abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72196324
quote:
Pastor Sint-Jan stoort zich aan kramen bij ingang
maandag 24 augustus 2009 | 15:30 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 27 augustus 2009 | 10:11

DEN BOSCH - Tot ergernis van pastor Marc Timmermans staan tijdens de Bossche kermis pal voor 'zijn' Sint-Jan een viskraam en een snoepkraam.

Timmermans begon er zondag over in zijn slotwoord van een mis in de Sint-Jan.

"Moet het contrast zo groot zijn", vroeg en vraagt Timmermans zich af. "Je mag je afvragen wat de Sint-Jan hiertussen doet", zegt hij.

Hij doelt op de kraam waarop staat 'Candy Pleasure' en de andere waarop met grote letters 'gebakken vis' wordt aangeprezen. Rouwauto's konden er maandagochtend met moeite parkeren.

De gemeente die de vergunningen heeft verstrekt zit er ook mee in zijn maag. "Het is niet gepast. Volgend jaar moeten we kijken waar de viskraam beter kan staan. Misschien geldt dat ook voor de snoepkraam", aldus een woordvoerder.
http://www.brabantsdagbla(...)ramen-bij-ingang.ece
pi_72196342
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dit is weer lekker overdreven.
[..]

Overdreven? Ik vind het te gek voor woorden. Heb je die foto gezien in de krant?
pi_72201732
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:12 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Overdreven? Ik vind het te gek voor woorden. Heb je die foto gezien in de krant?
Wel relaxed, verveel me meestal toch de pleuris tijdens begrafenissen nu kun je tenminste een bakje kibbeling halen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:14:31 #179
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72277784
Gisteren even op de kermis geweest, was wel leuk
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_72281485
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wel relaxed, verveel me meestal toch de pleuris tijdens begrafenissen nu kun je tenminste een bakje kibbeling halen.
Zo je bent al helemaal geïntegreerd in Boschveld of niet?
pi_72284735
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:32 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Zo je bent al helemaal geïntegreerd in Boschveld of niet?
Neuh die instelling had ik ook al toen ik in Boxtel Oost woonde hoor ;-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_72289016
quote:
DEN BOSCH - In Den Bosch zijn in de nacht van zaterdag op zondag weer twee auto's uitgebrand.

Dit keer ging het om een bedrijfsbusje op de Topaas en een personenauto op de parkeerplaats bij Kindercentrum De Ontdekking aan de Rijzertlaan. De brandweer heeft het vuur geblust. In Den Bosch en plaatsen in de directe omgeving zijn dit jaar zo'n dertig auto's getroffen door veelal aangestoken branden. De politie kon zondag nog niet aangeven of de autobranden aan de Rijzertlaan en Topaas waren aangestoken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:42:16 #183
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72331929
ben nu lekker aan het werk in den bosch!

heerlijke stad !
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_72333292
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef stan5374 het volgende:
ben nu lekker aan het werk in den bosch!

heerlijke stad !
Eensch.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:13:29 #185
62913 Blik
The one and Only!
pi_72333559
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

auto's kunnen zeker spontaan in brand vliegen...
pi_72352037
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Blik het volgende:

[..]

auto's kunnen zeker spontaan in brand vliegen...
Hey, spontaneous human combustion bestaat ook ;-)
pi_72376748
weer een mooi staaltje 'hij schoot zomaar vooruit'
quote:
DEN BOSCH - Bij het parkeren van haar auto in de Verwersstraat vlakbij de Waterstraat is woensdagmiddag een vrouw lichtgewond geraakt.

Volgens een getuige wilde de vrouw haar auto achter een andere auto parkeren en schoot de auto plotseling vooruit. De auto kwam tot stilstand tegen de pui van boekhandel Betty Boek, vlakbij café 't Vosken. Twee fietsen die tegen de pui stonden gestald, raakten beschadigd.

Zittend op een stoel werd de vrouw op de stoep behandeld door een ziekenbroeder. Bij haar zat een vrouw die op de stoep liep toen de auto tegen de winkel botste.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:46:24 #188
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72386180
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef Ceased2Be het volgende:
weer een mooi staaltje 'hij schoot zomaar vooruit'
[..]

[ afbeelding ]
Je zou daar maar net lopen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72390000
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je zou daar maar net lopen.
Dan kun je van de schrik die vrouw een tik geven en later beweren dat ze tegen het stuur klapte
  donderdag 3 september 2009 @ 08:43:27 #190
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72390060
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan kun je van de schrik die vrouw een tik geven en later beweren dat ze tegen het stuur klapte
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72391818
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Sorry bleek een 59-jarige man te zijn uit Boxtel...
pi_72417701
hoi

zijn er toevallig meer mensen die in de studentenflat op de onderwijsboulevard wonen?

wat een bende is het hier zeg. de vakantie was best rustig, maar nu begint de muziek en gekletter van glazen en flesjes op de stoep weer...
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:45:40 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72668962
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:22:07 #194
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_72669752
quote:
Omg wel ernstig idd
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_72672297
quote:
Weet niet wat erger is; de sneue toon van het stukje of als het echt waar blijkt te zijn dat ze halverwege met een andere trottoirband aan de slag gaan.
pi_72718463
ben er!
  maandag 14 september 2009 @ 00:03:49 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72718610
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Weet niet wat erger is; de sneue toon van het stukje of als het echt waar blijkt te zijn dat ze halverwege met een andere trottoirband aan de slag gaan.
Sneue toon? Ik vind het goed verwoord. En waarom zou hij het niet menen?
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 00:04:16 #198
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72718619
DB blijft een toffe stad!
pi_72721242
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Sneue toon? Ik vind het goed verwoord. En waarom zou hij het niet menen?
Mwah, die gemaakte verongelijkte toon ligt er iets te dik bovenop. Daarbij, wordt heel Boschveld de komende 5 / 8 jaar helemaal op de schop genomen en wordt overal het straatwerk vervangen en gaat er nog heel wat vrachtverkeer overheen. zal mij niet verbazen als ergens in het eindtraject de trottoirbanden nog worden meegenomen al denk ik niet dat Mjan en ik dat nog gaan meemaken
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:20:19 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72787716
quote:
Op maandag 14 september 2009 05:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah, die gemaakte verongelijkte toon ligt er iets te dik bovenop. Daarbij, wordt heel Boschveld de komende 5 / 8 jaar helemaal op de schop genomen en wordt overal het straatwerk vervangen en gaat er nog heel wat vrachtverkeer overheen. zal mij niet verbazen als ergens in het eindtraject de trottoirbanden nog worden meegenomen al denk ik niet dat Mjan en ik dat nog gaan meemaken
De plaats van het verschil is echt niet om aan te zien, ik liep er gisteren langs en zag dat het precies voor -vanaf deze kant gezien- de eerste ingang van die flat daar is. Als het nou op de hoek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')