_73301159
planning is dat ze in 2010 beginnen, maar dat is nogal ruim qua tijdsplan

-edit-
ze zouden ook al begonnen moeten zijn met het reinigen van de gevel en vervangen van de luifels van het winkelcentrum, maar dat is ook nog steeds niet gebeurd....
pi_73301427
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Nou, ik lag dus gisteravond in bed, en toen hoorde ik in de verte wel mooi brandweersirene's! Uh-uh! Ik ga gelijk zoeken op de site van het Brabants Dagblad om te zien wat het was!
Lol ja, soms mis ik de Koestraat nog wel. Altijd wel wat te doen daar... veilig van achter de 'geraniums' natuurlijk. Dat dan weer wel

Die rotonde... is die nu helemaal open? ook van onderwijsblvd richting helfheuvel? Dat scheelt weer wat file rijden van helftheuvel over de vlijmenseweg. Wat een enorme ramp is het daar tegenwoordig.
- Ovid Fasti
pi_73302449
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:06 schreef Sempiterna het volgende:

[..]
Die rotonde... is die nu helemaal open? ook van onderwijsblvd richting helfheuvel? Dat scheelt weer wat file rijden van helftheuvel over de vlijmenseweg. Wat een enorme ramp is het daar tegenwoordig.
Dat stuk is nu een weekje of anderhalf al open geloof ik. Als het niet rustiger geworden is zou ik maar aan de drukte gaan wennen
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 02:14:37 #263
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73325819
En toen was het stil
pi_73327217
Hier verre van, kwam een uurtje terug weer een vrachtje hulpdiensten voorbij rijden.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:49:21 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73328486
Ahja, middelbrand aan de Eendenkooi.

Ik heb trouwens niks gehoord, ik lag in coma geloof ik.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:50:30 #266
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73345032
Jaaaa, er is iets gebeurd vanavond gisteren! Een gewapende overval nota bene. Ramen en deuren sluiten dus...
Nulla verba sed acta
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:52:43 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73345098
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Leonoor het volgende:
Jaaaa, er is iets gebeurd vanavond! Een gewapende overval nota bene. Ramen en deuren sluiten dus...
Rond die tijd was ik niet in Den Bosch, ben ik een keer weg, gebeurt er wat.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:54:13 #268
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_73345131
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Rond die tijd was in niet in Den Bosch, ben ik een keer weg, gebeurt er wat.
Ik was ook niet in Den Bosch. Hebben we tenminste wel een alibi!
Nulla verba sed acta
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:56:10 #269
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73345184
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ik was ook niet in Den Bosch. Hebben we tenminste wel een alibi!
Da's waar.
pi_73354766
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Leonoor het volgende:
Jaaaa, er is iets gebeurd vanavond gisteren! Een gewapende overval nota bene. Ramen en deuren sluiten dus...
Kiezen ze wel evcht een verkeerd tijdstip uit nu de auto handel op z'n gat ligt.
quote:
„Ze hebben niets meegenomen en dat kon ook niet want onze kluis is beveiligd. We kunnen hem zelf niet eens openen”, aldus vestigingsmanager Jan Boudewijns een dag na de overval.
Dat is een handige kluis... een die je niet eens zelf kunt openen.
- Ovid Fasti
pi_73355639
Den Bosch is mooier dan Parijs.
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:26:25 #272
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73384985
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Den Bosch is mooier dan Parijs.
Dude, je FoBo

Fix em!!
pi_73388859
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:26 schreef shifto het volgende:

[..]

Dude, je FoBo

Fix em!!
Waarom?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:05:03 #274
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73390345
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Waarom?
Hoe moet ik je anders spammen?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:07:50 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73390404
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat moooi

is dat een klok op een oude silo? lijkt wel een tijdbom!

ok. ik ben weg.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73426542
Er staat vaak (nu ook, vandaar dat ik het post) een kerel voor mijn huis. Hij ziet er een beetje sjofel (baard) uit, maar geen zwerver ofzo. Hij spreekt mensen aan over het een of ander. Hij staat daar dan zo de hele dag.
In het verleden op andere plaatsen in de binnenstad; maar nu dus recht voor m'n deur.
Ik weet niet of ik privacytechnisch een foto hierop mag gooien, maar ben dus benieuwd of iemand weet wie het is, wat ie doet en vooral waarom?!
Hoppa!! Lekker zomertje!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:46:11 #277
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73426593
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef MB88 het volgende:
Er staat vaak (nu ook, vandaar dat ik het post) een kerel voor mijn huis. Hij ziet er een beetje sjofel (baard) uit, maar geen zwerver ofzo. Hij spreekt mensen aan over het een of ander. Hij staat daar dan zo de hele dag.
In het verleden op andere plaatsen in de binnenstad; maar nu dus recht voor m'n deur.
Ik weet niet of ik privacytechnisch een foto hierop mag gooien, maar ben dus benieuwd of iemand weet wie het is, wat ie doet en vooral waarom?!
Vraag het hem.
pi_73426648
Tis een beetje een creep
En hij ziet er te sneu uit om de politie te bellen.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_73426688
Gooi maar hierop hoor privacy is voor mietjes!
pi_73427190
Voila.
Mocht dit niet toegestaan zijn: excuses!

Hoppa!! Lekker zomertje!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:04:30 #281
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73427191
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Gooi maar hierop hoor privacy is voor mietjes!
wat zij zegt
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:15:55 #282
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73427557
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef MB88 het volgende:
Voila.
Mocht dit niet toegestaan zijn: excuses!

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmm, daar loop ik met een grote boog omheen.
pi_73428031
Hij lijkt op m'n oude natuurkundeleraar
pi_73430164
Hij zal vast geen vlieg kwaad doen, ik vraag me gewoon af wat iemand bezield om 3 weken lang, iedere dag van 9 tot 16 op dezelfde plek te staan.
Dacht dat het misschien een lokale, beroemde dorpsgek is ( zoals Arnol in EHV). Woon pas anderhalf jaar hier, dacht dat iemand hem wel zou herkennen.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_73430437
Zegt me helemaal niets en woon er inmiddels 3 jaar... maar de foto is genomen bij de VVV op de markt of lijkt dat maar?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:12:20 #286
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73431236
Volgens mij is dat een terrorist van al qaida - vestiging denbosch
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:30:58 #287
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73431744
Waar staat hij ongeveer? Ik kom wel even met em kletsen waarom hij daar staat
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:32:29 #288
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73431782
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef djayzz het volgende:
Volgens mij is dat een terrorist van al qaida - vestiging denbosch
Zou het?
pi_73433128
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Hij zal vast geen vlieg kwaad doen, ik vraag me gewoon af wat iemand bezield om 3 weken lang, iedere dag van 9 tot 16 op dezelfde plek te staan.
Dacht dat het misschien een lokale, beroemde dorpsgek is ( zoals Arnol in EHV). Woon pas anderhalf jaar hier, dacht dat iemand hem wel zou herkennen.
Hij staat er al langer dan 3 weken . Ik weet niet waar je deze foto hebt gemaakt maar ik weet dat hij al een een paar weken langer regelmatig in het centrum stond... te staan. Ik heb hem alleen geen mensen zien aanspreken.

Zou je mij eens willen laten weten waar je hem nu steeds ziet staan?

Overigens lijkt het er wel op dat hij steeds dezelfde kleren aan heeft.
pi_73434122
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef Gapert44 het volgende:

[..]

Hij staat er al langer dan 3 weken . Ik weet niet waar je deze foto hebt gemaakt maar ik weet dat hij al een een paar weken langer regelmatig in het centrum stond... te staan. Ik heb hem alleen geen mensen zien aanspreken.

Zou je mij eens willen laten weten waar je hem nu steeds ziet staan?

Overigens lijkt het er wel op dat hij steeds dezelfde kleren aan heeft.
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:55:36 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73434531
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Daar heeft ie het toch ook niet over.
pi_73435405
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat hij volgens mij dezelfde kleren aanhad op de momenten dat ik hem zag
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:27:25 #293
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73442997
Misschien heeft hij niet zo'n uitgebreide garderobe
pi_73448466
Dat is Chuck Norris!!!!1!
- Ovid Fasti
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:46:57 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73451845
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Sempiterna het volgende:
Wie?
pi_73452574
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wie?
Die op de foto natuurlijk
- Ovid Fasti
pi_73452655
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Sempiterna het volgende:
Lachen man.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:34:35 #298
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73453260
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:07 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Die op de foto natuurlijk
Nee wie die Chuck is.
pi_73453634
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee wie die Chuck is.

En dat is nog afgezien van het feit dat je het niet zelf allang even had kunnen googlen natuurlijk:

http://www.imdb.com/name/nm0001569/
pi_73457058
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee wie die Chuck is.
Iedereen kent Chuck Norris toch
- Ovid Fasti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: