abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69344057
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69344065
Snel nieuw topic aangemaakt he
Ik moet nu weg maar we spreken nog wel af dan
doeg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 24 mei 2009 @ 09:25:10 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344069
Het is deel 11.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69344080
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is deel 11.
VERDOMME
Het gaat om het idee De rest klopt wel he
  zondag 24 mei 2009 @ 09:27:26 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344083
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

VERDOMME
Het gaat om het idee De rest klopt wel he
Ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69344192
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:38:26 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69344198
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. EN houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Ok mama.
pi_69344286
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:19 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet bij dat winkelcentrum woont aan de rand van Boschveld, want dat schijnt pas echt erg te zijn daar. Vooral dat winkelcentrum zelf en de appartementen daarboven (met dat pleintje er achter) schijnt echt ernstig te zijn.
Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 24 mei 2009 @ 10:03:08 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_69344487
Iemand nog iets meegekregen van die NVU prutsers gister?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 24 mei 2009 @ 10:14:14 #10
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69344658
Ja ze kwam hier voorbij gemarcheerd, zag ze over de kruising met de onderwijsboulevard wandelen en leuzen scanderen. En werd ontzettend vervelend van die politiehelicopter heel de dag, maar voor de rest niets spannends.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69346702
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:37 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast. En houden jullie de SC tussen jullie beide een beetje binnen de perken?
Een beetje dan
pi_69359960
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ehm wat schijnt er ernstig aan te zijn dan? Die appartementen zelf zijn of suffe 45-plussers of jonge stellen en de junks in de portieken zijn ook alweer een jaartje of anderhalf weg?
Ik woon hier nu 2,5 jaar maar vraag me af wat voor spookverhalen de rondte doen
Die verhalen die ik gehoord heb zijn inderdaad al ouder dan anderhalf jaar geleden Verhalen van junks in portieken, politie daar zowat elke dag om weer eens een 'nieuwe Nederlander' op te pakken, kleine bendes die daar huishouden, etc. Ik bedoel dus echt dat winkelcentrum en dat pleintje er achter. Ooit heb ik daar in mijn jongere jaren kranten bezorgd... 1 dag..... en nooit meer. Maar dat is weer zo'n 20 jaar geleden.

Zoiets was het jaren voordat ik bij de Grasso woonde ook. Daar waar ik woonde huisde ooit een stel colombiaanse drugs dealers, maar die straat was later opgeknapt. Tegen de tijd dat ik er een verdieping huurde waren het allemaal koophuizen van huisjesmelkers. Dat zijn perfecte huizen ervoor... 3 verdiepingen volledig bewoonbaar. Ben daar in 2006 weggegaan, want een koop appartement in paleiskwartier was bijna net zo duur als particuliere huur bij de grasso
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
  zondag 24 mei 2009 @ 19:57:50 #13
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69360322
Ja ik bedoel ook echt dat winkelcentrum want ik woon erboven (en rooosje trouwens ook een paar deuren verder).
Junks in de portieken heb ik nog wel eens gezien een paar jaar terug, maar dat probleem is helemaal weg. Het enige waar je nu last van hebt is die k*tjeugd van het KW1C en de Hogeschool e.d. die hun zooi in je portiek achterlaten, maar dat is ongeveer het ergste
pi_69361064
Er was toch ook sprake van ooit een jaar terug ofzo dat dat winkelcentrum en die hele wijk erachter platgegooid zou worden?

Zoveel fokkers zo vlakbij wonen
- Ovid Fasti
pi_69363008
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
  zondag 24 mei 2009 @ 21:19:56 #16
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69363193
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij gaat die hele wijk plat ja
Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
pi_69363493
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan heb je de afgelopen anderhalf jaar het nieuws niet echt gevolgd...
ongeveer 80% van de wijk blijft staan een aantal dingen worden afgebroken waarvoor nieuwbouw in de plaats komt.
De basisschool wordt gesloopt en maakt plaats voor een zgn. 'Brede School' en een aantal andere panden (waaornder het Winkelcentrum) worden gerenoveerd.
Voor het winkelcentrum is de gemeente nu bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor een supermarkt om zich te vestigen op het v. Coehoornplein. De uitslag van dit onderzoek wordt over een kleine 3 weken bekend gemaakt.
Ik volg het niet echt nee, woon daar niet in de buurt. Ik dacht dat ze daar hetzelfde gingen doen als bij de Ijzeren Vrouw, een stuk weghalen en dan nieuwbouw plaatsen. Maar het is dus maar een klein gedeelte?
  zondag 24 mei 2009 @ 21:52:57 #18
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69364426
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
pi_69364551
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De flats tegenover het winkelcentrum zijn gesloopt en daar komt nieuwbouw voor de rest is het vooral renoveren wat er gaat gebeuren.
Ok... ik zit er vlakbij op school en haal weleens eten bij de turkse supermarkt, maar daar blijft het bij Ben dus nooit goed op de hoogte
  zondag 24 mei 2009 @ 23:04:48 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69367598
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn flat naast die vlakte gaat ook weg.
pi_69371788
Gaat er veel weg in die wijk dan??
  maandag 25 mei 2009 @ 09:20:37 #22
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69373264
Het is dezelfde wijk als waar ik het over had bijdehandje ;-)

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
  maandag 25 mei 2009 @ 09:25:14 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69373372
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:

@tuxxx; was die flats van jou idd vergeten, maar de sloop daarvan duurt toch nog wel even?
Ja dat wordt pas gesloopt als wat ze nu gaan bouwen wordt opgeleverd.
pi_69373455
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:

I know

Maar kwas benieuwd hoeveel ze nou weg gaan halen
  maandag 25 mei 2009 @ 09:32:39 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69373537
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Sempiterna het volgende:

Zoveel fokkers zo vlakbij wonen
Gezellig he.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:47:30 #26
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69373956
en www.boschveld.nl voor heerlijk objectief nieuws
*KUCH*
  maandag 25 mei 2009 @ 10:02:17 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69374382
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
*KUCH*
Nee hoogstaand nieuws is het niet, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te lezen.
pi_69374441
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
*KUCH*
Hehe.
Jou avatar is wel cool
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:35:51 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69424192
Van boschveld.nl
quote:
Op de dag van het buurtfeest voor Boschveld op 7 juni gaat de eerste paal voor het project Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat de grond in. Dat is gemeld in het Boschveldoverleg van maandag. De feestelijkheden zijn van 12.oo tot 14.oo uur op de nu nog lege vlakte. Het gaat om een symbolische eerste paal. Onduidelijk is of de echte bouwwerkzaamheden van ‘Signatuur’ (dat is de verkoopnaam van het bouwproject) ook aansluitend zullen starten.
Nou dat schiet lekker op!
pi_69424704
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van boschveld.nl
[..]

Nou dat schiet lekker op!
Wtf Die symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur

ST
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:39 #31
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69444980
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wtf Die symbolische dingen zijn ook altijd zo dom he. 'Deze eerste steen werd gelegd op blablabla' en dan ligt ie halverwege de muur

ST
Ja het slaat nergens op, maar ergens vind ik het ook niet zo erg. Hoe langer het duurt hoe langer ik in deze flat kan blijven wonen.

En eerder postte ik dit:
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat de bouw van fase 1 1 juni begint, maar ik ben benieuwd. Deze of volgende week worden er handtekeningen uitgewisseld tussen Zayaz en Hendriks zodat er in juni kan worden begonnen.
Is zelfs handtekeningen zetten al te moeilijk of wat. Ik moet toch maar weer eens vragen wat er gebeurd is.
pi_69464485
Even iets anders...

ik fiets vanochtend naar school toe, lekker chill, examen Duits weet je wel. Moest een stuk omfietsen omdat een kruispunt open ligt (moet ik dus elke dag) en nu hebben ze aan het eind van die weg weer een omleiding. Kunnen die ambtenaren niet plannen ofzo Was fokking te laat voor een examen Echt kut
pi_69500079
@bijdehand: Had ik laatst ook, maar slechts een trein gemist, de buschauffeur wist de weg niet door een opgebroken weg en is volledig verloren gereden in een wijkje. Al die werkzaamheden

Verder: Ik dacht vanmiddag dat ik niet goed werd... Liep naar de AH in de Arena, staat die vage gast (zoals altijd) zijn religieuze dreigementen/leuzen te verkondigen. Maar hij heeft een Teleacje gedaan ofzo; naast NL deed hij het ook in het Duits en Engels! Moet niet gekker worden.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:10:07 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69541926
Gaat er nog iemand naar Jazz in Duketown?
pi_69551010
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
pi_69551042
Oh ja, nog gefeliciteerd.
quote:
Kapitein Kroon tot ridder geslagen

Koningin Beatrix heeft kapitein der infanterie Marco Kroon vanochtend tijdens een grote ceremonie op het Binnenhof de ridderslag gegeven. Hij is nu Ridder der Militaire Willems-Orde 4e Klasse. Kroon kreeg de onderscheiding wegens zijn moedige optreden als pelotonscommandant in Afghanistan in 2006.

Het is een eer die bijna niemand meer te beurt valt. De Militaire Willems-Orde is de hoogste dapperheidsonderscheiding van het koninkrijk. De laatste Militaire Willems-Orde werd op 31 mei 2006 toegekend aan de 1ste Zelfstandige Poolse Parachutistenbrigade wegens haar inzet tijdens de operatie Market Garden in september 1944. Er zijn momenteel acht Nederlandse, een Amerikaanse en twee Canadese Ridders Militaire Willems-Orde.
Zijn vrouw is eigenaar van Vinny's in de stad.
pi_69552181
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Topic report. Hou nou godverdomme is op zeg.
Idd, het is nu echt afgelopen met die privéSC van SuperTuxx en bijdehand. Posts met overmatig geSC tussen jullie worden verwijderd. Er missen nu dus ook een stuk of 15 posts.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:30:03 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69783366
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
pi_70058686
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het nog even nagevraagd van de week en volgens mijn zwager gaan ze toch echt komende maandag beginnen met de bouw. Ben benieuwd.
Wordt langzaam opgebouwd, maar met dat noodweer kunnen ze ook geen reet.

Iemand nog wezen zwemmen de laatste tijd?
pi_70058723
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70059038
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef MB88 het volgende:
Erger nog: is iemands neefje of nichtje nog gaan zwemmen de laatste tijd
Het was de zwemleraar van de dochter van een vriend van me...
Maar daar is niks mee gebeurd (wat we vooralsnog weten)
pi_70059762
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.

Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luxe lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door MB88 op 17-06-2009 20:37:11 (typo) ]
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70081083
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
- Ovid Fasti
pi_70082227
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Sempiterna het volgende:
Dat je het niet aan de persoon kunt zien is weer pijnlijk duidelijk geworden. Ik heb 12 jaar terug auto rijlessen van hem gehad, toen hij ook nog een auto rijschool had. Nooit problemen gehad, altijd vriendelijk, heel bevlogen gesprekken over de wens om een eigen zwembad te laten bouwen.

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij het echt gedaan zou hebben, maar als de bewijzen er zijn... je kunt het dus gewoon echt niet aan de persoon zien.
nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ geenstijl

echt... bah

[ Bericht 3% gewijzigd door jo-ep op 17-06-2009 12:28:29 ]
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:13:43 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70082708
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef jo-ep het volgende:

[..]

nee, zou je niet zeggen als je hem zo ziet
[ afbeelding ]
@ geenstijl
pi_70086086
Oeps...
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:32:08 #48
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70109165
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef MB88 het volgende:
Gelukkig maar, wat een sippe bedoeling zeg.

Volgens BD staat zijn huis nu 24/7 onder bewaking, geen overbodige luwe lijkt me.
Waar woont die viezerik dan?
pi_70109425
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:40:41 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70109548
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef MB88 het volgende:
Dát zeggen ze dan helaas weer niet.
Ja ok, maar misschien dat iemand het toevallig weet.
pi_70114601
Bij RTL stonden ze toch laatst voor z'n huis met een cameraploeg?
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:42:28 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70114678
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bij RTL stonden ze toch laatst voor z'n huis met een cameraploeg?
Ja maar ik herkende het niet. Daarom vroeg ik me af of iemand het wist. Niet dat ik er iets mee wil, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:46:07 #53
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_70304431
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Sempiterna het volgende:
Kom je ook gezellig in het Paleiskwartier wonen, want daar wordt tot 2012 ergens nog gebouwd. Vooral als ze straks die megabioscoop en hotel daar bouwen gaan de prijzen flink stijgen.
Als ik de loterij win... en als ze daar in de buurt dat gebouw van 30 verdiepingen gaan bouwen, dan koop ik een appartement op de 30e!

* klnvntrbyt houdt wel van een goed uitzicht.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_70570257
Best wel een teringherrie als ze de weg openbreken recht onder je slaapkamerraam.
pi_70584502
Damn, dikke stroomstoring zeg. Heel het centrum (en daarbuiten?) lag plat!
Hoppa!! Lekker zomertje!
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:06:19 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70584822
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:56 schreef MB88 het volgende:
Damn, dikke stroomstoring zeg. Heel het centrum (en daarbuiten?) lag plat!
Boschveld ook. Iig In de Kruiskamp en in zuid was er wel stroom.

http://www.brabantsdagbla(...)toring-Den-Bosch.ece
quote:
Vanaf station Den Bosch is treinverkeer gewoon mogelijk. De kaartjesautomaten op het station werken weer. Deze zijn een uur buiten werking geweest, waardoor er tijdelijk gratis mocht worden gereisd. Er moet nu weer voor een rit worden betaald.
Da's dan wel weer mooi.

[ Bericht 22% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 02-07-2009 17:18:53 ]
pi_70587257
Het gaat goed met die stroom.

Net lag het hele kanaal vol boten omdat de ene brug niet open kon en de straat stond vol auto's omdat de andere brug juist open bleef staan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:05:51 #58
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_70587587
Noord vanmiddag geen stroom, en net lag er er ook weer uit.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_70587648
Net enexis gebeld. Omstreeks 21u verwachten ze dat het opgelost is. Hier nog geen stroom gezien sinds vanmiddag 15u...
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:19:07 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70587916
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
Noord vanmiddag geen stroom, en net lag er er ook weer uit.
Bij mij lag het er net ook weer heel even uit.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:25:47 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70588121
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Net enexis gebeld. Omstreeks 21u verwachten ze dat het opgelost is. Hier nog geen stroom gezien sinds vanmiddag 15u...
Dan zal Sonay ook nog wel niks hebben. Kunnen ze een hoop weggooien.
pi_70588196
Net idd ook ff, terwijl ik net m'n wasmachine had aangezet
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70592560
En nu weer stroom! ruim 4 1/2 uur zonder stroom gezeten hier :S
  Trouwste user 2022 donderdag 2 juli 2009 @ 21:41:21 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_70592654
Alleen in den Bosch

Weer een wietplantage die erachter zit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70593292
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
En nu weer stroom! ruim 4 1/2 uur zonder stroom gezeten hier :S
Maak er maar ruim zes uur van...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_70598005
De stroom is er bij mij (paleiskwartier) 2 keer vanaf geweest. 1 Keer om 3 uur voor ongeveer 45 minuten en de 2e keer rond 18:00. Dat duurde maar een minuut of 10. Sindsdien geen problemen meer gehad.
- Ovid Fasti
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:23:21 #67
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70598458
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef mjan het volgende:

[..]

Maak er maar ruim zes uur van...
o ja...
pi_70602485
Dit was mijn dag:

Probleem met een patchpunt.
Stroom uit (Dacht alleen dit blok)
Gauw naar de kelder
Naar het stadhuis
Terug naar het stadskantoor
Weer terug naar stadhuis
Weer terug naar de kelder in het stadskantoor
Verdieping 3 stadskantoor
Alle verdiepingen af
Terug naar verdieping 3 stadskantoor

Terug weg naar huis:
Kwartier gewacht op de parade voor de bus
Stroom storing, paaltjes niet naar beneden
Half 8 thuis
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:05:11 #69
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_70645067
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waar woont die viezerik dan?
die pedo woont/woonde iig bij jou in de buurt!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:08:25 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70645180
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

die pedo woont/woonde iig bij jou in de buurt!
Ja Kruiskamp, zover was ik al.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:10:13 #71
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_70645246
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja Kruiskamp, zover was ik al.
hahaha oke ik was zo nieuwsgierig, ik had t meteen opgezocht via internet
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:11:00 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70645270
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:10 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

hahaha oke ik was zo nieuwsgierig, ik had t meteen opgezocht via internet
Haha. Maar de precieze straat weet ik niet, maar dat hoeft ook niet persé.

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 04-07-2009 17:16:16 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:24:36 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70651444
Trouwens, Ceased2Be, ik moest van de week brood hebben en ik had geen zin om naar de Helftheuvel te fietsen dus ik besloot naar Sonay te gaan. 2,20!!! Daar ga ik geen hobby van maken.

Was trouwens best apart om in een donkere winkel boodschappen te doen, toen de stroom was uitgevallen.

Zegt er een vrouwke: "Dus ik kan niet pinnen?"
pi_70651960
Had je denk ik beter even door kunnen lopen naar het Turkse bakkertje op de hoek. Daar kostte een brood iig een tijdje geleden nog 1 euro.
Bleef de Sonay wel open dan tijdens de storing? De winkels in de binnenstad gooiden meteen alles op slot. Ik was net een broek in de WE aan het passen toen de stroom uitviel... sta je dan in het donker
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:59:18 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70652141
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef mjan het volgende:
Had je denk ik beter even door kunnen lopen naar het Turkse bakkertje op de hoek. Daar kostte een brood iig een tijdje geleden nog 1 euro.
Bleef de Sonay wel open dan tijdens de storing? De winkels in de binnenstad gooiden meteen alles op slot. Ik was net een broek in de WE aan het passen toen de stroom uitviel... sta je dan in het donker
Ja die was gewoon open. Toen was er al anderhalf uur geen stroom. Ja mss had ik beter naar de bakker kunnen gaan, maar ik heb van bakkers ook altijd het idee dat ze duur zijn dus vandaar. Maar bedankt voor de tip.

Als je net in een winkel bent sta je wel raar te kijken ja. Wij in de wijkwinkel keken ook raar op. We konden het laatste uur niet meer werken dus maar een beetje in de tuin gezeten.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:47:30 #76
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70728874
DEN BOSCH - Kort voor 23.00 uur is er maandagavond een schietpartij geweest op de Parallelweg in Den Bosch. Hierbij raakten in ieder geval twee personen zwaargewond.

Beide slachtoffers, een 45-jarige man uit Berkel en Rodenrijs en een 29-jarige man uit Tiel, zijn afgevoerd naar het ziekenhuis.

Getuigen hoorden meerdere schoten en waarschuwden de politie. Die vonden een man zwaargewond bij een bestelbusje waarvan de deur openstond. Een andere zwaargewonde troffen ze aan de overkant van de straat aan bij een boom. Getuigen melden verder dat ze een derde man zagen wegrennen. De politie onderzoekt de zaak en doet sporenonderzoek met de technische recherche. Later in de nacht werd ook nog een speciale speurhond ingezet, die op zoek ging naar mogelijke sporen van de dader. De Parallelweg bleef tot diep in de nacht met linten afgezet.
pi_70730400
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja die was gewoon open. Toen was er al anderhalf uur geen stroom. Ja mss had ik beter naar de bakker kunnen gaan, maar ik heb van bakkers ook altijd het idee dat ze duur zijn dus vandaar. Maar bedankt voor de tip.

Als je net in een winkel bent sta je wel raar te kijken ja. Wij in de wijkwinkel keken ook raar op. We konden het laatste uur niet meer werken dus maar een beetje in de tuin gezeten.
Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer. Ranzig hok.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:05:49 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70730526
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ze zouden Rob van de Smaakpolitie is langs moeten sturen bij die Turkse bakker. Dan vreet niemand er meer. Ranzig hok.
Ik ben er nog niet binnen geweest sinds ik hier woon dus ik weet het niet.

Van die schietpartij las ik daarstraks ook, da's wel vlakbij.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:13:07 #79
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70730713
quote:

[..]

Ranzig? Vond het wel meevallen eigenlijk en heb al heel wat brood er gehaald.
pi_70730897
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ranzig? Vond het wel meevallen eigenlijk en heb al heel wat brood er gehaald.
Kijk is naar de vloer.. naar het personeel, handen wassen? Gebeurd niet eens.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:25:21 #81
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70731087
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:18 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Kijk is naar de vloer.. naar het personeel, handen wassen? Gebeurd niet eens.
En ik leef nog steeds

Maar geen idee wat ze met die vloer doen want die zie ik ze toch elke dag schoonmaken 's avonds.
pi_70731712
quote:

[..]

Als ik er langs loop zijn ze echt de helft van de tijd aan het schoonmaken...
pi_70731978
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef mjan het volgende:

[..]

Als ik er langs loop zijn ze echt de helft van de tijd aan het schoonmaken...
Dat zei een andere Turkse bakker pas geleden ook bij de smaakpolitie. Dragen ze daar nu eindelijk een schort of?
pi_70732246
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dat zei een andere Turkse bakker pas geleden ook bij de smaakpolitie. Dragen ze daar nu eindelijk een schort of?
Geen idee, ben er al een tijdje niet geweest. Zie ze alleen constant door het raampje heen aan het poetsen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:07:59 #85
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70732331
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Geen idee, ben er al een tijdje niet geweest. Zie ze alleen constant door het raampje heen aan het poetsen
VIkorn van de Bufkes ftw!
pi_70732451
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

VIkorn van de Bufkes ftw!
Bufkes.
pi_70733511
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

VIkorn Waldkorn van de Bufkes ftw!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:47:49 #88
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70737437
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef mjan het volgende:

[..]

Ja als jij gaat halen wel ja

EN HET IS HIER GEEN MSN!
pi_70738767
Waar was dat dan ergens gebeurd op de parallelweg? Tis best een lange straat namelijk. Toen ik vanochtend over die weg reed (moest omrijden vanwege de wegafsluiting op de onderwijsblvd) stond er wel een politie wagen (met inhoud) naast het Paleis van Justitie... zou het daar gebeurd zijn?

Ik heb niets gehoord gisteren...
- Ovid Fasti
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:23:39 #90
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70738839
geen idee, ik reed vanochtend om 5:40 via de oude vlijmenseweg naar de veemarktweg (langs de verkadefabriek) en op het kruispunt daar was de parallelweg afgezet door de politie die daar actief stond te bewaken. veel helderder werd het er niet op... en toen had ik het nieuwsbericht nog niet eens gehoord.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 15:46:26 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_70742537
Den Bosch komt weer lekker in het nieuws.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70746586
Ik had trouwens net besloten dat de parallelweg mijn nieuwe hardloop-stukje was
Ach, ze zullen toch niet twee keer op dezelfde plek losgaan.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:30:42 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70747188
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef mjan het volgende:
Je weet nooit, misschien wordt het wel een populaire plek.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:49:42 #94
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70747935
Wordt er nog iets populair hier

Stond in het buurtkrantje geloof ik dat er een onderzoek was geweest en dat de uitkomst was dat jongeren geen binding hadden met de wijk en het eigenlijk alleen voor de doorstroom zagen.
No shit!
pi_70766032
Ach... iedere week is het volop bonje op de Parade, dat komt ook niet zo enorm in het nieuws, alleen omdat het vaak een bepaalde minderheidgroepering betreft.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_70767398
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef mjan het volgende:
Nou... jaren geleden was er ook op de parallelweg een prostituee vermoord...

Een paar jaar terug was er ook nog tegenover de Brabanthallen de eigenaar van een massagesalon vermoord. Dat stukje (richting Brabanthallen/Grasso) was geen fijne buurt.
- Ovid Fasti
pi_70768527
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:07 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Nou... jaren geleden was er ook op de parallelweg een prostituee vermoord...

Een paar jaar terug was er ook nog tegenover de Brabanthallen de eigenaar van een massagesalon vermoord. Dat stukje (richting Brabanthallen/Grasso) was geen fijne buurt.
Ow... Dat klinkt inderdaad niet echt fijn...
  zondag 19 juli 2009 @ 11:07:03 #98
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_71112498
Den bosch topique?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:59:53 #99
62913 Blik
The one and Only!
pi_71362420
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef MB88 het volgende:
Ach... iedere week is het volop bonje op de Parade, dat komt ook niet zo enorm in het nieuws, alleen omdat het vaak een bepaalde minderheidgroepering betreft.
Parade is ook kansloos, vaak ook wat jongelui die een beetje aan het matten zijn. Niks ernstigs vaak.
pi_71608364
Weten jullie wat er in Uden te beleven valt, als we daar gaan karten?

Zijn er nog andere leuke dingen in Uden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')