Ja maar ik herkende het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bij RTL stonden ze toch laatst voor z'n huis met een cameraploeg?
Als ik de loterij win... en als ze daar in de buurt dat gebouw van 30 verdiepingen gaan bouwen, dan koop ik een appartement op de 30e!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Sempiterna het volgende:
Kom je ook gezellig in het Paleiskwartier wonen, want daar wordt tot 2012 ergens nog gebouwd. Vooral als ze straks die megabioscoop en hotel daar bouwen gaan de prijzen flink stijgen.
Boschveld ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:56 schreef MB88 het volgende:
Damn, dikke stroomstoring zeg. Heel het centrum (en daarbuiten?) lag plat!
Da's dan wel weer mooi.quote:Vanaf station Den Bosch is treinverkeer gewoon mogelijk. De kaartjesautomaten op het station werken weer. Deze zijn een uur buiten werking geweest, waardoor er tijdelijk gratis mocht worden gereisd. Er moet nu weer voor een rit worden betaald.
Bij mij lag het er net ook weer heel even uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
Noord vanmiddag geen stroom, en net lag er er ook weer uit.
Dan zal Sonay ook nog wel niks hebben. Kunnen ze een hoop weggooien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Net enexis gebeld. Omstreeks 21u verwachten ze dat het opgelost is. Hier nog geen stroom gezien sinds vanmiddag 15u...
Maak er maar ruim zes uur van...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
En nu weer stroom! ruim 4 1/2 uur zonder stroom gezeten hier :S
o ja...quote:
Ja Kruiskamp, zover was ik al.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
die pedo woont/woonde iig bij jou in de buurt!
Haha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:10 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
hahaha okeik was zo nieuwsgierig, ik had t meteen opgezocht via internet
Ja die was gewoon open.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef mjan het volgende:
Had je denk ik beter even door kunnen lopen naar het Turkse bakkertje op de hoek. Daar kostte een brood iig een tijdje geleden nog 1 euro.
Bleef de Sonay wel open dan tijdens de storing? De winkels in de binnenstad gooiden meteen alles op slot. Ik was net een broek in de WE aan het passen toen de stroom uitviel... sta je dan in het donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |