Idd! heel de dag in de stad gelopenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, de put komt terug op de mèrt volgens Eugster.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, de put komt terug op de mèrt volgens Eugster.
Ben jij nieuw hier?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een hele fijne avond allemaal
Tja shit happens.quote:
Het was erg druk in de stad.quote:
Ja heel erg druk idd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was erg druk in de stad.
Heb trouwens nog heerlijk geluncht bij de sushi lounge
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?![]()
En ook iedereen een fijne avondgaan jullie nog wat doen?
Nou niet meteen gaan sjansen hé.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?![]()
En ook iedereen een fijne avondgaan jullie nog wat doen?
Noem je dat sjansen?quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan sjansen hé.![]()
Weet trouwens niet eens hoe oud ze is
Met SuperTuxxx had je toch ook gedate?quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem je dat sjansen?Toon ik een keer interesse in iemand is het nog niet goed
Ik heb gister nog een bbq gehad op de Donk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef babipangang het volgende:
wie komt er een drankje pakken hier? (donk/reit) . Tis zo saai hier thuis anders.
dat ligt hier vlakbijquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een bbq gehad op de Donk.
Jazekerquote:Op maandag 26 april 2010 08:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen. Allemaal een goed weekend gehad?
Klinkt goedquote:Op maandag 26 april 2010 09:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jazekerhet was fantastisch weer
![]()
Schoenen gekocht op zaterdag, zondag beetje rondgereden met een vriendin, kasteel en ruïnes bezocht, s'avonds naar de biosen daarna nog even in Plein 79 gezeten
![]()
Jij?
Was het ookquote:Op maandag 26 april 2010 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Welk kasteel & ruïnes heb je bezocht?
Ik had een verrekt saai weekend. Zaterdag verhuizen (hijg, puf, 2 trappen af + op) en gister mijn pc opnieuw geïnstalleerd. Had een heel agressief virusen verder dozen uitgepakt enz.
Komend weekend ziet er gelukkig beter uit
Was de ruïne van de kerk nog wat? Heb het als tip gekregen om een keer te gaan fotograferen, maar ben er eigenlijk nog niet langs geweest.quote:Op maandag 26 april 2010 09:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Was het ookKasteel ammerzoden, en de ruïne van de grote kerk die er tegenover staat (Geloof niet dat die open is voor bezichtinging, stond een groot hek voor
)
Ben bij mijn moeder in gegaan, dus echt een eigen huisje is het niet. Maar het bed staat, dus slapen kan ik. Verder is het nog ruimte maken/onderhandelenquote:Goed voor de conditie, verhuizenBegint je nieuwe toko al op een "eigen huisje" te lijken?
Niets meerquote:Ow bahDat is niet tof
Nu geen last meer van dat virus?
Ja, het is echt heel erg mooiquote:Op maandag 26 april 2010 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Was de ruïne van de kerk nog wat? Heb het als tip gekregen om een keer te gaan fotograferen, maar ben er eigenlijk nog niet langs geweest.
ow ok, hahaquote:[..]
Ben bij mijn moeder in gegaan, dus echt een eigen huisje is het niet. Maar het bed staat, dus slapen kan ik. Verder is het nog ruimte maken/onderhandelen![]()
Dat is fijn! daar ook succes mee danquote:[..]
Niets meerEnkel wel alles opnieuw installeren en noem maar op. Heb nu de basic stuff er op geslingerd. Heb geen tijd. Moet een donderdag alles af hebben voor school en het is nog wel 2 weken werk
Het stinkt zo bij ons in huisquote:Op dinsdag 27 april 2010 05:54 schreef mjan het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/Anp.aspx?id=270410011
damnquote:Op dinsdag 27 april 2010 05:54 schreef mjan het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/Anp.aspx?id=270410011
Iedereen die erboven woonde moest naar buiten, dus dat was het dubbelde van de genoemde 12 appartementen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
damn![]()
Neem aan dat jij een van de 12 was die eruit moest?
Succes!
*knuffel*quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Iedereen die erboven woonde moest naar buiten, dus dat was het dubbelde van de genoemde 12 appartementen.
En het stinkt hier ook idd... ben ook redelijk misselijk door al die rook. Maar goed, ben allang blij dat dat het enige is waar ik over hoef te klagen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Iedereen die erboven woonde moest naar buiten, dus dat was het dubbelde van de genoemde 12 appartementen.
En het stinkt hier ook idd... ben ook redelijk misselijk door al die rook. Maar goed, ben allang blij dat dat het enige is waar ik over hoef te klagen.
Lees ff een stukkie boven jequote:
quote:
Als het helpt, ik heb wel lekker geslapenquote:
Volgens mij ook nog het kantoor van 'stichting leergeld'. Bluh ik ruik nog steeds naar brandlucht. Glasbedrijf komt zo onze voordeur fixen die ze hebben ingetrapt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
De belwinkel en de naastgelegen dameskapsalon 'Diva'
Hm ok. Bij die bakker gingen we in de pauze altijd brood of turkse pizza halen zoals de hele schoolquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
De belwinkel en de naastgelegen dameskapsalon 'Diva'
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog het kantoor van 'stichting leergeld'. Bluh ik ruik nog steeds naar brandlucht. Glasbedrijf komt zo onze voordeur fixen die ze hebben ingetrapt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog het kantoor van 'stichting leergeld'. Bluh ik ruik nog steeds naar brandlucht. Glasbedrijf komt zo onze voordeur fixen die ze hebben ingetrapt.
Ben hier maar alle gordijnen in de was aan het gooien en alles tegen elkaar open gezet... gelukkig viel de stank hier binnen mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Op 51 seconden doe ik m'n haar nog ff goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef ruud.nl het volgende:
Er staat een filmpje van de brand op Omroep Brabant
Een paar vrienden zijn ook uit hun bed getrommeld omdat ze daarboven wonen, die staan ook nog op het filmpje.
Dat deed je op 59 secondenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op 51 seconden doe ik m'n haar nog ff goed
Ja als je toch wordt gefilmd kan je er maar beter goed uitzien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die vrienden? Toevallig Guus & z'n vriendin?
Ja daarom snapte ik het eerst al niet. Ik staren: "ik zie niks"quote:
Nee, Harm en Floor, die zijn in beeld tussen seconde 26 en 32.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die vrienden? Toevallig Guus & z'n vriendin?
quote:Op woensdag 28 april 2010 06:51 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen! Zowaar door kunnen slapen, geen herrie en niets in de fik
Hitte?quote:Op woensdag 28 april 2010 07:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Kut hitte..... Ik kon vannacht al niet slapen. Ik ben dus nòg wakker. En de videokaart van deze computer helpt niet echt mee. Vandaag vrij. Zometeen maar beneden even een filmpje kijken ofzo, en vanmiddag de airco maar weer aansluiten.... Kut hitte.
Ja, het was gewoon 11 graden vannachtquote:
O god, vandaar die zweetplek enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het was gewoon 11 graden vannacht
Volgens mij niks. Vorig jaar kwam band zonder banaan maar nu flutbandjes die ik niet kenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef djayzz het volgende:
weet iemand of er nog wat gebeurt met koninginnennacht in denbosch?
Van Velzen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij niks. Vorig jaar kwam band zonder banaan maar nu flutbandjes die ik niet ken
Ik weet niet eens wie dat is.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van Velzen.Maar die hoef ik niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |