abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 09:47:30 #26
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69373956
en www.boschveld.nl voor heerlijk objectief nieuws
*KUCH*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 mei 2009 @ 10:02:17 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69374382
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
*KUCH*
Nee hoogstaand nieuws is het niet, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te lezen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69374441
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
*KUCH*
Hehe.
Jou avatar is wel cool
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:35:51 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69424192
Van boschveld.nl
quote:
Op de dag van het buurtfeest voor Boschveld op 7 juni gaat de eerste paal voor het project Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat de grond in. Dat is gemeld in het Boschveldoverleg van maandag. De feestelijkheden zijn van 12.oo tot 14.oo uur op de nu nog lege vlakte. Het gaat om een symbolische eerste paal. Onduidelijk is of de echte bouwwerkzaamheden van ‘Signatuur’ (dat is de verkoopnaam van het bouwproject) ook aansluitend zullen starten.
Nou dat schiet lekker op!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69424704
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van boschveld.nl
[..]

Nou dat schiet lekker op!
Wtf Die symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur

ST
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:39 #31
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69444980
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wtf Die symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur

ST
Ja het slaat nergens op, maar ergens vind ik het ook niet zo erg. Hoe langer het duurt hoe langer ik in deze flat kan blijven wonen.

En eerder postte ik dit:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat de bouw van fase 1 1 juni begint, maar ik ben benieuwd. Deze of volgende week worden er handtekeningen uitgewisseld tussen Zayaz en Hendriks zodat er in juni kan worden begonnen.
Is zelfs handtekeningen zetten al te moeilijk of wat. Ik moet toch maar weer eens vragen wat er gebeurd is.
pi_69464485
Even iets anders...

ik fiets vanochtend naar school toe, lekker chill, examen Duits weet je wel. Moest een stuk omfietsen omdat een kruispunt open ligt (moet ik dus elke dag) en nu hebben ze aan het eind van die weg weer een omleiding. Kunnen die ambtenaren niet plannen ofzo Was fokking te laat voor een examen Echt kut
pi_69500079
@bijdehand: Had ik laatst ook, maar slechts een trein gemist, de buschauffeur wist de weg niet door een opgebroken weg en is volledig verloren gereden in een wijkje. Al die werkzaamheden

Verder: Ik dacht vanmiddag dat ik niet goed werd... Liep naar de AH in de Arena, staat die vage gast (zoals altijd) zijn religieuze dreigementen/leuzen te verkondigen. Maar hij heeft een Teleacje gedaan ofzo; naast NL deed hij het ook in het Duits en Engels! Moet niet gekker worden.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:10:07 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69541926
Gaat er nog iemand naar Jazz in Duketown?
pi_69551010
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
pi_69551042
Oh ja, nog gefeliciteerd.
quote:
Kapitein Kroon tot ridder geslagen

Koningin Beatrix heeft kapitein der infanterie Marco Kroon vanochtend tijdens een grote ceremonie op het Binnenhof de ridderslag gegeven. Hij is nu Ridder der Militaire Willems-Orde 4e Klasse. Kroon kreeg de onderscheiding wegens zijn moedige optreden als pelotonscommandant in Afghanistan in 2006.

Het is een eer die bijna niemand meer te beurt valt. De Militaire Willems-Orde is de hoogste dapperheidsonderscheiding van het koninkrijk. De laatste Militaire Willems-Orde werd op 31 mei 2006 toegekend aan de 1ste Zelfstandige Poolse Parachutistenbrigade wegens haar inzet tijdens de operatie Market Garden in september 1944. Er zijn momenteel acht Nederlandse, een Amerikaanse en twee Canadese Ridders Militaire Willems-Orde.
Zijn vrouw is eigenaar van Vinny's in de stad.
pi_69552181
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
Idd, het is nu echt afgelopen met die privéSC van SuperTuxx en bijdehand. Posts met overmatig geSC tussen jullie worden verwijderd. Er missen nu dus ook een stuk of 15 posts.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:30:03 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69783366
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
pi_70058686
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
Wordt langzaam opgebouwd, maar met dat noodweer kunnen ze ook geen reet.

Iemand nog wezen zwemmen de laatste tijd?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_70058723
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70059038
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef MB88 het volgende:
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
Het was de zwemleraar van de dochter van een vriend van me...
Maar daar is niks mee gebeurd (wat we vooralsnog weten)
pi_70059762
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.

Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luxe lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door MB88 op 17-06-2009 20:37:11 (typo) ]
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70081083
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_70082227
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Sempiterna het volgende:
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ geenstijl

echt... bah

[ Bericht 3% gewijzigd door jo-ep op 17-06-2009 12:28:29 ]
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:13:43 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70082708
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef jo-ep het volgende:

[..]

nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
[ afbeelding ]
@ geenstijl
pi_70086086
Oeps...
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:32:08 #48
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70109165
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef MB88 het volgende:
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.

Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luwe lijkt me.
Waar woont die viezerik dan?
pi_70109425
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:40:41 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70109548
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef MB88 het volgende:
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Ja ok, maar misschien dat iemand het toevallig weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')