Is er nog wat gebeurd?quote:Op maandag 28 september 2009 18:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nog 71 posts en dan is het topic vol. Ik voorspel nog 71 vragen of er al wat spannends gebeurd is die helaas niet beantwoord kunnen worden.
Nou, ik lag dus gisteravond in bed, en toen hoorde ik in de verte wel mooi brandweersirene's! Uh-uh! Ik ga gelijk zoeken op de site van het Brabants Dagblad om te zien wat het was!quote:
Gelukkig idd, ik ging bijna dagelijks over die hindernisbaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:18 schreef shifto het volgende:
Ben zo blij dat die rotonde bij Boschveld eindelijk open is. Duurde gvd lang zat, kudt!
Mja, inderdaad, het lijkt wel (dr)empel daar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig idd, ik ging bijna dagelijks over die hindernisbaan.
alleen schiet ik er niks mee op want ik moet nog steeds over de parkeerplaats van het winkelcentrum hobbelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig idd, ik ging bijna dagelijks over die hindernisbaan.
Ghehe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
alleen schiet ik er niks mee op want ik moet nog steeds over de parkeerplaats van het winkelcentrum hobbelen
Ach dat wordt nog erger als ze daadwerkelijk gaan beginnen met de bouw van de supermarkt bij mij op het plein. geen idee waar m'n auto dan komt te staan.quote:
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach dat wordt nog erger als ze daadwerkelijk gaan beginnen met de bouw van de supermarkt bij mij op het plein. geen idee waar m'n auto dan komt te staan.
Lol ja, soms mis ik de Koestraat nog wel. Altijd wel wat te doen daar... veilig van achter de 'geraniums' natuurlijk. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nou, ik lag dus gisteravond in bed, en toen hoorde ik in de verte wel mooi brandweersirene's! Uh-uh! Ik ga gelijk zoeken op de site van het Brabants Dagblad om te zien wat het was!
Dat stuk is nu een weekje of anderhalf al open geloof ik. Als het niet rustiger geworden is zou ik maar aan de drukte gaan wennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:06 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Die rotonde... is die nu helemaal open? ook van onderwijsblvd richting helfheuvel? Dat scheelt weer wat file rijden van helftheuvel over de vlijmenseweg. Wat een enorme ramp is het daar tegenwoordig.
Rond die tijd was ik niet in Den Bosch, ben ik een keer weg, gebeurt er wat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Leonoor het volgende:
Jaaaa, er is iets gebeurd vanavond! Een gewapende overval nota bene. Ramen en deuren sluiten dus...
Ik was ook niet in Den Bosch. Hebben we tenminste wel een alibi!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rond die tijd was in niet in Den Bosch, ben ik een keer weg, gebeurt er wat.
Da's waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik was ook niet in Den Bosch. Hebben we tenminste wel een alibi!
Kiezen ze wel evcht een verkeerd tijdstip uit nu de auto handel op z'n gat ligt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Leonoor het volgende:
Jaaaa, er is iets gebeurd vanavond gisteren! Een gewapende overval nota bene. Ramen en deuren sluiten dus...
Dat is een handige kluis... een die je niet eens zelf kunt openen.quote:„Ze hebben niets meegenomen en dat kon ook niet want onze kluis is beveiligd. We kunnen hem zelf niet eens openen”, aldus vestigingsmanager Jan Boudewijns een dag na de overval.
Dude, je FoBoquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Den Bosch is mooier dan Parijs.
Wat moooiquote:Op zondag 24 mei 2009 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag het hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef MB88 het volgende:
Er staat vaak (nu ook, vandaar dat ik het post) een kerel voor mijn huis. Hij ziet er een beetje sjofel (baard) uit, maar geen zwerver ofzo. Hij spreekt mensen aan over het een of ander. Hij staat daar dan zo de hele dag.
In het verleden op andere plaatsen in de binnenstad; maar nu dus recht voor m'n deur.
Ik weet niet of ik privacytechnisch een foto hierop mag gooien, maar ben dus benieuwd of iemand weet wie het is, wat ie doet en vooral waarom?!
wat zij zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Gooi maar hierop hoorprivacy is voor mietjes!
Hmmm, daar loop ik met een grote boog omheen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef MB88 het volgende:
Voila.
Mocht dit niet toegestaan zijn: excuses!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef djayzz het volgende:
Volgens mij is dat een terrorist van al qaida - vestiging denbosch
Hij staat er al langer dan 3 wekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Hij zal vast geen vlieg kwaad doen, ik vraag me gewoon af wat iemand bezield om 3 weken lang, iedere dag van 9 tot 16 op dezelfde plek te staan.
Dacht dat het misschien een lokale, beroemde dorpsgek is ( zoals Arnol in EHV). Woon pas anderhalf jaar hier, dacht dat iemand hem wel zou herkennen.
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef Gapert44 het volgende:
[..]
Hij staat er al langer dan 3 weken. Ik weet niet waar je deze foto hebt gemaakt maar ik weet dat hij al een een paar weken langer regelmatig in het centrum stond... te staan. Ik heb hem alleen geen mensen zien aanspreken.
Zou je mij eens willen laten weten waar je hem nu steeds ziet staan?
Overigens lijkt het er wel op dat hij steeds dezelfde kleren aan heeft.
Daar heeft ie het toch ook niet over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomen
Ik bedoel dus dat hij volgens mij dezelfde kleren aanhad op de momenten dat ik hem zagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomen
Wie?quote:
Nee wie die Chuck is.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |