Ik ook. Eerstejaars economiequote:
Nog geen idee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen we!![]()
Jij nog achterlijke plannen?
Hahaha zat wel op kkw en daarna hervensebaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef booo het volgende:
[..]
Ahaha tof, supervette school. Welk jaar zit je nu?
Stinkbommen in de oliebollentent doe ik niet meerquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stinkbommen in de oliebollentent doe ik niet meerDat heb ik al te vaak gedaan
Tegenvallerquote:
Ach je wint die dingen met die muntjesautomaat en dan moet je er iets voor kopen hequote:
quote:
Hahaha ja dat welquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tegenvaller![]()
[..]
Ach je wint die dingen met die muntjesautomaat en dan moet je er iets voor kopen he
Het mooiste, maar dan ook het allermooiste, is zo'n zakje neergooien, weglopen en dan heel zachtjes *poef* horen. De gezichten van de mensen dan, hoe ze weglopen, echt de kermis is dan op z'n leukst. In Nuland deden we dat ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wel
Die dingen stinken man
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mooiste, maar dan ook het allermooiste, is zo'n zakje neergooien, weglopen en dan heel zachtjes *poef* horen. De gezichten van de mensen dan, hoe ze weglopen, echt de kermis is dan op z'n leukst. In Nuland deden we dat ook
quote:
Hijs al wegquote:
Zo idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo idd.
Anonimiteit he
Hahahaha, ja, goed gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |