quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zuipen omdat het erbij hoort![]()
![]()
Zuipen omdat je er anders niet bij hoort
Ik lus nu wel trouwens wat
Ik vatte het op alsin: "normaal"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zuip niet omdat het erbij hoort maar dat maakt het leven in Rosmalen draaglijk![]()
En ik drink omdat ik het lekker vind branden in m'n mond/keel
Ja wat dacht jij dan.quote:
Ik blijf de hele nacht wakker als het moetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het leven is hard he jungske
We zijn nog vroeg wakker he
Was het maar kut, dan was het nog leukquote:
Wat voor afleiding.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik blijf de hele nacht wakker als het moet![]()
Morgen moeten m'n verstandskiezen eruit, wil iemand me afleiding bezorgen voor deze nacht?![]()
ik ga zo slapen! niet weer een topic vol als ik wakker word he! moet ik weer zoveel lezenquote:
Och guttekes nu is het eind echt zoekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen moeten m'n verstandskiezen eruit, wil iemand me afleiding bezorgen voor deze nacht?![]()
Ik beloof niksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga zo slapen! niet weer een topic vol als ik wakker word he! moet ik weer zoveel lezen
Er is geen garantie daarvoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga zo slapen! niet weer een topic vol als ik wakker word he! moet ik weer zoveel lezen
Thanks! Vast wel tot straksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik beloof niks![]()
Goodnight and have a nice day tomorrow![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat mn gedachten afleidt van het feit dat ik morgen uit m'n bek ga bloedenquote:
dankuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Thanks! Vast wel tot straks![]()
Welterusten allemaal!
[..]
Sterkte!
Ja extra veel postenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zouden het er bijna omdoen ofniet
Eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zouden het er bijna omdoen ofniet
Nou vertel zelf eens watquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat mn gedachten afleidt van het feit dat ik morgen uit m'n bek ga bloeden
quote:
Wie had het over vertellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou vertel zelf eens wat![]()
Truste FedExpress
quote:
Nananananaquote:
Wat wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik morgen 9 uur de kiet uit wil zijn want anders![]()
Verleidelijk haha
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie had het over vertellenHaha, soms ben ik wat oversekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |