VERDOMMEquote:
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
VERDOMME![]()
Het gaat om het ideeDe rest klopt wel he
Ok mama.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. EN houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:19 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet bij dat winkelcentrum woont aan de rand van Boschveld, want dat schijnt pas echt erg te zijn daar. Vooral dat winkelcentrum zelf en de appartementen daarboven (met dat pleintje er achter) schijnt echt ernstig te zijn.
Een beetje danquote:Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Die verhalen die ik gehoord heb zijn inderdaad al ouder dan anderhalf jaar geledenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
Ik volg het niet echt nee, woon daar niet in de buurt. Ik dacht dat ze daar hetzelfde gingen doen als bij de Ijzeren Vrouw, een stuk weghalen en dan nieuwbouw plaatsen. Maar het is dus maar een klein gedeelte?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
Ok... ik zit er vlakbij op school en haal weleens eten bij de turkse supermarkt, maar daar blijft het bijquote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
Mijn flat naast die vlakte gaat ook weg.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
Ja dat wordt pas gesloopt als wat ze nu gaan bouwen wordt opgeleverd.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)
@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
I knowquote:Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)
@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
Gezellig he.quote:
Nee hoogstaand nieuws is het niet, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
en www.boschveld.nl voor heerlijk objectief nieuws
*KUCH*
Hehe.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
en www.boschveld.nl voor heerlijk objectief nieuws
*KUCH*
Nou dat schiet lekker op!quote:Op de dag van het buurtfeest voor Boschveld op 7 juni gaat de eerste paal voor het project Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat de grond in. Dat is gemeld in het Boschveldoverleg van maandag. De feestelijkheden zijn van 12.oo tot 14.oo uur op de nu nog lege vlakte. Het gaat om een symbolische eerste paal. Onduidelijk is of de echte bouwwerkzaamheden van ‘Signatuur’ (dat is de verkoopnaam van het bouwproject) ook aansluitend zullen starten.
Wtfquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van boschveld.nl
[..]
Nou dat schiet lekker op!
Ja het slaat nergens op, maar ergens vind ik het ook niet zo erg. Hoe langer het duurt hoe langer ik in deze flat kan blijven wonen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WtfDie symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur
![]()
ST
Is zelfs handtekeningen zetten al te moeilijk of wat.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de bouw van fase 1 1 juni begint, maar ik ben benieuwd.Deze of volgende week worden er handtekeningen uitgewisseld tussen Zayaz en Hendriks zodat er in juni kan worden begonnen.
Zijn vrouw is eigenaar van Vinny's in de stad.quote:Kapitein Kroon tot ridder geslagen
Koningin Beatrix heeft kapitein der infanterie Marco Kroon vanochtend tijdens een grote ceremonie op het Binnenhof de ridderslag gegeven. Hij is nu Ridder der Militaire Willems-Orde 4e Klasse. Kroon kreeg de onderscheiding wegens zijn moedige optreden als pelotonscommandant in Afghanistan in 2006.
Het is een eer die bijna niemand meer te beurt valt. De Militaire Willems-Orde is de hoogste dapperheidsonderscheiding van het koninkrijk. De laatste Militaire Willems-Orde werd op 31 mei 2006 toegekend aan de 1ste Zelfstandige Poolse Parachutistenbrigade wegens haar inzet tijdens de operatie Market Garden in september 1944. Er zijn momenteel acht Nederlandse, een Amerikaanse en twee Canadese Ridders Militaire Willems-Orde.
Idd, het is nu echt afgelopen met die privéSC van SuperTuxx en bijdehand. Posts met overmatig geSC tussen jullie worden verwijderd. Er missen nu dus ook een stuk of 15 posts.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
Wordt langzaam opgebouwd, maar met dat noodweer kunnen ze ook geen reet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
Het was de zwemleraar van de dochter van een vriend van me...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef MB88 het volgende:
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
nee, zou je niet zeggen als je hem zo zietquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Sempiterna het volgende:
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ geenstijl
echt... bah![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door jo-ep op 17-06-2009 12:28:29 ]Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef jo-ep het volgende:
[..]
nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
[ afbeelding ]
@ geenstijl
Waar woont die viezerik dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef MB88 het volgende:
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.
Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luwe lijkt me.
Ja ok, maar misschien dat iemand het toevallig weet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef MB88 het volgende:
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Ja maar ik herkende het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bij RTL stonden ze toch laatst voor z'n huis met een cameraploeg?
Als ik de loterij win... en als ze daar in de buurt dat gebouw van 30 verdiepingen gaan bouwen, dan koop ik een appartement op de 30e!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Sempiterna het volgende:
Kom je ook gezellig in het Paleiskwartier wonen, want daar wordt tot 2012 ergens nog gebouwd. Vooral als ze straks die megabioscoop en hotel daar bouwen gaan de prijzen flink stijgen.
Boschveld ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:56 schreef MB88 het volgende:
Damn, dikke stroomstoring zeg. Heel het centrum (en daarbuiten?) lag plat!
Da's dan wel weer mooi.quote:Vanaf station Den Bosch is treinverkeer gewoon mogelijk. De kaartjesautomaten op het station werken weer. Deze zijn een uur buiten werking geweest, waardoor er tijdelijk gratis mocht worden gereisd. Er moet nu weer voor een rit worden betaald.
Bij mij lag het er net ook weer heel even uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
Noord vanmiddag geen stroom, en net lag er er ook weer uit.
Dan zal Sonay ook nog wel niks hebben. Kunnen ze een hoop weggooien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Net enexis gebeld. Omstreeks 21u verwachten ze dat het opgelost is. Hier nog geen stroom gezien sinds vanmiddag 15u...
Maak er maar ruim zes uur van...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
En nu weer stroom! ruim 4 1/2 uur zonder stroom gezeten hier :S
o ja...quote:
Ja Kruiskamp, zover was ik al.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
die pedo woont/woonde iig bij jou in de buurt!
Haha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:10 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
hahaha okeik was zo nieuwsgierig, ik had t meteen opgezocht via internet
Ja die was gewoon open.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef mjan het volgende:
Had je denk ik beter even door kunnen lopen naar het Turkse bakkertje op de hoek. Daar kostte een brood iig een tijdje geleden nog 1 euro.
Bleef de Sonay wel open dan tijdens de storing? De winkels in de binnenstad gooiden meteen alles op slot. Ik was net een broek in de WE aan het passen toen de stroom uitviel... sta je dan in het donker
Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die was gewoon open.Toen was er al anderhalf uur geen stroom. Ja mss had ik beter naar de bakker kunnen gaan, maar ik heb van bakkers ook altijd het idee dat ze duur zijn dus vandaar.
Maar bedankt voor de tip.
![]()
Als je net in een winkel bent sta je wel raar te kijken ja.Wij in de wijkwinkel keken ook raar op. We konden het laatste uur niet meer werken dus maar een beetje in de tuin gezeten.
Ik ben er nog niet binnen geweest sinds ik hier woon dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer.Ranzig hok.
Ranzig? Vond het wel meevallen eigenlijk en heb al heel wat brood er gehaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer.Ranzig hok.
Kijk is naar de vloer.. naar het personeel, handen wassen? Gebeurd niet eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ranzig? Vond het wel meevallen eigenlijk en heb al heel wat brood er gehaald.
En ik leef nog steedsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Kijk is naar de vloer.. naar het personeel, handen wassen? Gebeurd niet eens.
Als ik er langs loop zijn ze echt de helft van de tijd aan het schoonmaken...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat zei een andere Turkse bakker pas geleden ook bij de smaakpolitie. Dragen ze daar nu eindelijk een schort of?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Als ik er langs loop zijn ze echt de helft van de tijd aan het schoonmaken...
Geen idee, ben er al een tijdje niet geweest. Zie ze alleen constant door het raampje heen aan het poetsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat zei een andere Turkse bakker pas geleden ook bij de smaakpolitie. Dragen ze daar nu eindelijk een schort of?
VIkorn van de Bufkes ftw!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen idee, ben er al een tijdje niet geweest. Zie ze alleen constant door het raampje heen aan het poetsen
Ja als jij gaat halen wel jaquote:
Je weet nooit, misschien wordt het wel een populaire plek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef mjan het volgende:
Ik had trouwens net besloten dat de parallelweg mijn nieuwe hardloop-stukje was
Ach, ze zullen toch niet twee keer op dezelfde plek losgaan.
Nou... jaren geleden was er ook op de parallelweg een prostituee vermoord...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef mjan het volgende:
Ik had trouwens net besloten dat de parallelweg mijn nieuwe hardloop-stukje was
Ach, ze zullen toch niet twee keer op dezelfde plek losgaan.
Ow...quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:07 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Nou... jaren geleden was er ook op de parallelweg een prostituee vermoord...
Een paar jaar terug was er ook nog tegenover de Brabanthallen de eigenaar van een massagesalon vermoord. Dat stukje (richting Brabanthallen/Grasso) was geen fijne buurt.
Parade is ook kansloos, vaak ook wat jongelui die een beetje aan het matten zijn. Niks ernstigs vaak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef MB88 het volgende:
Ach... iedere week is het volop bonje op de Parade, dat komt ook niet zo enorm in het nieuws, alleen omdat het vaak een bepaalde minderheidgroepering betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |