Ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Socios het volgende:
´s-Hertogenbosch heeft een mooi station imo.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
Vroeger was het nog mooier.
[ afbeelding ]
Bewijs dat jij mooier bent dan. Foto's.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is nog niet eens het mooiste hoor
'T is net een kermisattractie.quote:
Ik vergelijk mezelf liever niet met een stationquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bewijs dat jij mooier bent dan. Foto's.![]()
Je bent telaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bewijs dat jij mooier bent dan. Foto's.![]()
Post dan gewoon een fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vergelijk mezelf liever niet met een station
Van welk station naar welk station gaat de reis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef FedExpress het volgende:
zoooo, weer bijna thuis! nu in de trein nog 10 minuutjes
Ik ben nooit te laat. Ik kom altijd op tijdquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Ik kom altijd op tijd
eindhoven naar den bosch!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Van welk station naar welk station gaat de reis?
volgens mij is ze gewoon te knap! ze is bang dat wij haar op gaan zoeken en stalken :pquote:
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij moet ik hier ook nog een foto posten ofniet?
Thank god!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:
negeer mijn vorige post maar! leuke foto! ik ken je niet btw xD
het echte oude station was nog veul mooierquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
Vroeger was het nog mooier.
[ afbeelding ]
Wat nou ooit.quote:
Mooi ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Stasi het volgende:
het echte oude station was nog veul mooier
http://zoeken.stadsarchief.nl/atlantis?service=hires&imageid={6F22B207-115F-40E1-BE76-282C19764904}&download=1&image=0002668.jpg&database=tha
Precies zoals ik het zegquote:
Als ze het nou zo herbouwenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:59 schreef Stasi het volgende:
[..]
toch nie lillik?
http://zoeken.stadsarchief.nl/atlantis?service=hires&imageid={F66E31AC-0216-49C2-9CBD-2A83E5619CF9}&download=1&image=0004269.jpg&database=tha
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:59 schreef Stasi het volgende:
[..]
toch nie lillik?
http://zoeken.stadsarchief.nl/atlantis?service=hires&imageid={F66E31AC-0216-49C2-9CBD-2A83E5619CF9}&download=1&image=0004269.jpg&database=tha
Hoelang hebben we op de jouwe zitten wachtenquote:
2 dagenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoelang hebben we op de jouwe zitten wachten
Geen genade. De mijne komt nog wel. Zo bijzonder is het nietquote:
Alsof jij nog een foto moet zienquote:
Misschien ben je in de tussentijd wel heel lelijk geworden.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gemeet toen?
Faalquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Misschien ben je in de tussentijd wel heel lelijk geworden.
Ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die foto van Stasi is echt vet, heb 'm nu als bureaubladachtergrond.
quote:
Ja jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen genade. De mijne komt nog wel. Zo bijzonder is het niet
Geloof mequote:
Nee doe ik ook nietquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank god!
Nu nog foto van jou?
Ach je moet iets als je al 20 bent hequote:
Zullen we samen weigeren?quote:
Ook jij ontkomt er niet aan.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach je moet iets als je al 20 bent he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Je word al oud.
En bukken is voor het meisje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoveel schelen we niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En bukken is voor het meisje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoveel schelen we niet![]()
![]()
Nou.. Dezelfde leeftijd zullen we niet halen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik denk dat dat niet gaat werkenquote:
Ik ben jou vergeten.quote:
Ach, wat is 4 jaar nou. Gaan we nog kattekwaad uithalen op de Rosmalense kermis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Nou.. Dezelfde leeftijd zullen we niet halen
Dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat werken
Ik zal er zo ff eentje posten voor korte tijd
Fixedquote:
Deal! Kan jij een suzuki swift regelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, wat is 4 jaar nou. Gaan we nog kattekwaad uithalen op de Rosmalense kermis?
Ik heb nog geen strafblad. En het is leuker de stroomvoorziening op te blazenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deal! Kan jij een suzuki swift regelen?
Onthoud wel dat jij wel je strafblad houd he..
Of is die al zo lang dat dat ook niet meer uitmaakt?
Ja is goed. Hoe wil je dat doen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen strafblad. En het is leuker de stroomvoorziening op te blazen
Bommen zijn zo te maken joh. Gewoon met kunstmest en andere zooi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja is goed. Hoe wil je dat doen?
Pauw.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Doe maar gevaarlijk met je pipa
Leuke foto!
Thnx, de jouwe ookquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bommen zijn zo te maken joh. Gewoon met kunstmest en andere zooi.
Ik woon ver van het pleintje af waar de kermis altijd is. Dus het kan gewoonquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wel rookbommen maken![]()
Maar om rosmalen te bombaderen is ook zoiets ofniet.. Is gelijk je kiet weg
Lolquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wel rookbommen maken![]()
Maar om rosmalen te bombaderen is ook zoiets ofniet.. Is gelijk je kiet weg
Oke vooruit.. Eigen risicoquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik woon ver van het pleintje af waar de kermis altijd is. Dus het kan gewoon
quote:
Nee de kermis vergassenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan we Rosmalen opblazen? Count me in!
En waar studeer je nu, Booo?quote:
.... Hij ook, en hij heet geen Mike.quote:
Doen we!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan we Rosmalen opblazen? Count me in!
Waar studeer je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef booo het volgende:
[..]
Oh niet quoten trouwens. Ik haal het zo weer weg.
Ik ook. Eerstejaars economiequote:
Nog geen idee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen we!![]()
Jij nog achterlijke plannen?
Hahaha zat wel op kkw en daarna hervensebaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef booo het volgende:
[..]
Ahaha tof, supervette school. Welk jaar zit je nu?
Stinkbommen in de oliebollentent doe ik niet meerquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stinkbommen in de oliebollentent doe ik niet meerDat heb ik al te vaak gedaan
Tegenvallerquote:
Ach je wint die dingen met die muntjesautomaat en dan moet je er iets voor kopen hequote:
quote:
Hahaha ja dat welquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tegenvaller![]()
[..]
Ach je wint die dingen met die muntjesautomaat en dan moet je er iets voor kopen he
Het mooiste, maar dan ook het allermooiste, is zo'n zakje neergooien, weglopen en dan heel zachtjes *poef* horen. De gezichten van de mensen dan, hoe ze weglopen, echt de kermis is dan op z'n leukst. In Nuland deden we dat ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wel
Die dingen stinken man
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mooiste, maar dan ook het allermooiste, is zo'n zakje neergooien, weglopen en dan heel zachtjes *poef* horen. De gezichten van de mensen dan, hoe ze weglopen, echt de kermis is dan op z'n leukst. In Nuland deden we dat ook
quote:
Hijs al wegquote:
Zo idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo idd.
Anonimiteit he
Hahahaha, ja, goed gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Jawel. Ik was niet gangstah genoeg met m'n neppe pipaquote:
Blijf zoekenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
thanks
P.S.
Heb jou nog niet gevonden![]()
Je leek anders net op een gangstah boy. En dan van; EHHH BIERTJEE?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Ik was niet gangstah genoeg met m'n neppe pipa
Ja idd hahaha 300.000 manquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef FedExpress het volgende:
lijkt dichterbij dan het is denk ik![]()
Maar das flauw zeg! beetje zoeken op hyves terwijl je het zelf niet hebt
Ja, ik had een fles wodka maar die was buiten beeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je leek anders net op een gangstah boy. En dan van; EHHH BIERTJEE?
Mij krijg je zeker ook niet gevondenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef FedExpress het volgende:
lijkt dichterbij dan het is denk ik![]()
Maar das flauw zeg! beetje zoeken op hyves terwijl je het zelf niet hebt
Je pakt het gelijk beter aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik had een fles wodka maar die was buiten beeld
Misschien slim, maar wel flauwquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja idd hahaha 300.000 man![]()
Is slim hoor
Iedereen denkt meteen dat je een alcoholist bent danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je pakt het gelijk beter aan
Slim om dat allemaal buiten beeld te houden
Oke ik ben flauw, solly corry.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen denkt meteen dat je een alcoholist bent dan
Nah het boeit me niet zoveel maar mensen op hyves die ken je meestalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies
En dat wil je niet he haha
Gerumquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik ben flauw, solly corry.
Pfft mn andere forum doet het niet en het licht in de douche ookal niet![]()
Ze doen het erom ofzo
Wat boeit dat nou.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen denkt meteen dat je een alcoholist bent dan
Als je 20 bent is dat een groot probleem in Rosmalen hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je 20 bent is dat een groot probleem in Rosmalen hoor
Boschveld kan alles maar daar
Hoe krijg ik ooit een vriendin als mensen denken dat ik meer van de zuip houquote:
Haha. Als je 20 bent in Rosmalen is je sociale leven toch een stuk beperkter hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je 20 bent is dat een groot probleem in Rosmalen hoor
Boschveld kan alles maar daar
Wat een dilemmaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Als je 20 bent in Rosmalen is je sociale leven toch een stuk beperkter hoorEn als je er woont moet je wel zuipen dus eigenlijk hoort het
Zuipen omdat het erbij hoortquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Als je 20 bent in Rosmalen is je sociale leven toch een stuk beperkter hoorEn als je er woont moet je wel zuipen dus eigenlijk hoort het
Je moet iets hequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zuipen omdat het erbij hoort![]()
![]()
Ik lus nu wel trouwens wat
Ik zuip niet omdat het erbij hoort maar dat maakt het leven in Rosmalen draaglijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik drink omdat ik het lekker vind branden in m'n mond/keel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het leven is hard he jungskequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zuipen omdat het erbij hoort![]()
![]()
Zuipen omdat je er anders niet bij hoort
Ik lus nu wel trouwens wat
Ik vatte het op alsin: "normaal"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zuip niet omdat het erbij hoort maar dat maakt het leven in Rosmalen draaglijk![]()
En ik drink omdat ik het lekker vind branden in m'n mond/keel
Ja wat dacht jij dan.quote:
Ik blijf de hele nacht wakker als het moetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het leven is hard he jungske
We zijn nog vroeg wakker he
Was het maar kut, dan was het nog leukquote:
Wat voor afleiding.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik blijf de hele nacht wakker als het moet![]()
Morgen moeten m'n verstandskiezen eruit, wil iemand me afleiding bezorgen voor deze nacht?![]()
ik ga zo slapen! niet weer een topic vol als ik wakker word he! moet ik weer zoveel lezenquote:
Och guttekes nu is het eind echt zoekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen moeten m'n verstandskiezen eruit, wil iemand me afleiding bezorgen voor deze nacht?![]()
Ik beloof niksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga zo slapen! niet weer een topic vol als ik wakker word he! moet ik weer zoveel lezen
Er is geen garantie daarvoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga zo slapen! niet weer een topic vol als ik wakker word he! moet ik weer zoveel lezen
Thanks! Vast wel tot straksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik beloof niks![]()
Goodnight and have a nice day tomorrow![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat mn gedachten afleidt van het feit dat ik morgen uit m'n bek ga bloedenquote:
dankuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Thanks! Vast wel tot straks![]()
Welterusten allemaal!
[..]
Sterkte!
Ja extra veel postenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zouden het er bijna omdoen ofniet
Eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zouden het er bijna omdoen ofniet
Nou vertel zelf eens watquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat mn gedachten afleidt van het feit dat ik morgen uit m'n bek ga bloeden
quote:
Wie had het over vertellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou vertel zelf eens wat![]()
Truste FedExpress
quote:
Nananananaquote:
Wat wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik morgen 9 uur de kiet uit wil zijn want anders![]()
Verleidelijk haha
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie had het over vertellenHaha, soms ben ik wat oversekst
Ga dan ook niet alles teruglezen.quote:
Je durft al bijna niet meer te gaan slapen he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik moet toch weten wat ik gemist heb
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je durft al bijna niet meer te gaan slapen he.
Fitnessenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik moet toch weten wat ik gemist heb
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie had het over vertellenHaha, soms ben ik wat oversekst
Ze zitten in de weg, ik heb er last van. En fitness is echt saaiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fitnessen![]()
En half 1 paspoort aanvragen, want vandaag was ik mn andere id vergeten.. Nondeju![]()
Geniet nog even van je verstandskiezen
Waarom moeten ze er eigenlijk uit?
Als je die zweep thuislaat mag je komen hoorquote:
Waar doe jij fitnessen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fitnessen![]()
En half 1 paspoort aanvragen, want vandaag was ik mn andere id vergeten.. Nondeju![]()
Geniet nog even van je verstandskiezen
Waarom moeten ze er eigenlijk uit?
Helaas je hebt je kans verkekenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je die zweep thuislaat mag je komen hoor
Ohh dat is niet zo mooi dan. Wel beter dat ze er uitgaan dan. Houd dat maar in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zitten in de weg, ik heb er last van. En fitness is echt saaiIk heb het met je te doen.
Waarom? Wanneer?quote:
Jij vond mijn zweep anders best leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je die zweep thuislaat mag je komen hoor
HealthCity.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat is niet zo mooi dan. Wel beter dat ze er uitgaan dan. Houd dat maar in het vooruitzicht
En ijs enzo![]()
Whut ik nog meer met jou
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom? Wanneer?Zeker toen ik die foto postte
Deed ik eerst ookquote:
Vandaar die striemen, ik vond het al zo raar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij vond mijn zweep anders best leuk.
Vooruit dan maar. Maar alleen maar omdat je 16 bent en nog niet zo hard kan slaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Nee het zweepje is graag of niet
Waarom ga je niet op kw1c? Is zowat gratisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HealthCity.Kankerduur, maar wel lekker dichtbij.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar die striemen, ik vond het al zo raar.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar alleen maar omdat je 16 bent en nog niet zo hard kan slaan
Hahaquote:
Kuttent hequote:
Maar wel met passie toch?quote:
Passie? Het is geen fruit manquote:
Op je scooterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kuttent he
Tering ver en je word zo moe van dat fitnessen
Ga altijd op mn scooter trouwens
Ja als ik daar eerst heen moet fietsen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kuttent he
Tering ver en je word zo moe van dat fitnessen
Ga altijd op mn scooter trouwens
Hm... maar is het alleen maar slaan of gaat er nog meer gebeuren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Passie? Het is geen fruit man
Met agressie ja
Hahahaha dan kan je net zo goed al niet meer gaan fitnessen hahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als ik daar eerst heen moet fietsen.
No commentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... maar is het alleen maar slaan of gaat er nog meer gebeuren?
Is dat niet voor scholieren dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha dan kan je net zo goed al niet meer gaan fitnessen hahaha
Maar serieus bij kw1c is gratis ofzo. Oke dat niet maar wel goedkoop haha. En tegenover die healthcity
Haha, sorryquote:
Haar blonderen en ze trappen erinquote:
Ja die komen daar ook inderdaadquote:
Voor 25 euro kan ik trouwens een nieuw pasje aanvragen dus een tweede is zo gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga maar met je beide handen spelen
Fitnessquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die komen daar ook inderdaad
Ik heb even gezocht en dit gevonden;
Nou dat schiet dus niet echt op.quote:
Ja ik ben aangenaam verrastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:08 schreef FedExpress het volgende:
zo, lig nu in bed, nog snel ff kijken xD
1. durf wel te gaan slapen :p
2. leer hier ff heel andere kant van BB kennen zeg!
Welke kant?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:08 schreef FedExpress het volgende:
zo, lig nu in bed, nog snel ff kijken xD
1. durf wel te gaan slapen :p
2. leer hier ff heel andere kant van BB kennen zeg!
Je meent 't.quote:
dat is te merken ja xD ze woont lekker dicht bij mij! nananananaaaa!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is te merken ja xD ze woont lekker dicht bij mij! nananananaaaa!
haha, grapje BB :#
Ik heb een rijbewijs ben er zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is te merken ja xD ze woont lekker dicht bij mij! nananananaaaa!
haha, grapje BB :#
Joh echt?quote:
lol! moet je maar niet zo'n nick kiezen :p en nu ga ik echt slapen! trusten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja hallo MP is groot![]()
BB WTF dat doet me denken aan blackberry
Truste, succes met bijlezen morgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol! moet je maar niet zo'n nick kiezen :p en nu ga ik echt slapen! trusten!
Ik ookquote:
Thugg lifequote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol! moet je maar niet zo'n nick kiezen :p en nu ga ik echt slapen! trusten!
Stuur je me nou ergens anders heenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Jij gaat richting mp ik richting zuid
quote:
quote:
quote:
Jij was niet zo gemeenquote:
Truste, hier duurt het ook niet lang meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik ga maar eens slapen. Truste allemaal![]()
En tot deel 21 haha
Bijdehand succes bij de tandarts![]()
SuperrrTuxxx jij ook succes straks![]()
Houdoee!
Ja daar kan echt niets meer tegen op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Stasi het volgende:
[..]
het echte oude station was nog veul mooier
http://zoeken.stadsarchief.nl/atlantis?service=hires&imageid={6F22B207-115F-40E1-BE76-282C19764904}&download=1&image=0002668.jpg&database=tha
http://zoeken.stadsarchief.nl/atlantis?service=hires&imageid={9BDB0573-5AD0-44F5-A81B-052C503EB1B8}&download=1&image=2729.jpg&database=tha
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
En de 3 gezusters gaat waarschijnlijk dicht olé olé! Het werd toch al rustiger omdat niemand meer entree wilde betalen.
Precies, kut afzetters daar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een kuttent. We hadden er wel eens schoolfeesten maar verder kwam ik er nooit. Dure tent
Naast de Kees.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
O dat is die tent die in het vormalige pand van de Kings zit toch?
O wacht, dat was de Galaxy, Kings zit/zat in de Vughterstraat...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies, kut afzetters daar.
[..]
Naast de Kees.
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! zo, niet eens tot pagina 12 gekomen zeg :p en wat gaat iedereen zoal doen vandaag?
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
Leren en dit weekend ben ik jarig.Word alweer 22
Tijd gaat zo snel.
Ik ben al 31.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31
TIP: geen pinda's eten de komende tijdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Hij is eruitTering het voelt niet lekker
Zoals ik me nu voel eet ik niks de komende weekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
TIP: geen pinda's eten de komende tijd![]()
Bij mij zijn ze alle 4 getrokken, nooit zoveel last van gehad eigenlijk.
Hoe vaak ben je al 31 geworden dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus dan kom je er toch zo uit te zien als dat plaatje van een paar topics terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals ik me nu voel eet ik niks de komende week
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus dan kom je er toch zo uit te zien als dat plaatje van een paar topics terug.
Moet dat dan.quote:
lol, moet je maar op tijd je bedje in gaan hequote:
Ik wilde zeggen: ff doorbijten! Maar dat is niet echt gepast hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Hij is eruitTering het voelt niet lekker
Al bijgekomen van je foto avontuurquote:
Doe maar slimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, moet je maar op tijd je bedje in gaan he![]()
Ik ga wat studeren, vanavond trainen. Daarna weet ik nog niet![]()
Tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoorHeb wel blaren gelopen, maar die helen vast wel
Ja sorry, kan het ook niet helpenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe maar slim
StuderenSucces danmaar haha
Ja, goed ideequote:
Hahha nee inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja sorry, kan het ook niet helpen![]()
Goed gefitnesst ?
Niet geweest? Nou, daar gingen je goede bedoelingen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahha nee inderdaadMaar alleen maar beter toch
Nee ben niet geweest
Zo en nu mn paspoort verlengen, kijken of ik mag blijven in Nederland
Houdoe allemaal
Moeten we alvast iets verzinnen tegen je uitzetting?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo en nu mn paspoort verlengen, kijken of ik mag blijven in Nederland
Houdoe allemaal
Wat ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoezo erg? Ik moet het nog maar zien te halenquote:
Jij eet een paar weken niet, dus dat ga je niet halen nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo erg? Ik moet het nog maar zien te halen
Ben ik straks wel slankquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij eet een paar weken niet, dus dat ga je niet halen nee.
Jeahquote:
trust me, I knowquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dit is Den Bosch hé, niet Amsterdam.
Helaas, gelukkig mag ik blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten we alvast iets verzinnen tegen je uitzetting?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas, gelukkig mag ik blijven
En FedExpress ik ben chinees hoor
gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic al vol zou zijn, valt me weer tegen.![]()
mij ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic al vol zou zijn, valt me weer tegen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |