abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:31:40 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81109070
´s-Hertogenbosch heeft een mooi station imo.
pi_81109113
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Socios het volgende:
´s-Hertogenbosch heeft een mooi station imo.
Ben er nog nooit geweest
Google is your friend, abuse your friends
pi_81109208
pi_81109315
Dat is nog niet eens het mooiste hoor
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81109341
Vroeger was het nog mooier.

pi_81109371


Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:38:24 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81109376
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
Vroeger was het nog mooier.

[ afbeelding ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81109401
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is nog niet eens het mooiste hoor
Bewijs dat jij mooier bent dan. Foto's.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:39:25 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81109424
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]

'T is net een kermisattractie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81109435
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bewijs dat jij mooier bent dan. Foto's.
Ik vergelijk mezelf liever niet met een station
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:39:48 #12
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81109444
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bewijs dat jij mooier bent dan. Foto's.
Je bent telaat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81109459
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

'T is net een kermisattractie.
Ja zonder de ''H''
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81109526
Op station ´s-Hertogenbosch komen tenminste ook autoslaaptreinen.
pi_81109545
zoooo, weer bijna thuis! nu in de trein nog 10 minuutjes
~Si vis amari, ama~
pi_81109755
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik vergelijk mezelf liever niet met een station
Post dan gewoon een foto
pi_81109775
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef FedExpress het volgende:
zoooo, weer bijna thuis! nu in de trein nog 10 minuutjes
Van welk station naar welk station gaat de reis?
pi_81109791
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je bent telaat.
Ik ben nooit te laat. Ik kom altijd op tijd
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:47:12 #19
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81109807
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben nooit te laat. Ik kom altijd op tijd
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81109896
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Van welk station naar welk station gaat de reis?
eindhoven naar den bosch!
~Si vis amari, ama~
pi_81109907
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81109935
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef FedExpress het volgende:

[..]

eindhoven naar den bosch!
DEN BOSCH DE GEKSTE
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81110016
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Post dan gewoon een foto
volgens mij is ze gewoon te knap! ze is bang dat wij haar op gaan zoeken en stalken :p
~Si vis amari, ama~
pi_81110073
Mooie foto hoor Was dat nou zo moeilijk
pi_81110099
negeer mijn vorige post maar! leuke foto! ik ken je niet btw xD
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')