Vraag het hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef MB88 het volgende:
Er staat vaak (nu ook, vandaar dat ik het post) een kerel voor mijn huis. Hij ziet er een beetje sjofel (baard) uit, maar geen zwerver ofzo. Hij spreekt mensen aan over het een of ander. Hij staat daar dan zo de hele dag.
In het verleden op andere plaatsen in de binnenstad; maar nu dus recht voor m'n deur.
Ik weet niet of ik privacytechnisch een foto hierop mag gooien, maar ben dus benieuwd of iemand weet wie het is, wat ie doet en vooral waarom?!
wat zij zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Gooi maar hierop hoorprivacy is voor mietjes!
Hmmm, daar loop ik met een grote boog omheen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef MB88 het volgende:
Voila.
Mocht dit niet toegestaan zijn: excuses!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef djayzz het volgende:
Volgens mij is dat een terrorist van al qaida - vestiging denbosch
Hij staat er al langer dan 3 wekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Hij zal vast geen vlieg kwaad doen, ik vraag me gewoon af wat iemand bezield om 3 weken lang, iedere dag van 9 tot 16 op dezelfde plek te staan.
Dacht dat het misschien een lokale, beroemde dorpsgek is ( zoals Arnol in EHV). Woon pas anderhalf jaar hier, dacht dat iemand hem wel zou herkennen.
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef Gapert44 het volgende:
[..]
Hij staat er al langer dan 3 weken. Ik weet niet waar je deze foto hebt gemaakt maar ik weet dat hij al een een paar weken langer regelmatig in het centrum stond... te staan. Ik heb hem alleen geen mensen zien aanspreken.
Zou je mij eens willen laten weten waar je hem nu steeds ziet staan?
Overigens lijkt het er wel op dat hij steeds dezelfde kleren aan heeft.
Daar heeft ie het toch ook niet over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomen
Ik bedoel dus dat hij volgens mij dezelfde kleren aanhad op de momenten dat ik hem zagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
misschien zijn die foto's wel erg kort achter elkaar genomen
Wie?quote:
Nee wie die Chuck is.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |